Øverste af ryggen


Madskulinus
 Share

Recommended Posts

vil ikke andbefale at du kører dødløft til max, da skades potentialet stiger hvis du skal presse de sidste reps ud i dårlig stil :wink:

Hold dig istedet til 1-2 reps fra failiure..

Men dødløft, bent rows og chin ups skulle være alt du har brug for, for at ramme hele ryggen. :smile:

Edited by pegasus
Link to comment
Share on other sites

Hej er ny på boardet her.

Jeg har også god erfaring med Chin-ups, BB-bent-over og dødløft. Det er vist en god ide kun at kære dødløft 2 gange om ugen og jeg synes personligt, det er for hårdt at køre bent-over og dødløft samme dag.

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

vil ikke andbefale at du kører dødløft til max, da skades potentialet stiger hvis du skal presse de sidste reps ud i dårlig stil  :wink:

Hold dig istedet til 1-2 reps fra failiure..

Men dødløft, bent rows og chin ups skulle være alt du har brug for, for at ramme hele ryggen.  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Helt enig, har dog bedts erfaringer med max 5 rep i dødløft og så et par rep fra failure

Link to comment
Share on other sites

Nu skal jeg personligt passe på når teddy skriver i en tråd, men jeg forsøger alligevel. :blush:

Har du hørt om tboard in the corner? Øvelsen er blevet bandlyst fra de fleste centere, dog er jeg selv begyndt at bruge den. Mener personligt øvelsen giver godt, men det lader til at være det nedereste af ryggen det er fokuseret på.

Link to comment
Share on other sites

Har du hørt om tboard in the corner?

Må vi andre også være med? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror han mener T-bar rows med stang. Man placerer den ene ende af stangen inde i hjørnet, hvor to vægge mødes og læsser vægt på den anden ende af stangen. Bla. Ronnie Coleman kører T-bar rows på denne måde. :smile:

Det er så en øvelse der er meget hård ved både væg og stang, så med mindre man træner hjemme med ens eget udstyr vil jeg ikke mene, at det er noget man kan være bekendt at eksperimentere med. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Har du hørt om tboard in the corner?

Må vi andre også være med? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror han mener T-bar rows med stang. Man placerer den ene ende af stangen inde i hjørnet, hvor to vægge mødes og læsser vægt på den anden ende af stangen. Bla. Ronnie Coleman kører T-bar rows på denne måde. :smile:

Det er så en øvelse der er meget hård ved både væg og stang, så med mindre man træner hjemme med ens eget udstyr vil jeg ikke mene, at det er noget man kan være bekendt at eksperimentere med. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, godt så, følte mig lidt "udenfor". Troede han refererede til en historie med en for hvem det var gået galt... En ved navn "T-board" som trænede i hjørnet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share