NFL 2007/2008


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der kan forklare mig hvorfor Dieon Branch ikke spillede med for Seahawks?!?! Eller ihvertfald ikke grab bolde/blev spillet!? Han blev da udnævnt til ny 1. WR hos dem.. kan ikke se han skulle være skadet.

Det er fandme en omgang lort for mit fantasy hold.. der stod heller intet som notat til ham. :sleepy:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 761
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er der nogen der kan forklare mig hvorfor Dieon Branch ikke spillede med for Seahawks?!?! Eller ihvertfald ikke grab bolde/blev spillet!? Han blev da udnævnt til ny 1. WR hos dem.. kan ikke se han skulle være skadet.

Det er fandme en omgang lort for mit fantasy hold.. der stod heller intet som notat til ham. :sleepy:

WR Deion Branch failed to catch a pass in Week 1 against the Bucs.

(Updated 9/09/2007)

IMPACT

He was on the field plenty, but was targeted on just three of Matt Hasselbeck's 24 throws, with two of them coming on back-to-back incompletions in the second quarters.

According to the Seattle Times, even though Seahawks WR Deion Branch was held without a catch Sunday against Tampa Bay for the first time in 66 games in which he has been on the active roster for his team, coach Mike Holmgren said expect more for his top WR this year. "In our system right now, Deion should touch the ball more than any of the other receivers," Holmgren said. "We've done this with teams as well. You come in and you say 'OK, we're not going to let him touch the ball quite as much,' and clearly they had that as part of the plan."

(Updated 09/10/2007).

FANTASY ANALYSIS

Continue to use Branch as a low-end No. 2 Fantasy WR. will look to get onto the board in Week 2 at Arizona.

Link to comment
Share on other sites

Var der nogen der så de 2 kampe i nat? Puha der var underholdning for pengene 2 super tætte kampe. Steve McNair så meget uskarp ud. Gang på gang kastede han for højt til sine recievere. Han udgik til sidst med en skade og så kom Kyle Boller ind istedet med knap 5 minutter igen efter at Bengals har fumlet bolden. På det sidste drive, fra Bengals 24 yd line, var de tæt på at score det udlignende TD, der ville have sendt kampen i OT. Todd Heap bliver dømt for det tyndeste off. pass interference nord for alperne i end zone. De stod på 1-yard linjen og med en 10 yard straf røg de ud på 11-yard linjen. Så får de 4 yards på et løb af McGahee. For derefter at kaste den 2 gange. Første kast er incomplete og andet kast bliver interceptet i end zone for et touchback. Bengals vinder med 27-20.

I den anden kamp fører Cardinals 17-13 med 2.58 igen. Her kører Alex Smith et drive fra egen 14 yard linje. Med masser af incomplete kast og et par straffe. På 23 yard linjen kaster Smith 22 yards til Arnaz Battle som griber og fumler på 1 yard linjen ind i end zone. Darrell Jackson får bolden men ifølge reglerne skal bolden placeres der hvor fumblen blev lavet. 1 kast senere har Arnaz Battle scoret TD og XP er også klaret. Med 22 sekunder igen kaster Leinart en interception i et sidste desperat forsøg på at få scoret.

49'ers vinder med 20-17.

Mand det var sgu spændende!! Det har været nogle fede kampe de har vist i denne uge. Men jeg glæder mig til at få indhentet alt den søvn jeg har mistet siden i torsdags :4thumbup:

JaMarcus Russell skriver under, får 30 mio$

Link to comment
Share on other sites

Ja det var sku gode kampe.. føler mig dog lidt træt :tongue:

Men måtte følge med, da min fantasy kamp blev afgjort igår (tak Gore).. så jeg vandt sku heldigvis min første kamp med 83-76 :4thumbup:

Og så blev Raiders endeligt enige med grådige Russell.. med det han har ført dem igennem så skal der ikke fejles meget før fans vender sig mod ham.

Derudover må man sige at det ser dårligt ud for Giants - Eli Manning skadet i 2-3 kampe min., Brandon Jacobs ude 4-5 kampe.. puha.

Edited by Lynx
Link to comment
Share on other sites

Ja det var sku gode kampe.. føler mig dog lidt træt :tongue:

Men måtte følge med, da min fantasy kamp blev afgjort igår (tak Gore).. så jeg vandt sku heldigvis min første kamp med 83-76 :4thumbup:

Og så blev Raiders endeligt enige med grådige Russell.. med det han har ført dem igennem så skal der ikke fejles meget før fans vender sig mod ham.

Derudover må man sige at det ser dårligt ud for Giants - Eli Manning skadet i 2-3 kampe min., Brandon Jacobs ude 4-5 kampe.. puha.

Hvorfor kalder du ham grådig..? Nu kender jeg ikke hele kontraktens omfang, men sopm førstevalg skal han have mere end 2. valget, sådan er det bare. Calvin Johnson fik næsten 28 mio. $ garanteret. Desuden skal Russell også betales lidt ekstra da han er QB, og den position bli'r historisk betalt bedst.

Nu kender jeg desværre ikke kontraktens fulde omfang, så jeg kan tage fejl. Men det er desværre sådan tendensen er, at de høje draftpicks bli'r betalt mere og mere. Personligt syntes jeg de alle skulle have en rookie deal på 2 år og ikke engang ½delen af hvad de får nu. Derefter kan de så signe en stor kontrakt, såfremt de har gjort sig fortjent til det. Men men, så ville klubberne nok heller ikke kunne holde på deres draftpicks i mere end 2 år, og det er de heller ikke interesserede i..

pest eller kolera...?

Link to comment
Share on other sites

Sakset fra tv3's nfl hjemmeside:

Kære alle,

Tak for alle jeres mails og øvrige henvendelser omkring vores NFL-dækning. Der er heldigvis rigtigt mange positive tilkendegivelser, og personligt synes jeg også, at vores hold fik en flot start i omgivelser, der matcher det fantastiske tv-produkt, som NFL er. Når det er sagt, så må jeg erkende, at størsteparten af inputtene har omhandlet frekvensen af og håndteringen af reklamebreaks undervejs. Jeg skal være den første til at indrømme, at jeg også hoppede i stolen, når kommentatorerne blev afbrudt midt i sætninger, og selvom NFL er designet til afvikling af de såkaldte power-breaks, så var der for mange i aftes efter min smag. Vi lever af reklame-indtægter, og det er de, der gør, at vi generelt er istand til at putte masser af vitaminer og ressourcer i vores dækning af sport. Jeres henvendelser er dog ikke passeret ubemærket. Vi har i dag haft en god dialog med direktøren for Tv3+, der har besluttet, at vi fremover skærer ned på antallet af power-breaks, så der ikke bliver overdoceret. Det vil I kunne opleve fra den kommende søndag.

Fortsæt endelig med at rise og rose. Vi er stolte over, at vi har fået muligheden for at sende NFL, og vi har dyb respekt for, at I er en masse, der kan bidrage til, at vi får skabt et produkt af højeste klasse.

God NFL-sæson

Peter Nørrelund

Sportschef,

Viasat

Link to comment
Share on other sites

Sakset fra tv3's nfl hjemmeside:

Kære alle,

Tak for alle jeres mails og øvrige henvendelser omkring vores NFL-dækning. Der er heldigvis rigtigt mange positive tilkendegivelser, og personligt synes jeg også, at vores hold fik en flot start i omgivelser, der matcher det fantastiske tv-produkt, som NFL er. Når det er sagt, så må jeg erkende, at størsteparten af inputtene har omhandlet frekvensen af og håndteringen af reklamebreaks undervejs. Jeg skal være den første til at indrømme, at jeg også hoppede i stolen, når kommentatorerne blev afbrudt midt i sætninger, og selvom NFL er designet til afvikling af de såkaldte power-breaks, så var der for mange i aftes efter min smag. Vi lever af reklame-indtægter, og det er de, der gør, at vi generelt er istand til at putte masser af vitaminer og ressourcer i vores dækning af sport. Jeres henvendelser er dog ikke passeret ubemærket. Vi har i dag haft en god dialog med direktøren for Tv3+, der har besluttet, at vi fremover skærer ned på antallet af power-breaks, så der ikke bliver overdoceret. Det vil I kunne opleve fra den kommende søndag.

Fortsæt endelig med at rise og rose. Vi er stolte over, at vi har fået muligheden for at sende NFL, og vi har dyb respekt for, at I er en masse, der kan bidrage til, at vi får skabt et produkt af højeste klasse.

God NFL-sæson

Peter Nørrelund

Sportschef,

Viasat

Det var næsten også et must. Jeg lagde mig til at sove istedet for at se nfl. Jeg ved godt at vi blev forkælet på zulu hvor der ikke var reklamer, hvor det var yderst kompetente værter og staffet i det hele taget virkede mere proff.

På 3+ var der ustansligt reklamer, og det var de samme reklamer. Værterne blev afbrudt, kameravinklerne var dårlige, og deres 3 mands setup virkede ikke rigtigt. Enten ville de alle sammen sige noget, ellers var der pinlig tavshed. Man må håbe at det bliver bedre med tiden.

Men ak ak, ville gå igennem ild og vand for at få tv2sport - dumme antenneforening

Link to comment
Share on other sites

Det går hurtigt i NFL - Charlie Frye startede som QB for Browns i første runde uden den store succes og få dage senere er han sendt til Seahawks for et 6. runde valg :blink:

Ang TV3+ sending så var det præget af nerver både hos værterne og produktionen men det skal nok blive bedre. Dog er der lidt for meget popsmart brug af engelske udtryk hvor der findes danske eller mærkelige oversættelser(høre fodskridt?)

Det ville dog være dejligt hvis den sene søndagskamp bliver genudsendt hver uge dagen efter

Link to comment
Share on other sites

Det går hurtigt i NFL - Charlie Frye startede som QB for Browns i første runde uden den store succes og få dage senere er han sendt til Seahawks for et 6. runde valg :blink:

Ang TV3+ sending så var det præget af nerver både hos værterne og produktionen men det skal nok blive bedre. Dog er der lidt for meget popsmart brug af engelske udtryk hvor der findes danske eller mærkelige oversættelser(høre fodskridt?)

Det ville dog være dejligt hvis den sene søndagskamp bliver genudsendt hver uge dagen efter

Jeg tror rent faktisk, at de til tider vil genudsende den sene søndagskamp på TV2Sport, endda med amerikanske kommentatorer, samt i redigeret version, så vi slipper for de mange reklame breaks. :smile: Det er i hvert fald set med en kamp indtil videre..

Desuden ser det nu ud til at være den er god nok mht. Patrioternes snyd i kampen mod Jets. :nonono: Ufatteligt at et hold der virker så stærkt på papiret, tyer til snyd for at være vinde kampe. Mon den styrke vi så fra Patriots mod Jets var meget eller lidt præget af brug af denne snyd..?

I værste tilfælde kan straffen for at snyde resultere i tab er flere draftpicks, samt at Robert Kraft kan se sig nødsaget til at suspendere eller sågar fyre hans HC. Sidstnævnte tvivler jeg dog stærkt på.

Link to comment
Share on other sites

Tv2sport genudsender monday night kampen og den sene kamp søndag fra tv3+ (med US kommentatorer). Jeg blev nødt til at tage på arbejde inden 49'ers kampen var færdig, så det var rart at de genudsendte den da jeg kom hjem fra job ved 14-tiden :4thumbup: De genudsendte i øvrigt Ravens-Bengals igår aftes ved 23-tiden

Link to comment
Share on other sites

Klippet fra Draftday.dk

Kirurg: Everett vil næppe gå igenSkrevet af Søren Hygum Hansen, 11. September 2007 - 5:05

Buffalo Bills' tight end Kevin Everett kommer næppe til at gå igen - og pådrog sig en "katastrofal" og livstruende skade i nakken, da han søndag blev skadet i et opgør mod Denver Broncos.

Det sagde den kirurg, der sent søndag aften operede Everett på et hospital i Buffalo, natten til tirsdag på et pressemøde.

Ifølge kirurgen er Everett stadig i livsfare, fordi han stadig risikerer at få problemer med at træke vejret eller at få infektioner.

- Vores største bekymring i forhold til den umiddelbare livsfare er små klumper af blod, der kan fare rundt og sætte sig fast i hjertet eller lungerne, sagde kirurgen, Andrew Cappucino.

Han fortalte dog også, at den 25-årige spiller viste enkelte tegn på bevægelse.

- Bedste scenario er, at han kommer sig helt, men det er ikke sandsynligt. Jeg tror, at der vil være en form for neurologisk svækkelse, forklarede kirurgen.

Everett blev skadet, da han stødte sammen med Broncos' Domenik Hixon på et kickoff.

Han ligger i øjeblikket i respirator på hospitalet. Under operationen fik han indopereret en plade i nakken, samtidig med at et brud mellem to ryghvirvler blev sat sammen.

Men ikke alle skader til Everetts nakke blev repareret.

- Jeg vurderede på baggrund af min undersøgelse forud for operationen, at der er mindre end fem til ti procent chance for, at han genvinder sin fulde førlighed, forklarede Cappucino.

Ifølge Andrew Cappucino er Everett vågen og bevidst om sine skader.

- Jeg har fortalt Kevin, at sandsynligheden for, at han kommer sig helt, er små. Jeg var ærlig over for ham, og han sagde: "Gør alt, hvad du kan, for at hjælpe mig", siger kirurgen.

Everetts mor er kommet til Buffalo fra Texas og har fået lov til at se sin søn.

Kevin Everett blev valgt i tredje runde af 2005-draften ovenpå en udmærket karriere hos University of Miami. Han sad ude hele 2005 med en skade og greb en enkelt bold for en yard i 2006.

Det er fan'me sindssygt :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Klippet fra Draftday.dk

Det er fan'me sindssygt :crazy:

Du er 25 år og lever din drøm ud om at leve af din hobby. På et splitsekund er du forvandlet til en grøntsag i en kørestol (i værste fald). Måske skulle man sætte lidt mere pris på sin egen hverdag....

EDIT: Men det er netop sådanne ting der kan få folk til at stå sammen og kæmpe hårdere. Så måske ser vi et Bills hold der vil kæmpe ekstra for deres faldne kammerat. Det er jo set tidligere både i NFL men også andre sportsgrene (og Hollywood).

Edited by Mr.Freeze
Link to comment
Share on other sites

Det bliver garanteret ikke andet end en økonomisk kompensation af en eller anden art :smile:

Jeg tror det som minimum bliver et par draftpicks i næste års draft.

Det er en klar overtrædelse af NFLs reglement, ikke at andre ikke har gjort det eller gør det, men nu er det Patriots der er fanget med fingrene i kagedåsen. Jeg tror Roger Goodell sætter strafferammen rimelig højt i dette tilfælde. Desuden vil Robert Kraft også være i stand til at udsætte holdet/træneren for yderligere sanktioner, såfremt det bliver en nødvendighed.

Link to comment
Share on other sites

Tror også helt bestemt at straffen bliver mere end økonomisk. Det virekr generelt som om Goddell vil skride ind over for alt der ikke er god omtale for NFL og hvor der overskrides regler.

Som Anders siger har der været snak om at de mister nogle draft picks næste år. En anden mulighed, omend lille, ville være at give Bill Belichick karantæne fra x antal kampe.

Link to comment
Share on other sites

Så kom der afgørelse i 'Spy Game' sagen for Patriots.

Goodell har idømt følgende:

Bill Belichick:

500.000 $ i bøde (Den masksimale bødestraf).

Patriots:

250.000 $ i bøde

Såfremt Patriots går i slutspillet fratages de et 1. rundevalg i draften til næste år. Kommer de ikke i slutspillet mister de istedet et 2. og 3. rundevalg i næste års draft.

IMO er det ALT for tyndt. Jeg forstår ikke hvorfor Goodell ikke lægger samme hårde linie her, som han gør ved spillerne!? :mad:

Bill Belichick skulle som minimum, oveni i den maksimale pengebøde, have fået karentæne i 4 kampe (ligesom en førstegangs forseelse for doping, der også betragtes som snyd!).

Noget andet er, at Patriots i næste års draft har to 1. runde draft picks og to 3. runde picks.. Så uanset hvad, vil de have picks i de to runder! :nonono:

Flere medier og personer i NFL har allerede udtrykt deres skuffelse over straffen.

Goodell forklarer straffen med, at han mener den er mere længerevarende end en karantæne. Ja, men hvad så med nu? Syntes det er fattigt af kommisæren...

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

Ved ikke hvad jeg skal synes, på den ene side synes jeg det er ok, men samtidigt kunne en suspension også havde været på sin plads.. men Goddell har jo også selv tænkt over det i 5 dage så nok ikke en nem beslutning. Han skulle efter hvad Adam Schefter siger havde snakket med andre trænere om straffen.

Men men men gutter..

Hvor bliver i af i NFL picks?!?!? Vi er 3, kom glad.. vi har en 1. plads at forsvare! I kan nå det endnu!

Link to comment
Share on other sites

500.000$ Er da også en slags penge?! :crazy:

Jeg mener ikke at forseelsen bør give samme straf som en 1. gangs doping dom, det er sku noget helt andet.

Jeg tvivler på det vil give en mand som Bill Belichick så meget som et hævet øjenbryn, at skulle tage ½ mio. $

på hans American Express kort..

Jeg er nu stadig af den holdning at straffen har været alt alt for mild. Goodell taber en del af det han har fået sat igang, med strengere straffe til spillere osv. Pinligt IMO.

Men nok om det, nu har de jo fået straffen og vi må videre..! Eksempelvis med Picks..? Come on guys..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share