Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Heiii Lone-pige!

Tak for fine pics - ja, kan da godt se det med striberne - hmmmpf irriterende hva'! I må da bare lige smide det kamera i hovedet på nogen!!!

Ja, synes også det var toppen - og ja, må da snart prøves igen :w00t::w00t::w00t: Vildt at du slet ikke har vabler eller noget - DET HAR JEG! De onde skøjter fik alligevel både flyttet rundt på Compeed plaster og lavet lidt ballade :tongue: Nå, skal jo til Fyn i week-enden igen-igen så det skal nok nå at blive godt, inden jeg kan komme ud på isen igen!

Pyhhh så jo godt at Kim ramte banden - synes heller ikke lyden var så god.. :crazy: Godt der ikke er sket noget..

Vil prøve at komme tidligt ud af døren idag - så måske er jeg allerede i CF ved 16.00 tiden, men håber at vi bimler ind i hinanden! - og Flexi, og Lagoon, og Cindie, og POK, og Rall, og Rikke, og Frederik, og Kim, og Thomas og... og øi hvor er det altså hyggeligt.. :w00t:

Vi ses!!!

Sally

:smile:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

He he.. Nøøøøjjjj hvor ser det hyggeligt ud.. :bigsmile:

Men jeg tror da at vi skal lave en indsamling til Lone og Kim, til et nyt cam... :tongue:

Btw. hvordan går det med træningen?? syntes det er et par dage siden der har været opdatering på det punkt.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Der er i hvert fald én på de billeder der har det rigtig sjovt, vabler eller ej :laugh:

ja, jæ æ ett såå køøøn og ikk' så klåååhh - men nøiii hvor jæ harrr d sjaaauuutt :laugh:

Der skal jo ikke så meget til at gøre mig glad!

Hvordan går det ovre i Super-Max land... kunne også forestille mig at du var en haj på skøjter..

Du kan jo ligesom finde ud af alle de fysiske udfordringer du falde i og over! :4thumbup:

Stort nytårs tju-bang og kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu skal jeg jo ikke sætte min skæppe under et lys - eller hva' det hedder :laugh: - men jeg synes da vist jeg har en svag erindring om at jeg godt kunne holde mig oprejst på sådan nogle støvler med en skarp ting nedenunder.

Og jo, jeg har helt styr på alt jeg falder over - og hvis ikke får jeg det :superman:

Link to comment
Share on other sites

Btw. hvordan går det med træningen?? syntes det er et par dage siden der har været opdatering på det punkt.. :wink:

Hey skønne!

Det var MEGET sjovt, og der var heller ikke så mange mennesker - klart bonus at man ikke skal skrabe hundredevis af små, snottede børn af benene eller fældes konstant af en halv, glemt Kinder Milchschnitte.

Trænede i lørdags, skøjtede søndags, arbejdede til klokken 22.30 igår.. sådan er det jo nogen gange - vidste godt denne uge ville blive rædselsfuld :blush: . Skal gud-bedre-det så også lige til Fyn i weekenden. Min mor har fødselsdag -men det bli'r hyggeligt.

Vi har lige haft konkurrence-præsentation i dag, derfor det blev så sent igår. Vil fan'me gerne vinde det projekt - NU, SA'E JEG!!! men ved ikke hvornår vi får besked.. zzzzpæændende :w00t:

Regnede med at få tidligt fri i dag, men venter på om evt. fotografmøde kl. 18.30 bli'r til noget.. og hvis, blir' der da ikke meget træning.. :dry:

Nå, verden er stadig ung og der kan ske så meget :laugh:

Sally :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Regnede med at få tidligt fri i dag, men venter på om evt. fotografmøde kl. 18.30 bli'r til noget.. og hvis, blir' der da ikke meget træning.. :dry:

Nå, verden er stadig ung og der kan ske så meget :laugh:

Sally :laugh:

:4trumpet: Hullu-bullu, Sally hvor er du henne :4band: HULLU-BULLU, Sally, Sally hvor er du :strat:

Link to comment
Share on other sites

Hey Flexi!!! :w00t::w00t::w00t:

Jamen er jo lige her.. Har bare haft sent møde, -der er knald på, på jobbet!

Håber det lykkedes at komme ud af døren i morgen, -da jeg ta'r til Fyn fra tors. og weekenden over! Og det er jo meeeeget laaang tid at være væk fra CF :innocent: og jer alle sammen.

Sidder og knalder helt ud over DR2 TEMA og Bowie.. lidt af en livshistorie den fætter kan hoste op med. Uhh synes jo også stadig han er Rock'n'roll suicide-lex - The thin white duke :blush:

Pyhhh der var en masse billeder fra Berlin.. vil ud og rejse.. NU!

Skulle faktisk ha' været med hele bureauet til Rom i denne week-end - bonustur - men som sagt fylder min mor 65.. Så hele flokken drager afsted uden mig. Gør mig nu ikke så meget, aldrig været særlig stærk i den slags plenum-oplevelser :nonono::laugh::cool:

Har iøvrigt lige bestilt tur til Brighton/London i feb. så det går nok :tongue:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING D. 10. JAN. CITY FITNESS

Hmmm har arbejdet hjemme idag. Skulle bare finde på, så dejligt at sidder her med sin the, og holde sin egen fest over at man ikke skulle ud i tsunami-lignede tilstande på cykel.

Hmmm som sædvanlig blev jeg lidt (meget) overspringshandlingslammet og kom til at daske ind og kigge lidt på SL - Second Life - og nøiii hvor ser det spændende ud.. Vupti kom lige til at løbe over til Amazon og købe SL- bog, så jeg kan sætte mig mere ind i sagerne.. Er der nogen af jer der har en profil på SL? Så hit med oplevelser og tricks!

Vil gerne være en lang, lækker kat - med striber og bryster så store som Rundetårn - naiiiii d' gas - mmm måske bare lidt store :innocent: .. Dét er der sikkert også nogle derinde der sælger - rendte ihvertilfælde ind i en type krop man kunne købe :blink: for xx L$ (Linden dollars) jo johhh har sandelig også egen valuta. Fremtiden er vel at date top-nørdet programmør-freak med lækker SL profil, som kan lave kassen sammen med mig, på design/reklame for alle de firmaer der kæmper derinde :w00t:

CF var lidt stille idag. Lagoon og C. var på vej ud da jeg kom. Lone stod ovre på trappe-helvedet, så vi fik svedt lidt i plenum. Flexi skulle køre sækkevogn - naii ikke med Lone - men med håndvægt på str. med mindre pony.. :blink: Ja, opmærksomhed skal han nok få - knægten :blush:

Nå, tilbage til studiet... allé hop!

LEG CURL liggende:

10@25

10@30

10@30

LEG CURL siddende:

Hoppede over idag..

SQUAT liggende:

15@61

15@61

15@61

15@61

- så nu begynder det at ligne noget, gik lige tilbage her i loggen, og så at jeg startede på 21 for et par måneder siden.. stille og rooooligt :cool:

supersættet med..

LEG EXTENSIONS:

10@30

10@30

10@30

10@30

CALVES siddende:

10@60

Skulle bare lige prøve at køre tungt.. ja, det synes jeg altså det er.. :laugh:

Rumænsk dødløft:

10@40

10@40

10@40

10@40

Wood-chops:

15@55

15@55

15@55

15@55

DB Incline press:

10@2x9

10@2x9

10@2x9

CARDIO:

25 min motionscykel

15 min ArcTrainer

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING D. 10. JAN. CITY FITNESS

Flexi skulle køre sækkevogn - naii ikke med Lone - men med håndvægt på str. med mindre pony.. :blink: Ja, opmærksomhed skal han nok få - knægten :blush:

LOOOL Sally.. nu må du ikke komme med at for mange gode forslag til FleXi drengen :w00t:

Dejlig som altid at se dig svede :weight_lift: men puu hvor kan man lugte grimt når man får steppet livet ud af sig selv ( Taler lige for mig selv :laugh: )

det må være efter jeg er startet på mine nye vitaminer fra natures best :sneaky2: nå men det skidt virker jo :w00t:

Ha en fantastisk weekend og glæder mig til at høre hvad du har fået at spise :4mewantfood:

Knuzzer Lone pige :smile:

Edited by LK.Com
Link to comment
Share on other sites

Tutteluuuuu Sallyyyyyy :cheer: hvornår kommer du ud og leger igen :unsure:

Knus

M :elvis:

Hey Golden-gorgerous!

Har hammer-mega-bøvl med knæene disse dage.. :laugh: Så jeg tror jeg bli'r i legehuset sammen med Bamse og Kylling

post-8867-1168989576_thumb.jpg

Luna er ovre og træne, med de andre i CF mens vi laver pandekager.

Hmmm gad vide om man kan spille dart med dårligt knæ... -kunne da blive ret hidsigt så'rn cardiomæssigt :tongue:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Ja, ja...

her er forfærdelig stille.. Træner slet ikke for øjeblikket, men passer spasser-knæ der har været helt i hegnet de sidste par måneder..

Men, men, men Loaded står for døren og jeg - og knæene - skal BIG TIME skrige os hæse fra 3'de række til både forbedømmelser og finale!

Er ikke helt up-datet med hvem der kommer herindefra, men kan se lidt rundt omkring at Nille-pigen ihvertilfælde er game og når Århus er så flot repræsenteret kan det jo ikke gå helt galt :laugh:

Kærligste hilsner og der er sommer det er sol og det er - nårhhh ja - torsdag

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hvis knæene driller nu her, var det så ikke en mulighed til at arbejde med noget overkrops specifik leg?

Blive supersej til kropshævninger, f.eks?

Hvordan forholder bentøjet sig til f.eks svømning?

med håb om bedre ben snart...

Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Heiii Blackmoore -skønne, søde mand!!!

Hvor er du dejlig positiv.. Men hvis man sidder på senge-kanten, ikke aner hvordan man kommer op at stå og begynder at tude ved tanken om at man, om 10 min SKAL op og ud på toilettet, og ikke aner hvordan det skal lykkedes... ja, så er tanken om glatte svømmehals-trin eller bare trapperne i ens opgang fuldstændige uoverskuelige udfordringer... Tilgængæld har jeg lært at stave til morfin, binyrebark og stesolid og læse sjove røde trekanter på medicinen.. så lidt indlæring kommer der jo altid ud af det :smile:

Kærligste hilsner og tarrrk fodi du bare stormer ind i loggen så snart jeg viser mig igen -topdejligt!

Sally

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Heiii Blackmoore -skønne, søde mand!!!

Hvor er du dejlig positiv.. Men hvis man sidder på senge-kanten, ikke aner hvordan man kommer op at stå og begynder at tude ved tanken om at man, om 10 min SKAL op og ud på toilettet, og ikke aner hvordan det skal lykkedes... ja, så er tanken om glatte svømmehals-trin eller bare trapperne i ens opgang fuldstændige uoverskuelige udfordringer... Tilgængæld har jeg lært at stave til morfin, binyrebark og stesolid og læse sjove røde trekanter på medicinen.. så lidt indlæring kommer der jo altid ud af det :smile:

Kærligste hilsner og tarrrk fodi du bare stormer ind i loggen så snart jeg viser mig igen -topdejligt!

Sally

Heysa Søde Sally.

Ked af at høre at dine stænger driller :unhappy:

Krydser poter for at du bliver mobil indenfor rimelig tid, og så skal vi da ud og ha nogle sjusser til sommer :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share