MOL VS. Bodyhouse


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

De skal ikke ødelægge min oplevelse af at være på diskotek eller hvor de ellers måtte befinde sig. Ligeledes skal de heller ikke koste samfundet penge ved at skulle på dyr afvænning eller have øvrig sundhedsbehandling ( f.eks. kunstig befrugtning af partneren når man er blevet impotent af for meget krudt blink.gif ). På samme måde med AS brugere. Måske er det deres krop de smadrer men nogle mere diffuse bivirkninger er dem der går ud over mig. Dem der ødelægger det miljø jeg kan lide at færdes i i motionscentre og det som koster mig penge ved diverse sundhedsbehandlinger der skal behandle fejl-fiks så at sige. Det pisser mig af dry.gif

Rygere ødelægger it helbred direkte via passiv rygning!

Rygere ødelægger i gå i byen oplevelse, hvorimod opkrudtede dørmænd passer på mig :smile:

Rygeres belastning af syndhedssystemet er voldsom! Skadevirkningerne på deres børn fødte såvel som ufødte er voldsom.

AS er mere uforudsigeligt, for nogen går det fint og de slipper godt fra det. Rygning er derimod en langsom men sikker dræber og destruktiv kraft.

AS er lige som rygning hamrende ligegyldigt. Positive virkninger kan opnås uden brugen af nogen af stofferne, det kræver bare lidt mere af pågældende.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det langt de fleste MOLboere bare fremhæver er det faktum at AS ikke på nogen måde BØR være det eneste valg eller overhovedet valget. Med træning og rigtig kost kan man opnå meget, uden de bivirkninger der er ved AS.

Igen. Hvordan DU mener andre mennesker skal leve, kan jeg ikke tage mig af.... Men vil dog stadig sige, at dømme folk uden at have den mindste forudsætninger for at kende til begrundelsen af deres valg er noget snæversynet IMO... Ja, man kan opnå meget uden AS. What's your point?

Jeg har fuld forståelse for de MOLboere der ikke har høje tanker om AS brugere. De vælger den nemmeste udvej. De vil snyde sig til noget og tror at de kan købe sig til alt. De tænker ikke over bivirkninger, konsekvenser og andre alternativer.

Hvis vi ser bort fra generaliseringerne et øjeblik. Ja, de vælgere at nemmere udvej. Point? Hvis du ikke har lagt mærke til det, så er BB en sport, men de færreste konkurrerer mod hinanden på scenen. Udenfor scenen er der ikke nogen konkurrence... Har jeg ret? At du betegner det som snyd, er så din defination. Ikke at det nødvendigvis er korrekt, for du har også muligheden for at krudten den, så du bliver skam ikke snydt for noget.

Hvordan ved du, at krudtugler ikke tænker på bivirkninger, konsekvenser og andre alternativer? Kunne det ikke være, at de har overvejet disse ting, og valgt at potentielle bivirkninger er en pris, de er villige til at betale for at nå deres mål? 

Det kan godt være at du mener det ikke er vores valg og vi bare kan være ligeglade. Men det er en tendens der præger os andre og vores miljø. Det er sider som BH der er med til at svine hele BB og styrketræningsmiljøet til. Det er grunden til at nye unge fortsat starter på krudt. De ødelægger vores miljø. Jeg har ikke noget imod folk der i øvrigt tager stoffer. Hvis de vil sidde i deres lejlighed og gøre det.De skal ikke ødelægge min oplevelse af at være på diskotek eller hvor de ellers måtte befinde sig. Ligeledes skal de heller ikke koste samfundet penge ved at skulle på dyr afvænning eller have øvrig sundhedsbehandling ( f.eks. kunstig befrugtning af partneren når man er blevet impotent af for meget krudt  :blink: ). På samme måde med AS brugere. Måske er det deres krop de smadrer men nogle mere diffuse bivirkninger er dem der går ud over mig. Dem der ødelægger det miljø jeg kan lide at færdes i i motionscentre og det som koster mig penge ved diverse sundhedsbehandlinger der skal behandle fejl-fiks så at sige. Det pisser mig af  :dry:

Hvis du mener, at din mulighed for at nyde frugten af din træning bliver ødelagt af krudtugler, er det nok dig, den er gal med. Hvis værdien af din træning bliver mindre værd af andres resultater/udseende, bør du måske beskæftige dig med dit indre psykiske velvære før det fysiske velvære....

Come on... Den med at det koster dig penge, at behandle AS brugere af forskellige årsager. Udgiften til dette er minimal i forhold til 1000-vis af andre menneskelige behandlinger. Den holder ikke....

Samtidig bryder jeg mig ikke om den mentalitet som AS repræsenterer. Den mentalitet og tilstand som flere MOLboere gør rede for i denne tråd.

Det eneste, der redegøres for, er fordomme, generaliseringer og åbenbart misundelse.

Jeg ser overhovedet ingen grund til at AS bør eksistere derfor agter jeg at ytre mig negativt om AS. Fordi jeg ikke kan lide stoffet, de mennesker der tager det eller de konsekvenser det medfører. Fordi det ikke bare smadrer jer på BH men fordi det smadrer os alle sammen....

Nej, det er da noget skidt, at det eksistere. Det er fanme noget pis, at andres levestil skal pille ved skrøbelige ego'er.  :sleeping:

<{POST_SNAPBACK}>

Edited by Workoutfanatic
Link to comment
Share on other sites

Nu er det jo ikke alle der er interesseret i at ligne en mr. fitness men derimod være en hardcore bodybuilder.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er sådan en kommentar fra AS brugere der virkelig kan pisse mig af. Det kræver immervæk meget seriøsitet omkring sin kost træning, hvis man skal kunne gøre sig i Fitness sammenhæng som en clean atlet.

Er sikker på, at du ikke var i god nok form til at stille op i fitness, da du ”nåede det punkt hvor du gerne ville prøve AS”. Er det for resten det man mener når man skriver, at man har trænet 3 år hvoraf det sidste år har været seriøst?

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg heller intelligent man er hvis man fylder sig med oksehormon og lignende for at blive stor, aggressiv, brunstig og impotent?  :poking:

/ Søren   :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu ved jeg heller ikke, hvor intelligent man er, hvis man tror der er noget, der hedder oksehormon... Tror heller ikke der er mange, der ligefrem tager AS FOR at blive aggressiv, brunstig og impotent.

Men hvilken relevans skulle det have for noget? Forstår ikke, hvorfor der er så meget fokus på intelligens i denne debat?

Der vil være folk, som er dummere(efter din defination) end dig, og der vil ligeledes være folk der er klogere.

Steve-O fra Jackass vil nok af de færreste betegnes som intelligent, men hvorfor skal det så tit konstateres af folk (min egen oplevelse), at "han han er da ikke for klog". No shit!! Er det for at sige til sig selv:"Hov! Der var en, der var dummere end mig. Så får jeg det bedre med mig selv" eller hvordan er den?

Ptpoul--->

Vi har vidst vidt forskellige holdninger til emnet, og jeg tror ikke det er værd at diskutere, da vores nok forskellige livssyn øjensynligt forhindre os at godtage vores argumenter som gyldige. Vi har vores forskellige holdninger, og de vejer begge lige tungt.

Edited by Workoutfanatic
Link to comment
Share on other sites

Vi har vidst vidt forskellige holdninger til emnet, og jeg tror ikke det er værd at diskutere, da vores nok forskellige livssyn øjensynligt forhindre os at godtage vores argumenter som gyldige. Vi har vores forskellige holdninger, og de vejer begge lige tungt.

Hvordan f..... kan du synes at jeres argumenter/holdninger vejer lige tungt? :blink: Hvis man tager de allermest objektive briller på "vinder" ptpouls argumenter da på knockout i første omgang.....

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Vi har vidst vidt forskellige holdninger til emnet, og jeg tror ikke det er værd at diskutere, da vores nok forskellige livssyn øjensynligt forhindre os at godtage vores argumenter som gyldige. Vi har vores forskellige holdninger, og de vejer begge lige tungt.

Hvordan f..... kan du synes at jeres argumenter vejer lige tungt? :blink: Hvis man tager de allermest objektive briller på "vinder" ptpouls argumenter da på knockout i første omgang.....

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du nu tager de nævnte briller på, ville du kunne se, at vores holdninger vejer lige tungt. :wink:

For dig er Ptpouls argumenter sikkert gyldige nok, men det er de ikke i mine øjne - og det fungere åbenbart omvendt. Men som jeg sagde før, er det forskellige livssyn, der fjerner muligheden for en konstruktiv debat.

Ptpoul aviser nogle af mine argumenter, forde de er "tåbelige" :dry: eller lign., og i konstruktiv debat kommer man igen steder med det. Det er jo egenligt ikke en debat. Vi har vel bare klarlagt vores forskellige synspunkter, og så kommer der vidst ikke mere ud af det.

Men hvis vores forskellige meninger og holdninger ikke vejer lige tungt, er jeg da nysgerrig om at høre hvorfor....

Link to comment
Share on other sites

Ptpoul aviser nogle af mine argumenter, forde de er "tåbelige"

Det har jeg skrevet et sted. Hvorimod dit første indlæg rettet til mig er fyldt med overfortolkninger af mine livsholdninger LOL, WTF, Tørreste længe etc..

Jeg formår ikke at se, hvordan det skal fordre en konstruktiv debat :raisebrow:

Tyngde af argumenter vil jeg lade andre vurdere, men din undskyldning for ikke at deltage i debatten = :chicken:

ps: holdningerne er imo ikke synderligt vigtige, argumentationen bagved holdningerne kan være interessant.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Ptpoul aviser nogle af mine argumenter, forde de er "tåbelige"

Det har jeg skrevet et sted. Hvorimod dit første indlæg rettet til mig er fyldt med overfortolkninger af mine livsholdninger LOL, WTF, Tørreste længe etc..

Jeg formår ikke at se, hvordan det skal fordre en konstruktiv debat :raisebrow:

Tyngde af argumenter vil jeg lade andre vurdere, men din undskyldning for ikke at deltage i debatten = :chicken:

ps: holdningerne er imo ikke synderligt vigtige, argumentationen bagved holdningerne kan være interessant.

<{POST_SNAPBACK}>

1.Fair nok. Jeg har vel ladet mig rive med af min holdning til dine og andres synspunkter om AS-brugere. Den tager jeg på min kappe...

2. Det skal du have lov til at mene. Hvorom alting er, så mener jeg dog ikke, at man "kommer nogen steder" med en sådan debat - hvis den kan kaldes det.

Du mener det er fuldstændigt åndsvagt at risikere at sætte sit helbred på spil ved at bruge AS.

Jeg (og andre) mener det er chancen værd. Set ud for et større perspektiv hvor man ønsker at blive gammel og grå med en masse børnebørn, som man kan løbe søndagsmarathon med, er det ikke ligefrem et logisk valg.

Men har man et andet syn på livet, hvor man vægter at opnå sin drømmefysik højt, og er indeforstået med, at livet kan være forbi om en time ved biluheld, fald på trapper, vold og en rent faktisk uendelig liste af, hvad der kan muligvis kunne ske, som ville forhindre en i at blive gammel. Derfor har jeg valgt ikke at planlægge langsigtet, hvis disse langsigtede planer forhindre mig i "at leve" her og nu.

Jeg kan selvfølgelig ikke udelukke, at jeg vil fortryde nogle valg, men hellere det end at senere hen fortryde fortryde alt det, man IKKE gjorde.

Jeg passer selvfølgelig meget på ikke at bedømme din personlighed ud fra de få informationer, jeg har, men jeg går ud fra at vi ikke deler samme livssyn - men jeg respektere stadig dit. Tror faktisk vi er temmeligt forskellige, og af den grund vil denne "debat" ikke føre nogen steder hen.

EDIT:

3. Der er vi så forskellige. Jeg er mere interesseret de holdninger, der ligger til baggrund for argumentationen.

P.S Bare lige for at sige lidt om mig selv for bedre forståelse for mine svar, er jeg ikke en hardcore AS bruger. Jeg nuppede en efter normalen ret mild Primobolankur for godt et år siden, og har ingen umiddelbare planer om at krudte den igen. Men det skal ikke udelukkes, at det sker....

Edited by Workoutfanatic
Link to comment
Share on other sites

Er fuldstændig enig med workoutfanatic...

Jeg er blevet færdig med min først kur og har heller ikke planer om at gøre det igen fordi jeg har respekt for AS! Det var noget jeg ville prøve og har bestemt ikke fortrudt det. Har læst alt hvad jeg kunne læse om emnet og taget mine forholdsregler. Jeg har heldigvis ingen lyst til at blive en stor "tyr" så har ikke brug for det igen.

Til jeres argumenter om at man kan nå ligesålangt uden AS er helt hen i vejret. Er godt klar over man kan træne 7år clean og ligne adonis men hvis man vil opnå det på 3 så vil jeg hellere det. Man lever sq kun en gang og man er også kun ung én gang. Men alle når et tidspunkt et genetisk max og for dem der vil blive prof er der kun én udvej. Valget er deres og jeg ser sq ik ned på dem.

IMO er skyggesiden af AS folk der misbruger det ved at ikke vide hvad de gør. Og det gælder specielt for de 16-21årige naive drenge som ikke har sat sig ordentlig ind i bb livsstilen.

Jeg ser MOL som et sted for diskopumpere og det er blevet bekræftet ved jeres argumenter om at mennesker der bruger AS er uintelligente.

Længe leve janteloven!!! :sneaky2::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Bla bla bla.. Man bliver aldrig enige når det kommer til AS.

Lad dog folk selvom, at de vil tage deres AS. Hvis de ikke kender de mulige konsekvenser, er de dumme, hvis de gør, så er de også klar over, hvad de kan risikere at gå ind til, og lad dem så selv bestemme det. AS er en af de ulovligheder, hvor man stort set kun skader sig selv (der kan være undtagelser).

Hvis man mener, at en person bliver mere aggressiv, når vedkommende tager AS, så kan man vel enten konfrontere personen med problemet eller lade vedkommende passe sig selv?

Det er den uendelige debat, og folk bliver aldrig enige. Mennesker er nu engang mennesker, og vi kan som regel ikke klare, at andre ikke har samme holdninger som os selv.

Jeg har personligt aldrig taget AS, og jeg kunne heller ikke tænke mig det.

Dog har jeg haft kammerater der har, og personligt har jeg da bare været glad på deres vegne.

Nu er en af dem dog løbet ind i hjerte problemer og har droppet træningen helt. Men den slags sker vel.

I kan skændes i evigheder, da der er en masse argumenter for og imod...

Nu er det dog et HELT ANDET EMNE denne tråd handler om, så det kunne være, at man skulle holde sig lidt til det. :tongue:

(Ønsker ikke at provokere nogen med dette indlæg, bringer bare mine synspunkter)

Edited by karlsonpaataget
Link to comment
Share on other sites

Jeg ser MOL som et sted for diskopumpere og det er blevet bekræftet ved jeres argumenter om at mennesker der bruger AS er uintelligente.

Længe leve janteloven!!!  :sneaky2:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

At fylde sig med stoffer købt af en gut med rygmærke er ikke et angreb på janteloven..

det er bare almindeligt tåbelighed!

Jeg ser MOL som et sted hvor viden om fysiologi, diæt og dræning vægtes højere end hvor mange Miligram test der skal skydes i uge 3 og 4!

Jeg ser MOL som et sted jeg er stolt af at kunne henvise de unge knægte jeg træner til.

Jeg ser folk som Craw, Baadi, St pauli mm. som fremragende eksempler på man kan opbygge noget utroligt flot uden at have fingrene i kagedåsen.

At DU valgte genvejen..det er dit tab.

Link to comment
Share on other sites

De skal ikke ødelægge min oplevelse af at være på diskotek eller hvor de ellers måtte befinde sig. Ligeledes skal de heller ikke koste samfundet penge ved at skulle på dyr afvænning eller have øvrig sundhedsbehandling ( f.eks. kunstig befrugtning af partneren når man er blevet impotent af for meget krudt blink.gif ). På samme måde med AS brugere. Måske er det deres krop de smadrer men nogle mere diffuse bivirkninger er dem der går ud over mig. Dem der ødelægger det miljø jeg kan lide at færdes i i motionscentre og det som koster mig penge ved diverse sundhedsbehandlinger der skal behandle fejl-fiks så at sige. Det pisser mig af dry.gif

Rygere ødelægger it helbred direkte via passiv rygning!

Rygere ødelægger i gå i byen oplevelse, hvorimod opkrudtede dørmænd passer på mig :smile:

Rygeres belastning af syndhedssystemet er voldsom! Skadevirkningerne på deres børn fødte såvel som ufødte er voldsom.

AS er mere uforudsigeligt, for nogen går det fint og de slipper godt fra det. Rygning er derimod en langsom men sikker dræber og destruktiv kraft.

AS er lige som rygning hamrende ligegyldigt. Positive virkninger kan opnås uden brugen af nogen af stofferne, det kræver bare lidt mere af pågældende.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvornår har jeg sagt at jeg er for rygning :raisebrow: Rygning burde også være forbudt på offentlige steder (cafeer, skoler osv.)

Link to comment
Share on other sites

Til jeres argumenter om at man kan nå ligesålangt uden AS er helt hen i vejret. Er godt klar over man kan træne 7år clean og ligne adonis men hvis man vil opnå det på 3 så vil jeg hellere det.
Det du siger er at du heller vil hoppe over gærdet hvor det er lavest ved hjælp af medikamenter der sikre dig en fremgang du aldrig kunne få på samme tid "blot" ved træning og kost..... Dine træningsresultater bliver i mine øjne mere et resultat af medicinalindustriens udvikling end din egen træning, i og med du aldrig ville kunne nå derhen hvor du ønsker dig på 3 år uden disse medikamenter. Ydermere bekræfter du min fordom om at AS-misbrugere er overbevist om at man simpelthen ikke kan nå nogen steder uden AS. En fordom der sikre at flere og flere unge fyre vælger AS "for det er jo den eneste vej hvis man vil rykke sig nogen vegne" og DERFOR er det helt på sin plads at det er ulovligt!!!!.... samme holdning gør sig gældende mellem folk der ikke selv træner..... kan blive så f..... træt af at høre at "han kan simpelthen ikke bænke de dér 170 uden AS" eller "sådan der ser man KUN ud hvis man har været på AS"(sagt om en bare nogenlunde trænet fyr, som sagtens kunne have trænet clean i 4 år).... Heldigvis er der i det mindste politisk vilje til at bekæmpe AS ! :cooldance:
Link to comment
Share on other sites

Til jeres argumenter om at man kan nå ligesålangt uden AS er helt hen i vejret. Er godt klar over man kan træne 7år clean og ligne adonis men hvis man vil opnå det på 3 så vil jeg hellere det.
Ydermere bekræfter du min fordom om at AS-misbrugere er overbevist om at man simpelthen ikke kan nå nogen steder uden AS.

<{POST_SNAPBACK}>

Jo man kan nå meget langt clean, men kun halvt så langt som med AS. Du er velkommen til at prøve modbevise mig. :tongue: Det er jo derfor der ikke findes en clean mr. olympia vel eller for den sags skyld andre prof konkurrencer!!!

Men folk der har prøvet AS vil altid se positivt på det og dem der ikke har vil altid se negativt på det. Jeg har selv været stærkt imod AS men begyndte sætte mig ind i emnet og blev en del klogere. Håber ikke i baserer jeres viden fra ekstra bladets artikler? :bigsmile:

Vi kan diskutere fra nu til dommedag og stadig ikke nå en konklusion. Håber dog vi alle er enige i at vi skal gøre som vi selv vil og så må man selv om konsekvenserne hvis disse kommer.

God træning drenge! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor egentlig al den snak om rygmærker?

Skulle AS blive værre af, at det skulle være købt af en rocker?

Var det bedre at bruge AS dengang det var praktiserende læger, som udskrev recepter til "patienter" der gerne ville vokse?

Jeg synes al den snak om "det kriminelle forbrug" slører debatten..

Ordet Rocker eller Rygmærke bliver desværre brugt lige så løst og i flæng herinde som i Ekstra Bladet.

Edited by Flexipecs
Link to comment
Share on other sites

Workoutfanatic

Det er sgu da til at brække sig over. Hvis du synes det er umuralsk og idiotisk, så lad være med at tage skidtet! At andre ikke har det på samme måde bør man da som et voksent menneske kunne respektere, sålænge det ikke skader dig personligt.
What a load of :4pooh: utroligt at folk ikke ser længere end deres egen snude...

Er du også ligeglad med folk der kører uden sele, kører for størkt, uden hjelm, drikker, spiser, junker sig halvt ihjel, ryger indtil de render rundt som darth vader... :raisebrow:

Sundhedssektorens $ er monster.....men nå nej, det skader dig ik personligt, måske bortset fra din trækprocent!

devito-->

"Hvis der ikke fandtes et forum som BH var der nok ik så mange ..... der ville prøve AS"

Hvad baserer du så det på?

Det var som svar på spondy's udsagn...

Hvis folk bliver snakket fra AS på BH er det jo bare fint i mine øjne, men derfor er det stadig en side som vejleder og huser aktive krudt-grise....

Fra BH om Dianabol:

Selvom Dianabol har mange potentielle bivirkninger er de dog sjældne ved doser op til 20 mg per dag..........

...... I højere doser ved 50 mg og derover per dag kan man observere øget aggressivitet hos brugerne. Derfor bør folk med stort temperament være opmærksomme på dette og sørge for at kontrollere sit temperament.

:laugh: grunden til folk har stort temperament er fordi de ikke kan styre det....
Tror du at folk, som intet ønske har om at prøve AS, bevæger sig ind på forumet og bliver lokket til det? Det må da næsten være en hel promille af AS-brugere, der gør det. Og det bliver klart opvejet af alle dem, som på forhånd ER fastsatte på at dope sig, men finde vej til BH og tilegner sig viden om stofferne og dets virkning og bivirkninger, hvordan man formindsker chancer for alvorlige bivirkning, den rette injektionsteknik, sterilitet, faretegn og meget, meget mere.

Tværtimod tror jeg BH har fået MANGE til droppe tanken om AS, efter råd fra boardets brugere. Det bliver desværre aldrig nævnt, hvor ofte nye brugere bliver frarådet brug af AS på BH.  :dry:

Igen det var en hentydning til Spondy kommentar, men faktum at andre kører kurer for nok ikke "børn" til at synes det er mere forkert....

Den med risikoen for at skade andre er da værst.... Så skulle stress, diæter, lovlige lægemidler, rygestop mm også forbydes, da de som AS i sidste ende kan resultere i øget aggressivitet. Det er MENNESKET, der skader andre mennesker... Man kan ikke bruge sit AS-brug som undskyldning.
Det var dog den ringeste sammeligning...
Synes du virkeligt, at du skal bestemme, hvordan folk skal leve deres liv, og om de skal have børn? Wake up... Sådan fungere det heldigvis ikke. Hvis lykken for en person er, at blive større end hvad naturligt er muligt, skal han da så ikke have lov til det?
Nej :laugh: jo hvis han klipper sit sygesikringskort over...
Så kunne man omvendt sige, at blev muligheden for ham at opnå sin lykke elimineret, kunne han ende i dyb depression, blive mere aggresiv af ren og skær afmagt, og derved skade sine nære både emotionelt og fysisk, i stedet for at finde sin lykke, og blive et mere harmonisk menneske.
Ha ha, og børn er skyld i at nogle er pædofile :laugh:
"Den er vanskeligere, men der er større kulturel accept af dette stof. Især fordi det ikke medfører potentielt voldsomme mentale ændringer. Derudover er de helbredsmæssige konsekvenser ikke nødvendigvis så stpre rent ummidelbart, hvor det første skud AS potentielt kan medføre infektioner, hjertestop etc.."

LOL! Nu stopper det snart! :bigsmile:

Hvis et stof er kulturelt acceptabelt, så er det i orden at bruge det, til trods for dets skadelige virkning?? WTF!? Så hvis AS var mere kulturelt acceptabelt, havde du ikke haft samme holdning til det?  :raisebrow:

Hvordan kan du sige, at tobak ikke medfører potentielt voldsomme mentale ændringer? Hvad medfører nikotiontrangen? Aggressivitet, irritation, konsentrationsbesvær, lavere tolerencetærskel og listen fortsætter....

De helbredsmæssige konsekvenser ikke så store ift. AS? Nu stopper festen altså. Ja, AS kan medføre infektioner, hjertestop ect. hvis man ikke sætter sig ind i tingene f.eks. ved at læse på BH. :wink:

:tongue4: Tror du du er imun fordi du har læst det på bodyhouse :laugh:

"En helt grundlæggende årsag til at man får modvilje imod AS brugere er at en stor del af dem: Træner som idioter, er meget unge og uintelligente, ikke havde en anstændig base inden de gik igang. "Brian frekvensen" er uhyggeligt høj blandt AS brugere."

So f**** what?! Hvordan kan folks måde at træne på, deres intelligens og udgangspunkt støde dig?

Fordi den intelligens ikke kun gør sig gældene i centeret :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Den med risikoen for at skade andre er da værst.... Så skulle stress, diæter, lovlige lægemidler, rygestop mm også forbydes, da de som AS i sidste ende kan resultere i øget aggressivitet. Det er MENNESKET, der skader andre mennesker... Man kan ikke bruge sit AS-brug som undskyldning.

hehe...lyder sgu helt i tråd med National Rifle Association når de plæderer for retten til at bærer skydevåben ..."Guns dont kill people..people kill people".... :dry:

Link to comment
Share on other sites

utroligt at folk ikke ser længere end deres egen snude...

Den gælder jo begge veje :smile:

Det er muligt nogle finder dopede atleter egoistiske fordi de vælger en vej der indebærer risici. Men argumenter så som "det koster samfundet mange penge" eller "hvorfor skal jeg betale for din ødelagte nyre over skatten?" bærer i lige så høj grad præg af at tænke på egne interesser og pengepung. Det er muligt argumenterne lyder som værende samfundsbevidste; men i virkeligheden drejer det sig jo om mig og mine interesser.

Jeg ville egentlig gerne vide HVOR mange penge det danske sundhedsvæsen bruger på at genoprette dopingrelaterede skader/sygdomme, set i forhold til mange andre selvforskyldte skader.

Mht. den voldelige adfærd så er det da rigtigt nok at forøget mængde testosteron kan lede til agressivitet hos nogle - men det kan tequila til gengæld for andre og øl gør det samme for Knud og Poul...

Uanset om man er for eller imod eller ligeglad med AS, så ved vi alle at man ikke kan rende rundt og forlange, at alle mennesker skal spise salat og kyllingefilet, stoppe rygning og gå til yoga bare fordi det ville gavne samfundet som helhed, og måske i sidste ende spare nogle penge på skattebilletten. :hippy:

At nogle mennekser gerne vil leve af burgere resten af deres liv, holder af store fede Havana cigarer, gerne vil være Mr. Olympia eller noget helt 4. som indikerer en livsstil der ikke ligefrem har guldstjerner hos WHO, så er det heldigvis det moderne menneskes eget frie valg!

Én ting er ikke at ha forståelse for visse menneskers valg; men at sige eller indikere at man ikke kan acceptere andre menneskers valg synes jeg er alarmerende. For hvad er alternativet? At der oprettes et sundhedspoliti som fortæller os hvad vi skal spise, tænke, mene, synes om og drømme?

Så længe de valg folk træffer ikke direkte påfører skade på andre, synes jeg accept af folks forskelligheder er det mindste man kan forlange. At sige AS påfører andre skade fordi man kan blive voldelig eller at det koster for mange penge i hospitalsregninger er temmelig søgt efter min mening.

Edited by Flexipecs
Link to comment
Share on other sites

Jeg er blevet færdig med min først kur og har heller ikke planer om at gøre det igen fordi jeg har respekt for AS! Det var noget jeg ville prøve og har bestemt ikke fortrudt det. Har læst alt hvad jeg kunne læse om emnet og taget mine forholdsregler. Jeg har heldigvis ingen lyst til at blive en stor "tyr" så har ikke brug for det igen.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg her delvist respekt for de folk der viger sit liv til sporten. Dem der vil være pro og derfor er "nødt til" at bruge AS. Men en discopumper der lige skal have en enkelt kur. Bahhhh. Det er ren dovenskab og ignorance. Men lad os nu se hvor mange kg du kan holde på efter endt kur… Når du så finder ud af at du ikke kan holde på massen, så forstår du sikker hvorfor folk griner af bemærkningen "bare en enkelt kur"…

Til jeres argumenter om at man kan nå ligesålangt uden AS er helt hen i vejret. Er godt klar over man kan træne 7år clean og ligne adonis men hvis man vil opnå det på 3 så vil jeg hellere det. Man lever sq kun en gang og man er også kun ung én gang.

<{POST_SNAPBACK}>

Ren dovenskab og ignorance. Hvis du er villig til at træne og spise struktureret, så vil du opnå de samme resultater på 3 år som andre når på 7 år.

IMO er skyggesiden af AS folk der misbruger det ved at ikke vide hvad de gør. Og det gælder specielt for de 16-21årige naive drenge som ikke har sat sig ordentlig ind i bb livsstilen.

<{POST_SNAPBACK}>

Er du på nogen måde bedre? Er din måde BB’er livsstilen? Du vil jo ikke være stor… For mig ligner det bare en discodreng der skal være klar til sommer. Hvis du levede BB’er livsstilen så bulkede du nu, så du kunne være klar til næste års konkurrence (ja det kræver ikke at man tager AS for at have den livsstil).

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Ja lad os da tag diskussionen igen.. Det plejer jo som regel at være rigtig sjovt... :wink:

Tror det var Preafke som mener at vi AAS brugere sørger for at samfundet mister mange penge fordi vi så tit ligger indlagt... Ja og hva så? Vi betaler også skat, så vi har selvfølgelig også lov til behandling.

Argumenterne med at AAS brugere går og banker alle folk holder altså bare heller ik, for de personer som gør det er højest sandsynlig ikke en skid bedre når de ik bruger AAS.

Vi bestemmer nu engang selv hvordan vi vil leve vores liv... Det må jo i bare acceptere... Folk står heller ik og dunker jer oven i hovedet når i drikker jer pisse fulde i weekenden, i ku jo ende bivirkninger selv.

Derudover mener jeg nu ikke at folk bliver lokket til AAS gennem BH, det skal de nok blive med det samme de vil være større, om BH fandtes eller ej ville nok være et fedt.

Link to comment
Share on other sites

Men lad os nu se hvor mange kg du kan holde på efter endt kur… Når du så finder ud af at du ikke kan holde på massen, så forstår du sikker hvorfor folk griner af bemærkningen "bare en enkelt kur"…

Hvorfor mener du ikk man kan holde på den opnåede masse? :blink:

Hvis det meste er væske vil det være svært (giver sig selv), men ellers kan jeg ikk se det.

Link to comment
Share on other sites

SaintPoulies bemærkninger viser bare hvor lidt han egentlig ved om AS! :4smartass:

Og nej, jeg er bestemt ik en discopumper. Og jeg tog heller ik en kur for at være klar til sommer. Det var en oplevelse jeg ville være rigere.

Giv mig bare ét bevis for at et raskt menneske som f.eks. har taget 2-3 normale kure i

løbet af sit liv har permanente problemer relateret til AS brug?!!?!?!?!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share