curls are for girls


Thomas87
 Share

Recommended Posts

hehe

måske meget kort skrevet.. det må i undskylde :4thumbup:

Jeg var gået i gang med større arme på 12 uger... men dette program smadrede mine underarme, så jeg nu har fået noget overbelastning af en art.

så derfor tænkte jeg at jeg ville køre et andet arm program. Nemlig Programmet: curls are for girls...

derfor ville jeg bare vide om nogen havde nogle gode erfaringer med selve programmet.

Mvh Thomas

Link to comment
Share on other sites

Nogle responderer jo fint på den type programmer hvor der ikke indgår "isolations øvelser".

TJ har skrevet flere gange, at han opnåede størst vækst i armene uden deciderede biceps/triceps øvelser; men via de store..

Men ligesom alt andet er det jo individuelt, og man må afprøve det før resultatet kan gives.

Ville Coleman ha større biceps hvis han droppede biceps træningen? Næppe..

Det er derfor man skal ta den slags læsning der på det nærmeste lover massive gains med et gran salt.

Den type vægttræningsudøvere har det med at lave tonsvis af isoleret armtræning, og ikke særligt mange basisøvelser. Med det resultat, at deres arme aldrig rigtigt bliver så store som de kunne have været.

Måske en smule FOR cocky! :wink:

Edited by Flexipecs
Link to comment
Share on other sites

Men ligesom alt andet er det jo individuelt, og man må afprøve det før resultatet kan gives.

Ville Coleman ha større biceps hvis han droppede biceps træningen? Næppe..

Det er derfor man skal ta den slags læsning der på det nærmeste lover massive gains med et gran salt.

<{POST_SNAPBACK}>

Coleman siger jo faktisk i sin video, at han ikke laver så meget armtræning... :wink:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Men ligesom alt andet er det jo individuelt, og man må afprøve det før resultatet kan gives.

Ville Coleman ha større biceps hvis han droppede biceps træningen? Næppe..

Det er derfor man skal ta den slags læsning der på det nærmeste lover massive gains med et gran salt.

<{POST_SNAPBACK}>

Coleman siger jo faktisk i sin video, at han ikke laver så meget armtræning... :wink:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Længere..... :smile:

Og biceps træner han trods alt - ganske ligesom ale andre Pro BB'ere (hvad jeg ved af).

Pointen var at man ikke 'bare' kan afskrive biceps/triceps træning som værende spild af tid, eller love bedre gains hvis man dropper dem.

Men man kan jo prøve det..... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Er der iøvrigt nogen der ved hvem "Admin" på Bodyzone.dk er?

<{POST_SNAPBACK}>

Du tænker måske det samme som mig: at det da egentlig lyder meget som den gode Thomas Jagd. Både i formulering og data.

Ang. programmet synes jeg det lyder rigtigt fornuftigt.

mvh Jan

Edited by JJ1
Link to comment
Share on other sites

Ja! Når jeg læser Admin´s artikler tænker jeg: Thomas Jagd!

Se blot ligheden mellem disse to artikler. Den første er skrevet af Thomas Jagd, og ligger på Getbig.dk:

http://www.getbig.dk/vis_artikel.php?id=24

Den anden ligger på Bodyzone.dk, og er skrevet af Admin:

http://www.bodyzone.dk/forum/viewtopic.php?t=72

Det er muligt at jeg er gået glip af noget, og at Admins identitet er alment kendt, Thomas Jagd eller ej.

Jeg savner Thomas Jagd. Når et nyt indlæg dukkede op i et fora, glædede jeg mig altid til at se hvad han havde at sige.

Link to comment
Share on other sites

curls are for girls:

Mandag:

Squat: 3 sæt x 6 reps

Stiff-legged dødløft: 3 sæt x 6 reps

Close grip bænkpres: 6 sæt x 6 reps

Close grip military: 6 sæt x 6 reps

Chinups: 6 sæt x 6 reps

V-bar Pullups: 6 sæt x 6 reps

Onsdag:

Dødløft: 3 sæt x 6 reps

Benpres: 3 sæt x 6 reps

Close grip incline bænkpres: 6 sæt x 6 reps

Close grip board presses: 6 sæt x 6 reps

Chinups: 6 sæt x 6 reps

Yates rows: 6 sæt x 6 reps

Fredag:

Squat: 3 sæt x 6 reps

Stiff-legged dødløft: 3 sæt x 6 reps

Close grip bænkpres: 6 sæt x 6 reps

Dips: 6 sæt x 6 reps

Chinups: 6 sæt x 6 reps

V-bar Pullups: 6 sæt x 6 reps

man skal ikke være for tung eller dårlig til chins og pull-ups :w00t:

men syndes programet ser godt ud

Edited by Arnold schwarzenegger
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Har overvejet at starte på det når jeg er færdig med mit nuværende program om 4 uger (plus 2 ugers deload).

'

jeg tror nu godt på dette program har en virkning på armene, da jeg efterhånden har erfaret at vækst kommer mere af testetoron niveauet end noget andet.

dette oplevede jeg, da jeg efter sommerferien begyndte at træne arme, men kun arme, fordi jeg havde ryg og skulder problemer, dette gjorde jeg i 3 måneder, og der skete ikke en skid, lige udover lidt begynder gains.

da jeg startede, begyndte en af mine venner, som havde trænet i noget tid, men havde trænet useriøst at gå mere til den, fordi jeg pressede ham.

dette medførte gode gains på min vens arme uden at han trænede dem noget særligt.

hans arme er faktisk større end mine nu, hvilket de er blevet gennem denne periode hvor han har kørt meget ryg, bryst og skulder.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share