MOL VS. Bodyhouse


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

Og nej, er ikke kun negativ pga. det. For jeg misunder ikke de par stykker derinde som har fået lidt ud af deres AS misbrug. For så vidt jeg ved, tror jeg ikke der er en derinde som har fået noget ud af det som mange andre kunne få uden.

Så er ikke negativ af den grund.

Over samme tidsperiode ? Umuligt.

Hvis du gad læse lidt nærmere er nogle af dem derinde utrolig dedikerede.

Jeg er da enig i det er ikke alle sammen der er de skarpeste knive skuffen derinde, men det er altså heller ikke alle herinde som kommer med lige heldige udtalelser.

Men ja de kan være meget grove i deres kritik af folk.

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke over samme tidsperiode, nej. Skrev jeg heller ikke.

Og ja, nogle er dedikerede, men gør stadig ikke dem alle til den hurtigste knallert på havnen.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor bliver folk ved med at referere til intelligens? Hvis man ikke er den klogeste i verden, så er man ikke noget værd, eller? Hvis man ikke er den største, så er man ikke noget værd, eller? Hvis man ikke er den mest etisk korrekte, så er man ikke noget værd, eller?

Det må satme være hårdt at være i konstant konkurrence med alt og alle om alting, og stræbe efter så høje idealer.

Det lader til at mange folk bare SKAL nedgøre andre, for at kunne have det godt med sig selv. Hvor tit har man ikke hørt: Mig:"Hold da op, hvor har han blevet stor!" Fjols: "Ja, ja men han krudter jo også...." :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Fordi intelligens har noget at gøre med om man tager AS eller ej. Det er klart min mening, for selvom man har en stor viden inden for området, må man tænke at det er KLOGEST at læde være med at benytte sig af AS.

Jeg har skam ikke noget i mod folk der tager af personligt, for kender da nogle som har gjort det, men de skal ikke komme og belære mig.

Jeg stræber ikke selv højt endnu, da jeg selv er en ung knægt, så jeg har det ikke hårdt.

Synes heller ikke folk nedgører når de skriver 'Ja, ja men han krudter jo også....', men derimod ikke har samme respekt for personen, som for en person der ikke har krudet den. Og jeg er klart en af dem. Men derfor kan jeg da godt være imponeret af personer som Ronnie Coleman, Jay Cutler, Lee Priest osv, fordi de har kunnet presse deres kroppe så meget, men heller ikke mere end imponeret.

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Du skriver
For jeg misunder ikke de par stykker derinde som har fået lidt ud af deres AS misbrug. For så vidt jeg ved, tror jeg ikke der er en derinde som har fået noget ud af det som mange andre kunne få uden.

Det er ikke alle derinde der kunne have opnået det de har opnået kun via kost og træning. (efter min overbevisning)

Det virker som om du mener at alle derinde der har taget roids ikke er specielt dedikerede, ikke går så meget op i kost træning etc. og at de derfor uden aas godt kunne have nået det samme.

Men ok kan være jeg læser det forkert :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Selvfølgelig kunne alle derinde ikke opnå det samme uden roids. Man kommer heller ikke til at ligne Ronnie uden brugen af AS.

Og jo, jeg mener at der er folk derinde som tager roids der er dedikerede, og uden AS kunne de MÅSKE ikke nå det samme. I hvert fald ikke inde for samme tidsrum.

Men ok kan være jeg læser det forkert  :smile:

Ja, det må du have gjort :tongue:

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Kan slet ikke kommentere den første del af indlægget, da jeg slet ikke kan finde logikken i noget af det - og jeg har virkeligt prøvet. Synes bare det er utroligt, at man næsten skal tiltales på samme måde som krigsforbrydere, pædofile og andet afskum, fordi man krudter. Men fair nok. Jeg prøver at holde mig så vidt mulgit væk fra fordømmende mennesker.

At du kan udtale dig om mit syn på, hvad kvinder vil have, ud fra hvad jeg har skrevet i dette indlæg, bekræfter min antagelse af dit fordømmende sind. (Hov! Der var jeg vidst også fordømmende.  :laugh: Det smitter!)

Nu er det sådan, at kvinder har -ligesom mænd- fuldstændige individuelle sind, med lige så individuelle lyster, turn-on's, behov mm. HVIS du tror, at du kan finde en fællesnævner for som giver bedre indgangsmuligheder for at score end godt udseende, er jeg lutter øre. Og med udseende skal det lige siges, et flot ydre IMO ikke er det mindste brugbart uden den rette personlighed/attitude.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg udtaler mig om dit syn på hvad kvinder vil have ud fra dette:

MIN defination af at score er at få fisse. Og det skal helst være noget, jeg finder fysisk attraktivt, og disse type piger falder generelt ikke for fyre, som ikke også ser godt ud (medmindre man læser D'Angelo :bigsmile: ). Nu er "at se godt ud" temmeligt subjektivt, men at have en muskuløs krop hjælper i størstedelen af tilfældene.

Om(hvis) de måber er i og for sig ikke en gevinst for mig, men et tegn på, at jeg højest sandsynligt kan få fisse på hende - og det er gevinsten.

Og nu er det min erfaring, at man generelt i livet bliver bedre modtaget og behandlet, hvis man ser godt ud - og det er da en ret så fed sidegevinst.

Nej, jeg vil stadig spille på fysisk tiltrækning, da jeg personligt ikke ville få meget ud at vide, at tøsen er sammen med mig pga penge, og ikke fordi der er en seksuel tiltrækning til mig.

Og så udra dit udsagn om du har taget AS for at score. Hvis du ikke mener det du har sagt alligevel, så må du da undskylde jeg tog det for pålydende. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kan slet ikke kommentere den første del af indlægget, da jeg slet ikke kan finde logikken i noget af det - og jeg har virkeligt prøvet. Synes bare det er utroligt, at man næsten skal tiltales på samme måde som krigsforbrydere, pædofile og andet afskum, fordi man krudter. Men fair nok. Jeg prøver at holde mig så vidt mulgit væk fra fordømmende mennesker.

At du kan udtale dig om mit syn på, hvad kvinder vil have, ud fra hvad jeg har skrevet i dette indlæg, bekræfter min antagelse af dit fordømmende sind. (Hov! Der var jeg vidst også fordømmende.  :laugh: Det smitter!)

Nu er det sådan, at kvinder har -ligesom mænd- fuldstændige individuelle sind, med lige så individuelle lyster, turn-on's, behov mm. HVIS du tror, at du kan finde en fællesnævner for som giver bedre indgangsmuligheder for at score end godt udseende, er jeg lutter øre. Og med udseende skal det lige siges, et flot ydre IMO ikke er det mindste brugbart uden den rette personlighed/attitude.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg udtaler mig om dit syn på hvad kvinder vil have ud fra dette:

MIN defination af at score er at få fisse. Og det skal helst være noget, jeg finder fysisk attraktivt, og disse type piger falder generelt ikke for fyre, som ikke også ser godt ud (medmindre man læser D'Angelo :bigsmile: ). Nu er "at se godt ud" temmeligt subjektivt, men at have en muskuløs krop hjælper i størstedelen af tilfældene.

Om(hvis) de måber er i og for sig ikke en gevinst for mig, men et tegn på, at jeg højest sandsynligt kan få fisse på hende - og det er gevinsten.

Og nu er det min erfaring, at man generelt i livet bliver bedre modtaget og behandlet, hvis man ser godt ud - og det er da en ret så fed sidegevinst.

Nej, jeg vil stadig spille på fysisk tiltrækning, da jeg personligt ikke ville få meget ud at vide, at tøsen er sammen med mig pga penge, og ikke fordi der er en seksuel tiltrækning til mig.

Og så udra dit udsagn om du har taget AS for at score. Hvis du ikke mener det du har sagt alligevel, så må du da undskylde jeg tog det for pålydende. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg mener skam det jeg har sagt - men ikke det du fortolker det til at være. Du har taget tingene ud af sammenhæng, og sat dem sammen. På et tidspunkt var vi inde min og et andet medlems begrundelser for at TRÆNE, og jeg gav min mening til kende... Den røg lige lidt off-topic. Men at linke det sammen med, at jeg har taget AS for at få fisse er langt ude, og for mig at se har du på intet tidspunkt gået efter bolden i denne diskussion.

Link to comment
Share on other sites

Det lader til at mange folk bare SKAL nedgøre andre, for at kunne have det godt med sig selv. Hvor tit har man ikke hørt: Mig:"Hold da op, hvor har han blevet stor!"  Fjols: "Ja, ja men han krudter jo også...."  :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Du forventer vel ikke i ramme alvor at folk skal være imponerede i stedet? Krudt er og bliver jo en genvej for 99% af dem der bruger det. En genvej, som jeg personligt ingen respekt har for. Jeg kan heller ikke se den store præstation i at løbe 42 km på under en time hvis det foregår på en knallert.

Og nej, jeg blander det ikke sammen med sport her. Jeg snakker om præstation, ikke i konkurrence-øjemed, bare i almindelighed. Hvis jeg ser en der har præsteret noget ved hårdt arbejde, så bliver jeg imponeret. Hvis jeg ser en der har opnået det samme ved at tage en smutvej, så synes jeg det er en smule ynkeligt. The end doesn't justify the means. :smile:

Men du siger jo i øvrigt selv at man da bare kan være ligeglad med hvad andre synes, og være stolt af det man selv har opnået. Hvorfor betyder det så noget for dig at folk pointerer at du har taget "smutvejen" til hvad det nu er du har opnået? Du HAR jo ikke kæmpet lige så meget for det som ham der er clean. :smile:

Folk vil have alting nu og her, og i øvrigt ikke røre en finger for det. De mange (Edit: nogen af dem)steroide-brugere er i mine øjne et af symptomerne på denne samfundsudvikling.

Der er noget nobelt i at ville forbedre sig, både psykisk of fysisk, men det noble består fortrinsvis af indsatsen og arbejdet mod dette mål, og derfor er der i mine øjne noget i vejen med at ville springe direkte i mål. Specielt hvis man så forestiller sig folk skal beundre og respektere en for det.

Edited by pugilist
Link to comment
Share on other sites

Kan slet ikke kommentere den første del af indlægget, da jeg slet ikke kan finde logikken i noget af det - og jeg har virkeligt prøvet. Synes bare det er utroligt, at man næsten skal tiltales på samme måde som krigsforbrydere, pædofile og andet afskum, fordi man krudter. Men fair nok. Jeg prøver at holde mig så vidt mulgit væk fra fordømmende mennesker.

At du kan udtale dig om mit syn på, hvad kvinder vil have, ud fra hvad jeg har skrevet i dette indlæg, bekræfter min antagelse af dit fordømmende sind. (Hov! Der var jeg vidst også fordømmende.  :laugh: Det smitter!)

Nu er det sådan, at kvinder har -ligesom mænd- fuldstændige individuelle sind, med lige så individuelle lyster, turn-on's, behov mm. HVIS du tror, at du kan finde en fællesnævner for som giver bedre indgangsmuligheder for at score end godt udseende, er jeg lutter øre. Og med udseende skal det lige siges, et flot ydre IMO ikke er det mindste brugbart uden den rette personlighed/attitude.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg udtaler mig om dit syn på hvad kvinder vil have ud fra dette:

MIN defination af at score er at få fisse. Og det skal helst være noget, jeg finder fysisk attraktivt, og disse type piger falder generelt ikke for fyre, som ikke også ser godt ud (medmindre man læser D'Angelo :bigsmile: ). Nu er "at se godt ud" temmeligt subjektivt, men at have en muskuløs krop hjælper i størstedelen af tilfældene.

Om(hvis) de måber er i og for sig ikke en gevinst for mig, men et tegn på, at jeg højest sandsynligt kan få fisse på hende - og det er gevinsten.

Og nu er det min erfaring, at man generelt i livet bliver bedre modtaget og behandlet, hvis man ser godt ud - og det er da en ret så fed sidegevinst.

Nej, jeg vil stadig spille på fysisk tiltrækning, da jeg personligt ikke ville få meget ud at vide, at tøsen er sammen med mig pga penge, og ikke fordi der er en seksuel tiltrækning til mig.

Og så udra dit udsagn om du har taget AS for at score. Hvis du ikke mener det du har sagt alligevel, så må du da undskylde jeg tog det for pålydende. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg mener skam det jeg har sagt - men ikke det du fortolker det til at være. Du har taget tingene ud af sammenhæng, og sat dem sammen. På et tidspunkt var vi inde min og et andet medlems begrundelser for at TRÆNE, og jeg gav min mening til kende... Den røg lige lidt off-topic. Men at linke det sammen med, at jeg har taget AS for at få fisse er langt ude, og for mig at se har du på intet tidspunkt gået efter bolden i denne diskussion.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes nu at det var dig der gik ret så meget efter manden, med dine hentydninger til hvor egoistiske folk var, fordi de mente sundhedssystemets midler kunne bruges bedre på noget andet. :smile:

Mit første indlæg var i øvrigt ikke så seriøst ment som du åbenbart opfattede det, deraf disse: :laugh::laugh:

Men jeg kan faktisk ikke rigtig se hvordan det IKKE skulle hænge sammen som jeg stillede det op? Hvis du træner for at score, hvordan kan du så mene at din AS kur IKKE hænger sammen med det? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Det lader til at mange folk bare SKAL nedgøre andre, for at kunne have det godt med sig selv. Hvor tit har man ikke hørt: Mig:"Hold da op, hvor har han blevet stor!"  Fjols: "Ja, ja men han krudter jo også...."  :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Du forventer vel ikke i ramme alvor at folk skal være imponerede i stedet? Krudt er og bliver jo en genvej for 99% af dem der bruger det. En genvej, som jeg personligt ingen respekt har for. Jeg kan heller ikke se den store præstation i at løbe 42 km på under en time hvis det foregår på en knallert.

Og nej, jeg blander det ikke sammen med sport her. Jeg snakker om præstation, ikke i konkurrence-øjemed, bare i almindelighed. Hvis jeg ser en der har præsteret noget ved hårdt arbejde, så bliver jeg imponeret. Hvis jeg ser en der har opnået det samme ved at tage en smutvej, så synes jeg det er en smule ynkeligt. The end doesn't justify the means. :smile:

Men du siger jo i øvrigt selv at man da bare kan være ligeglad med hvad andre synes, og være stolt af det man selv har opnået. Hvorfor betyder det så noget for dig at folk pointerer at du har taget "smutvejen" til hvad det nu er du har opnået? Du HAR jo ikke kæmpet lige så meget for det som ham der er clean. :smile:

Folk vil have alting nu og her, og i øvrigt ikke røre en finger for det. De mange (Edit: nogen af dem)steroide-brugere er i mine øjne et af symptomerne på denne samfundsudvikling.

Der er noget nobelt i at ville forbedre sig, både psykisk of fysisk, men det noble består fortrinsvis af indsatsen og arbejdet mod dette mål, og derfor er der i mine øjne noget i vejen med at ville springe direkte i mål. Specielt hvis man så forestiller sig folk skal beundre og respektere en for det.

<{POST_SNAPBACK}>

...ydermere skabes en diskurs hvor flere og flere fejlagtigt tror at man bare SKAL være på AS, fordi det er alle de andre ..... Det synes jeg skaber et forbandet ynkeligt miljø om styrketræning som absolut ikke er beundringværdigt og jeg derfor til enhver tid vil kæmpe imod....

Link to comment
Share on other sites

Det lader til at mange folk bare SKAL nedgøre andre, for at kunne have det godt med sig selv. Hvor tit har man ikke hørt: Mig:"Hold da op, hvor har han blevet stor!"  Fjols: "Ja, ja men han krudter jo også...."  :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Du forventer vel ikke i ramme alvor at folk skal være imponerede i stedet? Krudt er og bliver jo en genvej for 99% af dem der bruger det. En genvej, som jeg personligt ingen respekt har for. Jeg kan heller ikke se den store præstation i at løbe 42 km på under en time hvis det foregår på en knallert.

Nej, forventer ikke at de bliver imponeret af det, men det rykker ikke ved det fact, at manden er blevet stor. Hvad han har taget eller ej er for mig da fuldstændigt ligegyldigt. At du ikke respekterer folk der krudter, er da helt fint med mig. Om du respektere mig eller ej har ikke den store interesse for mig...

Og nej, jeg blander det ikke sammen med sport her. Jeg snakker om præstation, ikke i konkurrence-øjemed, bare i almindelighed. Hvis jeg ser en der har præsteret noget ved hårdt arbejde, så bliver jeg imponeret. Hvis jeg ser en der har opnået det samme ved at tage en smutvej, så synes jeg det er en smule ynkeligt. The end doesn't justify the means. :smile:

Jamen, går det her træningshalløj virkeligt ud på at imponere alt og alle med sine bedrifter? Ved ikke, om det kommer som en overraskelse, men din mening om b.la. mig vejer ikke tungt. Det er vel ret ligemeget hvad du mener, sålænge ens egen selvrespekt ikke bliver berørt af handlingen? Og jeg har skam ikke mistet noget for mig selv.

Men du siger jo i øvrigt selv at man da bare kan være ligeglad med hvad andre synes, og være stolt af det man selv har opnået. Hvorfor betyder det så noget for dig at folk pointerer at du har taget "smutvejen" til hvad det nu er du har opnået? Du HAR jo ikke kæmpet lige så meget for det som ham der er clean. :smile:

At folk pointere, at jeg har taget "smutvejen" betyder skam ikke det mindste for mig, og forstå faktisk slet ikke, hvad du mener. :blink:

Nej, det har du helt ret i. Jeg har ikke kæmpet så meget som ham den clean'e (forusat at jeg havde fremskyndt mine resultater med as) men det har altså heller ikke den mindste betydning for mig, da jeg ikke vil bruge mit liv på at gå og sammenligne mig selv med alle andre - det er for meningsløst. Der vil ALTID være en der er "bedre" end mig(får helt kuldegysninger af det udtryk), og altid en der vil være "dårligere". Det har jeg aldeles fint med. Hvad jeg dog i stedet lægger vægt på, er om jeg selv føler, jeg kan stå inde for mine handlinger, og så længe jeg kan det, vil det ikke hæmme mig i at prøve nogle ting

Folk vil have alting nu og her, og i øvrigt ikke røre en finger for det. De mange steroide-brugere er i mine øjne et af symptomerne på denne samfundsudvikling.

Der er noget nobelt i at ville forbedre sig, både psykisk of fysisk, men det noble består fortrinsvis af indsatsen og arbejdet mod dette mål, og derfor er der i mine øjne noget i vejen med at ville springe direkte i mål. Specielt hvis man så forestiller sig folk skal beundre og respektere en for det.

Ved ikke om det er henvendt til mig, men som jeg har pointeret, har jeg ikke den mindste forestilling eller ønske om at folk skal beundre og respektere mig for min træningsindsats. Hvad andre folk mener og synes om mig har jeg i dag heldigvis opnået nok selvindsigt til at finde ud af, at jeg ikke har brug for. Hvis jeg føler jeg gør "det rigtige", vil andre folks meninger herom ikke påvirke mine valg.

<{POST_SNAPBACK}>

Link to comment
Share on other sites

Kan slet ikke kommentere den første del af indlægget, da jeg slet ikke kan finde logikken i noget af det - og jeg har virkeligt prøvet. Synes bare det er utroligt, at man næsten skal tiltales på samme måde som krigsforbrydere, pædofile og andet afskum, fordi man krudter. Men fair nok. Jeg prøver at holde mig så vidt mulgit væk fra fordømmende mennesker.

At du kan udtale dig om mit syn på, hvad kvinder vil have, ud fra hvad jeg har skrevet i dette indlæg, bekræfter min antagelse af dit fordømmende sind. (Hov! Der var jeg vidst også fordømmende.  :laugh: Det smitter!)

Nu er det sådan, at kvinder har -ligesom mænd- fuldstændige individuelle sind, med lige så individuelle lyster, turn-on's, behov mm. HVIS du tror, at du kan finde en fællesnævner for som giver bedre indgangsmuligheder for at score end godt udseende, er jeg lutter øre. Og med udseende skal det lige siges, et flot ydre IMO ikke er det mindste brugbart uden den rette personlighed/attitude.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg udtaler mig om dit syn på hvad kvinder vil have ud fra dette:

MIN defination af at score er at få fisse. Og det skal helst være noget, jeg finder fysisk attraktivt, og disse type piger falder generelt ikke for fyre, som ikke også ser godt ud (medmindre man læser D'Angelo :bigsmile: ). Nu er "at se godt ud" temmeligt subjektivt, men at have en muskuløs krop hjælper i størstedelen af tilfældene.

Om(hvis) de måber er i og for sig ikke en gevinst for mig, men et tegn på, at jeg højest sandsynligt kan få fisse på hende - og det er gevinsten.

Og nu er det min erfaring, at man generelt i livet bliver bedre modtaget og behandlet, hvis man ser godt ud - og det er da en ret så fed sidegevinst.

Nej, jeg vil stadig spille på fysisk tiltrækning, da jeg personligt ikke ville få meget ud at vide, at tøsen er sammen med mig pga penge, og ikke fordi der er en seksuel tiltrækning til mig.

Og så udra dit udsagn om du har taget AS for at score. Hvis du ikke mener det du har sagt alligevel, så må du da undskylde jeg tog det for pålydende. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg mener skam det jeg har sagt - men ikke det du fortolker det til at være. Du har taget tingene ud af sammenhæng, og sat dem sammen. På et tidspunkt var vi inde min og et andet medlems begrundelser for at TRÆNE, og jeg gav min mening til kende... Den røg lige lidt off-topic. Men at linke det sammen med, at jeg har taget AS for at få fisse er langt ude, og for mig at se har du på intet tidspunkt gået efter bolden i denne diskussion.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes nu at det var dig der gik ret så meget efter manden, med dine hentydninger til hvor egoistiske folk var, fordi de mente sundhedssystemets midler kunne bruges bedre på noget andet. :smile:

Mit første indlæg var i øvrigt ikke så seriøst ment som du åbenbart opfattede det, deraf disse: :laugh::laugh:

Men jeg kan faktisk ikke rigtig se hvordan det IKKE skulle hænge sammen som jeg stillede det op? Hvis du træner for at score, hvordan kan du så mene at din AS kur IKKE hænger sammen med det? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Suk....

Fordi grunden til min TRÆNING er at være mere atraktiv. Ergo(groft taget) jeg TRÆNER for at få mere fisse.

Jeg tager ikke AS for at få mere fisse, som du skrev. Det giver jo ingen mening at tro, at man kan gøres mere atraktiv ved enkelt og alene at tage et "wonderdrug".

Derfor:

Mening med træning: at få fisse.

Mening med AS: at fremskynde træningsprocessen, så jeg har mere tid til at få fisse :laugh:

Du vil vidst gerne have det til at lyde som om, at jeg er dum nok til at tro, at AS= fisse. Og det er du jo udemærket klar over, at jeg ikke mener.

Link to comment
Share on other sites

"Og nej, jeg blander det ikke sammen med sport her. Jeg snakker om præstation, ikke i konkurrence-øjemed, bare i almindelighed. Hvis jeg ser en der har præsteret noget ved hårdt arbejde, så bliver jeg imponeret. Hvis jeg ser en der har opnået det samme ved at tage en smutvej, så synes jeg det er en smule ynkeligt. The end doesn't justify the means."

Mayol >> Nu blir jeg lidt firkantet.. Så hvis du ser en mand der tager toget til KBH fra køge i stedet for at løbe, så er det ynkeligt ?? (Ej jeg ved hvad du mener)

Nu skal jeg ikke lægge skjul på mit AS jeg har brugt.. Jeg ser det ikke som en smutvej til mine mål. Jeg ser det som en hjælpende hånd i min sport. En hjælpende hånd til at opnå mere. Og der er sikkert mange andre der har det som mig. Det er jo hverken en smutvej eller at snyde. For jeg stiller jo ikke op til konkurrencer.. Det er ganske enkelt bare min måde at køre min sport på.. SO WHAT.... Det er hverken for at være den største eller stærkeste i mit center eller noget som helst andet..

Og så kommer der dem der som krudter den og synes nu er de store og stærke nok, og så går de i byen og drikker sig lamme og glemmer alt om at træne seriøst osv osv... I ved hvad jeg vil sige.. ..og de mister hele lortet igen, og tager bare en ny kur med en masse drugs de ikke aner en skid omkring.. Det gør de så en masse gange og til sidst får de leverskade og alt muligt andet og ender som en grøntsag. Det er sådan folk som medierne altid tager ud til interview på åben TV så folk jo rigtig kan se hvad steroider gør... NEJ - Det er sådan steroider gør ved dumme, uforsigtige folk, som ikke havde læst på lektien...

Edited by -Boxe-
Link to comment
Share on other sites

Det lader til at mange folk bare SKAL nedgøre andre, for at kunne have det godt med sig selv. Hvor tit har man ikke hørt: Mig:"Hold da op, hvor har han blevet stor!"  Fjols: "Ja, ja men han krudter jo også...."  :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Du forventer vel ikke i ramme alvor at folk skal være imponerede i stedet? Krudt er og bliver jo en genvej for 99% af dem der bruger det. En genvej, som jeg personligt ingen respekt har for. Jeg kan heller ikke se den store præstation i at løbe 42 km på under en time hvis det foregår på en knallert.

Nej, forventer ikke at de bliver imponeret af det, men det rykker ikke ved det fact, at manden er blevet stor. Hvad han har taget eller ej er for mig da fuldstændigt ligegyldigt. At du ikke respekterer folk der krudter, er da helt fint med mig. Om du respektere mig eller ej har ikke den store interesse for mig...

Og nej, jeg blander det ikke sammen med sport her. Jeg snakker om præstation, ikke i konkurrence-øjemed, bare i almindelighed. Hvis jeg ser en der har præsteret noget ved hårdt arbejde, så bliver jeg imponeret. Hvis jeg ser en der har opnået det samme ved at tage en smutvej, så synes jeg det er en smule ynkeligt. The end doesn't justify the means. :smile:

Jamen, går det her træningshalløj virkeligt ud på at imponere alt og alle med sine bedrifter? Ved ikke, om det kommer som en overraskelse, men din mening om b.la. mig vejer ikke tungt. Det er vel ret ligemeget hvad du mener, sålænge ens egen selvrespekt ikke bliver berørt af handlingen? Og jeg har skam ikke mistet noget for mig selv.

Men du siger jo i øvrigt selv at man da bare kan være ligeglad med hvad andre synes, og være stolt af det man selv har opnået. Hvorfor betyder det så noget for dig at folk pointerer at du har taget "smutvejen" til hvad det nu er du har opnået? Du HAR jo ikke kæmpet lige så meget for det som ham der er clean. :smile:

At folk pointere, at jeg har taget "smutvejen" betyder skam ikke det mindste for mig, og forstå faktisk slet ikke, hvad du mener. :blink:

Nej, det har du helt ret i. Jeg har ikke kæmpet så meget som ham den clean'e (forusat at jeg havde fremskyndt mine resultater med as) men det har altså heller ikke den mindste betydning for mig, da jeg ikke vil bruge mit liv på at gå og sammenligne mig selv med alle andre - det er for meningsløst. Der vil ALTID være en der er "bedre" end mig(får helt kuldegysninger af det udtryk), og altid en der vil være "dårligere". Det har jeg aldeles fint med. Hvad jeg dog i stedet lægger vægt på, er om jeg selv føler, jeg kan stå inde for mine handlinger, og så længe jeg kan det, vil det ikke hæmme mig i at prøve nogle ting

Folk vil have alting nu og her, og i øvrigt ikke røre en finger for det. De mange steroide-brugere er i mine øjne et af symptomerne på denne samfundsudvikling.

Der er noget nobelt i at ville forbedre sig, både psykisk of fysisk, men det noble består fortrinsvis af indsatsen og arbejdet mod dette mål, og derfor er der i mine øjne noget i vejen med at ville springe direkte i mål. Specielt hvis man så forestiller sig folk skal beundre og respektere en for det.

Ved ikke om det er henvendt til mig, men som jeg har pointeret, har jeg ikke den mindste forestilling eller ønske om at folk skal beundre og respektere mig for min træningsindsats. Hvad andre folk mener og synes om mig har jeg i dag heldigvis opnået nok selvindsigt til at finde ud af, at jeg ikke har brug for. Hvis jeg føler jeg gør "det rigtige", vil andre folks meninger herom ikke påvirke mine valg.

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg må stille mig helt uforstående for hvorfor du ikke kan se hvad jeg mener med mit indlæg. :blink: Det er jo et direkte svar til din udtalelse som jeg citerede.

Det kan da godt være du er ligeglad med hvad andre mener om dig, du giver bare udtryk for det modsatte i det citerede. Men du har det efterhånden med at sige én ting og derefter påstå det betyder noget andet...

Link to comment
Share on other sites

Suk....

Fordi grunden til min TRÆNING er at være mere atraktiv. Ergo(groft taget) jeg TRÆNER for at få mere fisse.

Jeg tager ikke AS for at få mere fisse, som du skrev. Det giver jo ingen mening at tro, at man kan gøres mere atraktiv ved enkelt og alene at tage et "wonderdrug".

Derfor:

Mening med træning: at få fisse.

Mening med AS: at fremskynde træningsprocessen, så jeg har mere tid til at få fisse :laugh:

Du vil vidst gerne have det til at lyde som om, at jeg er dum nok til at tro, at AS= fisse. Og det er du jo udemærket klar over, at jeg ikke mener.

<{POST_SNAPBACK}>

Det der er simpelthen ordkløveri. Hvis du træner for at få mere fisse, og du så tager AS for at nå dit træningsmål, som jo ér at få mere fisse, så tager du AS for at få mere fisse. 'Nuff said. :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Helbredsrisikoen er vildt overdrevet i medierne og hos ADD, såfremt folk forstår at omgåes AS med fornuft og holder sig fra de mest potente præparater. Såfremt AS er så farligt som det ofte bliver fremtillet som har jeg et spørgsmål; hvor er alle ligene? 

det kan du sådan set ikke vide. Som du ved, så er der en stærkt forsinket effekt på doping, så hvad skyldes det ene, og hvad skyldes det andet?

og faktisk så mener jeg, at lige præcis en udtalelse som denne: "Helbredsrisikoen er vildt overdrevet i medierne og hos ADD" fra én af MOL's mest fremtrædne medlemmer er uhyre problematisk. Håber ikke der er en ung usikker pode, der læser dét.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har ingen problemer i at komme med en sådan udtaelse, når den følges op med at AS skal omgåes fornuftigt. Som Bruno ganske rigtigt er inde på har vi herhjemme et massivt forbrug af tobak og alkohol, men dette går moralens vogtere så ikke op i. Men derimod er det nærmest skandaløst, at folk der ellers lever en sund livsstil skyder et par ampuler AS i ballen af kosmetiske årsager. :wink:

Helbredsrisikoen er vildt overdrevet i medierne og hos ADD, såfremt folk forstår at omgåes AS med fornuft og holder sig fra de mest potente præparater. Såfremt AS er så farligt som det ofte bliver fremtillet som har jeg et spørgsmål; hvor er alle ligene? 

det kan du sådan set ikke vide. Som du ved, så er der en stærkt forsinket effekt på doping, så hvad skyldes det ene, og hvad skyldes det andet?

og faktisk så mener jeg, at lige præcis en udtalelse som denne: "Helbredsrisikoen er vildt overdrevet i medierne og hos ADD" fra én af MOL's mest fremtrædne medlemmer er uhyre problematisk. Håber ikke der er en ung usikker pode, der læser dét.

<{POST_SNAPBACK}>

Der skal nok også have været nogle som har forværret deres helbred uden dog at falde døde om, eller også er der nogen som er faldet døde om hvor AS har været en medvirkende faktor, men ikke den eneste.

<{POST_SNAPBACK}>

Selvfølgligt er der eksempler på folk der har pådraget sig helbredsmæssige skader ved ikke hensigtmæssig brug af AS. Men jeg kender nu også masser af folk i BB-miljøet som har brugt AS on-and-off i årevis, nogle stykker da i årtier, og den dag i dag har et fint helbred. De eneste dødsfald jeg kender til herhjemme, hvor AS kunne have en indflydelse har været i tilfælde af kombinationsmisbrug, hvor der har været tale om et stort forbrug af alkohol og/eller narkotika sammen med AS. :smile:

Edited by Squatfather
Link to comment
Share on other sites

Nu skal jeg ikke lægge skjul på mit AS jeg har brugt.. Jeg ser det ikke som en smutvej til mine mål. Jeg ser det som en hjælpende hånd i min sport. En hjælpende hånd til at opnå mere. Og der er sikkert mange andre der har det som mig.  Det er jo hverken en smutvej eller at snyde. For jeg stiller jo ikke op til konkurrencer.. Det er ganske enkelt bare min måde at køre min sport på.. SO WHAT....  Det er hverken for at være den største eller stærkeste i mit center eller noget som helst andet..

<{POST_SNAPBACK}>

BULLSEYE! Men vi er ifølge mange herinde åbenbart med i en en konkurrence, som ingen har forltalt os om.

Har heller aldrig læst "betingelser for at træne vægttræning" af Emma Gad, men den må åbenbart være der et sted. :bigsmile:

Pugilist--->

Jamen så må du altså lige skære det ud i pap for mig, for jeg fatter stadig minus.

Og alle de eksempler på at jeg siger én ting og derefter påstå det betyder noget andet, ville jeg meget gerne se. For i mine øjne er det mere et tilfælde om, at jeg skriver en ting, og du læser noget andet.

Edited by Workoutfanatic
Link to comment
Share on other sites

Nu skal jeg ikke lægge skjul på mit AS jeg har brugt.. Jeg ser det ikke som en smutvej til mine mål. Jeg ser det som en hjælpende hånd i min sport. En hjælpende hånd til at opnå mere. Og der er sikkert mange andre der har det som mig.  Det er jo hverken en smutvej eller at snyde. For jeg stiller jo ikke op til konkurrencer.. Det er ganske enkelt bare min måde at køre min sport på.. SO WHAT....  Det er hverken for at være den største eller stærkeste i mit center eller noget som helst andet..

<{POST_SNAPBACK}>

BULLSEYE! Men vi er ifølge mange herinde åbenbart med i en en konkurrence, som ingen har forltalt os om.

Har heller aldrig læst "betingelser for at træne vægttræning" af Emma Gad, men den må åbenbart være der et sted. :bigsmile:

Pugilist--->

Jamen så må du altså lige skære det ud i pap for mig, for jeg fatter stadig minus.

Og alle de eksempler på at jeg siger én ting og derefter påstå det betyder noget andet, ville jeg meget gerne se. For i mine øjne er det mere et tilfælde om, at jeg skriver en ting, og du læser noget andet.

<{POST_SNAPBACK}>

Du siger sådan her: "Det lader til at mange folk bare SKAL nedgøre andre, for at kunne have det godt med sig selv. Hvor tit har man ikke hørt: Mig:"Hold da op, hvor har han blevet stor!" Fjols: "Ja, ja men han krudter jo også...." :mad: "

Skal det tolkes som andet end at det irriterer dig at folk A: Synes størrelse opnået ved hjælp af AS er mindre værd end størrelse opnået uden, B: At de giver udtryk for dette forbehold?

Hvorfor er vedkommende navngivet fjols, og hvad betyder :mad: , hvis du er ligeglad?

Hvorfor opfatter du det som nedgørende at gøre opmærksom på at DER ER EN FORSKEL på hvordan man har opnået resultatet? Og hvorfor tror du folk ikke har det godt med sig selv, fordi de er klar over at der er en forskel?

Du lyder ikke HELT afklaret med situationen, det må du da kunne se? :smile:

(p.s. ses, jeg skal til træning :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Suk....

Fordi grunden til min TRÆNING er at være mere atraktiv. Ergo(groft taget) jeg TRÆNER for at få mere fisse.

Jeg tager ikke AS for at få mere fisse, som du skrev. Det giver jo ingen mening at tro, at man kan gøres mere atraktiv ved enkelt og alene at tage et "wonderdrug".

Derfor:

Mening med træning: at få fisse.

Mening med AS: at fremskynde træningsprocessen, så jeg har mere tid til at få fisse :laugh:

Du vil vidst gerne have det til at lyde som om, at jeg er dum nok til at tro, at AS= fisse. Og det er du jo udemærket klar over, at jeg ikke mener.

<{POST_SNAPBACK}>

Det der er simpelthen ordkløveri. Hvis du træner for at få mere fisse, og du så tager AS for at nå dit træningsmål, som jo ér at få mere fisse, så tager du AS for at få mere fisse. 'Nuff said. :sleeping:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, du har til dels ret sådan som du formulerere det nu. :smile: Jeg træner for at få mere fisse(primært), og AS skulle hjælpe mig til at nå "fisse-formen" hurtigere end uden AS. Hvis du også kan være med på denne uddybelse af din formulering, så har du helt og holdent ret.

Link to comment
Share on other sites

Ja lad os da tag diskussionen igen.. Det plejer jo som regel at være rigtig sjovt...  :wink:

Tror det var Preafke som mener at vi AAS brugere sørger for at samfundet mister mange penge fordi vi så tit ligger indlagt... Ja og hva så? Vi betaler også skat, så vi har selvfølgelig også lov til behandling.

Argumenterne med at AAS brugere går og banker alle folk holder altså bare heller ik, for de personer som gør det er højest sandsynlig ikke en skid bedre når de ik bruger AAS.

Vi bestemmer nu engang selv hvordan vi vil leve vores liv... Det må jo i bare acceptere... Folk står heller ik og dunker jer oven i hovedet når i drikker jer pisse fulde i weekenden, i ku jo ende bivirkninger selv.

Derudover mener jeg nu ikke at folk bliver lokket til AAS gennem BH, det skal de nok blive med det samme de vil være større, om BH fandtes eller ej ville nok være et fedt.

<{POST_SNAPBACK}>

Og der opstår mit problem når AS brugere og rygere f.eks. på vores bekostning koster samfundet penge. Når de skader os, eller bruger deres "stoffer" på bekostning af andre. Når mennesker skader andre mennesker i deres egoistiske ræs er jeg stærkt i mod det - jeg troede det var naturligvis men åbenbart ikke :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

AAS brugere gør det ikke på bekostning af andre...

Link to comment
Share on other sites

Nu skal jeg ikke lægge skjul på mit AS jeg har brugt.. Jeg ser det ikke som en smutvej til mine mål. Jeg ser det som en hjælpende hånd i min sport. En hjælpende hånd til at opnå mere. Og der er sikkert mange andre der har det som mig.  Det er jo hverken en smutvej eller at snyde. For jeg stiller jo ikke op til konkurrencer.. Det er ganske enkelt bare min måde at køre min sport på.. SO WHAT....  Det er hverken for at være den største eller stærkeste i mit center eller noget som helst andet..

<{POST_SNAPBACK}>

BULLSEYE! Men vi er ifølge mange herinde åbenbart med i en en konkurrence, som ingen har forltalt os om.

Har heller aldrig læst "betingelser for at træne vægttræning" af Emma Gad, men den må åbenbart være der et sted. :bigsmile:

Pugilist--->

Jamen så må du altså lige skære det ud i pap for mig, for jeg fatter stadig minus.

Og alle de eksempler på at jeg siger én ting og derefter påstå det betyder noget andet, ville jeg meget gerne se. For i mine øjne er det mere et tilfælde om, at jeg skriver en ting, og du læser noget andet.

<{POST_SNAPBACK}>

Du siger sådan her: "Det lader til at mange folk bare SKAL nedgøre andre, for at kunne have det godt med sig selv. Hvor tit har man ikke hørt: Mig:"Hold da op, hvor har han blevet stor!" Fjols: "Ja, ja men han krudter jo også...." :mad: "

Skal det tolkes som andet end at det irriterer dig at folk A: Synes størrelse opnået ved hjælp af AS er mindre værd end størrelse opnået uden, B: At de giver udtryk for dette forbehold?

Hvorfor er vedkommende navngivet fjols, og hvad betyder :mad: , hvis du er ligeglad?

Ja. Det skal tolkes som afmagt for, at mange mennesker altid pointere, hvordan man har opnået, det man har, når det for mig er sagen fuldstændig uvedkommen. Hvis jeg havde sagt: "det er godt nok flot klaret, at han er blevet så stor" kunne jeg forstå kommentaren. Det kan godt være lidt svært at forklare, men det er lidt det samme med biler. Jeg kunne på samme må havde sagt: "Sikke en flot bil han har!" fjols: "Jamen, han har jo også fået den af sin rige onkel". Og? Det gør ikke bilen mindre flot i mine øjne.

Selvfølgelig kan jeg da ikke fuldstændig undgå at blive påvirket at folks meninger, men prøver da så vidt muligt at lade være. Men jeg føler dog ikke, at det er heraf min irritation udspringer. Derimod tror jeg den udspringer af afmagt over jeg hele tiden skal se tingene fra den synsvinkel, når den ikke interessere mig. Og jeg kan desværre ikke undgå at ubevidst blive påvirket af at høre dette hele tiden, og fanger tit mig selv i at tænke på samme måde. Men bestræber på at lade være, for min erfaring er, at jeg er meget gladere på denne måde.

Hvorfor opfatter du det som nedgørende at gøre opmærksom på at DER ER EN FORSKEL på hvordan man har opnået resultatet? Og hvorfor tror du folk ikke har det godt med sig selv, fordi de er klar over at der er en forskel?

Opfatter det ikke som nedgørende. Se evt ovenstående i dette indlæg

Du lyder ikke HELT afklaret med situationen, det må du da kunne se? :smile:

Føler mig nu temmelig afklaret omkring det, men måske er jeg ikke. Det er ofte også sundt at betvivle sin tro, for det ender i de fleste tilfælde med får forstærket sin overbevisning. Men jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke er særligt afklaret med noget som helst, da jeg har skulle sætte mig ind i nogle synsvinkler til denne debat, som ligger utroligt lang fra mig egen.

(p.s. ses, jeg skal til træning :wink: )

God træning!

<{POST_SNAPBACK}>

Link to comment
Share on other sites

Har det fuldstændig som -Boxe-

Alle de negative oplevelser i hører omkring AS er direkte forbundet med uvidne brugere og her kan vi snakke om intelligens. Kender selv én som har taget en kur hvert år i 10år og ikke har en nævneværdig masse. En rendyrket discopumper som kun gør det for at score og han træner ikke året rundt. Blandt andet ved han ikke hvad PCT er eller korrekt brug af stofferne. Her giver jeg jer ret om intelligens!

At i forbinder generel brug af AS med uintelligens er direkte løgn og jalousi. Der findes utal af mennesker som dyrker bb med krudt, deriblandt advokater, læger, ingeniører osv osv. Top 10-20 i verden indenfor BB er millionærer den dag idag og om i vil kendes ved det eller ej, har de fleste det fint og vil leve længe endnu. For satan, selv Arnold var en krudtugle og er guvernør den dag idag. :4thumbup:

At ADD kører skræmmekampagner vha. ekstra bladet osv. er fuldstændig latterligt. De folk som ved sandheden og kender facts om AS modkæmper det. Hvorfor de ikke bare er ærlige fatter jeg ikke. At unge udvidne har lyst til en kur er dealernes skyld efter min mening. Og jeg håber inderligt ignorante dealere bliver bustet!

Og jeg er desuden enig i at de fleste mol brugere er doppeltmoralske af h... til! Du søger sikkert fortvivlet lovlige vidunderprodukter som kan gøre netop dig stor. Køber i dyre domme af kreatin, glutamin, diverse slankeprodukter osv osv. Og hvorfor? Fordi du vil blive hurtigere stor og cuttet!!! Bare fordi andre har nosser nok til at tage en AS kur så er det lige pludselig snyd eller hvad? (og nej, man har får ikke permanent skrumpenosser af AS).

AS er nu engang en del af bb sporten og at det overvægtige og rygende folk er totalt uforstående overfor det er pga uvidenhed. Hvis nogle tror du tager krudt så lad dem da. De er jo bare misundelige!!! Forhåbentlig træner du pga. dig selv og ikke andre. Da jeg startede med at træne tog jeg det som et kompliment når folk sagde jeg krudtede (hvilket jeg ikke gjorde).

Og nu må i altså snart droppe alle de fordomme omkring AS. Det er dumt at høre på!!!

:bottom:

Link to comment
Share on other sites

Og jeg er desuden enig i at de fleste mol brugere er doppeltmoralske af h... til! Du søger sikkert fortvivlet lovlige vidunderprodukter som kan gøre netop dig stor. Køber i dyre domme af kreatin, glutamin, diverse slankeprodukter osv osv. Og hvorfor? Fordi du vil blive hurtigere stor og cuttet!!! Bare fordi andre har nosser nok til at tage en AS kur så er det lige pludselig snyd eller hvad? (og nej, man har får ikke permanent skrumpenosser af AS).

Elendig sammenligning...

Link to comment
Share on other sites

Og jeg er desuden enig i at de fleste mol brugere er doppeltmoralske af h... til! Du søger sikkert fortvivlet lovlige vidunderprodukter som kan gøre netop dig stor. Køber i dyre domme af kreatin, glutamin, diverse slankeprodukter osv osv. Og hvorfor? Fordi du vil blive hurtigere stor og cuttet!!! Bare fordi andre har nosser nok til at tage en AS kur så er det lige pludselig snyd eller hvad? (og nej, man har får ikke permanent skrumpenosser af AS).

Det er det mest latterlige jeg længe har læst :dry:

Du har tilsyneladende taget en del skade.

SE ALLESAMMEN! DET ER HVAD DER KAN SKE NÅR MAN IKKE TÆNKER SIG OM! :nono:

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg har taget kæmpe skade!!! Er helt til hundene nu... :w00t:

Hvorfor er det et elendigt argument? Ved godt AS er farligere og ulovligt, men det er ikke dét der meningen med argumentet!

Meningen er at alle prøve "snyde" sig til større krop!

ps: fint nok i har en anden mening, men hvad med at komme med den i stedet for at angribe.

Edited by spondy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share