venter


duenn
 Share

Recommended Posts

Mange tak skal i ha

Jeg syns egentligt også selv det er meget, når man tænker på hvor slap jeg er i DL og bænk :w00t: men jeg kan åbentbart godt presse lårbasserne lidt.De er iøvrigt stadig helt pumpede, ser vildt ud, tror de skal ha et par dages pause :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 704
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg fik også nye løbesko idag, et par asics gt 2100, fandme dyrt sådan noget stads, ku ha fået et par rigtig fede støvler for den sum,, hmm sådan skal man nok ik tænke.

nå men de ser såen her ud

post-7545-1125944915.jpg

heeeeeeeeeey Due, :w00t::w00t: det er mine sko ! aflevér :tongue:

Har lige pløjet HELE din log igennem :4thumbup: Tillykke med rygestop :4thumbup: - og superflot at du har holdt dit "vægtgain" på de sølle kg!

Glæder mig til at følge med her :bigsmile:

:banana3:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 25-9

Løbetur

5 km

26.12 min

Det var en overvindelse at komme ud at løbe idag, følte mig tung og træt. Havde håbet på at det ville forsvinde når jeg kom igang, desværre fortsatte den tunge føelse hele turen. I virkeligheden er jeg nok bare skide irritabel idag !!!

Er dødtræt af sure veninder, og mænd med gør det selv projekter....post-7545-1127656698.gif post-7545-1127656736.gif lige nu sviner han både inde og ude og har banket hovedet ind i et eller andet, så han bløder og ser meget meget ynkelig ud.

Man skal holde sig langt væk fra sure veninder, som åbentbart ik syns man svarer på deres sms, og når man så endelig fortæller dem sandheden om hvorfor man undlader at svare, Ja så bliver de enormt stødt og syns man er virkelig urimelig !!!! hmff Jeg burde vist ha løbet en meget længere tur..

:w00t: Åh due du har en eller anden overjordisk tendens til at få smilet frem på selv den mest triste og tragiske dag. Både din træning og alt andet (altså på nær ovenstående) kører da bare på skinner. Løbeturen der bare er en pest og veninder der bare også forpester en, kender vi vist alle.....

Link to comment
Share on other sites

heeeeeeeeeey Due, :w00t::w00t: det er mine sko ! aflevér :tongue:

Har lige pløjet HELE din log igennem :4thumbup: Tillykke med rygestop :4thumbup: - og superflot at du har holdt dit "vægtgain" på de sølle kg!

Glæder mig til at følge med her :bigsmile:

Hej Vivs

velkommen i min log, da imponerende hvis du har læst den hele !!! Rygestoppet var det mindste, det var langt værre at stoppe med at æde, hvilket jo heller ik lykkedes helt endnu, vent bare til idags kost rapport :blush:

Løbeskoene er bare super fede, de er bare en drøm at løbe i :bigsmile:post-7545-1128105097.gif

:banana3:

:w00t: Åh due du har en eller anden overjordisk tendens til at få smilet frem på selv den mest triste og tragiske dag. Både din træning og alt andet (altså på nær ovenstående) kører da bare på skinner. Løbeturen der bare er en pest og veninder der bare også forpester en, kender vi vist alle.....

Alt er ok igen, både veninder og mænd, jeg var totalt sort den dag, :innocent:

Hvor er det bare surt med dit event i middelfart, jeg regner med det er det du hentyder til når du skriver " triste dag"

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 30-9

Fridag

har ikke lavet noget som helst der lugter af motion idag, mine ben trængte virkelig også bare til fri.

Aner ik hva der lige er gået galt, jeg har de vildeste DOMS i mine baglår, og mit venstre skinneben gør bare nas. Har masseret med varmecreme, og nu kommer det aller aller sygeste..... prøvet om støttestrømper hjalp :blush: det gjorde de ikke.. Hvor faen fik jeg mon den ide fra ??? jo altså, min veninde er sygeplejerske og mente ik det ku skade at prøve, da mine lægmuskler også var helt overspændte.... i guder det så åndsvagt ud.

Dagen måtte naturligvis bruges på et eller andet fornuftigt, når jeg nu ikke skulle træne, derfor fik hytten en omgang post-7545-1128106012.gif gab gab..

Resten af dagen har jeg nærmest brugt i køkkenet. post-7545-1128106522.gif Har lavet æblekage uhm og spicy tomatsuppe med kokosmælk og ingefær, post-7545-1128106803.gif den smagte sindsygt godt.

I morgen står den på powerwalk med en ( meget meget roligere ) veninde.

kost rapport

Morgenmad...havregrød

frokost.. frugt,knækbrød, ost

eftermiddag... protein shake på vand

aftensmad.. suppe,tornedos m kryddersmør, ovn kartofler, salat m. feta, rødvin. post-7545-1128106838.gif

dessert.. Æblekage m. flødeskum

Ha en god fredag aften

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 2-10

Træning

Spinning post-7545-1128264987.gif

Bike 1 50 min

jagt af maxpuls af 2 omgange, den kom ikke højere end 189 øv

Til gengæld var musikken rigtig god. :4thumbup:

Derefter

Incline bench

3x8x 20 kg

Incline DB flyes

3x8x 5 kg

Upright row

3x8x 20 kg

Triceps push down cable

3x8x 15 kg

Lateral raise

3x8x 5 kg

Dips og mave = pjæk pjæk pjæk :devil:

Dagen startede ellers ikke særligt godt her i dueslaget, min datter skulle have posen med morgenbrød fra køkkenbordet, og overså brødkniven , som faldt på gulvet og satte sig i hendes storetå. Føj en omgang.. hun har ligget på sofaen hele dagen og set gamle videofilm. Vi har lige skiftet plastret fordi det var faldet af... Jeg er ikke specielt god til blod, så både stjerner og måner :blink:

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 4-10

Vægt og mål

Dato..........23 aug.......7 sep.......4 okt

Vægt..........56............57,2.........55,6...-1,6 kg :4thumbup:

Fedt%........27%..........28%........27%....ikke godt nok :mad:

Bryst..........76............75............73

Talje..........69............70............68

Hofte..........93............96............93

Lår.............53............55............53

Arm............27............28...........28

Læg............33............33,5........33

der går fint med vægten, regner med at fortsætte 4-6 uger endnu, så passer det nemlig med at jeg kan være i kcal overskud i julen, post-7545-1128417620.gif og evt januar med, så kan jeg også bedre holde varmen post-7545-1128417536.gif når jeg skal på ski i Sverige i januar

post-7545-1128417588.gif så kan jeg nemlig nå at blive lækker igen inden ski i østrig i marts :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 4-10

Træning og løb

Squat som opvarmning

2x12x 20 kg rumpen i gulvet

DL

2x5x45 kg

4x5x50 kg

BO row

2x8x 20 kg

1x8x 25 kg

Stivbenet DL

5x5x 35 kg

BB curl

4x8x 15 kg

Hyperextensions

2x10 x BW

Mave på gulv

2x12x lige

2x12x skrå

2x12x baldeløft

Løbetur post-7545-1128437537.gif

4 km 18.42 min :4thumbup:

Det var simpelthen det bedste løbevejr, strålende solskin, med en lidt kold vind dejligt for lårbasserne.

ingen smerter i skinneben eller lægmuskel

:bigsmile:

ej glemte det igen

Chinups

2x3x bw de er næsten næsten helt rigtige :tongue:

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 5-10

Træning

opvarmning

Crosstrainer 12 min.

Incline bench

1x8x 20 kg

5x5x 25 kg

Triceps push down

3x8x 12,5 kg

Lateral raise

3x8x 5 kg

Millitary press

3x8x 15 kg

Abdorminal crunch

4x15x 27,5 kg

Mave på gulv

2x12x skrå

Sidebends i romer

2x2x 10x bw

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Hej Due

Man kan åbenbart godt få støttestrømper, der er temmelig pæne...!!! :wub:

Jeg har jo desværre kun stiftet bekendtskab med dem, de bruger på sygehusene, men nedenstående har da ændret mit syn på den sag. Måske jeg selv skulle anskaffe mig et par...haha. :blush: Jeg tror de vil være gode til dødløft og squat.

post-8136-1128516657_thumb.jpg

post-8136-1128516674_thumb.jpg

Angående musik.

Kan du lige nævne dem du hører. Jeg har VIRKELIG brug for ny inspiration.

Edited by TAZZ
Link to comment
Share on other sites

Tazz

jeg er færdig med støttestrømper :sneaky2: men da rart at vide at der findes kønnere alternativer. Dem jeg havde fået var lige præsis et operations eksemplar, hun er virkelig syg min veninde :bigsmile: Foresten kan det være skrækeffekten men jeg har sgu ik haft ondt siden hun gav mig dem.

Jeg må skuffe dig, jeg kan ik insprirere nogen med musik, jeg hører stort set kun radio og så den musik der bliver spillet i centret. Til spinning skal det helst være tecno, lige pt hitter infernal og crazy frog, ellers REM, Coldplay og den nye med zididada er også ok.ok jeg har en svaghed for Johny deluxe :blush:

Link to comment
Share on other sites

Tazz

jeg er færdig med støttestrømper :sneaky2: men da rart at vide at der findes kønnere alternativer. Dem jeg havde fået var lige præsis et operations eksemplar, hun er virkelig syg min veninde :bigsmile: Foresten kan det være skrækeffekten men jeg har sgu ik haft ondt siden hun gav mig dem.

Jeg må skuffe dig, jeg kan ik insprirere nogen med musik, jeg hører stort set kun radio og så den musik der bliver spillet i centret. Til spinning skal det helst være tecno, lige pt hitter infernal og crazy frog, ellers REM, Coldplay og den nye med zididada er også ok.ok jeg har en svaghed for Johny deluxe :blush:

Thanx. Ditto her. Men er ved at blive MEGET træt af at høre radio. Det er så irriterende at kæmpe med nogle tunge løft til en god sang, der så pludselig bliver afbrudt af et eller andet ligegyldigt.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 8-10

Træning

Opvarmning

Crosstrainer 12 min

Let dag

Squat

5x5x 50 kg

DL

5x5x40 kg

BB curl

1x8x 12 kg

2x8x 15 kg

Goodmornings

3x8x 20 kg

Stivbenet DL

3x8x 30 kg

Low row

3x8x 35 kg

Pull down

4x8x 35 kg

Abdorminal crunch

4x15x 27,5 kg

Low back

2x15x 25 kg

Jeg føler mig simpelthen såå træt i øjeblikket, kan nærmest ikke holde mig vågen, det er lidt belastende.

Sikkert også derfor jeg ikke rigtig har fået løbet i denne uge... har bare ikke gidet :blush:

Da jeg kom fra træning igår, skinnede solen ind allevegne i mit hus, og alt simpelthen ALT støv og alle spindelvæv kom til syne, så jeg gik igang med den helt store omgang. Da jeg var igang med støvsugning, ringede telefonen og jeg rejste mig op.... dvs smadrede min skulder op i et dørhåndtag, jeg har pisse ondt i skulderen nu. Jeg er ikke for heldig, men jeg fik da gjort rent :w00t:

OK der er ingen vej udenom, jeg er nødt til at skrive det...

Jeg er ikke god til at være i kcal underskud, jeg bliver underlig af det, gør mærkelige ting mens jeg er i trance, post-7545-1128842835.gif feks fredag indtog jeg ( ud over det sædvanlige ):

2 poser Maltesers

1 pakke after eight mintkugler ( netto til en tiér )

2 stykker kage hos min søster ( hun syns nok vi skal være lige tykke, hun har lige født )

100 gr lakridskonfekt

et tons hvidløgsflute til aftensmaden

1 glas rødvin

Lørdag var stort set ligeså slem. post-7545-1128842922.gif

Ha en rigtig dejlig søndag

edit forkert dato hmm

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 8-9

Træning

Opvarmning

Crosstrainer 12 min

Let dag

Squat

5x5x 50 kg

DL

5x5x40 kg

BB curl

1x8x 12 kg

2x8x 15 kg

Goodmornings

3x8x 20 kg

Stivbenet DL

3x8x 30 kg

Low row

3x8x 35 kg

Pull down

4x8x 35 kg

Abdorminal crunch

4x15x 27,5 kg

Low back

2x15x 25 kg

Jeg føler mig simpelthen såå træt i øjeblikket, kan nærmest ikke holde mig vågen, det er lidt belastende.

Sikkert også derfor jeg ikke rigtig har fået løbet i denne uge... har bare ikke gidet :blush:

Da jeg kom fra træning igår, skinnede solen ind allevegne i mit hus, og alt simpelthen ALT støv og alle spindelvæv kom til syne, så jeg gik igang med den helt store omgang. Da jeg var igang med støvsugning, ringede telefonen og jeg rejste mig op.... dvs smadrede min skulder op i et dørhåndtag, jeg har pisse ondt i skulderen nu. Jeg er ikke for heldig, men jeg fik da gjort rent :w00t:

OK der er ingen vej udenom, jeg er nødt til at skrive det...

Jeg er ikke god til at være i kcal underskud, jeg bliver underlig af det, gør mærkelige ting mens jeg er i trance, post-7545-1128842835.gif feks fredag indtog jeg ( ud over det sædvanlige ):

2 poser Maltesers

1 pakke after eight mintkugler ( netto til en tiér )

2 stykker kage hos min søster ( hun syns nok vi skal være lige tykke, hun har lige født )

100 gr lakridskonfekt

et tons hvidløgsflute til aftensmaden

1 glas rødvin

Lørdag var stort set ligeså slem. post-7545-1128842922.gif

Ha en rigtig dejlig søndag

:rofl2:

Kender godt det at gøre mærkelig ting, når man er i trance (og kcal-underskud :tongue: ) Jeg har det med at spise mig mæt i skumfiduser og vingummi (og der skal en del til jeg bliver mæt :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 9-10

Spinning

Bike 1 post-7545-1128877359.gif

50 min Døden nær. træt træt træt

måske jeg skulle droppe nogle af de tomme kalorier og få mig noget energi mad istedet :w00t:

Tak mizzras, rigtig godt at vide at man ikke er alene

den med skumfiduserne kender jeg godt, kan æde så mange at maven er helt udspilet, det er såå klamt

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 11-10

styrk og spin

Spinning

fatburner 60 min Rigtig fed time, hold kæft hvor jeg svedte, det er helt vildt så meget væske der kan komme ud af mig :w00t: Jeg var rigtig i hopla imorges, det var somom jeg havde uanede kræfter, og hele verden ku bare komme an, sådan nogle dage er bare skønne skønne

:4thumbup: :sun::sun: selv musikken som var den slibrigste gang pop musik højnede bare mit i forvejen virkelig gode humør...vil hä deg i mørket hos meg, :bigsmile:

Derefter

Incline bench

1x8x 20 kg

3x8x 25 kg

Incline DB flyes

3x8x 6 kg

Lateral raise

2x8x 5 kg

Upright row

1x8x 20 kg

2x8x 25 kg

Triceps push down

3x8x 16 kg Var ved at være pænt ristet her

Dips

4x10x bw

Mave

5x12x lige på gulv

3x3x12x skrå på gulv

totalt smadret

efter shake og bad :w00t: stadig fuldstændig manisk hjææææælpp

Foresten så bagte jeg den bedste choko/banan/protein kage igår, den var rigtig god, og med et næsten acceptabelt kcal indhold. Poster måske opskriften en dag. Back to buisnes.

post-7545-1129040794.gif

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Neeeeeej! :crybaby: NU :4mewantfood:

Sorry :blush:

næsten iorden Choko/banan/protein kage

125 gr margarine (lidt mindre kan gøre det tror jeg)

70 gr sukker

2 tsk flydende sødestof

4 æg

100 gr mel

100 gr cacaoprotein pulver

25 gr cacaopulver

2 tsk bagepulver

1 tsk citronsaft

300 moset moden banan ( 4 små)

rør sukker, sødestof, margarine og æg sammen tilsæt resten.

bages i en lille bradepande i 20 min ved 200 gr.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 13-10

styrk og spin

Spinning post-7545-1129234076.gif

Bike 1 50 min

Styrke

DL

2x5x 40 kg

2x5x 50 kg

stivbenet DL

5x5x 40 kg

BO Row

2x8x 30 kg

BB biceps curl

3x8x 15 kg

en meget hurtig omgang styrketræning, vigtigere ting kaldte desværre idag, som sædvanlig var det mavetræning der blev pjækket fra, det er et skråplan :blush:

Tazz> Jeg aner ikke om man kan bage i en mikro ovn, du ku jo prøve og så skrive om det lykkes, du kunne evt være klar med det nye digicam hvis nu der skulle eksplodere chokokage ud over hele køkkenet :w00t:

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 14-10

Spinning

Bike 2

50 min rigtig fed time, min max puls ramte 192.

nogen gange kommer jeg så højt op at flyve at jeg ikke er til at få ned igen, sådan var det idag, det er to gange rush på een uge weeee hurra hurra for spinning.

Nu er det så tilgengæld tid til pizza og rødvin, og med god samvittighed :tongue: har nemlig næsten ikke syndet de sidste dage :innocent:

god weekend.

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 18-10

Spin og Styrk

Spinning

Maxburner 75 min :w00t: Fantastisk, intet mindre.

Styrke let dag ( ultra let ) :blush:

Incline bench

3x8x 20 kg

Incline DB flyes

3x8x 6 kg

Lateral raise

2x8x 5 kg

Upright row

3x8x 20 kg

Triceps push down

1x8x 13 kg

2x8x 16 kg

Dips

2x10x bw

Armstrækkere på knæ post-7545-1129660083.gif

2x10

Mave

3x12x lige på gulv

2x2x12x skrå på gulv

Ok træning,gad ikke rigtigt efter spinningen.

Der sker en masse i mit liv i øjeblikket, tror det er derfor spinningen føles så fed, for her kan jeg virkelig brænde igennem og komme af med alt det der rør sig... Nej ikke noget sørgeligt eller alvorligt, nærmest tværtimod :4thumbup: Jeg er i super humør og der sker store positive omvæltninger i både mit træningsliv og arbejdsliv.

Har i foresten set at man her 17 år efter kan få Pernille og Senator igen post-7545-1129660042.gif jubiii

Ha en dejlig aften.

Edited by duenn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share