Sign in to follow this  
candy-man

fat burner!!!

Recommended Posts

Jeg overvejer at købe nogle produkter fra mega-pro international. Jeg vil gerne tabé mig, derfor vil jeg prøve deres fatburner. Mit spørgsmål er så, er det pengene værd (virker det). Eller kender i nogle andre produkter (lovlige) som evt er bedre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det har aldrig været nemt at tabe sig, og ingen lille pille kan gøre det for dig... Prøv at læs dig lidt frem her på MOL, jeg er sikker på at der er et utal af artikler der omhandler emnet fatburnere! Jeg har aldrig prøvet en såkaldt fatburner, da jeg ikke er så meget for indholdet i produkterne. Der er dog flere herinde der har prøvet de såkaldte ECA stacks (fatburnere). Men prøv at give os nogen facts om dig selv, vægt, træning mm. og hvad du spiser i løbet af en normal dag osv. :biggrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg ville bare lige bakke op om Mass' opfordring til at give flere oplysninger. Jeg tror simpelthen ikke du finder et sted der er bedre til at svare på dine spørgsmål og til at give dig motivation til at komme i gang. Vi er flere der har prøvet at tabe os en del kg og der er stadig nogen der kæmper (bravt, hvis du spørger mig, det er vildt sådan en kampgejst de har).

Jeg er sikker på at vi nok skal finde en løsning til dig, og hvis du har mod på det, kan du jo oprette en log-bog, så vi andre kan følge med i hvordan det går og give gode råd på vejen.

Jeg synes i hvert fald du skal give dette forum en chance før du går ud og køber nogle mærkelige piller.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvorfor skal de være lovlige de andre produkter, de slankemidler der virker fra mega-pro er ulovlige!!? Der er ikke mange af Mega-pros produkter som er lovlige i DK. De sælger også produkter som falder ind under dopingloven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Her er en lille plan over min trænings uge.

Mandag:skulder, mave herefter 1,5 spinning (fedtforbrænding)

Tirsdag:ryg,biceps

onsdag:bryst,triceps,mave efterfulgt 1 times floor hockey

fredag:cardio combat

En løbe tur enten lørdag eller søndag.

spiser en 5 gange om dagen. Til aften spiser jeg altid 200 g kød, 100 g pasta.

Jeg har købt en farburner der hedder therma power, håber på at det er noget der virker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg synes altså virkelig virkelig du skal vente med det dersen fatburner. Giv lige resten af din plan en chance. Jeg tror altså ikke det er nødvendigt. Jeg vil gerne vide noget mere om dig: hvad vejer du, hvor meget vil du gerne tabe, mere nøjagtige detaljer om din mad. Hvad spiser du præcist til morgenmad og ikke mindst, hvad drikker du i løbet af dagen. Du er mand ikke? når du siger 1,5 spinning, er det så halvanden time? det lyder af meget, eller hvad siger I? Hvor langt har du tænkt dig at løbe og din fredags cardio combat, hvor lang tid er det? hvad er din nuværende form? hvad har du dyrket af sport for nylig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Et lille råd, find noget andet end pasta.

Pasta er aldrig godt hvis man prøver at tabe sig pga. det store indhold af Kulhydrater. Kartofler eller ris er meget bedre.

En anden ting er din træningsplan. Hvis du sætter mere vægt på at tabe dig så drop styrketræningen hvor du dyrker spinning og hockey. Du får alligevel ikke ret meget ud af det, når du træner konditionstræningen samme dag. I stedet kan du tage en full body træning (styrke) lørdag eller søndag og rykke løbet til tirsdag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvorfor skal jeg droppe styrketræningen de dage jeg motionere. Jeg fedt forbrændere jo mere efter jeg har styrketrænet. Jeg er ikke overfed men jeg vil bare bygge mine muskler op + jeg vil ha min fedt procent ned. Er det så ikke det optimale m det program. ;)

Jeg er begyndt at tage det der therma power. men er lidt i tvivl om hvor på dagen og hvor mange jeg skal tage. Jeg tager nu en ca 20 min før morgenmad, en 30 min før træningen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Du har jo selv svaret på problemet.

Du vil gerne bygge musklerne op og have fedt procenten ned.

Hvis du motionstræner og styrketræner samme dag,

nedbryder du musklerne mere end du bygger dem op.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Du har jo selv svaret på problemet.

Du vil gerne bygge musklerne op og have fedt procenten ned.

Hvis du motionstræner og styrketræner samme dag,

nedbryder du musklerne mere end du bygger dem op.

Hmm jeg vil ikke give dig helt ret.. han skal jo stadig styrketræne også de dage han dyrker cardio... hvis han ikke gør det vil han tabe muskelmasse fordi musklerne ikke længere bliver udsat for nok belastning... kroppen tilpasser sig jo efter forholdene... den eneste grund til han vil tabe muskelmasse ved at dyrke cardio og styrketræne samme dag er hvis han ikke har styr på kosten(kalorieunderskudet må ikke blive for stort)... han skal sørge for at ligge ca 300-400 kalorier under sit ligevægtsindtag om dagen hvis han vil bevare så meget muskelmasse som muligt ( og det er vigtigt han stadig styrketræner)... fedtet skal sniges af som Jørgen Storm fra Getbig siger... ret mig hvis jeg tager fejl :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu kan det godt være jeg stiller et dumt spørgsmål. Men man bliver jo ikke klogere hvis man ikke spørger :D Nu er jeg stødt på det flere gange, men hvad står cadio for: jeg ved hvad cardio combat er .

Det skal lige siges at jeg på 2 md snart har smidt 7 kg, så nu mangler jeg ca 5 kg for at have opnået et af mine målsætninger :heartpump: næste mål bliver at bygge noget mere muskelmasse op.

ps

Mange tak for alle jeres svar :tongue:

Det er en total iorden hjemmeside der her.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg læste lige denne tråd og faldt over noget, som undrede mig: Cormick siger at pasta er for kulhydratholdigt, hvis man vil tabe sig, og at kartofler eller ris er bedre.

Men ris indeholder da mere energi og kulhydrat end pasta, så må det da være dårligere end pasta, er det en fejl, eller er det mig som har misforstået noget. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ris indeholder lige så meget kulhydrat som pasta og har, mig bekendt, et højere glykemisk tal.

Muligvis mætter ris bedre end pasta, som jo ikke mætter ret godt, men alt i alt er det ikke et velegnet kulhydrat til en lav-kulhydrat diæt.

Grøntsager vil til enhver tid være at foretrække fremfor kulhydratskilder som pasta, ris og endda kartofler.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg ved godt at pasta er meget energirigt og ikke egnet til slankemad, det var mere at ris skulle være mere egnet, som jeg undrede mig over, for jeg mener da, at det er betydeligt mere energirigt end pasta. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Præcis, de færreste kan leve udelukkende af grønsager, og vil gerne have noget til. Så hvis man absolut skal have enten ris eller pasta, så er ris bedre fordi det mætter mere i mindre portioner. Så du vil blive mæt uden at have spist så meget, som du ville have gjort med pasta (som desuden også har en del kalorier). derudover mætter bælgfrugter (ærter, bønner osv.) utrolig godt, men det er en anden diskussion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg prøvet therma power, jeg synes det virker fint. Bare man husker at drikke rigeligt m vand. Min bror og hans kærste vil nu også prøve det. Mit spørgsmål lyder så på, hvorpå om det også er godt for kvinder, da det nu er så kraftigt. Eller hun evt skulle prøve noget andet. De vil gerne have smidt nogle kilo inden de skal på ferie. De skal dog kun tabe sig små 5 kg. Har anbefalet dem at de skulle prøve at røre sig, og spise fornuftigt..men.

For mig var therma power en nødløsning, da j har haft svært ved at få min fedt procent ned :retard:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this