Tour de France Maneger


Squatfather
 Share

Recommended Posts

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hmm.. 7 mand i top 15, havde desværre ikke Zabel :dry: Til gengæld havde jeg foretrukket Honchar frem for Inasi hvilket gør mig 150.000 rigere :4thumbup:

Jeg ramte også 7 mand idag, men valgte Honchar fra for en ekstra sprinter (for at prøve at ramme 8-9 i top 15).

Link to comment
Share on other sites

Det bliver spændende i dag, når vi endeligt er nået bjergene. Men det kan også sagtens gå helt galt for mit hold. Men etapen ser ikke særlig hård ud af en bjergetape at være.

Nej, hvis etapen bliver kørt i roligt tempo over den første stigning, kan der være flere typiske klassikerryttere, der kan sidde med i dag da der er en lang nedkørsel og et fladt stykke efter sidste top.

Link to comment
Share on other sites

Nej, hvis etapen bliver kørt i roligt tempo over den første stigning, kan der være flere typiske klassikerryttere, der kan sidde med i dag da der er en lang nedkørsel og et fladt stykke efter sidste top.

Ja det er det, jeg er nervøs for. De tunge sprintere skal nok blive smidt af på bjergene. Men med mindre nogen går helt amok, behøver man nok ikke at være bjergged for at komme med hjem, og så er der nok også nogle solide klassikerryttere, som også gerne vil have en etapesejr.

Lidt skuffende at der kun er 1½ Pyrenæer-etape, efter, at der har været 8 sprinteretaper.

Link to comment
Share on other sites

Jeg så lige etapeprofilen igen, den var bedre end jeg kunne huske med de to bjerge forholdsvis sent på etapen.

Hvad er det for øvrigt noget fusk, med at der pludselig er kommet to ekstrahold i puljen, og de begge er placeret bedre end mig :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Det kan da være, at du avancerer med det, for der er næppe mange, som får overskud i dag. Jeg gør i hvert fald ikke :unhappy:

Set i lyset havde jeg Moreau som kaptajn, 100.000 - 35.000 = 65.000, Rasmussens bjergpoint + Karpets og Kløden i top 10 - men det bliver slemt alligevel :crazy:

Godt man ikke havde Mayo dog :laugh:

*så finder man ud af, at Mazzoleni først kommer ind 16 min efter... Agrh

Edited by Rasmus G
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share