venter


duenn
 Share

Recommended Posts

  • Replies 704
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Onsdag d. 19-10

spin og styrk

spinning post-7545-1129749784.gif

Bike 2 50 min. var bare totalt død idag, havde ingen energi, men da jeg sad i sadlen skete der noget :w00t: efter 12-15 min fløj jeg, det er utroligt så meget nemmere jeg har ved at nå højderne ved spinning i forhold til ved løb... ikke at det skal være en undskyldning for at jeg ikke har været ude at løbe et stykke tid :blush:

Styrke

DL

5x5x40 kg

3x5x 55 kg

BB curl

3x8x 15 kg

Goodmornings

2x8x 20 kg

supersettet med

Bentover BB row

2x8x 20 kg ( gad ikke mere ) :blush:

Stivbenet DL

3x8x 40 kg

så var der hverken energi eller tid til mere i denne omgang, post-7545-1129750522.gif sov godt..zzz :sleeping:

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 19-10

spin og styrk

spinning post-7545-1129749784.gif

Bike 2 50 min. var bare totalt død idag, havde ingen energi, men da jeg sad i sadlen skete der noget :w00t: efter 12-15 min fløj jeg, det er utroligt så meget nemmere jeg har ved at nå højderne ved spinning i forhold til ved løb... ikke at det skal være en undskyldning for at jeg ikke har været ude at løbe et stykke tid :blush:

Styrke

DL

5x5x40 kg

3x5x 55 kg

BB curl

3x8x 15 kg

Goodmornings

2x8x 20 kg

supersettet med

Bentover BB row

2x8x 20 kg ( gad ikke mere ) :blush:

Stivbenet DL

3x8x 40 kg

så var der hverken energi eller tid til mere i denne omgang, post-7545-1129750522.gif sov godt..zzz :sleeping:

Energi til at lave mad var der vel??? Hmm det kører bare med spinning men hvad med PW, er det stadig skidt med foden din?

:dry:

Link to comment
Share on other sites

Sorry :blush:

næsten iorden Choko/banan/protein kage

125 gr margarine (lidt mindre kan gøre det tror jeg)

70 gr sukker

2 tsk flydende sødestof

4 æg

100 gr mel

100 gr cacaoprotein pulver

25 gr cacaopulver

2 tsk bagepulver

1 tsk citronsaft

300 moset moden banan ( 4 små)

rør sukker, sødestof, margarine og æg sammen tilsæt resten.

bages i en lille bradepande i 20 min ved 200 gr.

Ser lækkert ud - måske et værdigt alternativ til skumfiduserne, der jo som bekendt føles i maven som den klump sukker og tilsætningsstoffer det nu engang er :devil:

Link to comment
Share on other sites

Sorry :blush:

næsten iorden Choko/banan/protein kage

125 gr margarine (lidt mindre kan gøre det tror jeg)

70 gr sukker

2 tsk flydende sødestof

4 æg

100 gr mel

100 gr cacaoprotein pulver

25 gr cacaopulver

2 tsk bagepulver

1 tsk citronsaft

300 moset moden banan ( 4 små)

rør sukker, sødestof, margarine og æg sammen tilsæt resten.

bages i en lille bradepande i 20 min ved 200 gr.

Ser godt ud - måske et værdigt alternativ til skumfiduserne :tongue: - man bliver måske ikke mindre fed at kagen men den føles vel trods alt ikke som en klump sukker og tilsætningsstoffer, der rasler rundt i maven :4eat:

Link to comment
Share on other sites

Energi til at lave mad var der vel??? Hmm det kører bare med spinning men hvad med PW, er det stadig skidt med foden din? :dry:

Hej smukke :bigsmile: Der er ALTID energi til at lave mad..Ja det går forygende med spinningen, men lad os nu se når jeg starter på det nye job, hvor meget tid der bliver. Mit gamle job indeholdt jo træning.

Mine ben er helt fine igen, har ikke mærket noget til hælen længe, så powerwalken bliver genoptaget, om ikke andet så søndag morgen med min veninde.

Ser godt ud - måske et værdigt alternativ til skumfiduserne :tongue: - man bliver måske ikke mindre fed at kagen men den føles vel trods alt ikke som en klump sukker og tilsætningsstoffer, der rasler rundt i maven :4eat:

Hey mizz prøv den, den er go go. fra et sundhedsmæssigt syn er alt sikkert bedre end skumfiduser, men fortæl lige vores hjerner det :w00t: Samtidig giver de jo også bare det fedeste sukker trip.Marshmellows de hvide giver ihvertfald ikke mig noget...

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Fredag D. 21-10

Torsdag d. 20-10

løb 5,5 km

Idag cardio plus styrke

Crosstrainer 25 min

244 kcal sagde maskinen

Bryst/skulder/triceps/mave post-7545-1129894525.gif

Fremover bliver vægtene kun skrevet på hvis jeg laver noget ud over det sædvanlige, selve træningen bliver som den plejer.

Skal holde fødselsdag for min ældste søn i aften, så jeg bager og kokkererer post-7545-1129894575.gif øj hvor skal der bare spises igennem :blush:

Ha en god weekend

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 23-10

Spinning

Bike 2

60 min

Max puls 189 :sneaky2: syns ellers jeg havde så meget overskud, men åbentbart ikke nok til at jeg ku presse den det sidste stykke.

Fin musik idag, temaet fra Braveheart, Robbie wiliams og Dallas theme m. crazyfrog, satte lige skub i den gamle due.. :w00t: allersidst enya, der var det lige før man kom i himlen

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 26-10

Træning

styrke af

Ben/Røv/Ryg og Biceps plus mave post-7545-1130340871.gif

Til slut sauna og sol, så blir det ikke bedre.'

ikke meget herfra, men er totalt bombet i disse dage, det er hårdt at skifte job :w00t:

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 29-10

Spinning

Spinner 2 post-7545-1130608104.gif

60 min

Løb 7 km post-7545-1130608040.gif det var bare så flot i skoven idag, helt terapeutisk faktisk :4thumbup: Trængte virkelig også bare til at få renset hjernen idag..

Tak tazz, Jeg er lidt hemligpost-7545-1130607990.gif omkring hvad jeg helt nøjagtig går og laver, men det er et rigtig godt job og jeg er rigtig glad for at jeg fik det, selvom jeg savner at kunne træne i arbejdstiden :smile: Det kan virkelig mærkes nu, at der ikke bliver tid til det samme...

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Tak tazz, Jeg er lidt hemligpost-7545-1130607990.gif omkring hvad jeg helt nøjagtig går og laver, men det er et rigtig godt job og jeg er rigtig glad for at jeg fik det, selvom jeg savner at kunne træne i arbejdstiden :smile: Det kan virkelig mærkes nu, at der ikke bliver tid til det samme...

Hmmm... :sly: Duen er garanteret hemmelig agent :ninja::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... :sly: Duen er garanteret hemmelig agent :ninja::w00t:

Ha Ha hemlig agent, det er ikke lige det men ihvertfald et job der kræver fuld diskretion.( no no ikke call girl eller andet snusk)

Søndag d. 30-10

Træning idag

løbetur

10 km på 54,18 min. i bælg mørke, med manden i mit liv ved min side( godt når de kender deres plads) kan godt se at der burde være en smiley af en art her :blush::bigsmile::w00t:

Sov godt

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 6-11

Cardio morgen

Powerwalk 1 time i regn og blæst, næste gang foregår det med hue og vanter

Derefter Børnefødselsdag post-7545-1131300055.gif med indlagt gå tur i kraftigt blæsevejr post-7545-1131300036.gif

Menu: Landgangsbrød minipizza,frugt, boller, kagemand, lagkage, kakao og kæmpe slik skål...... derfor

Aften cardio

Løbetur på ca 5 km.

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Ha Ha hemlig agent, det er ikke lige det men ihvertfald et job der kræver fuld diskretion.( no no ikke call girl eller andet snusk)

Hey Duenn!

Så måtte jeg lige forbi og kigge til dig! Synes det lyder MEGET, MEGET spændende med det hemmelige job. Skal vi ikke lave en lille "Gæt-mit-job-quizz"??? :w00t:

-Arbejder du alene? (-mmm synes også at Alvas agent-bud er rigtig godt)

-Er det et 9-17 job?

-Har du uddannet dig specielt til dette job?

-Laver du spin for Bondam??? :tongue:

Venter i spænding!

Kærligste hilsner

Sally

Sjovt med dit avatar-valg.. sidder lige og ser S&TC på DVD -har alle 6 serier :blush: Men det behøver du jo ikke sige til nogen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Sig det endelig bare til nogen - jeg har også serien på dvd :blush: Sex and the City rocks :4thumbup:

Ha! Mizz'..

-og når jeg ser dit billede kommer jeg straks til at tænke på Paris og ham russer-spasseren... uhhh man er vist lidt nørdet, når man kan huske hvad tøj hvem har på, i hvilke scener :w00t:

Al magt til Carrie og d'damer

Sally

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share