Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Ja, noget mere plads i morgen ville være nice! Så ska den ha gas!

Du fik da rykket nogle drangon flags af, ka jeg se.. så ka det ikk ha været en HELT stille og rolig gang abs-træning... :bigsmile:

Vi ses dernede champ!

Joow.. Måtte kæmpe lidt mere for dem idag syntes jeg..! Måske vare det grundet de korte pauser.. Hvem ved..! Det gør vi helt sikkert..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fredag d. 14/4-2006

Igår aftes skulle stå på lidt stille og rolig films med en kammerat, men de andre ringede og spurgte om ikke vi kom ned til dem på en bar..! Såå det gjorde vi, rigtig fed live musik... Der ar jam session.. Det var rigtig sjovt, lige indtil en af mine venner mente han skulle hælde lidt øl udover ha der sad ved siden af mig, men ramte mig i stedet, i øret.. :dry: , Så var Anders ikke helt tilfreds..! :nonono: Og jeg var selvfølgelig ædru... :smile:

Bryst:

DB Benchpress:

1x15 @ 22 kg

1x12 @ 30 kg

1x12 @ 34 kg

3x12 @ 36½ kg

1x10 @ 34 kg

:superman:

Incline DB Benchpress:

4x10 @ 34 kg

1x10 @ 30 kg

Standing cable flyes:

1x12 @ 37½ kg

2x10 @ 40 kg

1x10 @ 42½ kg

2x10 @ 40 kg

1x12 @ 35 kg

Go' omgang..! :smile:

Chest dips:

1x15 @ BW

1x13 @ BW + 10 kg

1x10 @ BW + 20 kg

1x12 @ BW + 20 kg

1x14 @ BW

Cardio:

Concept II @ Level 10:

1x500 m. in 1:41

1x500 m. in 1:41

1x500 m. in 1:40

:crazy: - Ender med det roning tager livet af mig..! :devil:

I MP3eren under roning:

Stone Temple Pilots - Dead and bloated... :headphonedance:

Powerwalk:

2 km. in 20 mins. @ 2 degrees.

Så er det vist tid til at holde lidt påske fri..! Selvom jeg nok skal afsted igen imorgen..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey champ!

Lee' omgang pattøj-træning, som altid! :w00t: Vi ses dernede i morgen, ikk oss?! Don't you bail on me! Jeg ska ha nogen til at skrabe mig op fra måtten, når jeg er færdig med at squatte i morgen, hehe! :tongue:

Jo helt sikkert.! Jeg skal ned og fyre op under mine skoulders.. :superman: Så skal jeg nok tage palletten med..! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 15/4-2006

Ahhh.. Fantastisk vejr idag..! Så humøret var højt..! Jeg var ude og danse lidt igår, men det blev ikke vildt sent.. Var hjemme ved 04-tiden..! :smile: Efter en god skrawer og mad indenbords var det afsted mod centret. Hr. Kamp havde jo proklameret han ville være der til hjul afbrænding kl 13, selvom han påstår han sagde kl 14 :tongue: , Så jeg troppede op derned klar til at brænde, men nej nej, ingen Hr. Kamp. :nonono: Så jeg besluttede mig for at squat stativet ikke skulle stå alene og kede sig.. :wink:

Ben (Light):

Squat:

1x15 @ 51 kg

1x12 @ 91 kg

4x10 @ 131 kg

1x12 @ 101 kg

Fin omgang..! Der er helt klart til mere.. Må vi se på til onsdag..! :superman:

Deadlift:

1x12 @ 51kg

1x10 @ 91 kg

2x8 @ 111 kg

1x10 @ 91 kg

Stilen er blevet en del bedre... Men jeg bryder mig stadig ikke alt for meget om den øvelse... :dry:

Skulder:

Incline Lying one arm lateral raise:

4x10 @ 10 kg

I mellemtiden havde Hr. S.Kamp fået snøvlet sig ned i centret!

Mig: Så skal jeg dælme køre nowet Ronnie style giant set på lateral raise da.

Kamp: Nice da

Mig: Tror jeg starter ved 8'erne og slutter på 11'erne...

Kamp: Ahh..! Start da ved 1'erne og slut på 11'erne

Mig: :blink:

Kamp: :wink:

Mig: OK...

Playtime..! :tongue:

DB Lateral raise (Giant set):

1x10 @ 1 kg +

1x10 @ 2 kg +

1x10 @ 3 kg +

1x10 @ 4 kg +

1x10 @ 5 kg +

1x10 @ 6 kg +

1x10 @ 7 kg +

1x10 @ 8 kg +

1x10 @ 9 kg +

1x10 @ 10 kg +

1x6 @ 11 kg

:crazy::devil::surrender:

Shiiiiiit mand det var nasty..! :w00t:

Ez-bar upright rows::

4x10 @ 38 kg

Bagside skulder lir (flere forskellige øvelser):

1x10 @ 10 kg

2x10 @ 15 kg

1x10 @ 17½ kg

2x10 @ 20 kg

Lækkert..! Så var det tid til at tage ud i det dejlige :sun: -vejr og gå..! :4thumbup: Der var ikke et øje dernede idag..! Tror det kunne tælles på en hånd.

Cardio:

Powerwalk:

3.75 km in 33 mins. @ Århus C.

Link to comment
Share on other sites

Mig: Så skal jeg dælme køre nowet Ronnie style giant set på lateral raise da.

Kamp: Nice da

Mig: Tror jeg starter ved 8'erne og slutter på 11'erne...

Kamp: Ahh..! Start da ved 1'erne og slut på 11'erne

Mig: :blink:

Kamp: :wink:

Mig: OK...

Playtime..! :tongue:

DB Lateral raise (Giant set):

1x10 @ 1 kg +

1x10 @ 2 kg +

1x10 @ 3 kg +

1x10 @ 4 kg +

1x10 @ 5 kg +

1x10 @ 6 kg +

1x10 @ 7 kg +

1x10 @ 8 kg +

1x10 @ 9 kg +

1x10 @ 10 kg +

1x6 @ 11 kg

:crazy::devil::surrender:

Shiiiiiit mand det var nasty..! :w00t:

:lolabove::laugh:

Link to comment
Share on other sites

"Fået snøvlet sig ned i centret"...! Må jeg være fri! :wink:

Men nu skal du jo ikke derned i morgen. :nonono: Så må det jo være op til mig at gi den gas - og 6 timers cardio bagefter, hvis jeg ska retfærdiggøre den Roethlisburger jeg ska indtage senere på dagen i morgen..... :blush:

Link to comment
Share on other sites

"Fået snøvlet sig ned i centret"...! Må jeg være fri! :wink:

Men nu skal du jo ikke derned i morgen. :nonono: Så må det jo være op til mig at gi den gas - og 6 timers cardio bagefter, hvis jeg ska retfærdiggøre den Roethlisburger jeg ska indtage senere på dagen i morgen..... :blush:

Nææ det må du ikke være fri for..! :tongue:

Ja, men hvis du ikke gider lave al den cardio må du jo bare lade være med at fråde den Roethlisburger..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 16/4-2006

Så blev det tid til at tage i skole igen.. :blink: Sådan er det jo desværre når man står foran en deadline med et projekt..! Men heldigvis gav det INGEN problemer idag, og det virker nu som det skal, utrolig lækkert..! :4thumbup: Vejret var okay idag, overskyet, men temperaturen god, så jeg smuttede ige en tur ud..! :smile:

Cardio:

Powerwalk:

3.83 km in 35 min. @ Århus C (Frederiksbjerg)

Lækker tur ned forbi slottet og det hele..! Og rimelig mange ude på dette tidspunkt..! I aften skal jeg lave absolut nada..! nice..!

Link to comment
Share on other sites

Diæt opdatering, efter 2 uger:

Så er de første 2 uger gået af diæten, og det går fint fremad. Jeg startede ud med at smide 2.1 kg. i den første uge..! :crazy: Meget væske selvfølgelig, men justerede alligevel op, da jeg syntes det var for meget.

Energien er også fin, og jeg har faktisk ikke de store cravings. :smile:

Lige nu ligger jeg på 3000 kcal. med en fordeling på (35/50/15).

Morgenvægt: 87.9 kg. = -0.4 kg ( i alt -2.5 kg ).

Et noget mere acceptabelt vægttab i denne uge..! :smile:

Træningsopdatering kommer senere..! Skal jo lige ned og lave det først..! :tongue:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Forresten..! Så var der jo nye afsnit af The Simpsons i lørdags..! Konge serie hvis du spørger mig.. Men før de sendte de 2 nye afsnit. Viste de en episode af "Inside The The Actors Studio" hvor John Lipton er vært. Her var det så dem der lægger stemmer til The Simpsons der var gæster..! Det var hyyyle morsomt, men nåede desværre ikke at se det hele..! Så fandt det da lige på nettet..! Let me know if you're interested... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Forresten..! Så var der jo nye afsnit af The Simpsons i lørdags..! Konge serie hvis du spørger mig.. Men før de sendte de 2 nye afsnit. Viste de en episode af "Inside The The Actors Studio" hvor John Lipton er vært. Her var det så dem der lægger stemmer til The Simpsons der var gæster..! Det var hyyyle morsomt, men nåede desværre ikke at se det hele..! Så fandt det da lige på nettet..! Let me know if you're interested... :smile:

I'm interested :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Okay.. jeg ser lige på det..!

Lige en appetizer:

Klip med Moe efter Bart har lavet et prank call..:

Moe: "If I ever find out who you are, I'm gonna shove a sausage down your throat and stick starving dogs up your butt.."

:laugh:

Det er så genialt, ser minimum 1 afsnit inden jeg lægger mig til at sove hver dag. Er så heldig at en af mine mates ejer de første 6 seasons :4thumbup:

Homer: "You never know when an old calendar might come in handy! Sure, it's not 1985 right now, but who knows what tomorrow will bring?"

Link to comment
Share on other sites

Forresten..! Så var der jo nye afsnit af The Simpsons i lørdags..! Konge serie hvis du spørger mig.. Men før de sendte de 2 nye afsnit. Viste de en episode af "Inside The The Actors Studio" hvor John Lipton er vært. Her var det så dem der lægger stemmer til The Simpsons der var gæster..! Det var hyyyle morsomt, men nåede desværre ikke at se det hele..! Så fandt det da lige på nettet..! Let me know if you're interested... :smile:

Så det en gang for længe siden. Det er fandme skægt :4thumbup: Og vildt at de samme mennesker kan udgøre så mange personer.

Du gør da en flot indsats med din diæt. Ret stort vægttab på så kort tid.. Du må da gøre noget rigtigt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så det en gang for længe siden. Det er fandme skægt :4thumbup: Og vildt at de samme mennesker kan udgøre så mange personer.

Du gør da en flot indsats med din diæt. Ret stort vægttab på så kort tid.. Du må da gøre noget rigtigt :tongue:

Mange tak Josephine..! :smile: Men helt rigtigt har det ikke været, for det er slet ikke meningen jeg skal tabe mig så hurtigt..! ½ kg om ugen bør det være..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 17/4-2006

Da jeg kom udenfor kunne jeg mærke at den var lidt gal med halsen..! Ikke godt..! Og det blev ikke bedre før jeg kom hjem igen..! Håber ikke jeg skal til at være syg..! :dry:

Ryg:

Chins:

5x10 @ BW

Seated Cable High row bredt neutralt greb:

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

1x9 @ 90 kg

Utroligt der var kræfter til det..! Følte mig godt nok flad og træt dernede idag..! :nonono:

BB T-Bar rows in the corner:

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 80 kg

2x10 @ 90 kg

1x10 @ 80 kg

One arm row:

4x10 @ 42½ kg

Hyperextensions:

1x10 @ BW + 10 kg

3x10 @ BW + 20 kg

Biceps:

Standing DB curls:

1x10 @ 18 kg

3x10 @ 19 kg

1x10 @ 20 kg

20erne var optaget før det sidste sæt.! :nonono:

Standing BB curls:

4x10 @ 35 kg

Standing Cable cross curls:

2x8 @ 35 kg

1x8 @ 35 kg + 1x6 @ 25 kg :crazy:

1x10 @ 35 kg

Puuha, havde godtnok mest lyst til bare at ligge mig ned og slappe af..! Energien var helt væk..!

Men skulle have cardio med.

Cardio:

Powerwalk:

4 km in 40 min. @ 2 degrees.

Nu skal jeg da vist bare hjem og slappe af..! Resten af dagen står på sofahygge og the..!

Link to comment
Share on other sites

Mange tak Josephine..! :smile: Men helt rigtigt har det ikke været, for det er slet ikke meningen jeg skal tabe mig så hurtigt..! ½ kg om ugen bør det være..! :smile:

Det skal du sørme ikke være ked af.. Jeg har ikke tabt mig i 2 måneder selvom jeg har passet kost og træning.. Dunken og de sidste kilo nægter at slippe. :cry3:

Link to comment
Share on other sites

Keler:

http://en.wikipedia.org/wiki/Dan_Castellaneta#Films

Han har været med i en del... Især TV.. Lagt mange stemmer til utallige tv serier/ tegneserier.

Josephine:

Jo lidt træt af det må jeg godt være..! Jeg er jo på konkurrence-diæt. Og skulle jo nødig tabe mig for hurtigt, og dermed vinke farvel til muskelmasse..! Det må ikke ske..! :hands:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share