NFL 2007/2008


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Ahhh.. fantasy lingo..! :tongue:

Jeg håber at det er i orden at der bliver ævlet lidt om fantasy i denne tråd :blush:

Har nu skiftet Kicker Jeff Reed ud med rookie WR Robert Meachem fra Saints. Han har åbenbart gjort det godt i camp og kamp. Han er nu 3. reciever og en sleeper som jeg satser lidt på gør det godt. Derudover er rookie WR James Jones fra Packers også et kig værd. Der er stadig kamp om pladsen som 2. reciever hos Packers og Jones har muligheden især da kaptajn B kan lide hvad han ser.

Top 20 Fantasy Rookies

Fantasy risers and fallers

Alge Crumpler er på vej nedad listen og han er på mit hold. Heldigvis er Tony Schefler på vej op og han er ledig i min liga. Men begge har været skadet, så jeg vil se tiden an.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 761
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det hjælper jo ikke meget når han spiller for Raiders..! :tongue::laugh:

Hvad er en DST..? :blink:

Nu ikke alt det Raiders hån :laugh: Ej, forståeligt.. men ikke desto mindre tror jeg de får et bedre pass angreb i år(svært andet) og som indskifter i bye weeks kan det bære frugt alt efter modstander.

Link to comment
Share on other sites

Kicker og DSt blev også mere valgt fordi jeg ikke lige havde erfaring med draft og jeg kendte ikke lige de sidste spillere i draften. Jeg værger mig lidt ved at vælge Raiders spillere (Jerry Porter er også free agent) især fordi de har ikke har spillet så meget sammen med Daute Culpepper (eller hvem de nu vælger som starter). Har også lidt øje på RB Leon Washington NYJ, men venter lidt endnu.

Jeg havde valgt Vikings først, men efter at have kigget lidt nærmere på det regner jeg med at spille med Panthers

DST står for Defense/ Special Teams da man ikke vælger de individuelle forsvarsspillere og special teams ud over kickere.

Jeg ville target Jerry Porter helt klart.. alle 1 WRs på holdene kan næsten kun sikre sig en masse bolde og han skulle også være i top form og klar. Undrer mig ingen har taget ham. Leon Washington er en god RB, men at tage ham ville mest give mening hvis Jones er skadet, ellers tror jeg han er begrænset til 5-10 carries max.

Robert Meachem er noget af en sleeper i Saints offensiv, men han har også været skadet og er trods alt 3. receiver. James Jones har en større sleeper status imo pga. hans, som du selv siger, allerede gode kemi med Favre og det faktum at der er kamp om pladserne. Hvis ingen af de to WRs har bye week 6, så ville jeg grab James Jones :smile:

Alge Crumpler synes jeg mange taler, hvis ik dårligt om, så sætter spørgsmålstegn ved ham.. Der ville jeg tage Tony Schefler mens han er der. Han er lige røget i min liga også.

Hvor mange er I i ligaen? Og er det en PPR liga?

* Så lige i din risers link at Ronald Curry faktisk er favorit til nr. 1 WR i Raiders..Ronald Curry, WR, Raiders -- Curry's been impressive early in camp with acrobatic catches and excellent focus. At this point, he's probably the No. 1 target in the Raiders' passing game, and at 6-2, 220, he's got excellent size and the speed to make plays down the field.

Edited by Lynx
Link to comment
Share on other sites

Jeg håber at det er i orden at der bliver ævlet lidt om fantasy i denne tråd :blush:

Det går nok ja..! Bare der også kommer gang i alm. NFL snak også..! Men det er jeg sikker på det gør, så snart sæsonen starter.

Der er ikke nogen der har hørt noget om NFL picks..?

Nu ikke alt det Raiders hån :laugh: Ej, forståeligt.. men ikke desto mindre tror jeg de får et bedre pass angreb i år(svært andet) og som indskifter i bye weeks kan det bære frugt alt efter modstander.

Tjaa.. Culpepper har jo ikke vist meget sidste år, ellers er der JaMarcus Russel når han kommer på kontrakt, Andrew Walter, Jeff Otis eller Josh McCown? ( :laugh: ).. :tongue::wink:

Jeg tror ikke du skal håbe på for mange bolde i hænderne på raiders' WR..

Link to comment
Share on other sites

Tjaa.. Culpepper har jo ikke vist meget sidste år, ellers er der JaMarcus Russel når han kommer på kontrakt, Andrew Walter, Jeff Otis eller Josh McCown? ( :laugh: ).. :tongue::wink:

Jeg tror ikke du skal håbe på for mange bolde i hænderne på raiders' WR..

JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO JO :banana::banana::banana::cry3:

Link to comment
Share on other sites

Som det ser ud nu er det Josh McCown der starter for Raiders, ihvertfald på deres depth chart. Problemet som jeg ser det er at, kasteangrebet er ikke særlig godt sammenspillet pga. småskader, en masse fnidder på de indre linjer og kontrakt hold-out. Løbeangrebet fungerer heller ikke super godt. LaMont Jordan er småskadet og har ikke spillet i preseason. Det har Dominic Rhodes, men han er suspenderet i 4 kampe og Raiders har bye week i uge 5, så først i 6. uge kommer han på banen. JaMarcus Russell har ikke kontrakt endnu og jeg tvivler på at han kommer på banen i denne sæson. Lige nu er han 4. valg på QB.

Det lysner i øst for Raiders med ny træner og spillere, men jeg forudser at de først kommer igang i 2. halvdel af sæsonen. De er igang med et genopbygningsår i år, men resultatmæssigt går det bedre i år end sidste år (kunne det gå værre? :tongue: ).

Link to comment
Share on other sites

Som det ser ud nu er det Josh McCown der starter for Raiders, ihvertfald på deres depth chart. Problemet som jeg ser det er at, kasteangrebet er ikke særlig godt sammenspillet pga. småskader, en masse fnidder på de indre linjer og kontrakt hold-out. Løbeangrebet fungerer heller ikke super godt. LaMont Jordan er småskadet og har ikke spillet i preseason. Det har Dominic Rhodes, men han er suspenderet i 4 kampe og Raiders har bye week i uge 5, så først i 6. uge kommer han på banen. JaMarcus Russell har ikke kontrakt endnu og jeg tvivler på at han kommer på banen i denne sæson. Lige nu er han 4. valg på QB.

Det lysner i øst for Raiders med ny træner og spillere, men jeg forudser at de først kommer igang i 2. halvdel af sæsonen. De er igang med et genopbygningsår i år, men resultatmæssigt går det bedre i år end sidste år (kunne det gå værre? :tongue: ).

Hvad er problemerne med at få Russell på kontrakt, siden du ikke mener han kommer på banen? medmindre du mener det er fordi han er rookie..?

Men ja, det ser sort ud ( :tongue: ) for Raiders. Jeg sagde det sidste år, og jeg siger det igen. De kommer ikke ret meget videre før Al Davis træder tilbage.

Link to comment
Share on other sites

Hvad er problemerne med at få Russell på kontrakt, siden du ikke mener han kommer på banen? medmindre du mener det er fordi han er rookie..?

Men ja, det ser sort ud ( :tongue: ) for Raiders. Jeg sagde det sidste år, og jeg siger det igen. De kommer ikke ret meget videre før Al Davis træder tilbage.

I og med at han ikke har skrevet under, deltager han ikke i i training camps og har ikke mulighed for at spille sig på holdet. Han er et supertalent på QB, ingen tvivl om det. Men selv det største talent skal træne for at være med. Dvs. at han rent faktisk ikke er en del af Raiders QB regnestykke lige pt. For hver dag han udebliver fra træning forværrer han sine chancer for at lære sine medspillere at kende og opnå en plads på rosteren.

Hvorfor kontrakten ikke er kommet i hus er der ikke nogen der vil udtale sig om, ud over det sandsynligvis handler sig om det beløb han er garanteret udbetalt. Houston betalte QB Mario Williams 26,5 mio$ sidste år og Russell vil øjensynligt have mere.

Kontrakten skulle efter sigende være ret kompleks og iflg. seneste nyt skulle de ikke engang være tæt på at skrive under. Spørgsmålet er efterhånden ikke om hvor meget af preseason han når at spille med i, men mere om hvor langt ind i regular season de når før han skriver under.

Link to comment
Share on other sites

I og med at han ikke har skrevet under, deltager han ikke i i training camps og har ikke mulighed for at spille sig på holdet. Han er et supertalent på QB, ingen tvivl om det. Men selv det største talent skal træne for at være med. Dvs. at han rent faktisk ikke er en del af Raiders QB regnestykke lige pt. For hver dag han udebliver fra træning forværrer han sine chancer for at lære sine medspillere at kende og opnå en plads på rosteren.

Hvorfor kontrakten ikke er kommet i hus er der ikke nogen der vil udtale sig om, ud over det sandsynligvis handler sig om det beløb han er garanteret udbetalt. Houston betalte QB Mario Williams 26,5 mio$ sidste år og Russell vil øjensynligt have mere.

Kontrakten skulle efter sigende være ret kompleks og iflg. seneste nyt skulle de ikke engang være tæt på at skrive under. Spørgsmålet er efterhånden ikke om hvor meget af preseason han når at spille med i, men mere om hvor langt ind i regular season de når før han skriver under.

Nu er det jo ikke sådan, at holdene ikke træner i løbet af sæsonen. Så hvis Russell kommer på kontrakt, lad os sige efter 2-3 runder, vil jeg ikke mene det er usandsynligt at han vil kunne starte i løbet af sæsonen. Især ikke når man ser på hvem Raiders ellers har til at stå bag center.

Link to comment
Share on other sites

Vick farcen fortsætter...

Fredag eftermiddag kl 15 dansk tid, udløb tiden for at Michael Vick kunne indgå forlig, uden at få rejst yderligere tiltale mod ham. Et forlig der kunne have sendt Vick i fængsel i 1-2 år, istedet for de op til 5 år strafferammen tillader for de stående tiltalelser mod ham. Alle Vicks medtiltale har indgået forlig.

Personligt syntes jeg, såfremt han er skyldig, at det er direkte stupidt ikke at indgå et forlig. Desværre er der endnu ikke noget officielt om hvad status er, men jeg mistænker lidt Vick for ikke at have indgået et forlig. Hvilket hans advokater eftersigende har rådet ham til.

Det er før blevet nævnt, at grunden til Vick kunne have været med til det han er tiltalt for, og muligvis tro han ikke ville blive opdaget, er at han ikke skulle have alt for mange brikker at flytte med.

Link to comment
Share on other sites

Nu er det jo ikke sådan, at holdene ikke træner i løbet af sæsonen. Så hvis Russell kommer på kontrakt, lad os sige efter 2-3 runder, vil jeg ikke mene det er usandsynligt at han vil kunne starte i løbet af sæsonen. Især ikke når man ser på hvem Raiders ellers har til at stå bag center.

Det kommer også an på hvordan sæsonen forløber. Jeg tror nu ikke at han starter, men han skal da nok få nogle snaps. Er det helt håbløst til sidst i sæsonen kunne man jo sagtens forestille sig at han fik lov at starte. Det er kun 2 førsterunde valgte QB's (Carson Palmer CIN og Jason Campbell WAS) siden 1990 der ikke er kommet på banen i deres rookie sæson.

Jeg ved heller ikke lige hvilken type coach Kiffin er. Om han vil "straffe" ham for ikke at skrive under eller om han mener det er for risikofyldt at have en rookie på banen. Og så er der også lige ejer Al Davis' holdning til det hele. Han har jo før gået imod sine træneres beslutninger om hvem der skal benyttes og ikke benyttes.

I mine øjne er Culpepper en der burde starte hvis hans knæ kan holde til det. Han har den klart bedste arm og han har også erfaringen.

Andrew Walter blev kastet for løverne sidste år i hans 2. sæson, efter at have været backup det første år uden at have været på banen. Han spillede 12 kampe heraf 8 som starter. Det var ikke kun hans skyld at det gik så galt sidste år. Men han er nok kun 3. valg i år.

Josh McCown var back-up i Detroit sidste sæson og har ikke spillet siden 2005. Men han var førstevalg i Raiders indtil Culpepper blev hentet. Culpepper er klart bedre men hans knæskade fra sidste år gør ham til et lidt usikkert valg. Men der er stadig tid til at ændre på det.

Der er stadig kamp om pladsen som starter og jeg tipper at Culpepper nupper den og holder den.

Link to comment
Share on other sites

Det kommer også an på hvordan sæsonen forløber. Jeg tror nu ikke at han starter, men han skal da nok få nogle snaps. Er det helt håbløst til sidst i sæsonen kunne man jo sagtens forestille sig at han fik lov at starte. Det er kun 2 førsterunde valgte QB's (Carson Palmer CIN og Jason Campbell WAS) siden 1990 der ikke er kommet på banen i deres rookie sæson.

Jeg ved heller ikke lige hvilken type coach Kiffin er. Om han vil "straffe" ham for ikke at skrive under eller om han mener det er for risikofyldt at have en rookie på banen. Og så er der også lige ejer Al Davis' holdning til det hele. Han har jo før gået imod sine træneres beslutninger om hvem der skal benyttes og ikke benyttes.

I mine øjne er Culpepper en der burde starte hvis hans knæ kan holde til det. Han har den klart bedste arm og han har også erfaringen.

Andrew Walter blev kastet for løverne sidste år i hans 2. sæson, efter at have været backup det første år uden at have været på banen. Han spillede 12 kampe heraf 8 som starter. Det var ikke kun hans skyld at det gik så galt sidste år. Men han er nok kun 3. valg i år.

Josh McCown var back-up i Detroit sidste sæson og har ikke spillet siden 2005. Men han var førstevalg i Raiders indtil Culpepper blev hentet. Culpepper er klart bedre men hans knæskade fra sidste år gør ham til et lidt usikkert valg. Men der er stadig tid til at ændre på det.

Der er stadig kamp om pladsen som starter og jeg tipper at Culpepper nupper den og holder den.

Quoted for truth..!

Jeg er 100% enig.. Culpepper bør være førstevalget... Men som du påpeger det er Al Davis en X-factor..

Link to comment
Share on other sites

Vick farcen fortsætter...

Fredag eftermiddag kl 15 dansk tid, udløb tiden for at Michael Vick kunne indgå forlig, uden at få rejst yderligere tiltale mod ham. Et forlig der kunne have sendt Vick i fængsel i 1-2 år, istedet for de op til 5 år strafferammen tillader for de stående tiltalelser mod ham. Alle Vicks medtiltale har indgået forlig.

Personligt syntes jeg, såfremt han er skyldig, at det er direkte stupidt ikke at indgå et forlig. Desværre er der endnu ikke noget officielt om hvad status er, men jeg mistænker lidt Vick for ikke at have indgået et forlig. Hvilket hans advokater eftersigende har rådet ham til.

Det er før blevet nævnt, at grunden til Vick kunne have været med til det han er tiltalt for, og muligvis tro han ikke ville blive opdaget, er at han ikke skulle have alt for mange brikker at flytte med.

Eller også er han ikke skyldig, eller tror han at sine chancer for at blive frifundet er store. Hvis han tog forliget ville hans NFL tid være forbi...

Link to comment
Share on other sites

Sjovt at vi lige diskuterer Raiders. For et par timer siden blev denne analyse postet på NFL.com: Raiders aren't messin' with the kid

Det ser ud som om han er nogenlunde enig med os. Jeg havde selv tippet at Raiders kunne vinde 6-8 kampe, mens Pat Kirwan mener at 4-6 vundne er realistisk.

P.S. Der er flere rapporter fra diverse training camps i den grå boks til højre

Edited by Mr.Freeze
Link to comment
Share on other sites

Eller også er han ikke skyldig, eller tror han at sine chancer for at blive frifundet er store. Hvis han tog forliget ville hans NFL tid være forbi...

Den eneste grund til jeg kan se Vick ikke skulle tage forliget, er at han er uskyldig. Ellers ville det være komplet stupidt.

Nu er der tilføjet ekstra anklager mod Vick, henrettelse af 8 hunde. Ifølge amerikansk lovgivning kan Vick tildeles 5 år, for hver dræbt hund. Dvs. 40 år oven i hatten. :blink: Selvfølgelig er de 40 ikke sandsynlige, men 10-12 kan det hurtigt blive til.

Link to comment
Share on other sites

Nå nu fik jeg draftet....

1. S Alexander - RB - (SEA) - 4. pick i draften

2. Tom Brady - QB - (NE)

3. Tory Holt - WR - (STL)

4. Donald Driver - WR - (GB)

5. DST Bears

6. Tatum Bell - RB - (DET)

7. Ben Watson - TE - (NE)

8. Ben Roethlisberger - QB - (PIT)

9. Joey Galloway - WR - (TB)

10. A Vinatieri - K - (IND)

11. D.J. Hackett - WR - (SEA)

12. Chris Henry - RB rookie - (TEN)

13. Owen Daniels - TE (HOU)

14. Jeff Reed - K (PIT)

Sad med lidt blandet smag efter draften, fik nemlig ikke min 2. "super" RB. De andre draftede RB/WR som gale, håber jeg kan trade mig frem til Cendric Benson. Samtidigt fik jeg taget en TE som havde samme bye week som min anden, oh well...

Link to comment
Share on other sites

Nå nu fik jeg draftet....

1. S Alexander - RB - (SEA) - 4. pick i draften

2. Tom Brady - QB - (NE)

3. Tory Holt - WR - (STL)

4. Donald Driver - WR - (GB)

5. DST Bears

6. Tatum Bell - RB - (DET)

7. Ben Watson - TE - (NE)

8. Ben Roethlisberger - QB - (PIT)

9. Joey Galloway - WR - (TB)

10. A Vinatieri - K - (IND)

11. D.J. Hackett - WR - (SEA)

12. Chris Henry - RB rookie - (TEN)

13. Owen Daniels - TE (HOU)

14. Jeff Reed - K (PIT)

Sad med lidt blandet smag efter draften, fik nemlig ikke min 2. "super" RB. De andre draftede RB/WR som gale, håber jeg kan trade mig frem til Cendric Benson. Samtidigt fik jeg taget en TE som havde samme bye week som min anden, oh well...

Jeg synes det ser fornuftigt ud: En stjerne QB, RB, WR, DST og K. Så kan det da ikke gøres meget bedre. Måske lidt tyndt besat på RB som du selv skriver. Der er forskellige meninger om Tatum Bell, men jeg har ham på mit hold og tror på ham :4thumbup: Ben Watson på TE burde være sikker i din opstilling og jeg ville nok prøve at finde en anden TE (læs bedre) end Daniels.

Der er jo stadig et par uger til at sæsonen starter og der kan nå at ske mange ting endnu. Der er blevet smidt nogle navne på sleepers og rookies her i tråden som du nok bør holde øje med. Hold også øje med transaction reporten. Nogen gange sker der nogle mærkelige ting der.

Link to comment
Share on other sites

Problemet er bare at markedet er næsten støvsuget for TE's... Heldigivis har de begge først bye i week 10, så der er trods alt stor chance for at en bedre bliver droppede før det :bigsmile:

Jeg har overvejet at byde Alexander+Tatum for Addai+Benson, han draftede dog Addai med 6. pick så kan godt blive svært, så har overvejet at tilbyde Chicago DST for Eagles DST, tror alligevel ikke at Hester kan gentage sidste år.

Link to comment
Share on other sites

Nå nu fik jeg draftet....

1. S Alexander - RB - (SEA) - 4. pick i draften

2. Tom Brady - QB - (NE)

3. Tory Holt - WR - (STL)

4. Donald Driver - WR - (GB)

5. DST Bears

6. Tatum Bell - RB - (DET)

7. Ben Watson - TE - (NE)

8. Ben Roethlisberger - QB - (PIT)

9. Joey Galloway - WR - (TB)

10. A Vinatieri - K - (IND)

11. D.J. Hackett - WR - (SEA)

12. Chris Henry - RB rookie - (TEN)

13. Owen Daniels - TE (HOU)

14. Jeff Reed - K (PIT)

Sad med lidt blandet smag efter draften, fik nemlig ikke min 2. "super" RB. De andre draftede RB/WR som gale, håber jeg kan trade mig frem til Cendric Benson. Samtidigt fik jeg taget en TE som havde samme bye week som min anden, oh well...

Slet ikke dårlig draft der.. synes generelt pladserne ser godt besat ud, men jeg synes nu der er to fejl runde picks(alt efter scoring system). Brady i runde 2., der ville jeg nok havde satset på en bedre RB som man må antage stadig var der. Der ud over så er 5. runde alt alt for tidligt at draft DST i.

Men det virker som om du har handlet en del efter flowet i draften med tidlige WRs og en TE i runde 7.

Skal man se på dem du har fået så er Alexander jo en solid RB som nok skal give dig points efter dit 4. valg. Tom Brady kommer til at ligge på nivaue med de andre top QBs og så har du to bundsolide WRs i Driver og Holt.. Holt bliver anset som den bedste fantasy WR i de fleste mock drafts. Ben Watson og Vinatieri er også solide valg som ikke kan diskuteres, men man skal dog havde in mente at Ben Watson er i et Pats angreb der spreder bolden meget ud, dvs. han nærmer sig på ingen måde de andre top TEs som figurere som fx. Gonzales, Todd Heap, osv. Dit andet valg i Tatum Bell er en chance, han kan både blive et bust og et flop, set med øjnene at dit 2. valg som RB skal producere points.. det er især shaky når man ser på din RB backup i Chris Henry som ikke er starter og skal dele carries, at best. Ang. din 3 WR så er Galloway første valg i TB, men jeg tvivler stærkt på han kommer op med store tal, dog er han altid en stor TD trussel.. jeg ville dog nok vælge DJ. Hackett som 3. valg, da han er en ret stor sleeper pt.

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at komme af med/trade op til noget bedre med følgende spillere;

Ben Roethlisberger

Joey Galloway

Jeff Reed

Chris Henry / Tatum Bell

Big Ben er ret hot pt. og han god trade value, især hvis du kan finde et hold der ikke er i en optimal QB situation. Joey Galloway kan du bruge til at trade op sammen med fx. andre spillere fra dig. Jeff Reed ved jeg ik om du kan komme af med, men prøv.. og så skal du have forbedret RB, så prøv enten at bytte Big Ben og nogle andre væk til en mere solid RB end Chris Henry og ellers prøv at lave en god handel med Tatum Bell, men ikke undervurder ham i værdi.

Ellers ville jeg også prøve at komme af med Ben Watson til en mere standout TE på et hold.

Jeg har overvejet at byde Alexander+Tatum for Addai+Benson

Det skal du ik' gøre imo - Alexander har højere værdi end Addai(Addai tror jeg er lige i PPR formatter) og Tatum er kun meget lidt under Benson.

Link to comment
Share on other sites

Og nyt i Vick sagen.. Han har nu valgt at lave en aftale med anklage myndigheden og erklære sig skyldig.

Det lugter grumt for hans karriere, men jeg tror han har indset at det var en eneste vej ud for at havde en chance for at spille igen, omend hvor lille. Han risikere op til 5 års straf, men man kan læse på draftday.dk at CNN har spået om en nedsættelse til mellem 18-36 mnd's fængsel.

Kort sagt, Vick er på røven og Falcons kan nu officelt se sig om efter en ny QB til deres fremtid..

Link to comment
Share on other sites

Chicago DST blev draftet på auto-pilot, da jeg ikke kunne bestemme mig hvilken RB jeg ville have. Det resultede i at følgende RB blev draftet før jeg fik draft igen:

Jerious Norwood (RB ATL)

Adrian Peterson (RB MIN)

Jamal Lewis (RB CLE)

Ahman Green (RB HOU)

Marion Barber (RB DAL)

Cadillac Williams (RB TB)

Ravens og Pats DST blev iøvrigt draftet i 6. runde før mig. Men ja, Chigaco DST er ikke pick #52 værd, med mindre Hester kan gentage succesen.

Terry Holt blev også draftet på auto-pilot, da der gik panik i mig da de 2 RB's jeg ville have røg.

Valget af Tom Brady kan jeg godt se i bakspejlet var et fejlslagende et. For I de 6 picks der var mellem mit 2. og 3. valg røg både E. James og T.Henry (til samme gut, som draftede Manning i første runde med auto-pilot), E. James havde dog samme bye week som Alexander....

Iøvrigt får jeg aldrig afsat de der spillere. De fleste i ligaen har samme, bedre eller lige under niveau af de spillere... Og hvis jeg endelig får dem afsat er det nok til samme niveau spillere, er ikke den store fidus ved at bytte æbler...

Tatum Bell sidder i øjeblikket godt i Detroit og skal ikke rigtig dele den så meget med Kevin Jones, det eneste problem ved det er at Detroit generelt stinker (vinder ikke kampe), og når man er bagud passer man generelt bolden mere for ikke at spilde så meget tid.

Tog Ben Watson fordi Gonzales og Todd Heap blev draftet foran mig, så stod valget mellem Chris Cooley og Ben Watson, selvom jeg godt kan se at Brady kommer til at sprede spillet meget i år, tror jeg nu de forskellige forsvar i ligaen vil fokusere mere på de "dygtige" WR's og derved give Watson mere plads.

Edited by FFS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share