vejen mod at blive taget ud til dopingtest!


incognito
 Share

Recommended Posts

TILLYKKE GOOD LOOKIN'!!!

Hvor er det vildt - og langt ude at det er gået næsten smertfrit.

Spændende med din - ahem - øjenvidneberetning :nissetunge: Lyder da som noget man bare i den grad skal kaste sig ud i!!!

Endnu engang stort tillykke og ka' du så se at få meldt dig til det vandpolo-hold :4winkkiss:

Sally :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Heiii julestjerne!

ER på vej mod Fyn - ska' dog lige ha' tørret konfektfingrene af i juledugen, og rettet på min Lusia-krans inden brormand tordner ind med kareten.

Ha' nu den dejligste jul - går ud fra at du er i det jyske - derovre. Og en molotow-cocktail af et nytår!

Kærligste hilsner og se hvor vi juler! :nissecool::nissegrin::nissetunge: :xmas: :santa2:

Sally :Mrs_Claus:

P.S Kan julestjerner egentlig ha' pest? :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

havde 20 mennesker til mad og drikke nytårsaften, og har efterhånden fået støvsuget alt glimmeret op..

Præsterede ellers at få inviteret nogle streptokokker i svælget, så jeg havde altså halsbetændelse selveste juleaften... Men det er jo heldigvis ikke noget lidt antibiotika ikke kan dræbe...

Øjnene er fine og jeg har nu fået GO til at brænde igennem igen... Jeg skal godt nok med forskerskolen på kursus i østrig i næste uge igen, men ellers er der basis for at der kan ske noget igen... Skulderen er vist også ok, så det bliver dælme stort at komme igang med at brænde igen...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

det kommer til at omhandle regulering af ubiquitin proteasom systemet i skeletmuskulatur under kost-, trænings- og sygdomsinterventioner.

Ubiquitin proteasom systemet er den principielle degradationsrute for intracellulære proteiner, så det omhandler jo i en lidt mere daglidags termer, hvordan protein degradationen i muskler bliver styret i de nævnte omstændigheder.

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

det kommer til at omhandle regulering af ubiquitin proteasom systemet i skeletmuskulatur under kost-, trænings- og sygdomsinterventioner.

Ubiquitin proteasom systemet er den principielle degradationsrute for intracellulære proteiner, så det omhandler jo i en lidt mere daglidags termer, hvordan protein degradationen i muskler bliver styret i de nævnte omstændigheder.

Tillykke.

Hvor skal du skrive den og hvem bliver din(e) vejleder(e)? :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

juhuuu!!! :bigsmile:

Har lige fået at vide at jeg har fået Ph.D. stipendie... Så ved jeg da hvad jeg skal lave i de næste 3 år også :devil::devil:

Super fedt, Tillykke Andy! :4thumbup: :superman:

det kommer til at omhandle regulering af ubiquitin proteasom systemet i skeletmuskulatur under kost-, trænings- og sygdomsinterventioner.

Ubiquitin proteasom systemet er den principielle degradationsrute for intracellulære proteiner, så det omhandler jo i en lidt mere daglidags termer, hvordan protein degradationen i muskler bliver styret i de nævnte omstændigheder.

Lyder spændende, glæder mig osse til at komme igang her til februar! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke.

Hvor skal du skrive den og hvem bliver din(e) vejleder(e)? :superman:

:smile:

på idrætsmedicinsk institut, Bispebjerg hospital med Michael Kjær som intern vejleder og Peter Schjerling og Esper Løvind Andersen som eksterne vejledere. the A-team! :laugh:

Super fedt, Tillykke Andy! :4thumbup: :superman:

Lyder spændende, glæder mig osse til at komme igang her til februar! :devil:

Ja, det skal nok blive sjovt....

Link to comment
Share on other sites

Tak for det alle sammen. Nu skal der dælme nørdes igennem

Træk balance

20x6, x6, x6

30x5

40x4, x4

45x4, x4

Trækbold

20x6

40x4, x4, x4, x4

Prøver på at lave et længere hiv...

Hugvend fra hæng

40x4

50x3

60x3, x3

70x3, x3

easypeasy

Ben foran

70x5, x5, x5, x5, x5

masser af skub i hjulene. Blev afviklet med korte pauser, så det beee lidt

fanme godt at få rørt sig igen... Måtten var dernede. Ser ud til at han er ved at joine the daaaark side. Håber at nå lidt disco i løbet af weekenden. Jan bielecki var i hulen og fik revet noget lee jern, bl.a. frivend (2x130, 1x140) og nogle nasty serier squat på 180... Og han ligner sgu ikke mere end en gut på 95 kilo...

Link to comment
Share on other sites

Træning i går i IK99. Noget af tiden med Sir Prise

Stående stem

40x8, x8, x8, x8

Kropshævninger (ohg, medium greb)

migx8, x8, x8 ,x6

Bænkpres

50x8, x8, x8, x8

Bentåge

50x8, x8, x8, x8

Decline maverulninger

migx15, x10, x10

Hængetwist

migx1, x2, x0

Haargh... der skal dælme ikke meget til før dunken er brændt aw....

Trisæt:

Sideløft

11x8, x8, x8

Hammercurl

18,5x8, x8, x6

Skullcrusha

23,5x8, x8, x8

Rumænsk dødløft

80x6

easypeasy, men gad ikke have DOMS til VL i dag...

Det mest var jo egentlig let nok, men det gav alligevel ok pump. Nice...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share