Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Nu er jeg ikke powerwalk typen, men jeg vil da godt være med til en udendørs-motions-pic-battle i løbet af sommeren. Mine billeder bliver nok hovedsageligt fra golfbanen, men de duer vel også. :cool:

Måske skulle jeg prøve det der powerwalk skidt, nu hvor vejret efterhånden er blevet godt!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Huz:

Kun pics på PW-ture er gældende..! hehe :tongue:

Men det kan da være vi skal hae arrangeret en MOL tour i golf til sommer..? :smile:

CJ:

Nu er det ikke os alle der har så korte ben, at de kan gå 7 km/t.. :laugh:

Men kan sagtens tage billeder mens man går..! Det fik jeg da præsteret..! :smile: Du ved, multitasking..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Huz:

Kun pics på PW-ture er gældende..! hehe :tongue:

Men det kan da være vi skal hae arrangeret en MOL tour i golf til sommer..? :smile:

CJ:

Nu er det ikke os alle der har så korte ben, at de kan gå 7 km/t.. :laugh:

Men kan sagtens tage billeder mens man går..! Det fik jeg da præsteret..! :smile: Du ved, multitasking..! :wink:

Er du ik ved at uddanne dig til noget med konstruktion? Lange ben = lange skrid = burde gå hurtigere vel :tongue:

Så let røven mester :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Er du ik ved at uddanne dig til noget med konstruktion? Lange ben = lange skrid = burde gå hurtigere vel :tongue:

Så let røven mester :laugh:

Små korte ben, kan flyttes hurtigere..! :tongue:

Men nej det er jeg ikke..

Hvorfor er det folk straks tror det er indenfor bygnings/konstruktions området man er, når man siger man uddanner sig til ingeniør..? :nonono::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 26/4-2006

Så stod den på hjul-træning samt 3 timer i instruktør-trøjen... Der var en bande på 8 kajakroere der skulle have målt kondital. Så de blev smidt på løbebåndet til en Åstrand test..! Godt det ik' var mig..! :tongue:

Ben:

Squat:

1x12 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

1x9 @ 131 kg

1x10 @ 131kg

2x8 @ 131 kg

1x12 @ 111 kg

Seated leg press:

1x10 @ 210 kg

1x10 @ 230 kg

1x8 @ 260 kg

2x10 @ 230 kg

Seated Leg extensions:

2x10 @ 65 kg

2x10 @ 70 kg

Lying leg curls:

2x10 @ 40 kg

1x10 @ 42½ kg

2x10 @ 40 kg

Så nærmede kl. sig 17. Så det passede perfekt med Missens proklamerede tv optræden, som jeg senere fandt ud af var kl 16. :nonono: Skuldertræningen kunne jo foregå lige ved tv'et... :smile: Men desværre ingen Miss.. :unhappy:

Skulder:

DB Lateral raises:

1x10 @ 10 kg

3x10 @ 11 kg

1x10 @ 12 kg

2x10 @ 11 kg

Standing Arnold Press:

2x10 @ 13 kg

2x10 @ 15 kg

Barbell upright rows:

1x10 @ 35 kg

3x10 @ 40 kg

DB rear lateral raise:

1x10 @ 9 kg

2x10 @ 10 kg

1x10 @ 11 kg

1x10 @ 9 kg

Udemærket træning idag.. Men mangler dog liiige toppen a styrken.. Desuden syntes jeg at kunne mærke lidt irritation i lænden.. :dry: Men mon ik' det bare er idag...

Link to comment
Share on other sites

Huz:

Kun pics på PW-ture er gældende..! hehe :tongue:

Men det kan da være vi skal hae arrangeret en MOL tour i golf til sommer..? :smile:

CJ:

Nu er det ikke os alle der har så korte ben, at de kan gå 7 km/t.. :laugh:

Men kan sagtens tage billeder mens man går..! Det fik jeg da præsteret..! :smile: Du ved, multitasking..! :wink:

Ja gu' skal vi ha' spillet noget golf. Jeg lover jeg kommer op i Århus omegnen, kun med det formål i løbet af sommeren. Der skulle ligge nogle fine PnP baner deroppe et sted (er ikke DGU'er).

Link to comment
Share on other sites

Ja gu' skal vi ha' spillet noget golf. Jeg lover jeg kommer op i Århus omegnen, kun med det formål i løbet af sommeren. Der skulle ligge nogle fine PnP baner deroppe et sted (er ikke DGU'er).

Det er jeg nu heller ikke..! Men jo der er masser af fine PnP.. :smile: Så det skal vi nok ku' finde ud af..!

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 27/4-2006

En ganske fin dag idag, energien og humøret har været fin..! Går vist bare og ser frem til weekenden..! :4thumbup: Jeg har jo kun en enkelt forelæsning imorgen, og så kan jeg holde weekend..! Udover jeg nok skal sidde med skole-arbejde fredag og søndag.. :nonono:

Bryst:

High incline smith bench press (stangen ikke regnet med):

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

1x9 @ 80 kg

1x8 @ 80 kg

1x10 @ 70 kg

2x9 @ 70 kg

DB Benchpress:

4x10 @ 34 kg

2x12 @ 34 kg

:superman:

chest dips:

1x15 @ BW + 10 kg

2x12 @ BW + 20 kg

1x10 @ BW + 20 kg

1x9 @ BW + 20 kg

Flyvende idag..! :devil:

Standing cable flyes:

1x10 @ 37½ kg

3x10 @ 40 kg

1x10 @ 35 kg

1x10 @ 30 kg - Striiict...

Ri'ti' god pump på pattøjet..! :crazy:

+ 11 sæt mavelir...

Cardio:

Powerwalk:

4.09 km in 40 min @ 2 degrees.

En rigtig god omgang idag, men jeg skulle nok have været ude i det gode vejr og gå..! :innocent:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 28/4-2006

Ahhh weekend..! :4thumbup: Og en længe ventet en af slagsen...! Imorgen står den på Loaded..! Bli'r klasse..! :bigsmile: Idag har været stille og rolig.. Lidt surt at vejret ikke har været til at gå ude...! :dry:

Ryg:

Chins:

4x10 @ BW

1x9 @ BW

Front pulldown:

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

2x10 @ 75 kg

CG front puldown:

1x10 @ 67½ kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 65 kg

Uha.. klasse træk i latten idag..!

One arm row:

1x10 @ 40 kg

2x10 @ 42½ kg

1x10 @ 45 kg

1x10 @ 40 kg

Kæææft de sad godt.. Masser af overskuu'

Cardio:

Powerwalk:

4.13 in 40 min. @ 2 degrees.

Lækker træning idag..! Masser af power og energi.. Fik også kæwet den lidt, så en god hyggelig omgang da..! :smile: Nu er det afsted mod Loaded imorgen..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Åhh... lidt støvregn er da ren forfriskning på en powerwalk :laugh:

Da du var nede og ose på gågaden :nono:

Det der shopping er da for os tøser :tongue:

Du må være gal..! Hader da regn..! :tongue:

Hehe.. nu er mit shoppe-gen riiimelig veludviklet.. Det er altså ikke noget i får lov til at have for jer selv..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Loaded cup 2006...

Sikke et show... :4thumbup:

Turen gik fra Århus ved 08.30 tiden, bilen stoppet med MOL-folk. S.Kamp, SaintPauli, CJ8000 og undertegnede. I Nyborg skulle vi have endnu en MOL'er med, Betty Boop kunne lige klemme sig ind mellem de store drenge bagi..!

Vi ankom 10 min. før forbedømmelserne startede, så der var ikke så meget tid til at rende rundt og lure inden. Vores pladser var helt i top, kunne næsten ikke være bedre faktisk :bigsmile: .

Jeg syntes virkelig der var mange flotte atleter med, og IMO var det de rigtige 1. pladser der blev delt ud.

Den tidligere verdensmester Stefan Havlik fra Slovenien var fantastisk.. Wuaw, utrolig flot fysik og symmetri. Og Sveriges Ahmad Ahmad var i super form, og proportionerne sad godt på ham.

Lars Hyttel, var i nogles øjne en overraskende vinder af Classic BB, man han viste, syntes jeg en god form.

Der var også rig mulighed har at møde en masse MOLere, super hyggeligt at få hilst på...

SaintPauli, Kong Kent, Incognito, Long Tall Sally, LK.com, Timea, Mass, Granhof, Betty Boop og sikkert også nogle flere jeg ik' lige kan huske på nuværende tidspunkt.. :sorry:

Ellers kan jeg kun sige at arrangementet var helt i top. En god idé med diverse battles så tiden mellem forbedømmelserne ikke føltes så lang. Dog må jeg sige jeg er skuffet over udvalget af mad og drikke man kunne købe..

Markus Rühl er fan'me en stor lee' satan.. 149 kg.. :blink:

Og Pia Marlen, ja ren sukker... Hun gik rent ind hos Hr. Holm... Havde man så bare haft nerverne og frækheden til det, skulle man have spurgt om hendes tlf.nr. under seminaret..! :tongue:

Der kommer nok et par billeder op senere, når jeg har gennemgået dem..

Link to comment
Share on other sites

Heiii Anders!

Super hyggeligt at få hilst på igår!

Håber I kom godt hjem, og ikke er alt for bustede idag!

Kærligste hilsner og rigtig dejlig søndag -eller det der er tilbage af den!

Sally :smile:

Hey Sally..! :smile:

Mange tak og i lige måde..! :4thumbup:

Vi kom fint hjem, ik' meget trafik så det gik fint..! Jeg kunne dog ikke dy mig for at tage i byen da jeg kom hjem.. Lidt længe siden jeg havde set gutterne, så smuttede da lige derned til dem..! :blush:

Så er lidt træt idag..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Diæt opdatering, efter 4 uger:

Så er den første måneds diæt overstået... :smile: Det hele har egentlig forløbet ganske fint, uden de vilde lyster til alt muligt snask... Jeg har heller ik' følt den store sult, da jeg får 3000 kcal.. I hvert fald lidt endnu..

Morgenvægt: 87.4 kg. = -0.2 kg :dry: ( i alt -3.0 kg ).

Hmm.. Næste uge tages lige med i overvejelserne, er det igen 'betydeligt' under ½ kg, skal der ændres en smule..

Link to comment
Share on other sites

Turen gik fra Århus ved 08.30 tiden, bilen stoppet med MOL-folk. S.Kamp, SaintPauli, CJ8000 og undertegnede. I Nyborg skulle vi have endnu en MOL'er med, Betty Boop kunne lige klemme sig ind mellem de store drenge bagi..!

He.he.... nej, der var ikke meget plads til Boopy imellem de brede drenge :laugh:

Super hyggeligt - tak for sidst :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 1/5-2006

Start på en ny uge... Har nu været på diæt i 4 uger... Og det går fortsat fint, selvom de sidste 2 uger ikke har budt på mere end ½ kg samlet i vægttab.

Idag var jeg totalt busted efter skole, virkelig en kedelig sidste time, så jeg nuppede lige en 20 min. powernap inden træning.. Og det gav bonus..! :devil:

Ryg:

Chins:

5x10 @ BW

Seated Cable High row bredt neutralt greb:

1x12 @ 70 kg

1x12 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

1x8 @ 90 kg

1x10 @ 80 kg

Yiiir... Lee'd træk i latten..! :4thumbup:

Yates rows:

1x10 @ 81 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 101 kg

1x8 @ 121 kg - Rep PR. :devil:

1x10 @ 101 kg

Ja daa.. Går bare strygende..! Niiice..

One arm row:

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 42½ kg

1x10 @ 45 kg

1x10 @ 50 kg - Rep PR :superman:

1x10 @ 47½ kg

Fantastisk energi idag..! Suuuuusss... :4thumbup:

Hyperextensions:

1x10 @ BW + 10 kg

3x10 @ BW + 20 kg

Biceps:

Standing Dumbbell curls:

1x10 @ 18 kg

3x10 @ 20 kg

Spider curls:

2x10 @ 28 kg

1x8 @ 33 kg

1x10 @ 28 kg - Liiige et par fåååårced..! :tongue:

Kææft den gav det syge pump på gaaans.. :superman:

Cardio:

Powerwalk:

4.31 km in 40 min. @ 2 degrees.

Faaaantastisk træning idag..! Men PRs og det hele..! Lækkerier..! :4thumbup:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

BOO-YAH!! :w00t:

Damn, du har givet den gaaaaas i dag, champ!! Way to go! :4thumbup:

Tror jeg er ved at være tilbage på banen igen, nu ska jeg sataneme oss snart ned og holde dig med selskab nede i kælderen!

Later, champ!

Link to comment
Share on other sites

Stemningsbilleder fra Loaded cup...

post-6265-1146512103_thumb.jpg

Stefan Havlik - Vinder +/- 100 kg samt overall...

post-6265-1146512278_thumb.jpg

Line up -80 kg, nr. 2 fra højre Ahmad Ahmad - Vinder -80 kg...

post-6265-1146512410_thumb.jpg

De 5 finalister i kvindernes Bodyfitness...

post-6265-1146512508_thumb.jpg

De 3 vindere i BB klasserne. Fra venstre: Jerri Orsi (-90) - Stefan Havlik (+/- 100) - Ahmad Ahmad (-80)

post-6265-1146512742_thumb.jpg

Bamsen... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share