Folk med konstant lav fedt%


lonelyone
 Share

Recommended Posts

Hey...

Jeg kom lige til at tænke på, hvordan det kan være der er nogle mennesker, der er så heldige at have en kronisk lav fedt%.... Den svinger måske med 1, højest 2, under en omgang bulk.... Det er snyd :P

Er det generne der gør det?? Eller er der virkeligt fordi de spiser anderledes end hos andre???

p.s. nu skal i ikke sidde og spille uskyldige, i ved godt hvem i er :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Når man bulker, er når man gainer både fedt og muskelmasse, det er altså derfor ikke muligt at 'bulke' uden udsving i sin fedtprocent, ellers er det jo ikke bulk. Hvor meget ens fedtprocent stiger har noget at gøre med hvor meget ligger over sit ligevægtsindtag, folk der holder en konstant lav fedtprocent, har derfor ikke bulket.

Dit svar findes altså udelukkede i hvordan man placerer sig iforhold til sit ligevægtsindtag.

Link to comment
Share on other sites

hmm jeg tænker bare på folk som Coljunkie... han blev ret så muskuløs og bevarede (omend ikke gjorde den mindre) på kun 7-8 måneder... hvis i har set før og efter billederne der.... der er jo nogle mennesker som aldrig cutter, men alligevel bliver mere muskuløse og har en lav fedt%, uden AS...

Link to comment
Share on other sites

hmm jeg tænker bare på folk som Coljunkie... han blev ret så muskuløs og bevarede (omend ikke gjorde den mindre) på kun 7-8 måneder... hvis i har set før og efter billederne der.... der er jo nogle mennesker som aldrig cutter, men alligevel bliver mere muskuløse og har en lav fedt%, uden AS...

<{POST_SNAPBACK}>

Det hjælper hvis man starter som pind :bigsmile:

Jeg kan ikke lige huske hvordan hans før/efter billeder så ud, men jeg kan læse i hans log at han tog 7kg på fra 70 til 77kg på ca 9 mdr. Han har helt sikkert haft en lav fedtprocent fra start, og hvis fordelingen f.eks. var 5kg masse og 2kg fedt kan fedtet stort set ikke ses.

Link to comment
Share on other sites

hehe troede sku ikke han havde været chubby  :tongue:

men jeg synes bare der er nogle personer som altid har en lav uforandret fedt%, også er der nogle af os som bliver bliver chubby, før vi bliver pæne...

<{POST_SNAPBACK}>

jow sku, han har faktisk været ret så overvægtig.. se bare det her billede:

post-5429-1114985321_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hey...

Jeg kom lige til at tænke på, hvordan det kan være der er nogle mennesker, der er så heldige at have en kronisk lav fedt%.... Den svinger måske med 1, højest 2, under en omgang bulk.... Det er snyd :P

Er det generne der gør det?? Eller er der virkeligt fordi de spiser anderledes end hos andre???

p.s. nu skal i ikke sidde og spille uskyldige, i ved godt hvem i er  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

går i klasse med en som har ufattelige gener, han træner ikke engang særlig meget biceps og hans arme er enorme, han spiser hvad han har lyst til, men har stadig en utrolig lav BF, men har masser af mass.

Så ja, gener betyder utrolig meget.

Link to comment
Share on other sites

hehe troede sku ikke han havde været chubby  :tongue:

men jeg synes bare der er nogle personer som altid har en lav uforandret fedt%, også er der nogle af os som bliver bliver chubby, før vi bliver pæne...

<{POST_SNAPBACK}>

jow sku, han har faktisk været ret så overvægtig.. se bare det her billede:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe den teknik den teknik :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

....... nogle mennesker, der er så heldige at have en kronisk lav fedt%........

Jeg er ret sikker på at det intet har med held at gøre. Selvfølgelig betyder din genetik og kropsbygning en del, men almindelige forhold som alder, træningshistorie og -erfaring og sidst men som absolut vigtigste forhold: struktur og diciplin i såvel indtag som træning. Man så at sige beslutter sig for aldrig at komme over x% fedt, og det tilrettelægger man sit liv efter.

Link to comment
Share on other sites

jamen det underlige er, at de person jeg kender der har en kronisk lav fedt%, tager ikke deres kost seriøst, overhovedet....

<{POST_SNAPBACK}>

Før jeg begyndte at træne (og spise) havde jeg også en ret lav fedt%. På det tidspunkt spiste jeg nøjagtigt hvad jeg ville. Det kunne jeg fordi jeg ikke har en særlig stor appetit. På den måde kommer en lav fedt% helt af sig selv.

Dine venner med kronisk lav fedt%, spiser nok ikke heller ikke særlig meget når det kommer til stykket. Det er mit bud :smile:

Edited by J.B
Link to comment
Share on other sites

Dine venner med kronisk lav fedt%, spiser nok ikke heller ikke særlig meget når det kommer til stykket. Det er mit bud

Det er ikke hele sandheden. Fordi man ikke spiser særligt meget er det ihvertfald ikke ensbetydende med en lav fedtprocent.

Gener (kropsbygning, hormonbalance etc.) har voldsomt meget at sige. Det kan da godt være at de fleste alligevel kan sulte sig langt ned i fedt% uanset hvor "dårlige" gener man har - men så er det spørgsmål om man stadig kan fungere optimalt på sigt.

Link to comment
Share on other sites

Dette er et af disse emner, hvor jeg ikke tror at vi har hele sandheden endnu.

Jeg har efterhånden set så mange eksempler, på mennesker som burde svulme af flæsk, men som ikke gør det.

Der er mere mellem himmel og jord (bare spørg non-responderne :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share