MOL VS. Bodyhouse


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

hennestar> gør dig i det mindste den ulejlighed at læse HELE tråden, inden du beriger debatten med en 5. gentagelse af samme argument.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har skam læst den :wink:

Men folk skal jo have det banket ind i hovedet før de faktisk fatter det. :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 199
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Boxe, nu er det sådan at AS er ulovligt i DK, og det er en tunet motor på en racerbane ikke.

Der er skam en forskel. Om folk vil fylde sig med AS må de skam selv om. Det er bare latterligt at rådgive først i stedet for at tale folk fra det skidt. I det lange løb fortryder I det vel alle sammen.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Så kender du ikke BH's stil. Alle frarådes det som udgangspunkt. Der spørges ind til kost, træning etc..

Det er fint at have en holdning til AS, en OPLYST holdning. Ikke bare smide fordomme af sig som kan opklares via 30min kig på BH.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har skam haft en bruger derinde i noget tid, så den med 30min kan du vidst ikke bruge. De eneste jeg har set blive frarådet er de unge knægte, som ville fylde sig med AS op til sommer. Men de ældre siger de ikke meget til. Det ville jo også være dobbeltmoralsk når man selv tager skidtet.

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

hvor er alle ligene?

De ligger nok rundt omkring i jernhulerne :nonono::4slap:

Du kan se det ved at tjekke deres rosiner mellem benene.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

No offence niklas...

Men det der var nok denne tråds mest latterlige kommentar.

<{POST_SNAPBACK}>

Synes nu ikke det var mere plat end det spørgsmål der skulle svares på.

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Boxe, nu er det sådan at AS er ulovligt i DK, og det er en tunet motor på en racerbane ikke.

Der er skam en forskel. Om folk vil fylde sig med AS må de skam selv om. Det er bare latterligt at rådgive først i stedet for at tale folk fra det skidt. I det lange løb fortryder I det vel alle sammen.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Så kender du ikke BH's stil. Alle frarådes det som udgangspunkt. Der spørges ind til kost, træning etc..

Det er fint at have en holdning til AS, en OPLYST holdning. Ikke bare smide fordomme af sig som kan opklares via 30min kig på BH.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har skam haft en bruger derinde i noget tid, så den med 30min kan du vidst ikke bruge. De eneste jeg har set blive frarådet er de unge knægte, som ville fylde sig med AS op til sommer. Men de ældre siger de ikke meget til. Det ville jo også være dobbeltmoralsk når man selv tager skidtet.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Du er bare negativ fordi du blev svinet til da du postede billeder af dig selv...

Link to comment
Share on other sites

hvor er alle ligene?

De ligger nok rundt omkring i jernhulerne :nonono::4slap:

Du kan se det ved at tjekke deres rosiner mellem benene.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

No offence niklas...

Men det der var nok denne tråds mest latterlige kommentar.

<{POST_SNAPBACK}>

Synes nu ikke det var mere plat end det spørgsmål der skulle svares på.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Og hvorfor så ikke det?

Det var da et meget relevant spørgsmål. Alle siger det er uhh så farligt...

Link to comment
Share on other sites

Derfor er budskabet helt klart: Lad være, Brian! Ikke fordi det er dårlig moral, for den diskussion kan vi godt pakke sammen. Men fordi du ikke har en snebolds chance i helvede for at overskue de mulige konsekvenser af det du gør. Og det har dine såkaldte "erfarne" venner heller ikke.

<{POST_SNAPBACK}>

En rigtig god pointe, og med den twist at langt de fleste AS-brugere ikke gør det for at blive pro-bodybuildere, men blot at opnå en størrelse og form, som kunne opnåes naturligt, så virker det endnu mere underligt at udsætte sig selv for den risiko der er.

Link to comment
Share on other sites

Boxe, nu er det sådan at AS er ulovligt i DK, og det er en tunet motor på en racerbane ikke.

Der er skam en forskel. Om folk vil fylde sig med AS må de skam selv om. Det er bare latterligt at rådgive først i stedet for at tale folk fra det skidt. I det lange løb fortryder I det vel alle sammen.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Så kender du ikke BH's stil. Alle frarådes det som udgangspunkt. Der spørges ind til kost, træning etc..

Det er fint at have en holdning til AS, en OPLYST holdning. Ikke bare smide fordomme af sig som kan opklares via 30min kig på BH.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har skam haft en bruger derinde i noget tid, så den med 30min kan du vidst ikke bruge. De eneste jeg har set blive frarådet er de unge knægte, som ville fylde sig med AS op til sommer. Men de ældre siger de ikke meget til. Det ville jo også være dobbeltmoralsk når man selv tager skidtet.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Du er bare negativ fordi du blev svinet til da du postede billeder af dig selv...

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, bl.a.

Det fortæller lidt om hvor meget konstruktiv kritik nogle af de brugere derinde kan give.

Og nej, er ikke kun negativ pga. det. For jeg misunder ikke de par stykker derinde som har fået lidt ud af deres AS misbrug. For så vidt jeg ved, tror jeg ikke der er en derinde som har fået noget ud af det som mange andre kunne få uden.

Så er ikke negativ af den grund.

Tror faktisk det indlæg fra dig skulle kåret som trådens "MEST LATTERLIGE" indlæg.

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

hvor er alle ligene?

De ligger nok rundt omkring i jernhulerne :nonono::4slap:

Du kan se det ved at tjekke deres rosiner mellem benene.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

No offence niklas...

Men det der var nok denne tråds mest latterlige kommentar.

<{POST_SNAPBACK}>

Synes nu ikke det var mere plat end det spørgsmål der skulle svares på.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Og hvorfor så ikke det?

Det var da et meget relevant spørgsmål. Alle siger det er uhh så farligt...

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, lad og alle benytte AS. Det er slet ikke farligt og der er ingen grund til bekymring. Har du fået nok søvn, eller har nogen tisset på din sukkermad?

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

DonNiklas >> Du har ret i at det i Texas hvor coleman bor, er lovligt at tage roids.. Men i mange stater derover er det ulovligt.. Alligevel krudter folk sig da.. Ligesom herhjemme... I konkurrencerne i staterne blir der bare ikke testet for det ligesom herhjemme.. Vi har dog CPH Grand Prix hvor der heller ikke blir testet, og der er der sq også nogle store krudtugler som stiller op...

Link to comment
Share on other sites

Det er mig helt ubegribeligt, at I tør fylde jer med medicin uden at have den fornødne baggrundsviden om stofferne. Og at I kender en henne i klubben, som har eksperimenteret med alle pillefarverne i 15 år og kan en hel masse fine latinske navne siger altså ikke noget særligt om hans viden, når det gælder de medicinske virkninger af stofferne. Slet ikke på længere sigt.

Nu har folk som især -Boxe- gravet en del artikler frem om præparaternes viden og der er et kontinuerligt arbejde med at undersøge den tilgængelige viden om præparaterne på BH.

Problemet er at de forsøg der laves er ganske fjerne fra de doser der benyttes i praksis, og sammensætningen af mange præparater heller ikke undersøges. Derfor er den viden der benyttes som baggrund for kurene kvalificeret gætteri i bedste tilfælde.

AS kan ses som et potent tilskud med potente bivirkninger, men dets effekt på sport, liv og livskvaliteten af brugere er skræmmende.

En Primo only kur efterfulgt af fornuftig PCT (hvis man mener det er nødvendigt med primo) er ikke en sikker vej til infertilitet, skrumpeløg, hjerte-kar sygdomme etc..

Men jeg spørger igen.. Hvor mange bevarer respekten? Hvor mange researcher grundigt først? Hvor mange ender i dybtmisbrug eller smider alt hvad de har opbygget senere?

Der findes undtagelser, men jeg opfatter dem som undtagelser, BH-drengene må have en del mere direkte viden om dette, for jeg er clean og har altid været det (som om mine stats ikke skriger clean :laugh: ).

Skræmekampanger tror jeg ikke på, derfor tror jeg heller ikke på at udskrige AS som vejen til en sikker død, men det er stadig en glidebane at benytte AS IMO.

Link to comment
Share on other sites

Og nej, er ikke kun negativ pga. det. For jeg misunder ikke de par stykker derinde som har fået lidt ud af deres AS misbrug. For så vidt jeg ved, tror jeg ikke der er en derinde som har fået noget ud af det som mange andre kunne få uden.

Så er ikke negativ af den grund.

Over samme tidsperiode ? Umuligt.

Hvis du gad læse lidt nærmere er nogle af dem derinde utrolig dedikerede.

Jeg er da enig i det er ikke alle sammen der er de skarpeste knive skuffen derinde, men det er altså heller ikke alle herinde som kommer med lige heldige udtalelser.

Men ja de kan være meget grove i deres kritik af folk.

Link to comment
Share on other sites

Når det gælder den moralske dimension i at bruge doping udenfor konkurrencesammenhæng, er jeg langt hen af vejen enig med dopingbrugerne i, at modstanderne har bevæget sig langt ind i dobbeltmoralens mørkeland.

I vores kultur er det helt fint at fylde sig med stoffer, som gør en ansvarsløs og i nogen tilfælde også aggressiv (alkohol). Det koster menneskeliv hvert år f. eks. i form af ulykker forårsaget af spritbilister. Men her handler det kun om, hvor mange penge staten kan score i form af afgifter.

Det er også i orden at ryge lungerne sorte og dermed påføre sundhedssystemet store byrder i form af selvprovokerede lungesygdomme. Igen er det helt i orden set ud fra et samfundsperspektiv. Men når Børge Biceps tager nogle gule piller for at blive større, så sætter det moralske korstog igang og fyrer løs på alle kanoner.

Personligt mener jeg, at både alkohol, tobak og diverse dopingmedikamenter med skadelige virkninger burde forbydes. Men det bliver de ikke. Alene af den grund at Hr. og Fru Skinhellig ikke vil undvære deres smøger og sprut. I stedet tænder de så glorien over hovedet og går på jagt efter Børge Biceps. Det er bare for lavt.

Når det er sagt, så har jeg dog også et budskab til dopingbrugerne:

Det er mig helt ubegribeligt, at I tør fylde jer med medicin uden at have den fornødne baggrundsviden om stofferne. Og at I kender en henne i klubben, som har eksperimenteret med alle pillefarverne i 15 år og kan en hel masse fine latinske navne siger altså ikke noget særligt om hans viden, når det gælder de medicinske virkninger af stofferne. Slet ikke på længere sigt.

Når jeg her på MOL og i min egen klub ser, hvordan der er en syndflod af forskellige meninger om hvad der er den rigtige måde at træne på, så står det helt klart, at ingen af os er helt sikre på hvad det egentlig er vi laver. Vi tror det bare og prøver os så frem. Dem, som har prøvet mest og derfor kender flest fine ord, opnår en vis troværdighed, men de er stadig ikke guddommelige. Hvilket understreges af, at de erfarne ikke nødvendigvis er enige med hinanden.

Det kan man sagtens leve med, når konsekvensen af at følge de forkerte råd kun er, at man ikke når de resultater, man ellers kunne have nået. Men prøv lige at føre sammenhængen over i dopingdiskussionen, hvor det handler om misbrug af medicin. For misbrug er det, når medicin bruges til noget andet, end den er beregnet til. Så taler vi altså om mulige konsekvenser i en helt anden alvorlig størrelsesorden.

Derfor forstår jeg ikke, hvordan nogen kan finde på at dope sig uden opsyn og vejledning af en læge. Og det er vel i praksis kun muligt, hvis man er professionel cykelrytter eller noget i den retning. Det er i hvertfald ikke noget Brian nede i centret får sin læge til at deltage i.

Derfor er budskabet helt klart: Lad være, Brian! Ikke fordi det er dårlig moral, for den diskussion kan vi godt pakke sammen. Men fordi du ikke har en snebolds chance i helvede for at overskue de mulige konsekvenser af det du gør. Og det har dine såkaldte "erfarne" venner heller ikke.

Helt klart en af den her tråds bedste indlæg. Det er jo gået hen og blevet en ren kamp om hvem der kan komme med det mest smarte indlæg og på den måde jorde den anden. Jeg må da sige at jeg også selv er imod brug af ulovlige præperater, også selv kender folk der fylder sig med det af både den ene og den anden årsag og også selv kender til at blive beskyldt for at have taget både det ene og det andet.

Men ja det er sgu svært fordi langt hen af vejen kan jeg da også svine folk til der tager ulovlige præperater, men samtidig har jeg venner der tager det, og dem sviner jeg jo ikke til af den grund så det ville da være dobbeltmoralsk af mig at være efter andre der gjorde det. Men på den anden side syntes jeg sgu også at det er virkelig synd at sporten skal bære så meget præg af brug af ulovlige præperater fordi lige meget hvordan man argumenterer for og imod så sætter det altså folk der gør en indsats for træne uden brug af AS osv i dårligt lys, dermed ikke sagt at man ikke kan træne hårdt når man tager AS.

Men i bund og grund er det vel op til den enkelte hvad man vil bruge sit liv til. Hvis man ved med sig selv at man ikke har taget ulovlige præperater og man samtidig er nået måske lige så langt som en der har, så må det vigtigste sgu være at man selv kan se at det er flot klaret. Fuck da om andre tror du har taget noget, det er vel ikke dem der skal styre hverken dit liv eller selvværd. Dette er selvfølgelig den bedste måde at skulle kunne se tingene på og dermed ikke sagt at jeg selv altid kan se det på den måde.

Link to comment
Share on other sites

hvor er alle ligene?

De ligger nok rundt omkring i jernhulerne :nonono::4slap:

Du kan se det ved at tjekke deres rosiner mellem benene.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

No offence niklas...

Men det der var nok denne tråds mest latterlige kommentar.

<{POST_SNAPBACK}>

Synes nu ikke det var mere plat end det spørgsmål der skulle svares på.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Og hvorfor så ikke det?

Det var da et meget relevant spørgsmål. Alle siger det er uhh så farligt...

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, lad og alle benytte AS. Det er slet ikke farligt og der er ingen grund til bekymring. Har du fået nok søvn, eller har nogen tisset på din sukkermad?

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er jo ikke det jeg siger, jeg siger bare det var da et relevant spørgsmål.

Men stadig jeg mener bare at ADD og medierne blæser det for meget op i forhold til hvad der faktisk er korrekt.

Har ikke fået nok søvn :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Og nej, er ikke kun negativ pga. det. For jeg misunder ikke de par stykker derinde som har fået lidt ud af deres AS misbrug. For så vidt jeg ved, tror jeg ikke der er en derinde som har fået noget ud af det som mange andre kunne få uden.

Så er ikke negativ af den grund.

Over samme tidsperiode ? Umuligt.

Hvis du gad læse lidt nærmere er nogle af dem derinde utrolig dedikerede.

Jeg er da enig i det er ikke alle sammen der er de skarpeste knive skuffen derinde, men det er altså heller ikke alle herinde som kommer med lige heldige udtalelser.

Men ja de kan være meget grove i deres kritik af folk.

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke over samme tidsperiode, nej. Skrev jeg heller ikke.

Og ja, nogle er dedikerede, men gør stadig ikke dem alle til den hurtigste knallert på havnen.

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Og nej, er ikke kun negativ pga. det. For jeg misunder ikke de par stykker derinde som har fået lidt ud af deres AS misbrug. For så vidt jeg ved, tror jeg ikke der er en derinde som har fået noget ud af det som mange andre kunne få uden.

Så er ikke negativ af den grund.

Over samme tidsperiode ? Umuligt.

Hvis du gad læse lidt nærmere er nogle af dem derinde utrolig dedikerede.

Jeg er da enig i det er ikke alle sammen der er de skarpeste knive skuffen derinde, men det er altså heller ikke alle herinde som kommer med lige heldige udtalelser.

Men ja de kan være meget grove i deres kritik af folk.

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke over samme tidsperiode, nej. Skrev jeg heller ikke.

Og ja, nogle er dedikerede, men gør stadig ikke dem alle til den hurtigste knallert på havnen.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Og fordi du kun mener nogle er dedikerede vil du skære alle over en kam?

Link to comment
Share on other sites

>>Niklas, hvad skulle de ellers gøre?  Jeg syntes nemlig de viser ansvar ved at tale imod AS brug til dem der "ikke er klar" endnu.

En ting er at tage chancen med AS, noget andet er at gøre det uden at få noget ud af det bagefter...

<{POST_SNAPBACK}>

Nu har vi vidst en forskellig definition mht. 'tale imod'. På BH har de deres næste kure i deres signatur, og det kan en knægt, som har fået ind i hovedet at han vil tage AS jo umuligt tage seriøst.

Tror ikke at folk som selv tager, eller har taget AS har nogen stor chance for at tage folk imod at tage AS.

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Og nej, er ikke kun negativ pga. det. For jeg misunder ikke de par stykker derinde som har fået lidt ud af deres AS misbrug. For så vidt jeg ved, tror jeg ikke der er en derinde som har fået noget ud af det som mange andre kunne få uden.

Så er ikke negativ af den grund.

Over samme tidsperiode ? Umuligt.

Hvis du gad læse lidt nærmere er nogle af dem derinde utrolig dedikerede.

Jeg er da enig i det er ikke alle sammen der er de skarpeste knive skuffen derinde, men det er altså heller ikke alle herinde som kommer med lige heldige udtalelser.

Men ja de kan være meget grove i deres kritik af folk.

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke over samme tidsperiode, nej. Skrev jeg heller ikke.

Og ja, nogle er dedikerede, men gør stadig ikke dem alle til den hurtigste knallert på havnen.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Og fordi du kun mener nogle er dedikerede vil du skære alle over en kam?

<{POST_SNAPBACK}>

Det mener jeg ikke jeg har snakket om?

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

>>Niklas, hvad skulle de ellers gøre?  Jeg syntes nemlig de viser ansvar ved at tale imod AS brug til dem der "ikke er klar" endnu.

En ting er at tage chancen med AS, noget andet er at gøre det uden at få noget ud af det bagefter...

<{POST_SNAPBACK}>

Nu har vi vidst en forskellig definition mht. 'tale imod'. På BH har de deres næste kure i deres signatur, og det kan en knægt, som har fået ind i hovedet at han vil tage AS jo umuligt tage seriøst.

Tror ikke at folk som selv tager, eller har taget AS har nogen stor chance for at tage folk imod at tage AS.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Kommer da helt an på hvilken oplevelse de har haft med AAS, er de blevet depressive har de fået andre bivirkninger fordi de har kørt for høje doser.

Hvorfor skulle de så ikke være i stand til at snakke folk fra at tage AS?

Jeg kender da flere personer som snakker unge imod at tage AS selvom de selv har taget flere kure - de mener bare ikke det er det værd.

Men jeg mener stadig folk selv skal have lov til at vælge :smile:

Link to comment
Share on other sites

>>Niklas, hvad skulle de ellers gøre?  Jeg syntes nemlig de viser ansvar ved at tale imod AS brug til dem der "ikke er klar" endnu.

En ting er at tage chancen med AS, noget andet er at gøre det uden at få noget ud af det bagefter...

<{POST_SNAPBACK}>

Nu har vi vidst en forskellig definition mht. 'tale imod'. På BH har de deres næste kure i deres signatur, og det kan en knægt, som har fået ind i hovedet at han vil tage AS jo umuligt tage seriøst.

Tror ikke at folk som selv tager, eller har taget AS har nogen stor chance for at tage folk imod at tage AS.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm. du er hæmmet af din forudindtagelser. Hvorfor spørge en uden arfaring til råds? De respekterer måske netop en erfaren bruger frem for en arm chair expert..

Jeg ville f.eks. aldrig tage imod doping råd fra ADD drengene, de kender intet til AS brug i praksis.

Link to comment
Share on other sites

Og nej, er ikke kun negativ pga. det. For jeg misunder ikke de par stykker derinde som har fået lidt ud af deres AS misbrug. For så vidt jeg ved, tror jeg ikke der er en derinde som har fået noget ud af det som mange andre kunne få uden.

Så er ikke negativ af den grund.

Over samme tidsperiode ? Umuligt.

Hvis du gad læse lidt nærmere er nogle af dem derinde utrolig dedikerede.

Jeg er da enig i det er ikke alle sammen der er de skarpeste knive skuffen derinde, men det er altså heller ikke alle herinde som kommer med lige heldige udtalelser.

Men ja de kan være meget grove i deres kritik af folk.

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke over samme tidsperiode, nej. Skrev jeg heller ikke.

Og ja, nogle er dedikerede, men gør stadig ikke dem alle til den hurtigste knallert på havnen.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor bliver folk ved med at referere til intelligens? Hvis man ikke er den klogeste i verden, så er man ikke noget værd, eller? Hvis man ikke er den største, så er man ikke noget værd, eller? Hvis man ikke er den mest etisk korrekte, så er man ikke noget værd, eller?

Det må satme være hårdt at være i konstant konkurrence med alt og alle om alting, og stræbe efter så høje idealer.

Det lader til at mange folk bare SKAL nedgøre andre, for at kunne have det godt med sig selv. Hvor tit har man ikke hørt: Mig:"Hold da op, hvor har han blevet stor!" Fjols: "Ja, ja men han krudter jo også...." :mad:

Link to comment
Share on other sites

Du skriver

For jeg misunder ikke de par stykker derinde som har fået lidt ud af deres AS misbrug. For så vidt jeg ved, tror jeg ikke der er en derinde som har fået noget ud af det som mange andre kunne få uden.

Det er ikke alle derinde der kunne have opnået det de har opnået kun via kost og træning. (efter min overbevisning)

Det virker som om du mener at alle derinde der har taget roids ikke er specielt dedikerede, ikke går så meget op i kost træning etc. og at de derfor uden aas godt kunne have nået det samme.

Men ok kan være jeg læser det forkert :smile:

Link to comment
Share on other sites

>>Niklas, hvad skulle de ellers gøre?  Jeg syntes nemlig de viser ansvar ved at tale imod AS brug til dem der "ikke er klar" endnu.

En ting er at tage chancen med AS, noget andet er at gøre det uden at få noget ud af det bagefter...

<{POST_SNAPBACK}>

Nu har vi vidst en forskellig definition mht. 'tale imod'. På BH har de deres næste kure i deres signatur, og det kan en knægt, som har fået ind i hovedet at han vil tage AS jo umuligt tage seriøst.

Tror ikke at folk som selv tager, eller har taget AS har nogen stor chance for at tage folk imod at tage AS.

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Kommer da helt an på hvilken oplevelse de har haft med AAS, er de blevet depressive har de fået andre bivirkninger fordi de har kørt for høje doser.

Hvorfor skulle de så ikke være i stand til at snakke folk fra at tage AS?

Jeg kender da flere personer som snakker unge imod at tage AS selvom de selv har taget flere kure - de mener bare ikke det er det værd.

Men jeg mener stadig folk selv skal have lov til at vælge :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er den dobbeltmoral som der er blevet diskuteret. Jeg lader da heller ikke være med at squatte fordi en erfarren squatter sige han får ondt i sine knæ.

Jeg synes skam også selv folk skal vælge.

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har slettet en del indlæg og uddelt et par warns i denne tråd. Ellers en god diskussion, men modstå venligst fristelsen til at gå efter manden i stedet for bolden og undlad at gå med ned, hvis I selv bliver udsat for nedladende udtalelser.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share