Tage et kilo på per uge


gladiator
 Share

Recommended Posts

Hej,

Det nævnes på denne side ( http://www.gomotion.dk/brevkassen.asp?mode...p_id=31&l_id=43 ) at det er muligt at smide op til 1kg fedt om ugen. Om det er en troværdig kilde ved jeg ikke, men jeg vil bruge det til at vende den om og spørge, om det er muligt (med den rette kombination af søvn, kost og styrketræning) at tage 1 kg muskelmasse på om ugen.

Det er fordi, at jeg efter at have været på mit ligevægtsindtag i over to år nu har besluttet mig for at tage noget muskelmasse på. Jeg sørger for at få de essentielle fedtstoffer i de rigtige mængder (UDO's, olivenolie, nødder, fisk), og jeg sørger for at få 2g protein per kropsvægt. Dette er i form af valleproteinpulver lige efter træning kombineret med 1g kulhydrat per kropsvægt (hurtig kulhydrat, eksempelvis banan og hvedebrød). Jeg spiser 7-8 måltider i løbet af dagen.

Samlet set ligger jeg ca 2000KJ-2500KJ over mit tidligere ligevægtsindtag.

Træningsprogrammet er det alternative hypertrofi program af TJ.

Sover ca 8-9 timer om dagen.

Erfaringer eller kommentarer er velkomne.

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Med min macdonaldskur kan du tage 1kg fedt på om ugen!!!

Morgenmad: 1 stor McBacon menu

Snack: 5 hamburgere

Middagsmad: 1 stor BigMac menu

Eftermiddags snack: 5 cheeseburgere

Aftensmad: 1 stor McChicken menu + en BigTasty

Snack inden sengetid: 2 McBacon!

Til alle menu'er hører der en McFlurry med og drikkelse er cacaomilkshake. Hvis du ikke synes det mætter nok, eller du ikke tager nok på, kan du supplere måltiderne med en McDonut og evt. få dobbelte hamburgere/cheeseburgere istedet for de normale.

Desuden er det godt selv at medbringe mayonaise til sine pomfritter.

Edit: Hvis dette stadig ikke giver 1kg fedt om ugen, kan jeg privat levere kiksekage i ret storemængder ud af døren, dog ikke mindre end 2kg af gangen!!

Edited by ThomasNA
Link to comment
Share on other sites

Btw, er det faktisk muligt at tabe 7 kilo på en uge, dog forudsætter det at du hverken spiser og så vidst muligt er ikke drikker og stadig føre en aktiv hverdag

Jeg tror at hvis man kører min ovenstående kostplan konstant, kan man tage 7kg fedt på om ugen, det kan dog ikke anbefales.

Link to comment
Share on other sites

Btw, er det faktisk muligt at tabe 7 kilo på en uge, dog forudsætter det at du hverken spiser og så vidst muligt er ikke drikker og stadig føre en aktiv hverdag

Det er vist det mest ubrugeligt indlæg jeg har set i denne uge :w00t:

Hvis man ikke spiser eller drikker noget - jamen så taber man sig :wink:

Men hvorfor det lige er 7 kg på en uge kan jeg ikke se? Hvis man har et vedligeholdesindtag på 3000 kcal dagligt, og man lader være med at spise noget i en uge, så giver det minus 21.000 - hvilket svarer til noget der ligner 3 kg kropsvægt (at man ikke helt kan regne med det, pga kroppen er i fastetilstand, er en anden sag). Hvis man så samtidigt lader være med at drikke noget, kan man måske dræne kroppen for 1.5 l væske dagligt, og så har man ialt tabt 13.5 kg på en uge - point being?

Link to comment
Share on other sites

Hvad er jeres kommentar til at Christian Bale (Batman Begins) tog 50kg på på 5 måneder (2.5kg per uge) for at passe til rollen?

Her er nogle før/efter billeder for de som ikke har set filmen eller som lige skal have opfrisket billederne.

Link http://www.muscle-forum.de/phpbb/viewtopic.php?t=27076

Og her er artiklen hvor han bliver interviewet http://www.darkhorizons.com/news05/bat3.php

and in the space of five months, stacked on almost 100 pounds (much of that muscle) to play the latest, darkest and most accurate adaptation yet of the Caped Crusader.

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Hvad er jeres kommentar til at Christian Bale (Batman Begins) tog 50kg på på 5 måneder (2.5kg per uge) for at passe til rollen?

Her er nogle før/efter billeder for de som ikke har set filmen eller som lige skal have opfrisket billederne.

Link http://www.muscle-forum.de/phpbb/viewtopic.php?t=27076

Og her er artiklen hvor han bliver interviewet http://www.darkhorizons.com/news05/bat3.php

Mvh

50kg :laugh::laugh::laugh:

Han siger at i det selvsamme interview, at han var nede på 120 pund og nu ligge han på 185. Det er altså kun 65 pund (selvom han samtidig siger "almost 100 pounds", hvilket er 29,5 kg. Dette er sandsynligvis også en mindre overdrivelse, mere nok nærmere sandheden.

Der er intet urealistisk i hans vægtforøgelse. Både Conscience og jeg bulkede sidste år med omtrent det halve over en tilsvarende periode, og det fra en vægt der ligger et godt stykke over hans start vægt på 54,4 kg (120 pund).

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Ud over den lave startvægt var Bale fuldstændig dekonditioneret i forhold til hans niveau fra American Psycho som vel er ca. det samme som han præsterer i Batman Begins. Det vil sige at han i høj grad har genopbygget og ikke bygget op fra grunden. Det gør det normalt noget nemmere at pakke muskelmasse.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Med min macdonaldskur kan du tage 1kg fedt på om ugen!!!

Morgenmad: 1 stor McBacon menu

Snack: 5 hamburgere

Middagsmad: 1 stor BigMac menu

Eftermiddags snack: 5 cheeseburgere

Aftensmad: 1 stor McChicken menu + en BigTasty

Snack inden sengetid: 2 McBacon!

Til alle menu'er hører der en McFlurry med og drikkelse er cacaomilkshake. Hvis du ikke synes det mætter nok, eller du ikke tager nok på, kan du supplere måltiderne med en McDonut og evt. få dobbelte hamburgere/cheeseburgere istedet for de normale.

Din MacDonaldskur giver kun sølle 10520kcal dagligt, såfremt der indtages 3 poser pommes frites sauce med hver menu. Men der vil være en del at hente ved at skifte lavkalorievarianter som McBacon og McChicken ud med mere nærende varianter som BigMac, QP, MacFeast eller i bedste fald Big Tasty.

Link to comment
Share on other sites

Din MacDonaldskur giver kun sølle 10520kcal dagligt, såfremt der indtages 3 poser pommes frites sauce med hver menu. Men der vil være en del at hente ved at skifte lavkalorievarianter som McBacon og McChicken ud med mere nærende varianter som BigMac, QP, MacFeast eller i bedste fald Big Tasty.

:laugh::laugh::laugh:

Du kender alt for mange detaljer om McD's mad

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share