Hop til indhold

Statusopdateringer

• Foto
      15 apr
    Oksen fra Århus N

God påske-affyring, alle Molsterz!

Vis kommentarer (4)
  • Foto
      21 mar
    mrphil2105

Jeg er igang med at fede mig selv op! MEN DET ER SVÆRT!

Vis kommentarer (6)
  • Foto
      21 feb
    Mhmm

Er godt træt af skinnebensbetændelse.. trods jeg har løbet i tre mdr, kommer det stadig HVER gang jeg har løbet på hårdt underlag...

Vis kommentarer (3)
Se alle updates

Foto

Fedling forsøger formforbedring

• Please log in to reply
717 svar på dette emne

#21 stinger

stinger

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 648 Indlæg:
  • Logbog
  • Køn:Mand
  • Sted:København

Indsendt 9. maj 2008 - 23:11

så tog jeg lige løbeskoene på og fulgte en body hjem(han var på cykel). det blev til godt 9 km, men ikke så højt tempo og jeg fik ikke taget tid. Er nu alligevel godt tilfreds for jeg havde faktisk droppet træning for i dag.
kom nu ind i kampen tyksak

#22 stinger

stinger

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 648 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 10. maj 2008 - 21:51

i dag blev det så til en tur på israels plads, men det blev mere noget med at nyde det gode vejr end reel motion. Folk var åbenbart til karneval/på stranden, så fremmødet var vældig tamt og jeg kunne slet ikke motivere mig. Resultatet var at vi ikke fik så mange kampe i træk og dermed heller ikke forbrændt så mange kcal som ønsket, men man kan jo altid håbe, at solen så i det mindste har smeltet lidt af fedtet. :-)

#23 stinger

stinger

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 648 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 15. maj 2008 - 23:33

Puha... Ikke meget træning eller for den sags skyld søvn i denne uge. Der var deadline for aflevering af eksamensopgaver i går, men nu kommer der forhåbentlig lidt tid til at gøre noget ved (kage)formen.
anyway, i dag gik jeg to ture af henholdsvis 4 og 6 km i det gode vejr. Kan varmt anbefales med de sorte spejdere i ørene, selvom folk på gaden skuler lidt når man går alene på åben gade og flækker af grin.
Det blev også til 1 1 1/2 times basket sommertræning her til aften. Rart at være indenfor, hvor skuddene altså unægteligt falder lidt mere regelmæssigt end på Israels plads.

#24 stinger

stinger

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 648 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 16. maj 2008 - 01:24

Bliver åbenbart inspireret af at tosse rundt herinde på mol.
Jeg overvejer at få lidt bedre styr på styrketræningsteknik og i den forbindelse havde jeg tænkt på at finde en klub/center hvor jeg kunne få kvalificeret vejledning i forhold til basis løftene, for må med skam melde, at min styrketræning i de perioder, hvor jeg har trænet stort set har bestået af maskiner og bænkpres, da jeg aldrig er løbet ind i nogen kapaciteter på området.
Men nu læser jeg så om kettlebelltræningen og bodyweight øvelserne herinde og det ser faktisk endnu mere spændende ud.
Spørgsmålet er selvfølgelig om min svagelige krop kan holde til det (har en skadeshistorie med knæ(opereret 3 gange indenfor de sidste 2 år) lænd der brokker sig og låser fra tid til anden, og pt lidt knas med den ene skulder) og hvordan overførselen er til min hovedsport (basketball)?. den kan jo dog næppe være dårlige end den styrketræning jeg ellers har gjort det i :laugh:
det præsenterer også yderligere et par spørgsmål.
Er der en ide i at købe de originale eller er der brugbare alternativer i de billigere kopier jeg faldt over på de sites jeg lige har surfet rundt på, og kan de i så fald fås i Danmark?
Hvad bør man starte med kilomæssigt (jeg er en stor dreng, men har ikke styrketræner regelmæssigt i lang tid)og skal man bruge sæt (to lige tunge) eller hvordan?
Kræver det meget instruktion for at opbygge en teknik der ikke provokerer skader?
jeg ved godt indlægget måske burde ligge hos nogle af dem der bruger kettlebells i deres træning, men nu prøver jeg også lige her, så jeg måske kan generere lidt trafik på min log, der kan forpligte mig til at komme i gang
(smider den også lige i funktionel styrke forum, da jeg lige indser der nok er størst chance for reaktioner der)

#25 stinger

stinger

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 648 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 16. maj 2008 - 19:35

I dag blev det så til tapning af en halv liter blod og 3 timers bold på israels plads. Dvs vel ca 1 1/2 times spil på halvbane. der var ikke så mange, men niveauet var pænt højt. Der var vel lidt groft sagt ikke rigtig nogen "fyld" hold, så god intensitet. Men hold da op, hvor er det vildt så stor forskel der er på mit skud/touch udenfor kontra inde i den trygge rare hal.

#26 stinger

stinger

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 648 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 18. maj 2008 - 12:42

Så blev det til en tur mere på Isreals i går. Tryk på fra 15-18. Grundet vejret var der ikke så mange, men det blev da aligevel til et par gode runs. I dag holder jeg mig fuldstændig i ro og så satser jeg på en løbetur i morgen. Samtidig med, at jeg stadig pusler med ideen om at investere i en kettlebell ell to og så komme i gang med noget styrketræning. Nu må vi se.

Dette indlæg er blevet redigeret af stinger: 18. maj 2008 - 12:43

#27 Thorhauge

Thorhauge

Lang og slap

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 8.724 Indlæg:
  • Logbog
  • Sted:Østerbro

Indsendt 18. maj 2008 - 15:52

Så blev det til en tur mere på Isreals i går. Tryk på fra 15-18. Grundet vejret var der ikke så mange, men det blev da aligevel til et par gode runs. I dag holder jeg mig fuldstændig i ro og så satser jeg på en løbetur i morgen. Samtidig med, at jeg stadig pusler med ideen om at investere i en kettlebell ell to og så komme i gang med noget styrketræning. Nu må vi se.

Jeg var ellers lige forbi Israels plads i går aftes, men der var ikke nogen der spillede. I må været gået lige inden jeg kom...
Get that weak shit outta here!

#28 stinger

stinger

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 648 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 21. maj 2008 - 10:20

det var sq da surt show. Regner bestemt med at kigge forbi i hvert fald lørdag eftermiddag, men det afhænger selvfølgelig af vejret

#29 stinger

stinger

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 648 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 21. maj 2008 - 16:59

så er der dukket endnu en motivationsfaktor op.
jeg har fået job som idrætslærer i et 10. klasse center og der kan jeg sq ikke møde op med den nuværende kampvægt. målet er derfor at smide mellem 7-10 kg inden d. 10 august.
jeg gider ikke p.t. at fastlåse måden, men udover basket så vil jeg tro det bliver styrketræning og lidt løb. Og som det allervigtigste en begrænsning af kalorieindtaget!!!

#30 stinger

stinger

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 648 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 21. maj 2008 - 22:57

så blev det lige til 1 1/2 times sommertræning med de gamle i Solrød. Ganske hygsomt og håber da på jeg fik "svedt forkølelsen ud" som jeg har kæmpet med de sidste par dage.

#31 stinger

stinger

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 648 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 22. maj 2008 - 20:40

et par timer på Israels Plads, så lidt motion er det da blevet til.
derudover så har jeg bestemt mig for at udsætte projekt kettlebells lidt. dvs jeg planlægger at besøge det nye crossfit center når det åbner og derefter finde ud af om jeg smide penge efter et par klumper jern.

#32 stinger

stinger

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 648 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 23. maj 2008 - 21:00

jeg kan åbenbart ikke holde mig fra israels plads i det her vejr.
super run i dag, da der var fire gode hold og godt tryk på. på trods af at par ligaspilleres tilstedeværelse så lykkedes det os at vinde en MASSE kampe i træk, så det kan godt mærkes i benene nu, at det blev til få pauser.

#33 stinger

stinger

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 648 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 26. maj 2008 - 22:20

banen på israels plads var optaget lørdag af en fodboldturnering, så istedet tog vi til frederiksberg og så dm for u-21 mellem bakken og falcon (FED kamp, som bakken vandt efter quazy comeback)
søndag var der dømt fødselsdag hos den gamle og i dag har den stået på eksamenslæsning
Dog blev det lige til tre cirkler i stuen med bw squats på et ben og normalt, lunges, armstrækkere, crunches og rygbøjninger. ikke imponerende wo, men jeg fik varmen og tror faktisk kroppen vil have godt at, hvis jeg får gjort dette lidt mere regelmæssigt.

#34 stinger

stinger

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 648 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 27. maj 2008 - 20:32

et smut på Israels plads i dag. Gik derind og hjem igen (små 10 km i alt) og spillede vel en lille time.
Må med skam melde at jeg kan mærke cirklen fra i går. er vist på høje tid jeg bliver lidt aktiv igen så i morgen bliver det forhåbentlig til 1 1/2 times sommertræning i solrød og en lille cirkel igen.

#35 stinger

stinger

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 648 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 28. maj 2008 - 22:36

som sagt så gjort
1 1/2 times sommertræning. var kun 9 så det var spil på halv bane, men vi fik da rørt os en del alligevel.

#36 stinger

stinger

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 648 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 29. maj 2008 - 21:37

2 timer på israels plads.
God intensitet og et par gode runs. ramte for en gangs skyld også et par skud :-)

#37 stinger

stinger

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 648 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 30. maj 2008 - 20:34

2 1/2 time på israels i dag. ok hyggeligt men ikke så "høj kvalitet". fik dog rørt os lidt så vel bedre end ingenting.

#38 stinger

stinger

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 648 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 2. juni 2008 - 16:42

damn, livet tillader sq ikke at jeg får sparket gang i struktureret træning for tiden men sådan skal det åbenbart være.
ikke desto mindre betyder vejret jeg får spillet en del bold, så det er jo glimragende om ikke andet for humøret.
i dag og i går fik jeg spillet et par timer på israels plads, og syntes faktisk jeg er ved at få lidt mere fart i konvolutterne. tror egentlig jeg har tabt mig, men måske er jeg så småt begyndt at omrokere lidt på kiloene.

#39 stinger

stinger

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 648 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 5. juni 2008 - 00:12

mildest talt speciel dag. Fik spillet et par timer på israels plads men måtte stoppe da jeg BANKEDE hovedet ind i en modspillers pande. Herefter kom der noget sær væske ud af mit ene næsebor og det korte af det lange er at jeg røg en tur på skadestuen, da der var mistanke om at det muligvis kunne være noget seriøst som cerebral?væske, der beskytter hjernen. lægen havde kort en mistanke om basalbrud, det inderste af kraniet, og overvejede en scanning, men endte på at sige mulig mild hjernerystelse og vend tilbage ved feber eller mere væske.
Jeg har det fysisk helt fint nu, kan dog mærke slaget, men en lidt spooky oplevelse var det altså.

#40 stinger

stinger

Medlem

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPip
  • 648 Indlæg:
  • Logbog

Indsendt 6. juni 2008 - 12:21

Halløjsa for et godt run på Israels plads i går.
Teamede op med to roskilde- spillere og så vandt vi kampe i knap to timer uden pause. Stængerne var godt brugte!!! tror ikke det bliver til så meget i dag, men i morgen er der en streetbasketturnering i Slagelse hvor jeg sammen med et par holdkammerater forsøger at fedte mig igennem til finalen på nørrebro om 14 dage. Nu må vi se hvem der dukker op dernede, men muligheden sku da bestemt være tilstede. Om ikke andet er kombien med godt vejr, gode kammerater og b-bold jo ikke sådan at kimse af.

0 Bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere