Danmark-Sverige


Keki
 Share

Recommended Posts

Holdkæft noget lort....for danmark. Men for mig betyder det 2100 i lommen. Har faktisk spillet på 0-3 til sverige. :4thumbup:

Men klasse spil af DK i anden halveg. Kanon kæmpet.

Må nok tilslutte mig koret der dømmer Christian Poulsen som den store synder. Mage til arrogant smartass skal man satme lede længe efter.

PS. Gravgaard er fandme massiv. Ham den fede på mindst 120 kg+ prællede ligefrem af på ham....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uanset om jubelidioten overfaldt dommeren eller ej, så havde vi jo stort set tabt kampen allerede, da der var dømt straffespark pga. Christian Poulsens tåbelige overfald.

Så reelt er overfaldsmanden (idioten UDEN langt hår) ikke skyld i at vi ikke kommer til EM. Det klarede Christian Poulsen for os 10 sekunder før...

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Ja, han fik hvad han havde fortjent.

Ja, han fik det gode hit :smile:

Men der er trodsalt forskel på et voldeligt overfald på en dommer og et fredsommeligt streak. :smile:

Helt sikkert.. men tror de prøver ihærdigt at holde begge dele ude, så streakeren viser bare, at hvis nogen virkelig vil ind på banen, så er det svært at undgå. Men ellers er football også generelt lidt en anden sport, der slet ikke har problemer med voldelige "fans" i samme grad som europæisk fodbold.

Link to comment
Share on other sites

Det blev sgu en god kamp i anden halvleg og pænt spændende til slut - og så kommer sådan en idiot ind og saboterer det hele. :nonono:

Og det er jo på ingen måder man som svensk sidder og synes at det er fedt vi "vandt"... skitsurt...

Link to comment
Share on other sites

Det blev sgu en god kamp i anden halvleg og pænt spændende til slut - og så kommer sådan en idiot ind og saboterer det hele. :nonono:

Og det er jo på ingen måder man som svensk sidder og synes at det er fedt vi "vandt"... skitsurt...

Såvidt jeg kunne se, var der vist en del glade svenskere i Parken :wink:

Men ja, ærgerlig afslutning...

Link to comment
Share on other sites

Såvidt jeg kunne se, var der vist en del glade svenskere i Parken :wink:

Men ja, ærgerlig afslutning...

skulle måske omformulere det: på ingen måder føler jeg mig som svensk stolt :wink: Men tror sikkert der er flere svenske fans der tager chancen at fejre en sejr før Zlatan er tilbage - så kan vi snakke klaphat...

Link to comment
Share on other sites

Nu stod jeg med perfekt udsyn til begivenhederne.

Jeg kunne se hele den side hvor manden kommer ind fra da jeg stod oppe på et af kontortårnenes terasse.

Manden løber ind og stoppes af en af spillerne. Det må ikke ske. Man kan se vagterne stå med 5m mellemrum langs kanten af bennerne ind imod banen, ingen af dem når at flytte sig en millimeter. Håber de var påvirkede, for hvis man ikke kan stoppe en overvægtig fan der er piv stiv og skal løbe 7m og forcere bannerne for så at løbe 5m mere før han er på banen, ja så er der noget alvorligt galt!

Kom dommeren galt afsted? Nej, tossen rør ham næsten ikke.

Var dommeren i fare?

JA!

2min efter løber en anden spritstiv tosse ind på banen præcis samme sted. Han når at drible helt ned i modsat ende og score et mål. De sikkerhedsfolk gjorde INTET! De var ikke engang vågne efter første omgang..

Chr Poulsen er dum i nakken. Hans job er at holde hovedet koldt. Det er på et eller andet plan forståeligt at man vil sættte en modstander på plads efter en svinestreg, men så gør man det med små beskidte tricks istedet for en hovedløs reaktion som den der...

Link to comment
Share on other sites

skulle måske omformulere det: på ingen måder føler jeg mig som svensk stolt :wink: Men tror sikkert der er flere svenske fans der tager chancen at fejre en sejr før Zlatan er tilbage - så kan vi snakke klaphat...

Zlatan er måske heller ikke den smarteste, men jeg synes nu, at han blegner ved siden af Chr. Poulsen, der evigt og altid skal spille svinsk - og hvis i absolut skal vinde kampen, kan I da i det mindste give os at have den største idiot indlogeret på holdet :tongue:

Link to comment
Share on other sites

JO! - Gravgaard havde spist ham. :4mewantfood:

You wish :tongue: Der havde nok ikke været ret meget Gravgaard tilbage, hvis han havde bevæget sig ind på Christiansens løbebane :superman:

Hold fast, hvor må den mand i øvrigt blive træt af det hele, når han engang bliver ædru nok til at fatte det.

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Sad med nogle gutter og så "forestillingen".. der blev smidt den ene kommentar efter anden.. en af dem som kom op, sagt i sjov, var at det garanteret er en svensker i forklædning som ville ødelægge DKs chancer.. selvfølgelig er det ikke det, men jeg tænkte så, hva nu hvis det var en svensk tilskuer som havde udført den idiotiske handling, ville det så stadig gå udover DK og vil vi blive dømt som tabere med 0-3 fordi det sker i parken eller ville Sverige tabe kampen?

Link to comment
Share on other sites

Sad med nogle gutter og så "forestillingen".. der blev smidt den ene kommentar efter anden.. en af dem som kom op, sagt i sjov, var at det garanteret er en svensker i forklædning som ville ødelægge DKs chancer.. selvfølgelig er det ikke det, men jeg tænkte så, hva nu hvis det var en svensk tilskuer som havde udført den idiotiske handling, ville det så stadig gå udover DK og vil vi blive dømt som tabere med 0-3 fordi det sker i parken eller ville Sverige tabe kampen?

Det er da et underligt spørgsmål... Sikkerheden er hjemmebanens ansvar. At den sikkerhed er hullet som en si bliver straffet. Det er trist det går ud over spillerne, men det kan ikke straffes hårdt nok.

Link to comment
Share on other sites

Sad med nogle gutter og så "forestillingen".. der blev smidt den ene kommentar efter anden.. en af dem som kom op, sagt i sjov, var at det garanteret er en svensker i forklædning som ville ødelægge DKs chancer.. selvfølgelig er det ikke det, men jeg tænkte så, hva nu hvis det var en svensk tilskuer som havde udført den idiotiske handling, ville det så stadig gå udover DK og vil vi blive dømt som tabere med 0-3 fordi det sker i parken eller ville Sverige tabe kampen?

Det primære problem - tror jeg - er ikke, at det var en dansker, men at det er DK's hjemmebane, og derfor os der skal sørge for sikkerheden. Hvis ikke vi kan garantere for sikkerheden (og det kan man selvfølgelig aldrig i princippet), når der spilles på vores hjemmebane, kan vi enten ikke have tilskuere der, eller må alternativt slet ikke spille der.

Edit: Ptpoul var lidt hurtigere..

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Det er da et underligt spørgsmål... Sikkerheden er hjemmebanens ansvar. At den sikkerhed er hullet som en si bliver straffet. Det er trist det går ud over spillerne, men det kan ikke straffes hårdt nok.

Underligt..? øh, okay.. men mente det nu.. og tak for svaret :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sad med nogle gutter og så "forestillingen".. der blev smidt den ene kommentar efter anden.. en af dem som kom op, sagt i sjov, var at det garanteret er en svensker i forklædning som ville ødelægge DKs chancer.. selvfølgelig er det ikke det, men jeg tænkte så, hva nu hvis det var en svensk tilskuer som havde udført den idiotiske handling, ville det så stadig gå udover DK og vil vi blive dømt som tabere med 0-3 fordi det sker i parken eller ville Sverige tabe kampen?

Reesultatet af kampen havde nok været det samme, da det er DBU der straffes for ikke at sørge for sikkerheden. Måske ville vi undgå at skulle spille hjemmekampene uden tilskuere.

Deadline på DR2 havde allerede strikket en konspirationsteori sammen: Vores to ærkefjender (tysk dommer og svensk forklædt tilskuer) havde slået sig sammen om at smide os ud af turneringen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nu stod jeg med perfekt udsyn til begivenhederne.

Jeg kunne se hele den side hvor manden kommer ind fra da jeg stod oppe på et af kontortårnenes terasse.

Manden løber ind og stoppes af en af spillerne. Det må ikke ske. Man kan se vagterne stå med 5m mellemrum langs kanten af bennerne ind imod banen, ingen af dem når at flytte sig en millimeter. Håber de var påvirkede, for hvis man ikke kan stoppe en overvægtig fan der er piv stiv og skal løbe 7m og forcere bannerne for så at løbe 5m mere før han er på banen, ja så er der noget alvorligt galt!

Kom dommeren galt afsted? Nej, tossen rør ham næsten ikke.

Prøv gå ind på www.aftonbladet.se og kig på billedserien med tilhørende historie på hvad som hænde... "Han slog med knytnävarna" :laugh: Svenske journalister kan godt nok overdrive en smule ind imellem

Link to comment
Share on other sites

Sad med nogle gutter og så "forestillingen".. der blev smidt den ene kommentar efter anden.. en af dem som kom op, sagt i sjov, var at det garanteret er en svensker i forklædning som ville ødelægge DKs chancer.. selvfølgelig er det ikke det, men jeg tænkte så, hva nu hvis det var en svensk tilskuer som havde udført den idiotiske handling, ville det så stadig gå udover DK og vil vi blive dømt som tabere med 0-3 fordi det sker i parken eller ville Sverige tabe kampen?

Det er noget af en konspirationsteori :haha:.

De kontrollører er fuldstændig til grin. Kan husk DK-England for et års tid siden, hvor 3 Dr-Journalister løb lige så stille ind på banen under nationalmelodien og varmede op for sjov. Det tog 5min at fange dem, og først efter at 10Politimænd løb på banen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share