venter


duenn
 Share

Recommended Posts

Den skal jeg lige kommentere..Pandekager med Nutella.?? er det normalt :blink: Ja du er blevet immun over for det sunde. Ej pjat Duenn. Du er det, der gør Mol sjovt...Du er så ærlig hele vejen igennem. Ret fedt at læse om.. :tongue:

Jaaa det er helt normalt, (sagt med så meget nasal lyd at pee wee ville gå hjem og lægge sig)

ej ved ikke om det er normalt, men det er fandme godt.

ang ærlighed, ja det er ligepræsis det der er helemin ide i at have en log, så jeg kan forarges over mig selv og opdage når jeg er ude på et sidespor.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 704
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

den ryg er da top klasse :4thumbup: nice shoulders :wink: seff. er det lidt julefedt på men det skal det altså være nu her :tongue:så skulle du set min... :blush:

tak skal du ha

ja der er ca kommet 5 kg på siden juni billederne, og de 5 kg er ikke masse alene :cool: men hva det er jo koldt og man skal ku holde varmen....

ja tak lillen vil vildt gerne se din ryg, hit så med nogle billeder så vi kan følge din fremgang mod DM

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

tak skal du ha

ja der er ca kommet 5 kg på siden juni billederne, og de 5 kg er ikke masse alene :cool: men hva det er jo koldt og man skal ku holde varmen....

ja tak lillen vil vildt gerne se din ryg, hit så med nogle billeder så vi kan følge din fremgang mod DM

det skal nok komme nogen på et tidspunkt :wink: skal jo være lidt at vise frem jo...hehe

Link to comment
Share on other sites

Hejsa!

Som altid kommer jeg i godt humør ved at læse din log - DUE! :wub:

Bidrager desværre ikke selv med så meget for tiden - har en slags MOL-depression... :blush:

Eller er det vejret? :dry:

Men du skal da absolut ikke være flov over at spise pandekager med nutella. Been there, done that, got the t-shirt.

Link to comment
Share on other sites

Træning Onsdag d. 15-2

Spinner 2

55 min

:heartpump: Max 190

:heartpump: Avg 169

derefter styrke af ryg

Dl

5x5x30 kg

St dl

3x8x30 kg

Gm

3x8x20kg

Hyper ex

2x10

Lower back maskine

2x8x25 kg

TAZZZ my friend

mol kriser, mol psykoser og nu mol depresioner, jo tak har prøvet dem alle, lige pludselig syns man bare ikke der sker en disse, man har intet at skrive om, og alle i hele verden er dumme !!!! men vi kommer alle tilbage, og hvorfor ? fordi her bare er så mange dejlige og positive opmuntrende og lækre mennesker herinde :wub::blush:

rigtig godt at høre at du er ok, og mht pandekagerne :w00t: det er virkelig noget der rykker. :4mewantfood: sådan en T-shirt ku være morsom at eje feks " en rigtig seksuella, spiser pandekager med nutella"

ps jeg syns nu du skal se at få lidt gang i din log om ikke andet kan du krydre den lidt med hva du spiser eller hva din kat hedder og såen.

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

torsdag d. 16-2

med små bogstaver idag....

Ingen torsdags træning, at gik i kage og træningen måtte afblæses. Måske meget godt i virkeligheden , da mine ben er fuldstændig døde idag, min røv har det som om den har fået tæsk med en tæppebanker ( i wish..... :nonono: )

Tror sgu det var dødløften combi med spinning igår, der gjorde udfaldet.

Til gengæld her jeg syndet idag, og det skal i da ikke snydes for

1 coockie med m&ms

lakridskonfekt ( meget)

tror jeg har fortrængt det men kan ikke komme i tanke om mere lige nu.

Link to comment
Share on other sites

Træning Fredag d.17-2

Step

20 min

220 kcal

Crosstrainer

20 min

200 kcal

ku bare ikke ta mig sammen til at gå i gang med styrketræningen, hva faen sker der for mig, det er jo ikke holdbart.

nå fik da overvundet min aversion mod bænken

Bænk

3x8x20 kg

3x5x25 kg

Milli

2x8x15 kg

Lateral raise

2x8x4 kg

( har en gammel museskade i højre albue, og det gør bare nas at tage den her, men tror bare ikke det nytter at lade helt være, derfor de reducerede kilo)

Mave

4x12x25 kg

er fuldstændig udbrændt nu,

ciao

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

:bigsmile: Honey u make me laugh...Jeg bliver bare i så godt humør, når jeg stikker hovedet indenfor i din log. Den betyder virkelig alt for mange af os. Dig og JeanetteK har bare den der magiske evne, som ingen andre har. I vender ALT rundt så det bliver positivt og sjovt på en måde. :smile: Det gør mig glad....Tak for dine gode råd igennem tiden...

:wub: Hyg dig med dine due unger og glem ikke duefar..Han er også rar..

Link to comment
Share on other sites

:bigsmile: Honey u make me laugh...Jeg bliver bare i så godt humør, når jeg stikker hovedet indenfor i din log. Den betyder virkelig alt for mange af os. Dig og JeanetteK har bare den der magiske evne, som ingen andre har. I vender ALT rundt så det bliver positivt og sjovt på en måde. :smile: Det gør mig glad....Tak for dine gode råd igennem tiden...

:wub: Hyg dig med dine due unger og glem ikke duefar..Han er også rar..

uhhh :blush: hva skal jeg dog sige nu, tak !!!

du har selv bidraget en god bid, glem ikke dit gamle citat, med skyerne der spredes.... kan sgu ikke engang huske det lige nu :blush: ( alderen do )

Hmmf ham duefar han skal ta sig lidt sammen idag tror jeg, han vil tvinge mig til at spise pizza, er det ik bare ondt måske..... så det der program med Merete igår ( gammel Korsør pige faktisk) og nu har jeg slet ikke lyst til at gå amok mere... ved godt at hun er i en helt helt anden situation, men om ikke andet så for at solidere lidt med hende. det går sikkert over igen, men lige nu sider det bare og nager.

men et glas rødvin det er der plads til uhm elsker bare det stads.....

ha en dejlig fredag.

Link to comment
Share on other sites

Hva' sker der lige med avatar'en... :cry3:

Selvom det naturligvis er in med det latinamerikanske look, hvor en stor popo er i centrum, er der jo ingen sikkerhed for, at J-Lo ikke kommer til at fortryde hendes eskapader på operationsbordet med "møllen" i vejret. :4oops:

Men hvis du mener det alvorligt, skal jeg i klinik på plastikkirurgisk afdeling hele næste måned, så du kigger bare forbi - så finder vi lige ud af et eller andet... :tongue: :1112: :tongue:

Hæhæ... det med vinen kender jeg godt. Har lånt en lejlighed i Kbh. weekenden over og benytter naturligvis chancen til at få smagt lidt på de røde druer... - Dankortet er blevet afstraffet her til formiddag. :bottom:

God weekend

Edited by TAZZ
Link to comment
Share on other sites

TAZZ

for fanden da, *GG* den røv den skal skræmme mig til at stoppe mit trip..... hvis jeg ikke snart stopper, ender den sådan, :crazy:

Det lyder hyggeligt med visit i kbh og rødvin og brugbart dankort yeah, håber du så virkelig også hygger dig og ikke skal testes og stikkes og bløde og alt det stads du plejer at lave i kbh... (send en hyggetanke til mig jeg skal bare arbejde.... piv )

go weekend

Link to comment
Share on other sites

Træning Lørdag d. 18-2

Efter arbejde, lettere udbrændt på forhånd

Step 15 min

168 kcal

squat

3x8x30

stiv Dl

3x8x30

BO

2x8x20

Side bends i romer

2x10

hyper ex

1x10

Pulley

2x8x20

triceps ex

2x8x15

en blandet landhandel, men lavede lige hva jeg lystede.

Faktisk en rigtig go omgang som sluttede med sol, bad og sauna... det gir lige lidt ny energi selvom jeg er træt træt.

go lørdag

Link to comment
Share on other sites

Træning Søndag d.19-2

Løbetur med manden

4 km

20 min

Mine ben kan bare ikke mere og jeg burde slet ikke ha løbet, men jeg har aftenvagt de næst 2 dage og får slet ikke trænet, med mindre jeg finder en tidlig spinningtime et sted, men tror det ikke.

ingen pulsdata, da pulsuret er til rep. fandme for dårligt med det ur, jeg fik det i julegave og nu er det allerede istykker. Jeg gider faktisk ikke ha det lavet, jeg mener jeg burde have et nyt, når det ikke er ældre.....må da lige ha undersøgt reglerne inden jeg flipper ud på fyren i sportsmaster :blush:

MIZZ

ja er det ikke bare en lækker numzaa, :w00t: og ang mine cravings..... suk jeg troede det ville hjælpe at skrive mine synder her, men det har nærmest den modsatte effekt, som om min hjerne tænker ( mens den sukker sultne djævel :devil: sidder og banker den fornuftige ) ha ha jeg skriver det sgu da bare ikke idag..... og på den måde får den mig simpelthen overbevist.

Dagens synder, som skulle ha været hemlige :shades:

efter arbejde, fuldstændig udbrændt,foran fjerneren til curling kampen

½ stykke Wiener brød

2 cookies m m&m`s

en go håndfuld familie guf

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Ugens træning uge 7

Det endte helt hæderligt, trods en syg arbejdsuge, og ungerne der havde ferie ( tak til moster )

Mandag : Fri

Tirsdag : Step 25 min plus styrke af Bryst, skulder , tri, mave

Onsdag : Spinner 2 plus styrke af ryg

Torsdag : fri

Fredag : Step 20 min plus Crosstrainer 20 min plus styrke af Bryst, skulder, mave

Lørdag : Step 15 min plus styrke af ben, røv, ryg

Søndag : løb 4 km

Link to comment
Share on other sites

findes der en hemmelig øvelse der gir ny og forbedret styrke i bænk???

Hrmm.. der er flere måder.

1) hvor er du svagest i Bænk, har du en ide om det er dine triceps eller din brystmuskulatur der er det svage punkt

2) Måske skulle du prøve at bryde lidt væk fra 3*8. Køre noget 5*5 eller måske helt vænne den om og køre ren 8*3 med en tungere vægt.

3) har du fået nogen til at se på din teknik? Meget kan hjælpes med et bedre opspænd og mere fokus på at være "tight" i traps og lats under løftet.

Hvis du er mere interesseret er der en masse gode tips her.. godtnok er det skrevet af et stort monster der løfter tungt, men mange af hans tips er stadigvæk gode, ligemeget om man bænker 40 eller 200 kg

venlig hilsen Blackmoore

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Jeg spiste klamme mængder chokolade og vingummi i går aftes :crazy: Jeg er ellers ikke så slem på cravingsiden, som jeg har været, men i går aftes kunne jeg slet ikke stoppe, da jeg først var kommet i gang :laugh:

Åhhh hvor det lyder bekendt, man ved godt det er noget skidt, men det ene stykke tar det andet, hvordan kan man være så svag :crazy: Jeg kan blive ved indtil min mave er helt viiildt udspilet, jeg snakker gravid 4 mdr eller det der er værre......

Pssst sig det ikke til nogen :tongue: men jeg faldt i med et stykke hjemmelavet brownies fra min dejlige mor igår... :4thumbup: (og der var ikke tale om bare en lille firkant :blink: )

:smile:

Altså din mor, hun er bare en engel, Brownies :wub::heartpump:

Nej hvem kan da også nøjes med en lille firkant... :laugh::devil:

Nej små firkanter kan vi sgu ikke bruge til noget...... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hrmm.. der er flere måder.

1) hvor er du svagest i Bænk, har du en ide om det er dine triceps eller din brystmuskulatur der er det svage punkt

2) Måske skulle du prøve at bryde lidt væk fra 3*8. Køre noget 5*5 eller måske helt vænne den om og køre ren 8*3 med en tungere vægt.

3) har du fået nogen til at se på din teknik? Meget kan hjælpes med et bedre opspænd og mere fokus på at være "tight" i traps og lats under løftet.

Hvis du er mere interesseret er der en masse gode tips her.. godtnok er det skrevet af et stort monster der løfter tungt, men mange af hans tips er stadigvæk gode, ligemeget om man bænker 40 eller 200 kg

venlig hilsen Blackmoore

Hej Black

Mange tak for hjælpen, har aldrig tænkt i de baner, altså hvor jeg var svagest i øvelsen, det skal detr lige arbejdes på.

Ang store monstre.... ja man kan lige så godt lære af dem der er bedst :bigsmile:

Duenn

Link to comment
Share on other sites

Træning Onsdag d. 22-2

Styrke af primært Ryg og Mave

Suomo Dl

3x8x30

Stiv Dl

3x8x30

Alm Dl

5x5x40

BO Row

3x8x20

Hyper ex

2x12x bw

Pulley

3x8x20

Chins med hjælp

3x8x25

Derefter

Spinner 2

53 min

:heartpump: Max 193

:heartpump: Avg 172

Derefter

Mave

AB crunch

4x12x25

Decline bench

3x8

sidebends i romer

2x10

færdig, sulten, udbrændt, træt

sov godt

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share