er jeg blevet for gammel til at blive prof...


kesse
 Share

Recommended Posts

Hej,

jeg har altid være i god form, mit kondi tal er omkring 55-60.. men nu er det måske lavere pga eksamenerne :(

Men kan jeg stadigvæk når at blive prof cykelrytter eller løber ?

er 18 år ?

eller er det for sent ? at have de tanker ?

Link to comment
Share on other sites

Hej,

jeg har altid være i god form, mit kondi tal er omkring 55-60.. men nu er det måske lavere pga eksamenerne :(

Men kan jeg stadigvæk når at blive prof cykelrytter eller løber ?

er 18 år ?

eller er det for sent ? at have de tanker ?

Du skal jo ikke smide det hele ud i loku.. Bare fordi du læser til eksamen. Du kan godt nå at blive prof. Hvis du har talent, flid og melder dig ind i en cykelklub eller løbeklub hvor du kan den nødvendige hjælp til træning, kost osv.

Dennis Jensen (tidligere eliteløber) begyndte med at løbe da han var 23 år og han har stadigvæk den danske rekord på 5 km. Dennis var/ er ekstrem talentfuld. Han har løbet 13:25 på 5km (dansk rekord) og 28 på 10km. Uden nævneværdig marathontræning løb han 2:18 i new york marathon i 2004.

Link to comment
Share on other sites

Du skal jo ikke smide det hele ud i loku.. Bare fordi du læser til eksamen. Du kan godt nå at blive prof. Hvis du har talent, flid og melder dig ind i en cykelklub eller løbeklub hvor du kan den nødvendige hjælp til træning, kost osv.

Dennis Jensen (tidligere eliteløber) begyndte med at løbe da han var 23 år og han har stadigvæk den danske rekord på 5 km. Dennis var/ er ekstrem talentfuld. Han har løbet 13:25 på 5km (dansk rekord) og 28 på 10km. Uden nævneværdig marathontræning løb han 2:18 i new york marathon i 2004.

vil bare gerne mærke til at vinde et løb, eller komme på podiet ?

så hvilket løb synes i at jeg skal vælge, måske skal det ikke et landtidsdistance løb :)

og får mange år skal jeg bruge på det, for at det skal lykkes ?

Link to comment
Share on other sites

Brian Vandborg (cykelrytter) begyndte først som 19-årig, så har du gode gener er det ikke 100% umuligt.

Men hvis du ikke er en af en million, så er jeg enig med Thorhauge. Du er oppe mod andre som både har gode gener og har dyrket sporten i puperteten hvilket er en kæmpe fordel i sportsgrrene hvor der ikke er voldsomt meget teknik inde over.

Du skal i hvert fald nok ikke satse på sprinterdistancerne, for der topper man aldersmæssigt ret tidligt.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share