afstand mellem brystmuskler


Moeller
 Share

Recommended Posts

Hej..

har efterhånden trænet et par år nu, og har fået mig lidt masse på brystet.. mit problem er hæftningerne på midtet af brystet, synes der er langt mellem de to muskler, så der nærmest er en hel kløft op gennem brystet.. kan man gøre noget ved det? ved godt at I sikkert siger det er genetisk osv. men hvad så med en operation eller noget??

håber på nogle gode svar.. :)

mvh. Moeller

Edited by Moeller
Link to comment
Share on other sites

Hej..

har efterhånden trænet et par år nu, og har fået mig lidt masse på brystet.. mit problem er hæftningerne på midtet af brystet, synes der er langt mellem de to muskler, så der nærmest er en hel kløft op gennem brystet.. kan man gøre noget ved det? ved godt at I sikkert siger det er genetisk osv. men hvad så med en operation eller noget??

håber på nogle gode svar.. :)

mvh. Moeller

Ved nogle mennesker er det genetisk, desværre. Hvis du har trænet i et par år, burde du have opbygget en god brystmuskulatur - så jeg må desværre holde på at det er genetik :)

Link to comment
Share on other sites

Du kan ikke ændre på din biomekaniske sammensætning. Dine muskelhæftninger sidder der hvor de nu engang gør.

Om man kan gribe ind via en operation ved jeg ikke, men det kan bestemt ikke være ønskværdigt pga et luksus problem som det.

Jeg vil tro at du ved at fokusere på bryst træning, feks decline og incline kan oparbejde noget seriøs masse, som samtidig vil gøre dette "gab" mindre.

I øvrigt er det nu ret normalt med lidt plads mellem brystmusklerne. Tjek de mange bodybuilder billeder. IMO ser det godt ud hvis massen er med

Link to comment
Share on other sites

Hvis du overvejer en operation, så kan du jo lige så godt få lavet et ordentligt patværk, når du alligevel er igang... så slipper for du for at træne bryst fremover! :)

Det var dog den mest neder holdning. . .

Tilbage til tråden...

Som der allerede er sagt er det genetisk bestemt. Samtidigt IMO finder jeg det lidt piget hvis de sidder cleanet op ad hinanden.... som en pushup BH.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share