Tour de France Maneger


Squatfather
 Share

Recommended Posts

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Spændende hvad CSC nu vælger af strategi. Damn, de har altså en del mand som kan slutte i top 20. Men ikke mang som kan køre i top 5. Mon ikke vi vil se CSC yderst offentsivt. Måske ikke i den første uge på flad vej......men så snart terrænet er kuperet. Altså CSC har så mange tærrendygtige ryttere - men ikke top 5 duelige - ryttere, at de må udnytte deres rytterede styrke ved konstant at lade en af dem angrive så snart løbet ikke er fladt. Det bliver - på sin egen skuffende måde - spændende hvad CSC gør med alle side dygtige ryttere.

Link to comment
Share on other sites

Det gik heller ikke helt som planlagt for mit team, selvom jeg synes det var det perfekte prolog-team.

...Det er dog generelt sværere at sætte hold for en prolog end for en decideret enkeltstart synes jeg.

Arh mit hold er ikke noget prologteam :blink: Jeg havde ikke tænkt over, at man kunne skifte ud, så mit hold er lavet på det grundlag, at man skal have det samme hold under hele Touren :smile:

Den fejltagelse lavede jeg også første år jeg var med i tour-manageren, men du kan nå at hente meget i bjergene hvor der er store tidsforskydninger (og minuspoint), det kræver blot lidt held.

Tour-manageren er den sjoveste af DR's managere, for man er aldrig sat helt af i privatligaerne og man sætter næsten et helt nyt hold hver dag, så der er masser af action. :4thumbup:

...jeg er spændt på at se stillingen når de opdaterer. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ja, rart af se at Jarvigs lange analyse selvfølgelig ikke holdt - er det her man skal sige - hvad sagde jeg :wink: Argentina spillede rigtig rigtig godt i de første kampe, mens de ikke var nær så overbevisende mod Holland og Mexico. Tyskerne startede godt, men også afslørende et svagt forsvar. Siden har tyskerne bare blevet bedre og bedre. Og så spiller de underholdende.

Dog ærgeligt at et godt spillende og meget seervenligt hold røg ud i stedet for et af de 3 særdeles kedelige hold: Ukraine, Italien og England - og ja til dels også Frankrig, som dog spillede underholdende mod Frankrig.

3 mand i top 15 heraf nr 1 og 3, men jeg har også kun lavet et halvt prologhold :cool:

Link to comment
Share on other sites

6 mand i top 15, men jeg mente helt bestemt at Big George (Hincapie) ikke var prisen værd, hmm... Og O'Grady blev sat af holdet til fordel for Voigt ved en sidste revidering, og han kørte nok sin dårligste prolog i mange år :crazy:

Og så Millar og Wiggins som nr. 16 og 17 - det er jo latterligt at få 0 point for dem :sneaky2::laugh:

Men foreløbig nr. 2 dog med et godt stykke op til førstepladsen :smile:

Link to comment
Share on other sites

6 mand i top 15, men jeg mente helt bestemt at Big George (Hincapie) ikke var prisen værd, hmm... Og O'Grady blev sat af holdet til fordel for Voigt ved en sidste revidering, og han kørte nok sin dårligste prolog i mange år :crazy:

Jeg havde Hushovd, Georgieboy, Zabriskie og Evans som kørte point ind. Er fandme træt af, at jeg i sidste øjeblik skiftede O´Grady og Lang ud for at få Voigt og Leipheimer. :sneaky2:

Og så Millar og Wiggins som nr. 16 og 17 - det er jo latterligt at få 0 point for dem :sneaky2::laugh:
Dem tror jeg, at vi var mange der havde i dag. :smile:
Men foreløbig nr. 2 dog med et godt stykke op til førstepladsen :smile:

Flot runde. :4thumbup:

Har lige copypasted ligaen, så vi kan få navne på for overskuelighedens skyld. :smile:

1. team schnip

2. Liberty

3. T-PMD

4. Murcof

5. Kanylen

6. KJ Tonserne - Klaus Jensen

7. Kannibalerne

8. Gåserød

9. TeamSiffredi

10. De tunge tasker

11. Squattie´s drenge - Squatfather

12. SimplyTheBest

13. Knallert banditterne

14. HDs dopingmonstre

15. Team BBB

16. Kaskelotterne

17. Team Blackmoore

18. Nøglerne

19. Team D

20. Team Gumm1ben

21. Kom nu Der Jan!!!

22. Team ABBA

23. Vikings on Bikes

24. De talentløse

25. Team K

26. Team Jan Ullrich CPH

27. Azazu

Damn, KJ er rykket forbi mig efter jeg har handlet. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share