Indmeldelse i DBFF


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

Jeg har udfyldt felterne på deres hjemmeside, hvorefter de så vil sende et girokort. Men hver gang jeg trykker "send oplysninger" kommer denne boks frem på siden, hvor den spørger efter noget password og brugernavn fra "Fedtfri.dk"

post-680-1168192526_thumb.jpg

Er det meningen at man skal oprette en bruger på Fedtfri.dk først? :blink:

Internettet > JB :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Hvor længe siden er det?

Hvornår er sidste frist egentlig for at melde sig ind?

Sidste frist var sidst i slutningen af december, men da jeg snakkede med dem, sagde de at de ikke tog det så tungt... og at de ville sende mig et giro kort med betaling pr. 1 januar... !! og det er så ved at være lang tid siden..

Jeg har mailet dem for at høre hvor girokortet blev af.. det er 2 uger siden og den har de ikke svaret på..

Så jeg ringer også til dem en af dagene...

Link to comment
Share on other sites

Sidste frist var sidst i slutningen af december, men da jeg snakkede med dem, sagde de at de ikke tog det så tungt... og at de ville sende mig et giro kort med betaling pr. 1 januar... !! og det er så ved at være lang tid siden..

Jeg har mailet dem for at høre hvor girokortet blev af.. det er 2 uger siden og den har de ikke svaret på..

Så jeg ringer også til dem en af dagene...

Det er godt nok sløjt af dem. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Det er her med gjort. :smile:

Ved du om det er samme Søren som også er dommer?

Det tror jeg ikke det er.. Medmindre der er 2 dommere ved navn Søren.. :smile:

---------------------

Siden Mona's udgang af bestyrelsen, er det godtnok gået ned ad bakke for dem. Fortsætter det sådan, tror jeg bestemt ikke de øger medlemsantallet, tværtimod.. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Bare lidt røv hvis det nu er for sent, fordi de ikke kan snøvle sig sammen!

Er der forresten nogen der ved om det er et engangsbeløb man skal betale?

Det bør ikke blive vores problem.... !!

Men ja det er et beløb for 1 års medlemsskab og for nye er der er oprettelses gebyr på 150 kr mener jeg ..

Link to comment
Share on other sites

Som DBFF kører lige pt. er det spændende om der overhovedet bliver DM næste år !

Eksempelvis stillede jeg et spørgsmål til bestyrelsen vedr. forbundets fremtidige doping politik d. 20 oktober sidste år på DBFF's forum som man endnu ikke har svaret på. Det er vel ret interessant for dem der står overfor at bruge rigtige mange hårde træningstimer, stram diæt mv. op til DM 2007 hvordan der bliver testet næste år eller om der overhovedet bliver testet.

Ved godt at det er frivilligt ubetalt arbejde at sidde i bestyrelsen, men melder man sig alligevel til sådan et job burde man udvise bare en smule interesse og ansvarlighed over for jobbet og de medlemmer som bruger rigtigt meget tid på deres sport !

Det er iøvrigt interessant at se, at en forening der repræsentere en af dk's største idrætsgrene kun tæller knap 200-300 medlemmer. Hvis man var lidt kvikkere og engang for alle fik strammet op omkring doping politiken (nul tolerance) - tror jeg medlemstallet kun bankes MEGET højere op. Og hvis der eksempelvis var 3000-4000 medlemmer ville man kunne iværksætte en ordentligt doping politik og ansætte folk til at kører forbundet så de altid var til at få fat i og tingene vil gå meget bedre!

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Jeg har snakket med Mona fra DBFF i dag.

Hun lovede at vi alle kan blive meldt indmed tilbagevirkende kraft fra 1. januar. Endvidere kunne hun fortælle at Søren er at traffe imorgen aften og at han nok behandler vores mails det, ellers har jeg kontonumre og giro numre og pris, så kan man betale den vej og indbetalingen vil så blive registreret i løbet af 1 måned.

Jeg kan evt sende en mail med disse oplysninger hvis jeg får folks mailen over PM...

Hilsen Anita

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Som DBFF kører lige pt. er det spændende om der overhovedet bliver DM næste år !

Eksempelvis stillede jeg et spørgsmål til bestyrelsen vedr. forbundets fremtidige doping politik d. 20 oktober sidste år på DBFF's forum som man endnu ikke har svaret på. Det er vel ret interessant for dem der står overfor at bruge rigtige mange hårde træningstimer, stram diæt mv. op til DM 2007 hvordan der bliver testet næste år eller om der overhovedet bliver testet.

Ved godt at det er frivilligt ubetalt arbejde at sidde i bestyrelsen, men melder man sig alligevel til sådan et job burde man udvise bare en smule interesse og ansvarlighed over for jobbet og de medlemmer som bruger rigtigt meget tid på deres sport !

Det er iøvrigt interessant at se, at en forening der repræsentere en af dk's største idrætsgrene kun tæller knap 200-300 medlemmer. Hvis man var lidt kvikkere og engang for alle fik strammet op omkring doping politiken (nul tolerance) - tror jeg medlemstallet kun bankes MEGET højere op. Og hvis der eksempelvis var 3000-4000 medlemmer ville man kunne iværksætte en ordentligt doping politik og ansætte folk til at kører forbundet så de altid var til at få fat i og tingene vil gå meget bedre!

Lige mine ord Mr bond :4thumbup:

De har selv været med til at grave deres grav med den doping politik :unhappy: Sørgeligt at bestyrelsen ikke har kunne få penge/sponsor for at gøre bodybuilding/fitness til en renere sport :cry3::cry3::cry3:

De smadre jo sporten helt med den nye Random test !. En af grundene til at jeg meldte mig ind i 2005 i dbbf var netop at de lavede "mange" test, og så blev det offentlig gjort dagen før konkurencen i 2006 at man ikke ville teste 1-2-3 mere :crazy: LATTERLIGT I EN TID HVOR FLERE OG FLERE UNGE INDTAGER STOFFER :blink:

Forbundet burde tage ansvar for netop den målgruppe som skulle være ansigter ud af til i verden for DBBF fremover......Tror at der vil ske mange dødsfald/selvmord med den doping politik de har fremlagt i de næste år.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share