Bikini Fitness Atlet


Maiabachthorup
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen.

Som den træningsglade unge pige på 17 år, har jeg lige pt. en meget aktiv hverdag med både cardio- og styrketræning hele ugen igennem.

Jeg har så siddet og googlet lidt på Bikini Fitness-konkurrencerne inden for DBFF.

Synes det er på tide at jeg sætter mig selv større mål, og fordi det bare er super sejt!

Sådan som jeg har forstået kan man deltage ved f.eks. DM, hvis bare man er gået videre fra debutantstævnerne(hvori der ikke er specifikke kvalifikationskrav). Er jeg helt gal på den, eller er der en med større viden på området som jeg evt. kontakte?

Generelt hvis der sidder en derude med viden på dette område - også inden for resten af konkurrencerne i DBFF - så ville jeg være meget glad, hvis i ville skrive, eller gøre så jeg kan skrive til jer. Mit indtryk er at det ikke bare er "sådan ligetil", og jeg er jo fuldkommen nybegynder på konkurrencefitness.

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej allesammen.

Som den træningsglade unge pige på 17 år, har jeg lige pt. en meget aktiv hverdag med både cardio- og styrketræning hele ugen igennem.

Jeg har så siddet og googlet lidt på Bikini Fitness-konkurrencerne inden for DBFF.

Synes det er på tide at jeg sætter mig selv større mål, og fordi det bare er super sejt!

Sådan som jeg har forstået kan man deltage ved f.eks. DM, hvis bare man er gået videre fra debutantstævnerne(hvori der ikke er specifikke kvalifikationskrav). Er jeg helt gal på den, eller er der en med større viden på området som jeg evt. kontakte?

Generelt hvis der sidder en derude med viden på dette område - også inden for resten af konkurrencerne i DBFF - så ville jeg være meget glad, hvis i ville skrive, eller gøre så jeg kan skrive til jer. Mit indtryk er at det ikke bare er "sådan ligetil", og jeg er jo fuldkommen nybegynder på konkurrencefitness.

:bigsmile:

Fint mål at sætte sig. Hvis jeg var dig ville jeg finde en træner, der træner fitness atleter, for at komme ordentligt i gang.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du også er stærk, så er der mange konkurrencer inden for crossfit. Men det handler ikke om hvordan du ser ud i bikini, men om hvor stærk du er.

Tak for svaret! :-) dyrker crossfit i forvejen, og har opnået en god styrke derigennem, men mine spørgsmål henvendte sig mest til Bikini Fitness branchen.

Edited by Maiabachthorup
Link to comment
Share on other sites

Tak for svaret! :-) dyrker crossfit i forvejen, og har opnået en god styrke derigennem, men mine spørgsmål henvendte sig mest til Bikini Fitness branchen.

Det var også bare en tanke :-)

Til jer gamle sure koner her i tråden: Stærk i sammenligning med bikini fitness og ikke i sammenligning med styrkeløft ;-) Jeg ved jo godt at bare man så meget som antyder at crossfit er mindre end det onde selv, så bør man lide en lang og pinefulf død, eller om ikke andet få læst og påskrevet om den rette tro til at man keder sig ihjel :-)

Link to comment
Share on other sites

Det var også bare en tanke :-)

Til jer gamle sure koner her i tråden: Stærk i sammenligning med bikini fitness og ikke i sammenligning med styrkeløft ;-) Jeg ved jo godt at bare man så meget som antyder at crossfit er mindre end det onde selv, så bør man lide en lang og pinefulf død, eller om ikke andet få læst og påskrevet om den rette tro til at man keder sig ihjel :-)

Det lader til at du ikke aner hvad du snakker om.

MVH

Danmarks Klogeste

Link to comment
Share on other sites

Det var også bare en tanke :-)

Til jer gamle sure koner her i tråden: Stærk i sammenligning med bikini fitness og ikke i sammenligning med styrkeløft ;-) Jeg ved jo godt at bare man så meget som antyder at crossfit er mindre end det onde selv, så bør man lide en lang og pinefulf død, eller om ikke andet få læst og påskrevet om den rette tro til at man keder sig ihjel :-)

En meget underlig tanke. Jeg vil gerne forsøge mig med Crossfit, foreslår du så også bodybuilding istedet?

Link to comment
Share on other sites

MM, jeg er altid glad for et indlæg som dit, der bringer debatten videre og nye saglige argumenter på bordet, til at hjælpe trådstarter og os andre med at blive klogere. Og det er godt at du forklarer det så udførligt og konkret, så at det er helt klart hvad du mener og hvilke argumenter der bringer dig frem til dine konklusioner, så vi kan lære noget. Og godt at du undgår brug af ironi, for det er så nemt at misforstå på nettet :-)

Salt, jeg tænkte at hvis trådstarter var ude efter et konkurrencemoment i styrketræningen, så findes det i, fy fy, jeg tør næsten ikke sige det højt, CF. Men det var måske forkert tænkt? Har jeg nu gjort noget forkert?

Åh, nej, jeg har fornærmet kongerne af mol.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share