Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

AFTENTRÆNING D. 20. NOV CITY FITNESS

Kom lige ind af døren, hvorefter luftens flænses af et øredøvende hyl: "Saaaaaaaaalllyyyyy"

og så kommer smukke yndlings-Lone flyvende! Bli'r altså helt hoppende glad indeni! Lone du er det skønneste!

Hej City fitness's mest hardcore cardio Dronning :4thumbup:

He He.. jamen bliver jo bare så glad når du træder ind af døren :blush: så derfor den velkomst.. :w00t: bare vent til i næste uge..der står jeg med pon pon'er og smider hawai blade hele vejen ind til omklædningen :hehe:

Håber du får en fantastisk tur til London :4thumbup: men håber da du lige når at komme imorgen til træning så vi kan sige farvel.. :cry3:

Stort Nat Knuzz fra Lone Bone :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Heiii Miss Golden!

Tusind tak - sidder også her og hopper - kan næsten ikke vente :w00t:

Hvordan med dig? Alt vel? Hvor mange julefrokoster har du i farvandet? :innocent:

Hmmm håber meget at jeg kan få trænet idag igen - kommer an på om jeg bli'r færdig med at rydde skrivebordet..

Men ellers er det bare a sti afsted til Bryggen!!! Yihhaaaahhh!!!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING D. 21. NOV. CITY FITNESS

HURRA! Det lykkedes at komme ud af døren inden sengetid :tongue: Har haft en fin dag, vores præsentation gik super, og har styr på bunkerne. Så nu.. taaahhh daahhhh.. har jeg mini-ferie :w00t:

Kom først i CF ved 18.20 tiden :mad: Det er altså lidt sent at komme igang, og synes også at jeg måtte ta' motivationen med ud bagved og ta' en snak om at komme ind i kampen og stramme fjederen :laugh:

Fik snakke en masse - :innocent: naahh na na.. - Først med yndlings-Lone. Bla. om at ta' et smut til London på et tidspunkt.. men inden da skal vi ud og skøjte når min lege-Blågårds-plads får is på. Hvilket må være lige om lidt... :superman:

Da Lone var smuttet var det Thomas det gik ud over.. aii det var vi vist lige go'e om :wink:

Nå, generelt er jeg begyndt at sætte vægtene lidt op og reps lidt ned, så meget som jeg nu kan og stadig holde en fin (smertefin) form.

LEG CURL liggende:

10@25

10@25

10@25

10@25

supersættet med..

LEG CURL siddende:

8@50

8@50

8@50

10@50

SQUAT liggende:

10@61

10@61

10@61

10@61

10@61

supersættet med..

LEG EXTENSIONS:

10@35

10@35

10@35

10@35

CALVES siddende:

10@30

10@30

10@30

LUNGES m DB:

10@2x6

10@2x8

CARDIO:

20 min motionscykel

20 min ArcTrainer

Nå, nu skal jeg kun sove en gang så er det afgang!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

HeeIIII dejlige sallY :wub:

Hvor er din opdatering for idag ??? :innocent: ved jo du har knoklet så sveden drev ned af væggene :devil::devil::tongue:

Fortalte lige Kim vi skulle ud og stå på skøjter sammen :laugh::laugh: så hvis vi opdager en der ligger på lur med kamera så er det bare ham !! :4thumbup: det ville han simplenthen ikke gå glip af :w00t:

Go' Tur endnu engang... og Pas nu rigtig godt på dig selv så længe... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING D. 21. NOV. CITY FITNESS

HURRA! Det lykkedes at komme ud af døren inden sengetid :tongue: Har haft en fin dag, vores præsentation gik super, og har styr på bunkerne. Så nu.. taaahhh daahhhh.. har jeg mini-ferie :w00t:

Kom først i CF ved 18.20 tiden :mad: Det er altså lidt sent at komme igang, og synes også at jeg måtte ta' motivationen med ud bagved og ta' en snak om at komme ind i kampen og stramme fjederen :laugh:

Fik snakke en masse - :innocent: naahh na na.. - Først med yndlings-Lone. Bla. om at ta' et smut til London på et tidspunkt.. men inden da skal vi ud og skøjte når min lege-Blågårds-plads får is på. Hvilket må være lige om lidt... :superman:

Da Lone var smuttet var det Thomas det gik ud over.. aii det var vi vist lige go'e om :wink:

Nå, generelt er jeg begyndt at sætte vægtene lidt op og reps lidt ned, så meget som jeg nu kan og stadig holde en fin (smertefin) form.

LEG CURL liggende:

10@25

10@25

10@25

10@25

supersættet med..

LEG CURL siddende:

8@50

8@50

8@50

10@50

SQUAT liggende:

10@61

10@61

10@61

10@61

10@61

supersættet med..

LEG EXTENSIONS:

10@35

10@35

10@35

10@35

CALVES siddende:

10@30

10@30

10@30

LUNGES m DB:

10@2x6

10@2x8

CARDIO:

20 min motionscykel

20 min ArcTrainer

Nå, nu skal jeg kun sove en gang så er det afgang!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

:4thumbup: :4thumbup: DU VAR HURTIGERE END MIG !!! :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey hon'!

He he.. Kim skal da bare komme an med det kamera - nu har vi luret så meget på ham når han var på scenen, så nu må det være os der skal optræde lidt. Sikker på at vi kunne ryge ud i et lidt lækkert pardanse-show :laugh:

Hmmm måske Kim selv bli'r nødt til at svinge sig ud på isen - med hans fedtprocent kan han jo ikke holde til at være tilskuer i vinterkulden - pus! :tongue:

Også rigtig, rigtig god tur og held og lykke til jer begge! :superman:

Køssemøsse

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey hon'!

He he.. Kim skal da bare komme an med det kamera - nu har vi luret så meget på ham når han var på scenen, så nu må det være os der skal optræde lidt. Sikker på at vi kunne ryge ud i et lidt lækkert pardanse-show :laugh:

Hmmm måske Kim selv bli'r nødt til at svinge sig ud på isen - med hans fedtprocent kan han jo ikke holde til at være tilskuer i vinterkulden - pus! :tongue:

Også rigtig, rigtig god tur og held og lykke til jer begge! :superman:

Køssemøsse

Sally :smile:

Ja det kunne vi jo foreslå ham.. mig i en halv par dans fordi du ligger flad af grin :4thumbup: tror faktisk han er ALT for god til det glatte lag sammen med os.. så han vil nok bare blære sig :dry: han har stået på rulleskøjter i mange år :tongue: men sjovt det bliver det :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan med dig? Alt vel? Hvor mange julefrokoster har du i farvandet? :innocent:

Sally :smile:

Der er ikke mange på programmet i år - sådn' er det jo når man er "selvstændig" :laugh: mæææn der er da en lille en i morgen og så et par stykker med pigerne de næste par lørdage :cooldance: men jeg tror nu ikke min Ris á la Mande-afhængighed bliver tilfredsstillet i år - men det glæder sikkert bare hofterne :w00t::tongue:

Håber du hygger dig med the og scones :wink:

Knus

GD :elvis:

Link to comment
Share on other sites

HJEMME IGEN!

Har haft superdejlig tur til London. Har været nogenlunde ordenlig shopping-wise :innocent: men har tilgengæld vinduesshoppet en del. Hovedformålet er jo at komme over og se hvad dekoratørerne i Harrods, Harvey Nichols, Liberty og Selfridges nu har brugt helt vanvittige formuer på.. Og det var hyper-fantastisk!

Alligevel var det en kælder under parlamentet der slog benene helt væk under mig. Fredag gik jeg nemlig under jorden og besøgte The Cabinet War Rooms som var den bunker hvorfra Churchill og hans stab styrede slagets gang. Stedet står fuldstændig som det blev forladt da krigen var slut. Der er sat livagtige dukker ind i de forskellige rum og over højtalere får man en fornemmelse af hvordan det har lydt når alle de mange mennesker har arbejdet i de små rum og lange gange. Meget bevægende og top-anbefalelsesværdigt :4thumbup:

post-8867-1164663198_thumb.jpg post-8867-1164663225_thumb.jpg

Har også været rigtig dygtig til at få trænet. Fandt jo denne private health club LAMBTON PLACE (man kan ta' en cypertour rundt) hvor jeg købte gæstekort. Var der faktisk 4 gange på 3 dage :superman: okay okay.. det var mest cardio jeg fik rykket på.. Dimsede lidt rundt, men der var ikke så meget at skrive hjem om i deres styrkeafdeling, men fik da lavet de fleste af mine genoptræningsøvelser :blush:

Tror jeg var den der løftede tungest - overhovedet :laugh: Må sige at det godt kan være at englænderne er blege og dejfarvede, men de er altså også nogle ål. Der var fyldt med rige ældre damer og deres personlige trænere, og tynde, svedende, blege velhavere med bare ben og meget korte shorts.

Næste gang tror jeg nok lige jeg husker badetøjet, så jeg kan hundesvømme i poolen, boble i jacuzzien og vælte mig i røg og damp i badeafdelingen.. mummelum!

AFTENTRÆNING D. 27. NOV. CITY FITNESS

PEC DEC:

10@15

10@15

10@15

BRYST PRES:

8@30

8@30

8@30

DB CURLS - skrå:

10@2x9

10@2x9

10@2x9

PREACHERS CURL maskine:

8@15

8@15

8@15

WOOD CHOPS:

10@55

10@55

10@55

10@55

ROMAN CHAIR:

10@BW

10@BW

10@BW

CARDIO :

35 min. cykel

25 min. ArcTrainer

Dejligt at se Hr. & Fru Kold igen - hjemme igen efter endnu en sejr - Mr. Incredible river simpelthen bare varerne ned af hylderne :devil:

Lone ræsede som sædvanligt op og ned af gulvet i sin umiskendelige farmer-walk - mens Flexi vimsede i benafdelingen. Vi fik en snak om hvornår vi skal se ham i hans gennemsigtige slut-shoes med similibogstaverne F L E X I - W H E E L S - O N - P L E X I - H E E L S...

Lagoon dimsede vist også lidt rundt i arbejdstiden - eller havde han fri??? Hmmm det er jo ikke til at se det :cool:

Skal ud til kundearrangementer både onsdag og torsdag - så skal vist lige gi' den gas i morgen også!

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING D. 28. NOV. CITY FITNESS

For anden dag i træk havde "Lone-Farmer-walk-Kold" og jeg fornøjelsen af Flexipecs selskab :laugh: Synes nu at der skal hentes MEGET vand hele tiden.. men Lone lurer bag hvert hjørne, spørg ham ud og holder et skarpt, kønt øje med ham..he he..

Skulder pres:

8@15

8@15

8@15

8@15

Laterals maskine:

8@12,5

8@12,5

8@12,5

8@15

Latt pulldown:

8@50

8@50

8@50

Rumænsk dødløft:

10@40

10@40

10@40

Back extensions:

8@50

10@40

-gahhh kan aldrig finde ud af at indstille den her bandit :dry: Synes den rammer forkert i ryggen ligegyldig hvad

Tricep pushdown:

10@50

10@50

10@50

Tricep rope:

10@22,5

10@22,5

10@22,5

10@22,5

CARDIO :

25 min cykel

25 min ArcTrainer

GÆT & VIND ET KRYBBESPIL!

:smile: Hvem begyndte -allerede- imorges at høre jule-cd'er?

:smile: Hvem har allerede kommet til at købe adskillige jule-numre af Bo Bedre og andre glittede magasiner?

:smile: Hvem skrålede "Santa Claus is comming to town" på vej hjem fra træning?

Klip kuponen ud og send den til:

Sally Jul-Ben

Postboks 2412

Winter Wonderland

Kærligste hilsner

Sally - der slet ikke kan vente til jule-smileys kommer tilbage!!! :w00t::w00t::w00t:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

AFTENTRÆNING D. 28. NOV. CITY FITNESS

For anden dag i træk havde "Lone-Farmer-walk-Kold" og jeg fornøjelsen af Flexipecs selskab :laugh: Synes nu at der skal hentes MEGET vand hele tiden.. men Lone lurer bag hvert hjørne, spørg ham ud og holder et skarpt, kønt øje med ham

:laugh::laugh: der er jo nogen der må holde øje med den mand :laugh: synes han henter vand lidt for tit.. :innocent: Gu' vide hvad han gemmer derude ??¨næste gang må jeg vidst lige snige efter ham :ninja:

Håber vi ses idag selvom jeg ved du skulle ud til noget kunde tam tam.. :4thumbup: :4thumbup:

Køsse møzze fra lone

Link to comment
Share on other sites

Hey Guard!

Hmmm gad vide om sæsonen ikke snart er overstået :blink:

Men skulle du falde over nogle så..

VARME KASTANJER

½ kg kastanjer

½ kg groft salt

Tilbehør: smør og groft salt

Skær et kryds i toppen af hver kastanje (den spidse/runde ende). Du skal bruge en lille, skarp kniv, evt. en hobbykniv - lad nu vær' med at skære dig, kniven har det med at springe lidt rundt :crazy:

Tag et ildfastfad og hæld saltet i et ordentligt lag og stil kastanjerne heri med krydset opad.

Bag eller rist dem ved 200 grader i ca. 30 minutter. De skal åbne sig let og føles bløde. Servér kastanjerne varme og med skal på – men de skal spises uden skal og gerne med en lille smørklat og evt. lidt groft salt på...

Drik pæne mængder af lækker rødvin eller varm the til.

Rigtig god fornøjelse

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hey Guard!

Hmmm gad vide om sæsonen ikke snart er overstået :blink:

Men skulle du falde over nogle så..

VARME KASTANJER

½ kg kastanjer

½ kg groft salt

Tilbehør: smør og groft salt

Skær et kryds i toppen af hver kastanje (den spidse/runde ende). Du skal bruge en lille, skarp kniv, evt. en hobbykniv - lad nu vær' med at skære dig, kniven har det med at springe lidt rundt :crazy:

Tag et ildfastfad og hæld saltet i et ordentligt lag og stil kastanjerne heri med krydset opad.

Bag eller rist dem ved 200 grader i ca. 30 minutter. De skal åbne sig let og føles bløde. Servér kastanjerne varme og med skal på – men de skal spises uden skal og gerne med en lille smørklat og evt. lidt groft salt på...

Drik pæne mængder af lækker rødvin eller varm the til.

Rigtig god fornøjelse

Kærligste hilsner

Sally

Super nice, tak :bigsmile: Så skal guard på jagt efter kastanjer :tongue:

Kærlig hilsen Guard :4boxing:

Link to comment
Share on other sites

GÆT & VIND ET KRYBBESPIL!

:smile: Hvem begyndte -allerede- imorges at høre jule-cd'er?

:smile: Hvem har allerede kommet til at købe adskillige jule-numre af Bo Bedre og andre glittede magasiner?

:smile: Hvem skrålede "Santa Claus is comming to town" på vej hjem fra træning?

Klip kuponen ud og send den til:

Sally Jul-Ben

Postboks 2412

Winter Wonderland

Kærligste hilsner

Sally - der slet ikke kan vente til jule-smileys kommer tilbage!!! :w00t::w00t::w00t:

Hej Smukke :slut:

Jeg tror ikke du er den eneste der allerede er i jule humør :w00t:

post-9979-1164834146_thumb.jpg

Markus Ruhl gæste poserede i Tyskland iført nisse hue og julemand's skæg :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det med jer to dovne nissepiger? Kan i så se at komme ned til træning, så jeg også kan få trænet min kæbe :bottom:

Aiii altså Flexi - du ved da godt at det ikke er dovenskab, men kunde-rangementer der røver al min træningstid :innocent: Og Lone er jo som altid super-tapper og standhaftig :superman: Såååå...

Var da ikke noget jeg hellere ville end at træne kæber sammen med The CF Spicegirls :w00t:

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Her er så... s t i l l e... n u...

Årh kan næsten ikke holde ud at sige det igen igen, men spasserbenene er godtnok ikke noget at skrive hjem om.. piv.. og så lige i denne week-end hvor jeg havde tænkt mig at spjætte rundt til alt mulig julehalløj i Tivoli å sår'n.. :unhappy:

Nå, tilgengæld har min dejlige veninde Sus været her og hjælpe med at få pyntet op - hvilket hjælper gevaldigt på julebarometeret. Får traditionen tro huset fuld af gæster til juleklip i morgen. Nårhh ja klip og klip.. det er jo også MEGET vigtigt at få konsumeret glögg, julethe, pebernødder, dadler, figner, konfekt og æbleskiver mens man sidder og dimser og flitter med glanspapiret :innocent:

Nå, håber og ber' til at benene er så meget i julestemning i morgen at vi kan snige os en lille tur ud på bryggen. Og at jeg derfra - med slesk tale og lovning om juleknas - kan lokke dem til at lave lidt :blush:

LONE! Savner dig jo allerede helt forfærdeligt!

Du kan jo kigge ind på powewalken hjemad - hvis du altså kan sparke dig gennem masserne af guirlander og gran :tongue:

Kærligste hilsner fra

Sally - bleg men fattet :smile:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Her er så... s t i l l e... n u...

Årh kan næsten ikke holde ud at sige det igen igen, men spasserbenene er godtnok ikke noget at skrive hjem om.. piv.. og så lige i denne week-end hvor jeg havde tænkt mig at spjætte rundt til alt mulig julehalløj i Tivoli å sår'n.. :unhappy:

Øv da - det lyder ikke rart :unhappy: Har du været ude og bruge dem for meget på kundearrangementerne?? :unhappy:

Nå, tilgengæld har min dejlige veninde Sus været her og hjælpe med at få pyntet op - hvilket hjælper gevaldigt på julebarometeret. Får traditionen tro huset fuld af gæster til juleklip i morgen. Nårhh ja klip og klip.. det er jo også MEGET vigtigt at få konsumeret glögg, julethe, pebernødder, dadler, figner, konfekt og æbleskiver mens man sidder og dimser og flitter med glanspapiret :innocent:

Nøøøj, hvor hyyyyyyyyyyyyyyggeligt - overvejer selv at starte sådan en tradition op, så har du en manual eller et "hjemmet" liggende et sted, modtages det gerne :tongue::wink:

Nu må ham Morten Z. altså godt snart få sat nissepigerne, julemanden og træerne på ikonerne :4ranting: :laugh:

Pøj pøj m. stængerne :smile:

Knus

GD :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Hey Miss Golden!

:santa2::santa2::santa2::santa2::santa2::santa2::santa2::santa2:

Uhhh så blev det endelig jul herinde også!

Mit juleklippehalløj gik rigtig godt. Her kan du se lidt foto-dokumentation:

post-8867-1165323578_thumb.jpg

post-8867-1165323826_thumb.jpg

Ikke noget fast program ud over at man bare går amok i glöggen indtil man må ha' en kold øl. Og spiser så uartigt mange æbleskiver og konfekt at man skal ha' noget meget stærk suppe senere. Klippehittene i år var: "Jeg-udfordrer-materialerne-filt-hjerter" der stod i skærende kontrast til "Goth-møder-Skalk-inspirerede-kugler"...

Benene er stadig helt hat og briller - men hurra! - har været til MR-scanning på Bispebjerg i dag og får svar allerede i næste uge.

Vildt ked af at jeg ikke kan komme til træning - synes jeg var kommet ind i sådan en fin rytme - og glæder mig hver gang jeg skal i City Fitness :inlove: Vildt så meget ens center, og de mennesker der kommer der :blush: betyder for motivationen.

Håber snart at være game igen. Ta'r jo bare bare den tid det ta'r.. :xmas:

Kærligste hilsner og dejlig er den himmelblå :nissegrin:

Sally :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Hey søde Sally

Det er vist ved at være på høje tid jeg gør opmærksom på mig selv her i din log og får smidt en hilsen, og nu hvor boardet tillader det en jule en af slagsen :santa2::nissecool::nissegrin::nissetunge:

Højt for træets grønne knæ, og så håber vi de finder noget godt derude på Bispen.

kh

Max, der godt kunne se ud til at blive ramt af julefeberen tidligere i år end ellers :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share