Klaus Riis med opdateret profil


S.K
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Doch-> Hvad er det lige du ønsker at opnå ved at krænge hvæssede paragraffer ned over denne sag. Du kan skrive side op og side ned om kontraktsmæssige forhold, men det eneste jeg læser er at du er en 'hater' med bagdel, der er blevet øm af at sidde højt til hest. Det kan godt være K Riis ikke lever op til dit bonus pater-begreb, men so fuckin' what. Hans form er sprød uagtet om dopingregler er overholdt. Og de ikke er, så er det sag ml. ham og DSF/ADD. Og hvis jeg var S.K., så ville jeg være irriteret over den tone der bliver anvendt.

Jeg har ikke tænkt mig at beskæftige mig med den omgang nonsens du præsenterer her, det har jo ingen relevans, og er ikke andet end vrøvl og personangreb. Og jeg snakker hverken paragraffer, bonus pater eller andet.

Om han så var ronnie coleman i størrelse eller vejede 40 kg, er irrelevant.

Hvad der er relevant er om Klaus Riis lever op til den aftale han har indgået, og det skal man hverken være jurist, jurastuderende, filosof eller håndværker for at forstå. Det er common sense. Det er at tage hensyn til den sport og den aftale Klaus Riis - sjovt nok selv - har valgt at være med i. Det må enhver kunne forstå. Kan du ikke forstå at det handler om den sport som folk her er med i, og som Klaus Riis ikke bare "åndeligt" men rent faktisk på papiret har valgt at deltage i?

Squattie> hovedet på sømmet :smile:

Mølvis

Og sjovt nok er det de samme personer hver eneste gang, DocH og Squatfather.

Dine observationsevner har fortalt dig at dette er et diskussionsforum, korrekt? Jeg kunne ligeså godt skrive "jeg har en mikrobølgeovn", det har samme relevans som disse indskudte nonsensindlæg.

Kalkun> endnu et indlæg hvor du skal vurdere at folk ikke har noget liv i hvad de går op i. Måske er det dig der ikke har noget liv når du er så optaget af at skulle fare ind med "I har intet liv". Hvis ikke tråden har relevans for dig, så klik videre! Mere kompliceret er det ikke.

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dine observationsevner har fortalt dig at dette er et diskussionsforum, korrekt? Jeg kunne ligeså godt skrive "jeg har en mikrobølgeovn", det har samme relevans som disse indskudte nonsensindlæg.

Det der irriterer de fleste er, at du altid skal trække diskussionerne en tand længere end folk gider.

Du bliver ved og ved, indtil folk ikke længere gider at høre på dig :laugh:

Edit: Du skal også altid lege Sherlock + spille klog :tongue:

Edited by Mølvis
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke, se Squatfather kan klandres for at gentage et spørgsmål om dopingstatus på en fyr, der i starten reklameres for i denne tråd.

Det´en om'er.

Man kan jo tolke et manglende svar, som man vil.

Jeg forstår ikke, hvorfor der skal blives ved og ved indtil der kommer en tilståelse?

Det er altid de samme personer, der har tendens til at være på nakken af folk.

Link to comment
Share on other sites

Man kan jo tolke et manglende svar, som man vil.

Jeg forstår ikke, hvorfor der skal blives ved og ved indtil der kommer en tilståelse?

Det er altid de samme personer, der har tendens til at være på nakken af folk.

På nakken af folk? SK vælger selv at sætte Klaus Riis i fokus ved at oprette denne tråd EFTER han ikke har svaret på spørgsmålet i den anden tråd.

Link to comment
Share on other sites

På nakken af folk? SK vælger selv at sætte Klaus Riis i fokus ved at oprette denne tråd EFTER han ikke har svaret på spørgsmålet i den anden tråd.

Jeg har skam ikke valgt noget. Om ikke andet var en PM vel på sin plads istedet for at trække de samme spørgsmål igennem hele forummet. Tråden blev ikke startet for at diskuterer snyd eller ikke snyd, men for at gøre ham den smule mere synlig som jeg selv er i stand til, og som han efterhånden fortjener. Kender jo ikke engang detaljerne 100% selv, så det vil måske bare kaste flere rygter overbords. Og da han ikke selv deltager herinde, ser i kun min tilgang til det og æder det råt, uden at have snakket med manden selv.

Det eneste jeg vil sige, er citeret fra ham selv:

>"Hvor er det lidt synd at så mange mennesker spilder deres tid på et

>forum, hvor de gang på gang nedtaler de folk, som virkelig prøver at

>blive til noget, og udrette noget fornuftigt

>deres liv. Husk: Hvor der er vilje er der vej".

( Back to topic :4thumbup: )

Link to comment
Share on other sites

JHAX> Spillets regler er følgende. Træner du i et center som er medlem af DIF så skal man aflevere en prøve hvis en sådan forlanges. Sådan er reglerne nu en gang. Hvis han så stadig ønsker at komme i pågældende klub og dennes leder ikke gør noget, så får det konsekvenser for klubben. Det har ikke noget med egendomsret at gøre, hvis knægten er krudtet og han stadig ønsker at komme i klubben, kan Asbjørn jo bare melde sig ud af DSF og DIF. Så må han kommer der alt det han vil.

God pointe!

Man kan bare melde sig ud, eller lade være med at melde sig ind fra starten af, hvis man ønsker at krudte den.

Det er ærgeligt som styrkeløfter at se motionister tage steroider og ødelægge sportens ry.

Der er blevet rydtet grundigt op ifht tidligere. Men idiotiske motionister ødelægger det hele tiden.

De positive doping tests er et alvorligt problem for sporten, så det er ikke harmløst hvis en fitness dreng vælger at krudte den i en klub under DSF.

Nu skal vi lige klappe hesten og se, om det bare er rygter. Rygter kan løbe meget hurtigt inden for fitness verden. En enkelt post på motion online, omhandlende rygter på Mors, er ikke meget at gå efter.

Lad os håbe Riis ikke er på noget. Lige meget hvad vi skriver og hvad en evt. test afslører, skal han nok få en stor karriere :smile:

Link to comment
Share on other sites

>"Hvor er det lidt synd at så mange mennesker spilder deres tid på et

>forum, hvor de gang på gang nedtaler de folk, som virkelig prøver at

>blive til noget, og udrette noget fornuftigt

>deres liv. Husk: Hvor der er vilje er der vej".

( Back to topic :4thumbup: )

Indtil videre er folk bare nysgerrige efter, om han er faldet i gryden med trylledrik :wink:

At snakke uden om får ikke folk til at tale mindre.

Desuden er der i den udtalelse et angreb tilbage og en generalisering der går på at alle på MOL spilder deres tid på MOL og DERFOR ikke kan og vil blive til noget.

Det er ikke noget der vinder nogen form for respekt, eller lægger låg på noget som helst.

Det er dejligt at han har en karriere kørende og er dedikeret, men ikke så dejligt han vælger at se ned på andre mennesker :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det var dog utroligt....

SÅ HENVEND JER DOG TIL MANDEN!

I kan spare jer for de næste 25 ligegyldige indlæg ved noget så simpelt som at spørge ham - ved godt, det er en lidt uortodoks metode, men den virker!

I har kontaktoplysningerne. Go get 'em tigers!

Edited by ATP
Link to comment
Share on other sites

God pointe!

Man kan bare melde sig ud, eller lade være med at melde sig ind fra starten af, hvis man ønsker at krudte den.

Det er ærgeligt som styrkeløfter at se motionister tage steroider og ødelægge sportens ry.

Der er blevet rydtet grundigt op ifht tidligere. Men idiotiske motionister ødelægger det hele tiden.

De positive doping tests er et alvorligt problem for sporten, så det er ikke harmløst hvis en fitness dreng vælger at krudte den i en klub under DSF.

2 ting!

1. Er det motionisters skyld at styrkesportens ry er FUBAR? Eller er det VL/SL'ere selv der har sørget for det?

2. Både dig og Squattie taler om det - Hvad med at tage fat i problemet (hvis det ellers kan lade sige gøre) og få ændret reglerne. Kan der ikke laves noget lobby for at det kun er løftere med licens der tæller? Det virker jo ikke rigtigt fair, at en klub skal kunne udelukkes pga motionisters dirty deeds.

Link to comment
Share on other sites

1. Er det motionisters skyld at styrkesportens ry er FUBAR? Eller er det VL/SL'ere selv der har sørget for det?

Jeg er skam udemærket klar over at der tidligere har været udbredt doping i sporten. Men det er der ikke i dag. Positive dopingtest iblandt styrkeløftere med licens er nærmest ikke eksisterende. Det seneste eksempel var vel Frank Jørgensen.

2. Både dig og Squattie taler om det - Hvad med at tage fat i problemet (hvis det ellers kan lade sige gøre) og få ændret reglerne. Kan der ikke laves noget lobby for at det kun er løftere med licens der tæller? Det virker jo ikke rigtigt fair, at en klub skal kunne udelukkes pga motionisters dirty deeds.

Klubberne må jo bare have styr på deres motionister. Og så bør folk der ønsker at dope sig have hjerne nok til ikke at melde sig ind i klubber under Dansk Idræts Forbund.

Edited by Squatfather
Link to comment
Share on other sites

"Hej, du kender mig ikke, men jeg vil lige høre, om du er på krudt. Med venlig hilsen."

Det kan selvfølgelig gøres mere galant og uddybende, men kan godt være evnerne ikke rækker så langt.

F.eks.: "Jeg vil gerne have af-/bekræftet rygtet om, at du er blevet testet positiv i en dopingtest i dit fars center, som er tilknyttet DSF/DIF?"

Så får du sikkert et svar. Et svar, som har langt større værdi, end rygter og beskyldninger uden en direkte kilde.

Svarer han nej, og findes der ingen lister eller lign. der kan dokumentere det modsatte, så må I anse ham som clean - for I har ikke beviser for andet.

Og så kan I endelig bruge tiden på mere fornuftige ting

Link to comment
Share on other sites

hold kæft en omgang flæberi. så opretter man en tråd for at reklamerer for en fitness atlet hvori squatfarther stiller et spørgsmål i alm. høflig tone. men da det er kritisk begynder man at tude istedet for at svare - og så er det enda et ja/nej spørgsmål :laugh:

hvor svært kan det være? blev han knaldet ? ja/nej? :violin:

uden at ville starte en doping debat ville jeg til enhver tid påstå at det er relevant om personen er krudtet eller ej hvis man skal forholde sig til hans resultater. men det skal man måske heller ikke? - man skal bare rygklappe den af med "ih" og "åh" så folk ikke begynder at tude?

damn hvor untought :cry:

Link to comment
Share on other sites

hold kæft en omgang flæberi. så opretter man en tråd for at reklamerer for en fitness atlet hvori squatfarther stiller et spørgsmål i alm. høflig tone. men da det er kritisk begynder man at tude istedet for at svare - og så er det enda et ja/nej spørgsmål :laugh:

hvor svært kan det være? blev han knaldet ? ja/nej? :violin:

uden at ville starte en doping debat ville jeg til enhver tid påstå at det er relevant om personen er krudtet eller ej hvis man skal forholde sig til hans resultater. men det skal man måske heller ikke? - man skal bare rygklappe den af med "ih" og "åh" så folk ikke begynder at tude?

damn hvor untought :cry:

Fuldstændig enig. Squatfather spørger ganske simpelt om han kender noget til sagen. Hvis man ikke ønsker at udtale sig så kan man da bare sige nej det har jeg ikke hørt noget om, sværere er det ikke.

Link to comment
Share on other sites

2 ting!

1. Er det motionisters skyld at styrkesportens ry er FUBAR? Eller er det VL/SL'ere selv der har sørget for det?

2. Både dig og Squattie taler om det - Hvad med at tage fat i problemet (hvis det ellers kan lade sige gøre) og få ændret reglerne. Kan der ikke laves noget lobby for at det kun er løftere med licens der tæller? Det virker jo ikke rigtigt fair, at en klub skal kunne udelukkes pga motionisters dirty deeds.

1. Squattie svarede fint på det.

2. Reglerne kan jeg ikke se kan ændres. Motionister opfattes som motionister ville opfattes i enhver anden sportsgren. Hvis en amatørcykelrytter knaldes, giver det også cykelsporten i det hele taget et dårligere ry.

I et enkelt tilfælde, har en styrkeløft klub kun tilladt licensløftere at være medlemmer, som reaktion på endnu en positiv test (en spasser der ikke engang kunne bænke 100kg, hvem skulle have forestillet sig han var krudtet?). Det er ikke økonomisk muligt for alle klubber, og er egentligt synd for dem som måske vil starte som motionist inden at få sig licens og konkurrere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er skam udemærket klar over at der tidligere har været udbredt doping i sporten. Men det er der ikke i dag. Positive dopingtest iblandt styrkeløftere med licens er nærmest ikke eksisterende. Det seneste eksempel var vel Frank Jørgensen.

Klubberne må jo bare have styr på deres motionister. Og så bør folk der ønsker at dope sig have hjerne nok til ikke at melde sig ind i klubber under Dansk Idræts Forbund.

At der er blevet ryddet op gør jo ikke at det gode ry er blevet genoprettet. Jeg synes det er forfejlet at sige at det er motionister, der bliver ved med at ødelægge det for licensløfterne. Styrkesportens ry er banket tilbage til middelalderen, og det er ikke tilfældige løsgængeres skyld at der ikke findes to almindelige personer i DKslashEU :bigsmile: som ikke umiddelbart tænker på Østtyske steroider, når Stærkjær bænker 300+

Derudover så er det jo komplet umuligt for en klub, at have styr på sine medlemmer. Hvordan skulle de dog kunne det, uden selv at teste?

PTP - I et enkelt tilfælde, har en styrkeløft klub kun tilladt licensløftere at være medlemmer, som reaktion på endnu en positiv test (en spasser der ikke engang kunne bænke 100kg, hvem skulle have forestillet sig han var krudtet?). Det er ikke økonomisk muligt for alle klubber, og er egentligt synd for dem som måske vil starte som motionist inden at få sig licens og konkurrere

Jeg mener ikke at de ikke skal kunne være medlemmer, men at klubben kun straffes, hvis det er en licensløfter der nuppes. Ikke dermed sagt at klubben ikke skal tage et socialt ansvar for sine medlemmer.

Link to comment
Share on other sites

At der er blevet ryddet op gør jo ikke at det gode ry er blevet genoprettet. Jeg synes det er forfejlet at sige at det er motionister, der bliver ved med at ødelægge det for licensløfterne. Styrkesportens ry er banket tilbage til middelalderen, og det er ikke tilfældige løsgængeres skyld at der ikke findes to almindelige personer i DKslashEU som ikke umiddelbart tænker på Østtyske steroider, når Stærkjær bænker 300+
Det hjælper jo ihvertfald ikke på det at når motionister bliver snuppet at de så fremstår i statistikken.

Derudover så står det jo at man ikke må tage AS når man skriver under på indmeldelses papirerne. Derfor må det jo være en holdning som centeret har og det må folk jo respektere. Hvis man vil krudte den så find et sted hvor de tillader det, fremfor at skide på andre.

Jeg mener ikke at de ikke skal kunne være medlemmer, men at klubben kun straffes, hvis det er en licensløfter der nuppes. Ikke dermed sagt at klubben ikke skal tage et socialt ansvar for sine medlemmer.

Igen så er det jo ikke sikkert at klubben er interesseret i at have folk der krudter den som medlemmer. For det første så er de med til at friste andre, samt at det alt andet lige gør distribution af ulovlige stoffer lettere.

Igen så må folk jo respektere når et center siger de ikke vil have krudtere som medlemmer, det kan jo ikke komme bagpå stofmisbrugerne når de skriver det under på kontrakten.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jhax alt det du skriver er jo irrelevant for sagen om K. Riis...det ændrer intet på forholdene. At du mener DSFs regler og reglerne om doping osv ændrer jo ikke på hvad der er sket og hvordan reglerne og organisationen rent faktisk er (nu).

Det bør du nok oprette en selvstændig tråd om hvis du mener det fortjener behandling, det har jo intet med Riis og denne sag at gøre, idet reglerne - og forbundet - er som de er :smile:

Og S.K., manden er i miljøet ikke "dømt" før prøven foreligger, eller medmindre manden selv indrømmer det. Men du kan da godt se hvor ultra-mistænksomt alt det her ser ud? :blink: Lad mig sige det sådan her: tråden havde nok set anderledes ud hvis der intet var om snakken, og det tror jeg også alle kan se. Jeg siger ikke han er krudtet, men at trådens udvikling, rygterne, samt din weird opførsel i denne tråd ikke just hjælper på noget.

Men er det ikke bare at høre fra DSF hvordan landet ligger (når de engang bliver opdateret?) :smile:

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Fuldstændig enig. Squatfather spørger ganske simpelt om han kender noget til sagen. Hvis man ikke ønsker at udtale sig så kan man da bare sige nej det har jeg ikke hørt noget om, sværere er det ikke.

Forfra! Nu er du ved at være langt ude. Skal vi ikke smutte tilbage til side 1, og se hvad SK svarede til spørgsmålet, om Klaus Riis var på krudt?

Vil ikke udtale mig om den sag. Synes selv du skal kontakte ham.

Hvorfor beskylder du ham for at lade være med at svare, når det rent faktisk er det han gør? :cry:

Typisk motion-online...

En af jer kunne jo evt. tage kontakt til DSF, hvis det er så fandens vigtigt for jer? :blink:

Edited by hulck
Link to comment
Share on other sites

Det hjælper jo ihvertfald ikke på det at når motionister bliver snuppet at de så fremstår i statistikken.

Derudover så står det jo at man ikke må tage AS når man skriver under på indmeldelses papirerne. Derfor må det jo være en holdning som centeret har og det må folk jo respektere. Hvis man vil krudte den så find et sted hvor de tillader det, fremfor at skide på andre.

Igen så er det jo ikke sikkert at klubben er interesseret i at have folk der krudter den som medlemmer. For det første så er de med til at friste andre, samt at det alt andet lige gør distribution af ulovlige stoffer lettere.

Igen så må folk jo respektere når et center siger de ikke vil have krudtere som medlemmer, det kan jo ikke komme bagpå stofmisbrugerne når de skriver det under på kontrakten.

Note: Jeg er medlem af en klub under Dansk Styrkeløft forbund (eller hvad det nu hedder?), og jeg har aldrig skrevet under på noget som helst. Jeg har aldrig set eller hørt noget om det - og jeg tvivler på, at ret mange af dem, som ikke stiller op til stævner har det. Der træner ligeledes en del forskellige håndboldspillere og atletikfolk. Det ville da være absurd, hvis de aktive SL'ere skulle påvirkes negativt på grund af en positiv test fra en af dem.

Link to comment
Share on other sites

Note: Jeg er medlem af en klub under Dansk Styrkeløft forbund (eller hvad det nu hedder?), og jeg har aldrig skrevet under på noget som helst. Jeg har aldrig set eller hørt noget om det - og jeg tvivler på, at ret mange af dem, som ikke stiller op til stævner har det. Der træner ligeledes en del forskellige håndboldspillere og atletikfolk. Det ville da være absurd, hvis de aktive SL'ere skulle påvirkes negativt på grund af en positiv test fra en af dem.

Må man spørge til hvilken klub du er medlem af? For du har da forhåbenligt skrevet under på en erklæring om, at du er underlagt dopingkontrol ved indmeldelsen?

Link to comment
Share on other sites

Forfra! Nu er du ved at være langt ude. Skal vi ikke smutte tilbage til side 1, og se hvad SK svarede til spørgsmålet, om Klaus Riis var på krudt?
Hej Hulck jeg tror med fordel du kan starte forfra. Skal vi ikke blive enige om at til at starte med så spørge Squatfather om ikke SK vil svare på det spørgsmålet. Og det er såmænd herfra det starter og SK så kommer med et svar som meget let kan få folk til at tro at der er sket et eller andet. Men bemærk venligst at det starter med et ganske uskyldig spørgsmål fra Squatfather.

Når du nu har startet forfra så tror jeg selv du kan se det. :4smartass:

En af jer kunne jo evt. tage kontakt til DSF, hvis det er så fandens vigtigt for jer?

Tja et gæt kunne være at det er fordi vi befinder os på et motionsfora og ikke arto.dk

Squatfather spørger stille og roligt om manden er krudtet og så kommer S.K med hans svar. Og det svar kan man jo godt få til at lyde som om der har været noget. Men undskyld hvis der er nogen som har trådt din helt over tæerne.

Link to comment
Share on other sites

Note: Jeg er medlem af en klub under Dansk Styrkeløft forbund (eller hvad det nu hedder?), og jeg har aldrig skrevet under på noget som helst. Jeg har aldrig set eller hørt noget om det - og jeg tvivler på, at ret mange af dem, som ikke stiller op til stævner har det. Der træner ligeledes en del forskellige håndboldspillere og atletikfolk. Det ville da være absurd, hvis de aktive SL'ere skulle påvirkes negativt på grund af en positiv test fra en af dem.

Mit bud er at det enten bør stå i kontrakten eller i foreningensvedtægter. Men hvis det ikke gør så er det vidst mere untagelsen der bekræfter reglen.

Vi kan godt blive enige om at det er plat at aktive løftere kan blive påvirket af at motionister bliver dopingdømt, men sådan er reglerne altså. De fremgår ihvertfald i statistikkerne og påvirker af den vej en sport. Det syntes jeg ikke er fair overfor en sport.

Link to comment
Share on other sites

Hej Hulck jeg tror med fordel du kan starte forfra. Skal vi ikke blive enige om at til at starte med så spørge Squatfather om ikke SK vil svare på det spørgsmålet. Og det er såmænd herfra det starter og SK så kommer med et svar som meget let kan få folk til at tro at der er sket et eller andet. Men bemærk venligst at det starter med et ganske uskyldig spørgsmål fra Squatfather.

Jo, det kan vi godt blive enige om - men jeg tror kun det er på mol, at "Det vil jeg ikke udtale mig om", kan tolkes som et inddirekte ja til, at han har krudtet den. :laugh:

Når du nu har startet forfra så tror jeg selv du kan se det. :4smartass:

Tja et gæt kunne være at det er fordi vi befinder os på et motionsfora og ikke arto.dk

Squatfather spørger stille og roligt om manden er krudtet og så kommer S.K med hans svar. Og det svar kan man jo godt få til at lyde som om der har været noget. Men undskyld hvis der er nogen som har trådt din helt over tæerne.

Jesus :w00t::laugh: Men hvorfor i alverden skulle SK udtale sig om det? Kunne det ske, at han ikke har diskutteret emnet med Klaus? :laugh: Hvis nu dette var tilfældet, ville det så ikke være unfair, overfor både Klaus og jer, at han udtaler sig om emnet? For mit vedkommende, så er "Det vil jeg ikke udtale mig om", en ret neutral kommentar, men hvis du tolker det som at han mener han har krudtet den, så er det her min eneste kommentar: :laugh:

Og arto? Hvor kom det fra? :laugh::laugh: Jeg synes det ville være ret relevant at kontakte en af de 2 parter der rent faktisk ER involveret i denne sag - men ok, hvis det er en metode man kun benytter sig af på arto, så kan jeg da godt se at det ville være dumt at gøre... :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share