Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

skal vi ikke have nogle før billeder så vi kan sammenligne med 'efter' billderne..? ikke fordi jeg som sådan har lyst til at kigge på din krop.. bare et forslag..

Tjaa, hvis du nu kigger 1 side eller 2-3 styks bagud, skulle der gerne være nogle før billeder..! :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Saint Pauli og Svedbaronen:

Nej det var nu heller ikke fordi jeg mente atleterne ikke har været cååt.. :smile: Mener blot eghar læst på DBFF's side, at man ikke skal bære de vilde præg af en hård diæt.. Dvs. super langt nede i fedt%.

Men det er rigtigt som i siger.. TLR var super cut..

Planen er i hvert fald også bare at give den gas med diæten, og komme godt langt ned.. :superman:

Det ved jeg også godt champ!!

Jeg ville bare lige understrege, at det du gør er helt det rigtige!!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 6/4-2006

Arrrrghh..! Laang dag i skolen.. Startede kl. 8 med noget projekt, heldigvis bor jeg MEGET tæt på skolen, har en lejlighed 50 m. derfra..! :tongue: Så jeg kunne gå hjem i middagspausen. Idag skulle jeg også snakke med en vejleder omkring mit afgangsprojekt. Og jeg har nu fundet mig et..! :4thumbup: Så har jeg en super engageret lektor til det fag jeg havde sidst idag, så han :blahblah: lige 45 min. over tid.. :blink: Så Anders blev mere og mere sulten, dumt jeg ik havde noget med. :nonono: Og så har jeg forresten også erhvervet mig et lille trælår under gårsdagens træning :dry: Spændende at se hvordan benene ville reagere på det...

Ben:

Wuhuuu..! Tilbage til skuuuuaaaarttt...! Jeg har intet mærket til hovedpinen, så nu skal jeg igang igen..! :4thumbup:

Squat: :wub:

1x12 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

3x10 @ 131 kg

1x8 @ 131kg

1x10 @ 111 kg

Læææækert at komme tilbage til den med god power.. Var plads til lidt tungere.. Meeen.. man skal kravle før man kan gå..! :tongue:

Seated leg press (Samlede fødder, med tæerne pegende 45 grader ud til hver sin side):

1x10 @ 210 kg

1x10 @ 240 kg

1x8 @ 260 kg

1x10 @ 240 kg

1x12 @ 210 kg

Lying leg curls:

1x10 @ 40 kg

2x10 @ 42½ kg

1x8 @ 40 kg

1x10 @ 35 kg

Seated Leg extensions:

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 75 kg

Skulder:

DB Lateral raises:

1x10 @ 8 kg + 1x10 @ 9 kg + 1x10 @ 10 kg :devil::crazy:

1x10 @ 10 kg

1x10 @ 11 kg

1x10 @ 12 kg

Standing Arnold Press:

1x10 @ 12 kg

1x10 @ 13 kg

2x10 @ 14 kg

Supersetted med:

DB rear lateral raise:

4x10 @ 9 kg

Cardio:

Powerwalk:

4.02 km in 40 mins. @ 2 degrees

Sådan da..! Suuuulten..! :4mewantfood: Hjem til kyllingen..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 7/5-2006

Another day, another dollar... Jeg tror jeg er ved at vænne mig til det lave indtag.. Energien har i hvert fald været helt fin idag, men er stadig suuulten.. :tongue: Jeg har forresten de leee'e DOMS i wheels og pattøj..! :blink: Cykelturen ud til centret i stiv modvind varikke just morsom.. :crazy:

Ryg:

Chins:

5x10 @ BW

Raketter..! :superman:

Seated Front pulldown

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

1x12 @ 65 kg

Bent over Barbell rows:

1x10 @ 81 kg

1x10 @ 91 kg

2x10 @ 101 kg

1x10 @ 81 kg

Også masser af træk her..! :4thumbup:

One arm row:

1x10 @ 37½ kg

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 42½ kg

1x10 @ 45 kg

Sååådan da..! :w00t:

Hyperextensions:

1x10 @ BW + 10 kg

3x10 @ BW + 20 kg

Cardio:

Concept II:

1x1000 m. @ Level 10 - 3 min. 52 sek.

1x1000 m @ Level 10 - 3 min. 50 sek.

Min fod smutter desværre ud af holderen med godt 200 m. igen i begge omgange..! :nonono:

Powerwalk:

2 km in 20 mins. @ 2 degrees.

Ahh.. god omgang idag..! Og medvind hjemad..! :bigsmile: I aften skal jeg i bio med gutterne og se The Inside Man..!

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 8/4-2006

Igår var jeg i bio og se Inside man..! Den kan VARMT anbefales..! Rigtig god films..! :4thumbup: Idag nåede jeg heldigvis at købe gave til min lillebror inden det begyndte at regne.. Men men, kom ikke ned i centret inden, så det var en pjask våd Anders der ankom til bryst træningen..!

Bryst:

DB Benchpress:

1x14 @ 22 kg

1x12 @ 30 kg

1x12 @ 34 kg

2x12 @ 36½ kg

1x10 @ 36½ kg

Ganske god power...!

Incline DB Benchpress:

5x10 @ 34 kg

Standing cable flyes:

1x12 @ 37½ kg

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 42½ kg

3x10 @ 40 kg

Chest dips:

1x15 @ BW

1x12 @ BW + 10 kg

1x9 @ BW + 20 kg

1x10 @ BW + 20 kg

1x13 @ BW

Cardio:

Concept II @ Level 10:

1x500 m. in 1:52

1x500 m. in 1:45

1x500 m. in 1:38 :crazy:

Lee'd med 3 ture i rap..! Skal gerne skære 10 sek. af den bedste tid.. Men det burde være til hvis jeg gi'r den fuld gas..! Håber bare ikke mine fødder hopper ud af den igen, som de gjorde idag..! :nonono:

Powerwalk:

2 km. in 20 mins. @ 2 degrees.

Sådan da..! I aften skal jeg til fødselsdagsfest, alkoholfri for mit vedkommende selvfølgelig..! Men det betyder jo ikke, man ikke kan have det sjovt..! :wink:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 9/4-2006

I går var jeg så i byen med gutterne i ædru tilstand for første gang.. Og det var skide sjovt..! :4thumbup: Har en helt anden oplevelse af tingene når man ikke drikker..! :tongue: Og fik da også danset en masse kcal af mig.. fed DJ..! :4thumbup:

Cardio:

Tog mig en tur ude i det åbne idag.. :smile:

Powewalk:

3.7 km in 33 mins. @ Århus C.. :tongue:

Ganske fin tur, bortset fra, at det begyndte at regne..! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 9/4-2006

I går var jeg så i byen med gutterne i ædru tilstand for første gang.. Og det var skide sjovt..! :4thumbup: Har en helt anden oplevelse af tingene når man ikke drikker..! :tongue: Og fik da også danset en masse kcal af mig.. fed DJ..! :4thumbup:

Cardio:

Tog mig en tur ude i det åbne idag.. :smile:

Powewalk:

3.7 km in 33 mins. @ Århus C.. :tongue:

Ganske fin tur, bortset fra, at det begyndte at regne..! :nonono:

Det er det jeg altid har sagt -man kan SAGTENS more sig uden alkohol :smile: og så har man det heller ikke skidt næste dag :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er det jeg altid har sagt -man kan SAGTENS more sig uden alkohol :smile: og så har man det heller ikke skidt næste dag :tongue:

Jeg kan ikke være mere ENIG! Jeg drikker heller ikke! Det er lige før det er sjovere at hygge/feste, når man er ædru!

Tømmermændene kan jeg dog ikke lige snakke med om, da jeg aldrig har været i den situation for alvor. Det glæder mig, du havde en sjov aften. Jeg glæder mig selv til at komme lidt mere ud, når jeg rykker til KBH og dermed hjemmefra.

Go' søndag!

//AM

Link to comment
Share on other sites

Det er det jeg altid har sagt -man kan SAGTENS more sig uden alkohol :smile: og så har man det heller ikke skidt næste dag :tongue:

Just præcis.! :bigsmile: Jeg har nu aldrig haft de vilde problemer med tømmerdrenge..!

Men det er nu også hygge at drikke et par øl med gutterne.! Nu griner de bare forstående af min cola og min vand..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke være mere ENIG! Jeg drikker heller ikke! Det er lige før det er sjovere at hygge/feste, når man er ædru!

Tømmermændene kan jeg dog ikke lige snakke med om, da jeg aldrig har været i den situation for alvor. Det glæder mig, du havde en sjov aften. Jeg glæder mig selv til at komme lidt mere ud, når jeg rykker til KBH og dermed hjemmefra.

Go' søndag!

//AM

Hey Grib nuet..! :smile:

Ja det var ganske fornøjeligt at være på vandvognen... Humøret var ogs i top..! :smile:

Også go' søndag til dig..!

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 10/4-2006

Så er første uge af diæten overstået... Havde næsten glemt hvor meget jeg hader at være sulten..! :tongue:

For tiden er der jo påskeferie.. Meeen har siddet på skolen i 6 timer alligevel og lavet projekt..! :blink:

Mine 'bange' anelser har vist sig at være sande:

Morgenvægt: 88.3 = - 2.3 kg :crazy:

Okay, meget er det er nok/forhåbentligt væske.. Men syntes stadig det er i overkanten..! Så jeg tager lige op opjusterer indtaget lidt og piller lidt ved cardioen.

Således mit indtag kommer op fra 2700 kcal til 3000 kcal.

Måske jeg skulle have smagt Missens lagkage alligevel..? :tongue:

Ryg:

Chins:

5x10 @ BW

Seated Cable High row bredt neutralt greb:

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

1x10 @ 80 kg

1x8 @ 90 kg - hele stakken...

1x14 @ 65 kg

Yates rows:

1x10 @ 81 kg - Liiight weeeiight..! :superman:

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 101 kg

1x10 @ 111 kg

1x15 @ 71 kg

One arm row:

2x10 @ 40 kg

1x10 @ 42½ kg

21x10 @ 45 kg

Hyperextensions:

1x10 @ BW + 10 kg

3x10 @ BW + 20 kg

Biceps:

Concentration DB curls:

1x10 @ 13 kg

2x10 @ 15 kg

1x10 @ 16 kg

Standing EZ-bar curls:

3x10 @ 38 kg

1x8 @ 38 kg

Standing rope hammer curls:

2x10 @ 45 kg

2x10 @ 50 kg

God power i ryggen idag..! Havde en makker med rundt idag, så den stod også på en del :blahblah: Sprang cardion over for det blev ret sent. Og har besluttet at flytte mavetræningen til torsdag for ikke at få en 3 timers dag i centret hver mandag.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hold da op :blink: -det er sgu kun guys der kan smide så meget EW :dry: men som du selv siger, er det jo lige i overkanten, det er selvfølgelig primært væske du har smidt.. Næste uge er det nok knapt så crazy ellers sender jeg fandme 10 lagkager ala Missens til jydeland :laugh::tongue: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Hold da op :blink: -det er sgu kun guys der kan smide så meget EW :dry: men som du selv siger, er det jo lige i overkanten, det er selvfølgelig primært væske du har smidt.. Næste uge er det nok knapt så crazy ellers sender jeg fandme 10 lagkager ala Missens til jydeland :laugh::tongue: :4mewantfood:

Årh ja.. Diæt på missens lagkager..! Kunne være lækkert da..! :4mewantfood: Meen, den går nok ikke..! Håber sgu det bli'r et mere 'normalt' vægttab i næste uge..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Årh ja.. Diæt på missens lagkager..! Kunne være lækkert da..! :4mewantfood: Meen, den går nok ikke..! Håber sgu det bli'r et mere 'normalt' vægttab i næste uge..! :smile:

:laugh::laugh::laugh:

Tror du ikke det er lige drastisk nok at uppe indtaget med 300kcal og samtidig skære ned i cardioen? Næste uge skulle jo gerne blive mere lean...

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh:

Tror du ikke det er lige drastisk nok at uppe indtaget med 300kcal og samtidig skære ned i cardioen? Næste uge skulle jo gerne blive mere lean...

Tjoo... Måske..! Det er nu heller ikke fordi jeg skærer voldsomt ned i carrdioen.. Sprang bare lige idag over.. :innocent: Men regner med at være meget klogere efter denne uge..! Det er jo ting som dette, der gør det godt, at jeg startede i god tid..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tjoo... Måske..! Det er nu heller ikke fordi jeg skærer voldsomt ned i carrdioen.. Sprang bare lige idag over.. :innocent: Men regner med at være meget klogere efter denne uge..! Det er jo ting som dette, der gør det godt, at jeg startede i god tid..! :smile:

Det har du ret i mester :4smartass: vi må se hvordan det går næste uge -I´ll be watching you :shades:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 11/4-2006

Så er det sgu snart påske..! Håber vi får projektet færdigt, så jeg kan tillade mig at holde lidt fri..! :bigsmile: En fin dag idag, min bror har fødselsdag, så han skulle lige fejres.. Og han havde endda tænkt på min diæt.. Jeps, frugt og Pepsi Max..! :4mewantfood: hehe..

Teamede op med en på dagens triceps træning..

Bryst:

Benchpress:

1x15 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

1x8 @ 111 kg

1x9 @ 111 kg

1x4 @ 120 kg

1x6 @ 101 kg - Hvor blev kræfterne aw..? :nonono:

2x7 @ 101 kg

Puha.. Toppen af kræfterne forsvandt da lige pludselig.. :dry:

Low Incline DB Bench Press:

2x10 @ 34 kg

3x10 @ 30 kg

Decline DB bench press:

4x10 @ 30 kg

Standing cable flyes:

1x10 @ 37½ kg

3x10 @ 40 kg

1x10 @ 37½ kg

Triceps:

Dips:

1x12 @ BW + 10 kg

1x10 @ BW + 20 kg

1x8 @ BW + 30 kg

1x9 @ BW + 20 kg

1x15 @ BW

French press:

1x10 @ 33 kg

1x8 @ 43 kg + lidt CG

1x10 @ 38 kg + lidt CG

1x8 @ 38 kg + lidt CG

One arm triceps extension, cable. Stående med siden til trækket, og armen væk fra kroppen og trækket.

3x10 @ 25 kg

1x10 @ 27½ kg

Cardio:

Powerwalk / løb:

3.64 km in 30 mins. @ 2 degrees...

Så var jeg kogt..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 12/4-2006

Streeeeess..! :mad: Skod projekt og uenighed i gruppen ( :tongue: ) gjorde dagen idag mere stresset end den skulle være..! Havde en aftale med en god ven om at træne sammen idag, så var lettere presset med tiden, til at nå det hele..! Men de næste par dage er der heldigvis plads til at holde lidt fri..! :smile:

Havde glemt bæltet idag..! :nonono: Så ingen skvat.. :dry:

Ben:

45 degree leg press:

1x15 @ 120 kg

1x12 @ 160 kg

1x10 @ 200 kg

1x10 @ 240kg

1x8 @ 260 kg

1x10 @ 240kg

1x12 @ 200kg

One legged Seated leg press:

1x10 @ 90 kg - for nemt...

1x10 @ 120 kg

1x10 @ 140 kg

1x10 @ 130 kg

Lee'd

Seated Leg extensions:

1x10 @ 65 kg

1x10 @ 70 kg

1x10 @ 77½ kg

1x10 @ 82½ kg

Brææændt aw.. :tongue:

Lying leg curls:

2x10 @ 40 kg

2x10 @ 42½ kg

Skulder:

DB Lateral raises:

1x10 @ 10 kg

1x10 @ 11 kg

1x10 @ 12 kg

4x10 @ 11 kg

Standing Arnold Press:

4x10 @ 13 kg

Supersetted med:

DB rear lateral raise:

4x10 @ 9 kg

Cardio:

Powerwalk:

4.12 km in 40 mins. @ 2 degrees

Kan faktisk godt mærke de 300 ekstra kcal..! Jeg er i hvert fald slet ik så sulten mere..! :4mewantfood: Fin træning idag.. ser frem til et par fridage, hvor træning er det eneste der er på plakaten..

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 13/4-2006

Ahh.. Kunne sove lidt længe idag og fik ordnet lejligheden..! Så er der sgu klart til foråret..! :4thumbup: Men men, stenede lidt for længe så havde noget travlt da jeg endelig fik nosset mig ned i centret.. :dry:

Ryg:

Chins:

3x10 @ BW

1x9 @ BW

1x8 @ BW

Noget kortere tid mellem sættene idag..! :crazy:

Front pulldown:

4x10 @ 75 kg

Supineret CG pulldowns:

1x10 @ 65kg

2x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

One arm row:

2x10 @ 40 kg

2x10 @ 42½ kg

Mave:

Dragonflags:

1x7 @ BW

1x6 @ BW

1x5 @ BW

Floor Crunches:

1x15 @ BW

1x12 @ BW

1x14 @ BW

Swissball crunches:

3x12 @ BW

Cardio:

Powerwalk:

4.06 km in 40 min. @ 2 degrees

Puuuha... jeg nåede det lige inden centret lukkede..! :w00t: Nu skal jeg hjem og slappe lidt af.. og i aften står den på films..!

Link to comment
Share on other sites

Kææft du svedte idag mester..! Også en lee' omgang da..!

Vi må håbe folk er til påskefrokoster imorgen..!

Ja, noget mere plads i morgen ville være nice! Så ska den ha gas!

Du fik da rykket nogle drangon flags af, ka jeg se.. så ka det ikk ha været en HELT stille og rolig gang abs-træning... :bigsmile:

Vi ses dernede champ!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share