Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

PRE-NYTÅRSTRÆNING D. 31.12 CITY FITNESS

HURRA! Der var masser af legekammerater i CF idag. Flexi gik rundt og skinnede friskt i sin citrongule tee, Lagoon og Cindie asede og masede, Jhax gæsteoptrådte og Rall kom lige forbi da vi andre var gået i baren.. Men ehhh hvor vi manglede Hr. og Fru Kold :unhappy::nonono:

Blev hånet en del fordi jeg spjætter rundt herinde og skriver "godt nytår" i en gammel NM tråd.. MEN MEN MEN.. Det er altså sådan at når man vil sende en hilsen til den kære CJ8000, og klikker på hans logbog - under avatar - ja så bli'r man sendt lige lukt over i NM tråden :blink: spoooooky :tongue: ! NÅ! og så snakker vi ikke neger om det!

Laterals maskine:

10@12,5

10@12,5

10@12,5

10@12,5

Latt pulldown v-greb:

8@50

8@50

8@50

Rumænsk DB dødløft:

10@2x16

10@2x14

10@2x14

10@2x16

-gahhhh den gamle ryg.. skal lige på banen igen.

Back extensions:

15@35

15@40

15@45

Tricep pushdown:

10@45

10@45

10@45

Tricep rope:

10@22,5

10@22,5

10@22,5

Liggende squat:

15@45

15@53

15@53

15@53

CARDIO :

20 min cykel

10 min ArcTrainer - skal lige mærke hvad knæene synes inden jeg gi'r den mere gas

Nå, i aften står den på fest på Frederiksberg Slot, hvor en af mine venner har fået en lejlighed sammen med kæresten.. ikke spor misundelig :dry: .. Vi bli'r 25 til spisning, bla min bror og hans kæreste som jeg altid er sammen med til nytår.

Snakkede med Flexi om at jeg nok skulle passe på, ikke at trille ned af bakken til Frederiksberg have, hvis spasserbenene og de høje hæle snubler i den lange kjole.. Kunne ellers være yndigt, med et glas champagne i den ene hånd og et 61-skuds vinkelbatteri model "Christal Shot" under armen... Wooouuuhhh 2007 here we come!

Kærligste hilsner og op med håret

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

PRE-NYTÅRSTRÆNING D. 31.12 CITY FITNESS

Blev hånet en del fordi jeg spjætter rundt herinde og skriver "godt nytår" i en gammel NM tråd.. MEN MEN MEN.. Det er altså sådan at når man vil sende en hilsen til den kære CJ8000, og klikker på hans logbog - under avatar - ja så bli'r man sendt lige lukt over i NM tråden :blink: spoooooky :tongue: ! NÅ! og så snakker vi ikke neger om det!

Det tanken der tæller :tongue:

God nytår igen igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Snakkede med Flexi om at jeg nok skulle passe på, ikke at trille ned af bakken til Frederiksberg have, hvis spasserbenene og de høje hæle snubler i den lange kjole.. Kunne ellers være yndigt, med et glas champagne i den ene hånd og et 61-skuds vinkelbatteri model "Christal Shot" under armen... Wooouuuhhh 2007 here we come!

:laugh:

Bob Saget - here I come....

B0009MAPWM.01.LZZZZZZZ.jpg

Ha lige en lækker aften min egen, og HUSK

015_Katalog_beskyttelsesbriller.jpg

Link to comment
Share on other sites

ÅRETS FØRSTE TRÆNING D. 2. JAN. 07 CITY FITNESS

Hit med præmier og vinderskamler - synes jeg har fortjent det idag. Nøiiii hvor var det svært at komme på job igen - og efter en lang dag - cykle ud på Bryggen, og komme igang.

MEN.. som altid når man lige ind af døren og vupti er man i godt humør.. Skælmsk Lagoon i baren, møs fra Lone på cyklen og kram i overstørrelse fra gemal Hr. Kold :laugh: Flexi og Pok med brede smil og højt hår -hyggeligt at hilse Hr. Pok :cool:

Havde et fantastisk nytår! :w00t: Må sige det sådan, at nu er jeg ikke så tørstig mere... Havde det mega-skidt igår. Lå og klamrede mig til hovedpuden for ikke at falde ud af sengen.. :nonono: Kom overhovedet ikke ovenpå, men måtte stramme op i resterende hjerneceller bare for at følge med i Sponge-Bob Squarepants-DVD-gave fra min bror - FLOT. Fik også kæmpe moralske tømmermænd da jeg opdagede, at jeg stort set har sendt omkring 12. mio af de samlede 16 mio. sms'er den danske befolkning har vippet afsted til nytår. Men en ting er sms'er, hvor man dog kan se hvor mange "jeg bare elsker så højt, og håber vi ses hele tiden i det nye år". Hvad der er rigtig uhyggeligt er alle de opkald.. hvor man jo ikke kan se hvad der er lommeopkald eller the Real Mc Coy... gahhhh... bare man kunne få fortrydelsespiller på ærrwwelige opkald :laugh:

Nå, Lagoon var så sød at underette :secret: mig om den helt utrolige Off Topic tråd med "Pinlige billeder fra byen" HA!!! :yahoo: ÅRRHHHRRR-FADDD!!! Er stadig kun i starten, men nøii da da hvor er det allerede lovende.. :rofl2::rofl2::rofl2::rofl2::rofl2::rofl2::rofl2::rofl2::rofl2::rofl2:

Nå, tilbage til studiet..

LEG CURL liggende:

10@22,5

10@22,5

10@22,5

10@22,5

LEG CURL siddende:

10@45

10@45

10@45

10@45

SQUAT liggende:

15@53

15@53

15@53

15@53

15@53

supersættet med..

LEG EXTENSIONS:

10@30

10@30

10@30

10@30

CALVES siddende:

10@30

- hmmm synes stadig den her øvelse er lidt fjollet

LUNGES m DB:

-Prøvede lidt tjatten rundt - men det river for meget i knæet

Rumænsk dødløft:

10@30

10@40

10@40

CARDIO:

10 min motionscykel

15 min ArcTrainer

- ikke så meget idag..

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

ÅRETS FØRSTE TRÆNING D. 2. JAN. 07 CITY FITNESS

Hit med præmier og vinderskamler - synes jeg har fortjent det idag. Nøiiii hvor var det svært at komme på job igen - og efter en lang dag - cykle ud på Bryggen, og komme igang.

MEN.. som altid når man lige ind af døren og vupti er man i godt humør.. Skælmsk Lagoon i baren, møs fra Lone på cyklen og kram i overstørrelse fra gemal Hr. Kold :laugh: Flexi og Pok med brede smil og højt hår -hyggeligt at hilse Hr. Pok :cool:

HeeY Smukke :wub:

Hvis nogen har fortjent medaljer.. så er det DIG !! må sige du knokler for det :4thumbup: og hvor er det bare dejligt at have dig tilbage igen :yahoo: nu håber jeg bare ikke det dumme knæ brokker sig og du igen må holde pause :cry3:

Glæder mig allerede til at se dig igen på torsdag :devil:

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING CF - TORS. D. 4. JAN.

Havde lige lidt halløj jeg skulle nå på job, så kom først til træning kl. 18.30.. Men men men The Spitze City F Gang er jo ikke dem der svigter, så der var godt MOL'et til.. Lækre Lone - som kan passe sin mands tøj, Flexi-banditten som lavede houdini'en 3 min. efter min entre. Lagoon, som jeg slet ikke kan kigge på uden at tænke Aaron the Baron. Pok som danskede rundt med Hr. Kold (aka Lill' Kim) og løftede ting i Furguson-traktor-klassen. Men gæsteoptræden idag var en overraskelse JonG havde nemlig flyttet byggepladsen fra Århus og ud på Bryggen... Han og Lone fik også lige hilst inden JonG skulle til et eller andet hjemmelavet-burger-arrangement. Tsk tsk.. hvad skal man med den slags, når man kan få en hel håndfuld gulerødder og en kyllingefilet!!! Bwwwaaahhh.. :tongue:

Orv hvor kan jeg godt li' mit center :wub:

PEC DEC:

8@17

8@17

8@17

8@17

BRYST PRES:

8@30

8@30

8@30

8@30

DB CURLS - skrå:

10@2x9

10@2x9

10@2x8

PREACHERS CURL maskine:

8@15

8@15

6@15

-Lidt bedre end sidst - men stadig noget tang..

WOOD CHOPS:

10@55

10@55

10@55

10@55

ROMAN CHAIR:

10@BW

10@BW

10@BW

CARDIO :

25 min. cykel

20 min ArcTrainer

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING CF - TORS. D. 4. JAN.

Havde lige lidt halløj jeg skulle nå på job, så kom først til træning kl. 18.30.. Men men men The Spitze City F Gang er jo ikke dem der svigter, så der var godt MOL'et til.. Lækre Lone - som kan passe sin mands tøj, Flexi-banditten som lavede houdini'en 3 min. efter min entre. Lagoon, som jeg slet ikke kan kigge på uden at tænke Aaron the Baron. Pok som danskede rundt med Hr. Kold (aka Lill' Kim) og løftede ting i Furguson-traktor-klassen. Men gæsteoptræden idag var en overraskelse JonG havde nemlig flyttet byggepladsen fra Århus og ud på Bryggen... Han og Lone fik også lige hilst inden JonG skulle til et eller andet hjemmelavet-burger-arrangement. Tsk tsk.. hvad skal man med den slags, når man kan få en hel håndfuld gulerødder og en kyllingefilet!!! Bwwwaaahhh.. :tongue:

Orv hvor kan jeg godt li' mit center :wub:

HeeY Lækkere SallY :slut:

Ja der var godt nok gang i Cf igen idag :4thumbup: Super hyggeligt vi er så mange fra Mol det gør nu træningen lidt sjovere :laugh: og super hyggeligt at hilse på jon :4thumbup: tror snart jeg vil ta mit camera med så vi kan få taget nogle sjove billeder.. bare idag havde Lill' Kim og Pok samme tøj på til træning..så kim endte med at træne i lang ærmet bluse :laugh:

Hvornår ser vi dig igen ??

Kyzze møzze fra Lone-Pigen

Link to comment
Share on other sites

Den personificerede Burberry-sok (eksklusiv, men billig og ildelugtende) holder øje med dig, hater.

rep-aaron-0640_06-1_216072d.jpg

:rofl2::rofl2::rofl2::rofl2::rofl2::lolabove:

Nik og Jay-jayy-jayyy... HA! Det er SÅ i orden! Tror jeg ta'r lotion-tråden med i seng som go'nat læsning - har du er bestemt favoritside jeg ikke må misse???

Sally Self Tan :tongue:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

...tror snart jeg vil ta mit camera med så vi kan få taget nogle sjove billeder.. bare idag havde Lill' Kim og Pok samme tøj på til træning..så kim endte med at træne i lang ærmet bluse :laugh:

Yerrhh bring it baby - fotodokumentation ska' der til :w00t: Og ja, real Lill' Kim bryder sig jo heller ikke om at dukke op til en award i samme kjole som Missy Elliot (Respect M.E) :laugh: Them grrls - them grrls tsk tsk..

Hvornår ser vi dig igen ??

Kyzze møzze fra Lone-Pigen

Men mindre vi finder ud af at skøjte i Herlev -eller et andet ukristeligt sted, så kommer jeg lørdag :w00t:

Sally - der drømmer om skøjter, is og spasserknæ i hopla :superman:

Link to comment
Share on other sites

EFTERMIDDAG LØR. D. 6. JAN. CITY FITNESS

NAIIII HVOR ER JEG TRÆT AF GLASSKÅR!!!

Hele ugen har det været det rene fakir-helvede at begi' sig rundt i Kbh. på cykel - og idag skete det så.. punktering - hit med en taxa og punktérfri dæk - BLEV DER SAGT! (Så Lone... ja, tak vil gerne køre med - som i faktisk ret afhængig :blush: )

Der er allerede gået lidt skøjte-feber i den i CF, selvom vi først skal skøjte i morgen. Lagoon og Lill' Kim har allerede battled' om hvem der egentlig er mest nordisk mester og ser mest skarp ud i tricot.

Kim har glidende bevæget sig rundt i centeret, med en arm svingende i store halvcirkler foran kroppen, og den anden bag ryggen og sagt swuuuuussshhhhh swuuuuussshhhhh.. :laugh:

Lone har shoppet hockeyskøjter, som skal beses og vurderes :superman: Flexi skal forbi sin mor og kan ikke love noget.. derfor har jeg skrevet lidt til hans mor i kontaktbogen i hans log..

Nå, dagens træning så sådan ud..

Skulder pres maskine:

8@15

8@15

8@15

Laterals maskine:

8@15

8@15

8@15

Latt pulldown v-greb:

8@50

8@50

8@50

Rumænsk dødløft DB & stang :

10@2x16

10@40

10@40

10@40

-havde ellers tænkt mig at jeg snart skulle gå lidt højere med lavere reps.. meeenn bli'r lige her lidt :blush:

Back extensions:

15@45

15@45

15@45

Tricep pushdown:

10@50

10@50

10@50

Tricep rope:

10@25

10@25

10@25

Liggende squat:

15@61

15@61

CARDIO :

35 min cykel

KEIN ArcTrainer - hmm.. sprang lige over!

Kærlig hilsner

Sally - der kun skal sove én gang inden hun skal skøjte!!! :w00t:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

(Så Lone... ja, tak vil gerne køre med - som i faktisk ret afhængig :blush: )

HeeY Is Dronning :devil:

Jepper det finder vi bare ud af.. jeg sms'er dig lige imorgen med tid og sted ikk ? :4thumbup: Jeg ved jo du har travlt i køkkenet nu hvor du får hommie girls på besøg :tongue: Iøvrigt så kommer Pokke nok alligevel imorgen :4thumbup: kim talte med ham idag da vi kom hjem fra træning og det ser ud til at vejret kommer til at drille hans fisketur imorgen.. Juhuuu for os :w00t:

Vi ses smukke..

Link to comment
Share on other sites

HeeY Is Dronning :devil:

Jepper det finder vi bare ud af.. jeg sms'er dig lige imorgen med tid og sted ikk ? :4thumbup: Jeg ved jo du har travlt i køkkenet nu hvor du får hommie girls på besøg :tongue: Iøvrigt så kommer Pokke nok alligevel imorgen :4thumbup: kim talte med ham idag da vi kom hjem fra træning og det ser ud til at vejret kommer til at drille hans fisketur imorgen.. Juhuuu for os :w00t:

Vi ses smukke..

Ej jeg vil også med... er pisse misundelig.... :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Jamen du kommer jo !! :w00t: Ihh hvor bliver det bare sjovt :4thumbup: vi kan lige sms'e ang. hvor vi mødes ikk ?? :wink:

Ja, Nille! Lone har jo ret.. det er ikke ligefrem rocket science at hoppe på et tog til Kbh???

Hvornår kommer du???

:laugh::tongue::w00t:overrask os nuuuuuuuu søde.....

Kys og møs til dig baby!

Sally

P.S - Hvor er det stort at POK også er på - det pynter altid på selskabet at ha' en eks-ishockey-bandit med!!! What a "CF on Ice" team vi pludselig bli'r!

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

P.S - Hvor er det stort at POK også er på - det pynter altid på selskabet at ha' en eks-ishockey-bandit med!!! What a "CF on Ice" team vi pludselig bli'r!

JAAA.. Lagoon og Lill'Kim får kamp til deres hår nu hvor Pok kommer på banen :devil::devil: så kan det være de ikke er så smart i en fart :laugh::laugh: psst.. han tar sit video camera med.. :crazy:

Iøvrigt så får vi også fint besøg fra Århus :slut: søde Nillepige kommer hele vejen fra århus bare for at skøjte med os :4jumpy: det er da stort :4thumbup: så nu tror jeg vi er ved at være 10-12 stykker :4thumbup: City Fitness On Ice Team :4thumbup:

Edited by LK.Com
Link to comment
Share on other sites

ÅRRRRHHHH-FAD!

Kommer Nille-musen! Jokede jo bare lidt, det er jo dyrt å sår'n..

WELTKLAßE!!! :w00t::w00t::w00t:

Har også sukker-talt en af mine venner.. " Kom nu ON! Det er MAAIIIET bedre end brunch, man får rørt sig og jeg ved ikke hvad.." Han blev da lidt hooked.. Nå, vi får se..

Fedt vi bli'r så mange :w00t::w00t::w00t: .. kunne også være sjovt at vække Grotten aka IK99.. har smidt slæwerne ind hos Tun-fisken, så lad os nu se...

Kærligste hilsner

Sally.. :w00t:

P.S. Som jeg skrev ovre i TUNA-house, er det altså lidt underligt når ens veninder går tidligt hjem.. Ved godt at flere har været ude hele dagen og vi startede MEEIIIGET tidligt..

Ikke at det er okay.. bare lidt mærkeligt.. Hmmm der er alt for meget gå-i-byen-gener i mig stadigvæk.. ehhhhh allltzzzåååå.... :tongue::laugh: Well, spare the energi till tomorrow...

Link to comment
Share on other sites

ÅRRRRHHHH-FAD!

Kommer Nille-musen! Jokede jo bare lidt, det er jo dyrt å sår'n..

WELTKLAßE!!! :w00t::w00t::w00t:

Har også sukker-talt en af mine venner.. " Kom nu ON! Det er MAAIIIET bedre end brunch, man får rørt sig og jeg ved ikke hvad.." Han blev da lidt hooked.. Nå, vi får se..

Fedt vi bli'r så mange :w00t::w00t::w00t: .. kunne også være sjovt at vække Grotten aka IK99.. har smidt slæwerne ind hos Tun-fisken, så lad os nu se...

Kærligste hilsner

Sally.. :w00t:

P.S. Som jeg skrev ovre i TUNA-house, er det altså lidt underligt når ens veninder går tidligt hjem.. Ved godt at flere har været ude hele dagen og vi startede MEEIIIGET tidligt..

Ikke at det er okay.. bare lidt mærkeligt.. Hmmm der er alt for meget gå-i-byen-gener i mig stadigvæk.. ehhhhh allltzzzåååå.... :tongue::laugh: Well, spare the energi till tomorrow...

:cheer: WEEE :cheer: Jepper der bliver SUPER med imorgen :4thumbup: Jeg glæder mig ihvertfald til at se jer skøjte rundt imens Flexi og jeg prøver at holde hovedet oppe :laugh:

Tror nu også det er meget godt du kan komme nogenlunde tidligt iseng så du er TOP frisk til imorgen :4thumbup: Puhaa det bliver jo som en hård cardio dag med sådan en dag på skøjter :tongue:

Edited by LK.Com
Link to comment
Share on other sites

Ehhh yndlings LONE!

HA HA... tidligt i seng.. sad faktisk lige og tænkte om jeg ikke skulle inviterer dig over til et glas rødvin - en lille 10 min. powerwalk (og 10. min tilbage) tæller vel også lidt.. :laugh::tongue::tongue:

Er slet slet ikke færdig med at være vågen endnu! :laugh:

Sally :smile:

Ejj hvor kunne det ellers være hyggeligt :blush: men synes ikke jeg kan læse nogen steder i min diæt plan at jeg må få RØDVIN :w00t: så det må vi nok vente med til jeg er færdig med alt det her konkurrence halløj :tongue: og power walk på denne tid gør bare at man bliver endnu mere vågen :superman: også har vi jo balladen når vi skal være TOP TUNNET til imorgen.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jamen søde Lone-mus.. Kunne jo aldrig lokke dig i en rødvinsfælde... bare noget de grimme aliens fik mig til at sige.. ehhh altså.. :innocent: Når du er ovre Loaded, kommer du simpelthen her over til et rødvinsdrop incl. røverhistorier...

Synes som sagt stadig IKKE, jeg har været vågen længe nok idag, men det kommer vel..

Sidder og tegner.. hmmm.. skal komme med input til kunstblad - ret fedt faktisk at blive inviteret og lidt alvorligt... synes jo ikke at jeg ER KUNSTNER.. passer mit job og laver noget ved siden af og så'rn.. nå, whatever..det er jo ret okay alligevel.. Hvis de synes...

Øhh bli'r man mere kunstnerisk- hvis man er lidt depressiv..??? Gahhh, for så har jeg da ikke en chance....Sun Shine Reaggae..(-årrhh så hold da op med den positivisme, det er jan-nu-fuckin'ar! for GOD sake)

Nogen der har depri-temaer jeg kan låne..??? Sætninger jeg kan fyrer af... Come baby, come, baby baby come...

Sally... slemme slemme Sally

Link to comment
Share on other sites

ÅRRRRHHHH-FAD!

Kommer Nille-musen! Jokede jo bare lidt, det er jo dyrt å sår'n..

WELTKLAßE!!! :w00t::w00t::w00t:

Hey tøser.... :wub:

Efter en lang nat, hvor naboen har holdt fest og jeg har ligget og tænkt lidt... og fundet frem til at jeg måske var lidt hurtig i går.. :blush: Vil helt vildt gerne over og hygge med jer, men det er ikke særligt planlangt fra min side.. men var bare SÅ klar i går.. :laugh:

Min veninde som jeg skal sove hos, kommer først hjem ved 23.00 tiden fra jylland, og skal op igen kl 06.00.. vist lige at misbruge hende lidt..

Og det vil koste mig næsten 700 kr i dsb, fordi jeg ikke når at bestille Orange, til kun 250 for en retur billet i stedet.. :dry:

plus, ingen af jer skal træne i morgen, og dem der skal når jeg næsten ikke at se.. :unhappy:

Så bliver hjemme... og holder de aftaler jeg havde lavet, og tager til den vagtmøde mandag og finder en anden dag, hvor jeg når at besøge min veninde lidt mere + få bestilt Orange og vil glæde mig til at få en rigtig hyggeligt træning og måske en bio tur i stedet med jer.. :bigsmile: vil se om jeg ikke også kan få lokket Bondi med :bigsmile:

Håber det er okay... ved godt i havde glædet jer, og tro mig jeg var 200 % klar i går.. :w00t:

Ved i får en alt for hyggelig dag, og husk billeder...

Kram Nille

Link to comment
Share on other sites

THE QUEEN OF ICE

Tak for en hyggelig dag igår :4thumbup: var godt nok træt i hovedet da jeg kom hjem og fik sat mig dybt i sofaen :crazy::tongue: Men det må vi klart gøre om en anden dag..nu har jeg jo skøjterne og de er helt perfekte !! ingen vabler eller noget der ligner :w00t: måske skyldes det at jeg nok ikke var den der sled mest på isen :laugh::laugh:

Jeg var dybt overrasket over Tobi :blink: Nøøj han var sku da vildt god :4thumbup: havde nu håbet jeg skulle ligge med mave kramper fordi han ikke kunne finde ud af det nu hvor han havde blæret sig så meget :4thumbup: Så nu er der :1356: men jeg troede pokke var bedre :tongue: eller så var det vidst fordi skøjterne var for store ?? :innocent::tongue:

Lill'Kim fik sig ellers også en tur på langs ind over banden.. det bevis har han da siddene på siden af låret :w00t:

Her er lidt stemnings billeder.. som du ved er kvaliteten ikke så god :dry:

post-9979-1168297025_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share