Operation X igen igen (Nu med dope)


Mr. Bond
 Share

Recommended Posts

Dog finder J det absurd at mange af jer som herinde som "råber" højst ik engang er medlem af dbff

Jeg råber ikke. Skriver bare nøgternt hvordan man kan få flere penge i kassen, hvis det er et problem (hvilket det altid er, uanset om man er DBFF eller den lokale idrætsforening :blush: ). Man behøver ikke være medlem af DBFF for at kunne give et par velmente, gode råd. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 160
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg råber ikke. Skriver bare nøgternt hvordan man kan få flere penge i kassen, hvis det er et problem (hvilket det altid er, uanset om man er DBFF eller den lokale idrætsforening :blush: ). Man behøver ikke være medlem af DBFF for at kunne give et par velmente, gode råd. :smile:

Nu var det ik et angreb på nogen... Direkte! Problemet er jo åbenlyst og der skal sku gøres noget ved det!! Det kan en hver jo se!

Gode råd er der altid nok af, der er bare SJÆLDENT at nogen GØR noget ved det!

Alt for meget :beerchug: & :blahblah: og alt for lidt :4boxing:

(ik at misforstå: det er godt at folk bringer en masse fine ideer/forslag på bordet! - nu mangler vi

bare dem som skal tage næste skridt! )

Edited by POK
Link to comment
Share on other sites

Ja, det er jo dyrere for nogen end andre :laugh:

Latterlig kommentar Hr. Bond... Men jo, prøv du li at vær på S.U! og se hvor meget mad/kosttilskud

du kunne få råd til!

Men igen et godt eksempel på seriøsiteten her på mol.... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Nu var det ik et angreb på nogen... Direkte! Problemet er jo åbenlyst og der skal sku gøres noget ved det!! Det kan en hver jo se!

Gode råd er der altid nok af, der er bare SJÆLDENT at nogen GØR noget ved det!

Alt for meget :beerchug: & :blahblah: og alt for lidt :4boxing:

(ik at misforstå det er godt at folk bringer en masse fine ideer/forslag på bordet! - nu mangler vi

bare dem som skal tage næste skridt! )

Jeg tror vi er helt enige, POK. :smile:

For som jeg skrev i første post, så er det ubegribeligt meget nemmere bare at sige "Søg hos Carlsberg Fonden, søg hos Tuborgs Grønne Fond, søg hos nogle store virksomheder" end rent faktisk gøre det.

"You can walk the walk, but can you talk the talk?" er et glimrende ordsprog der understreger pointen. Der skal kul i kedlen hvis man vil fremad. Men forhåbentlig findes de ildsjæle i periferien af DBFF. De skal bare findes og gives den rette motivation, så kan det godt lykkes. Forhåbentlig. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Latterlig kommentar Hr. Bond... Men jo, prøv du li at vær på S.U! og se hvor meget mad/kosttilskud

du kunne få råd til!

Men igen et godt eksempel på seriøsiteten her på mol.... :nonono:

hæhæ :laugh:

minder mig om samtalen med en af mine venner forleden.... det mest præventive han nogensinde havde gjort var at vende tilbage på skolebænken, for nu var det pludselig dyrt at finde råd til at tage en kur i ny og næ :tongue:

Så SU kan åbenbart også være godt for noget :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Latterlig kommentar Hr. Bond... Men jo, prøv du li at vær på S.U! og se hvor meget mad/kosttilskud

du kunne få råd til!

Men igen et godt eksempel på seriøsiteten her på mol.... :nonono:

Nu var det jo kun en sjov kommentar - men sjovt som nogle folk går totalt i hak så snart samtalen bare går lidt i retning af AS ! Tråden omhandler bla. AS i forbindelse med konkurrence- så på sin vis var kommentaren på sin plads - men den var nu ikke møntet direkte på dig. Mener du iøvrigt at du er mere seriøs end os andre herinde POK ?- tror der er mange der vil sætte et stort spørgsmål tegn ved dette, selvom jeg nu ikke er en af dem ! Så pas nu på med ikke at snakke for meget om hvad der er seriøst og ej :wink:

Nå, men borset fra dette - kan jeg godt se hvad du siger mht. SU'en og styrketræningen - men i tilfælde som dit kunne man evt. se om man ikke kunne finde en sponsor. Men det er igen pisse svært - da sporten er sværtet til med dårlig omtale pga. doping - Så tingene bider sig selv i halen. Der er ingen vej udenom - skal der penge til sporten skal den være så clean som muligt ! (dette er igen ikke en anklage på dig POK - men en general betragtning). Så håber ikke du flamer over dette også.........men i såfald - yes, jeg har selv taget doping og bla. bla. bla - men jeg har aldrig lagt skjult på det, ikke deltaget i konkurrencer og nu været clean så længe, at jeg nu godt syntes, at jeg kan tillade mig, at kalde mig selv for clean og endvidere tillade mig at være modstander af doping........

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Nu var det jo kun en sjov kommentar - men sjovt som nogle folk går totalt i hak så snart samtalen bare går lidt i retning af AS ! Tråden omhandler bla. AS i forbindelse med konkurrence- så på sin vis var kommentaren på sin plads - men den var nu ikke møntet direkte på dig. Mener du iøvrigt at du er mere seriøs end os andre herinde POK ?- tror der er mange der vil sætte et stort spørgsmål tegn ved dette, selvom jeg nu ikke er en af dem ! Så pas nu på med ikke at snakke for meget om hvad der er seriøst og ej :wink:

Nå, men borset fra dette - kan jeg godt se hvad du siger mht. SU'en og styrketræningen - men i tilfælde som dit kunne man evt. se om man ikke kunne finde en sponsor. Men det er igen pisse svært - da sporten er sværtet til med dårlig omtale pga. doping - Så tingene bider sig selv i halen. Der er ingen vej udenom - skal der penge til sporten skal den være så clean som muligt ! (dette er igen ikke en anklage på dig POK - men en general betragtning). Så håber ikke du flamer over dette også.........men i såfald - yes, jeg har selv taget doping og bla. bla. bla - men jeg har aldrig lagt skjult på det, ikke deltaget i konkurrencer og nu været clean så længe, at jeg nu godt syntes, at jeg kan tillade mig, at kalde mig selv for clean og endvidere tillade mig at være modstander af doping........

Fair nok, sys bare ik li det var på sin plads m en joke der! -Men J R måske os lidt tør!! :wink:

Gider nu ik noget m at anklager frem og tilbage, vi snakker DBFF her! -og går ud fra vi R ret enige? og thumps up for

at du forsøgt at få nogle ting igennem, men som ene mand kommer du ik langt! -Derfor skal vi stå sammen hvis der skal

ske forbedringer!

Siger ik at J bedre el mer seriøs end andre! Siger bare at J R seriøs :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Fair nok, sys bare ik li det var på sin plads m en joke der! -Men J R måske os lidt tør!! :wink:

Gider nu ik noget m at anklager frem og tilbage, vi snakker DBFF her! -og går ud fra vi R ret enige? og thumps up for

at du forsøgt at få nogle ting igennem, men som ene mand kommer du ik langt! -Derfor skal vi stå sammen hvis der skal

ske forbedringer!

Siger ik at J bedre el mer seriøs end andre! Siger bare at J R seriøs :innocent:

Det gider jeg heller ikke - og tråden her skulle helst IKKE ende i person fnider og doping beskyldninger. Der hvor jeg egentligt ville hen med min kommentar/joke var, at folk der førhen har haft råd til at bruge dope så også burde have råd til at bruge kr. 2000 eller lign. på at deltage i en clean konkurrence hvis man da ellers skulle have lyst til dette - Det er altså penuts i forhold til hvad mange bruger på dope. Så i denne henseende bliver sporten billigere og mere fair for alle.

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Det gider jeg heller ikke - og tråden her skulle helst IKKE ende i person fnider og doping beskyldninger. Der hvor jeg egentligt ville hen med min kommentar/joke var, at folk der førhen har haft råd til at bruge dope så også burde have råd til at bruge kr. 2000 eller lign. på at deltage i en clean konkurrence hvis man da ellers skulle have lyst til dette - Det er altså penuts i forhold til hvad mange bruger på dope. Så i denne henseende bliver sporten billigere og mere fair for alle.

Forstår ik hvad du skriver? At alle der stiller op i Konkurrencer R el har været dopet??? -Tror bestemt 2.000,- R en del for de fleste!

og især for nye der gerne bare li vil prøve at stå på scenen!!! Så sys J da det ville være en bedre ide at gi folk der blev "busted" pengebøder

og på den måde få lidt flere penge i kassen!!

Men det andet holder ik! IMO

Link to comment
Share on other sites

Forstår ik hvad du skriver? At alle der stiller op i Konkurrencer R el har været dopet??? -Tror bestemt 2.000,- R en del for de fleste!

og især for nye der gerne bare li vil prøve at stå på scenen!!! Så sys J da det ville være en bedre ide at gi folk der blev "busted" pengebøder

og på den måde få lidt flere penge i kassen!!

Men det andet holder ik! IMO

Jeg skriver INGEN steder at alle der har stillet op i konkurrence har været dopet - men du ved lige så godt som jeg, at der er en meget stor procent del der er når vi snakker konkurrence BB - det er mere reglen end undtagelsen. Jeg tror ikke så meget på den med at have en testet og en utestet konkurrence - så for mig at se er der kun en vej: Clean konkurrence med test - Men de der så førhen konkurrerede på dope skulle selvfølge også have muligheden for at stille op til et clean stævne, men selvfølgelig underlagt test som alle andre hvis de ønskede det - Det var det jeg skrev :wink:

Bliver sporten på sigt clean tror jeg på, at man kan få flere medlemmer, flere sponsor kroner og den vej igennem vil det beløb man skulle betale automatisk falde og måske endda blive gratis. Den med bøder tror jeg ikke på - folk betaler ikke og det vil være meget svært at indrive disse penge !

Men som før nævnt undersøger jeg iøjblikket muligheden for at starte et alternativ til DBFF - så jeg er egentligt nok ikke den rette at diskutere DBFF fremtid med - for mig er de ikke længere interessante.

Folk der evt. kunne tænke sig at konkurrere under de før nævnte forhold eller være med til at opbygge et nyt forbund er stadigvæk velkommen til at sende mig en PM så vi kan undersøge forhånds interessen for dette.

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Der er efterhånden et par stykker her inde på mol som har været kontaktet af TV2 journalisterne bag programmet, herunder Kragen, som også havde sagt ja tak til et interview meeeeeeen....

.... det program som TV2 sender bliver ret forstået kun en brøkdel med indhold omkring DBFF i forhold til hvad de havde på forbundet, og Kragen blev da heller aldrig interviewet da journalisterne har valgt at tage en anden drejning på programmet end først tiltænkt???!

Hvad det præcist betyder ved jeg ikke, men tror dybest set ikke at programmet får nogen særlige betydning for hvad der kommer til at ske på den danske BB og Fitness scene, og tror heller ikke på at programmet kommer nævnværdigt til at omhandle DBFF!

For hvorfor skulle et forbund rummende under 250 medlemmer være interessant i forhold til et program der sendes på et af de bedste sendetidspunkter og hvori ligger sensationen omkring at et forbund, hvorunder BB'er stiller op, skulle se gennem fingre med doping???

Det ville jo næsten være direkte latterligt hvis folk troede det stik modsatte...

.. så hvorfor skulle TV2 dog i deres rette sind vælge at bruge 45 minutter god sendetid på at fortælle folk om noget de allerede ved???

Kunne forestille mig at programmet bliver en blanding af forrige uges program om slankepiller og kosttilskud - blandet med en smule dopingsnak og aaaaaaaaaalle de uheldige bivirkninger der kan være ved dette spillet op mod hvordan det eneste forbund der er for disse udøver selv har haft en formand der har solgt ulovlige produkter!

Link to comment
Share on other sites

Kunne forestille mig at programmet bliver en blanding af forrige uges program om slankepiller og kosttilskud - blandet med en smule dopingsnak og aaaaaaaaaalle de uheldige bivirkninger der kan være ved dette spillet op mod hvordan det eneste forbund der er for disse udøver selv har haft en formand der har solgt ulovlige produkter!

Tror du har ret - Her sidder man og forventer HARDCORE doping afsløringer som program teksten ligger op til og så drejer det sig nok bare over på salg af et par ulovlige kosttilskud produkter og slanke piller......Det er jo Operation X :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Tror du har ret - Her sidder man og forventer HARDCORE doping afsløringer som program teksten ligger op til og så drejer det sig nok bare over på salg af et par ulovlige kosttilskud produkter og slanke piller......Det er jo Operation X :sneaky2:

Lad os bare sige det sådan, at det ikke er de store ladninger test den kære eks-formand langer over disken til TV2-gribbene.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Enig der skal gøres en langt mere effektiv indsats for at få sponsere/penge i kassen

Så problemerne kan komme til livs!

Dog finder J det absurd at mange af jer som herinde som "råber" højst ik engang er medlem af

dbff (og sørgeligt er at mange af jer har været medlemmer!!)

Der sker jo forandringer ved at man laver en masse larm i et forum!! Meld Jer ind i forbundet

(Igen) og mød op! Være med til at gør en forskel!!!

... Keld!§ helt ærligt 2.000,- for at deltage i en konkurrence hvor man kan vinde andet end en titel?

-som om det ik er dyrt nok i forvejen!!!!

IMO

/POK

Har man ikke engang 2000 til at kunne betale til at stille op til DM, som kun er EN gang om året burde man jo nok overveje man skulle søge fattighjælp.

Hvis man mener det er for dyrt siger jo "måske" af en grund... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Har man ikke engang 2000 til at kunne betale til at stille op til DM, som kun er EN gang om året burde man jo nok overveje man skulle søge fattighjælp.

Hvis man mener det er for dyrt siger jo "måske" af en grund... :nonono:

Så hvis man skulle være så "uheldig" at komme videre til NM, så er det 2000kr oven i igen.. og så til EM osv osv osv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share