Flot kørt af armstrong - ham har jeg også satset på i Polars Stages Competition i dag
Statusopdateringer
-
MissIndividualWeeeee, så begynder jeg at se resultater! Fuck yeeeaaah! :)
Vis kommentarer (3)
-
Dr. DurdenHvordan afgør man om en ledfortrækning på ydersiden af knæet er minor elle rmajor?
Vis kommentarer (3)
-
Nick_BBMå man træne dagen efter en tatovering? Den er placeret på oversiden af venstre underam.
Vis kommentarer (4)
Armstrong styrt
Indsendt 21. juli 2003 - 15:33
Flot kørt af armstrong - ham har jeg også satset på i Polars Stages Competition i dag
Indsendt 21. juli 2003 - 15:37
Indsendt 21. juli 2003 - 16:21
Indsendt 21. juli 2003 - 16:24
Indsendt 21. juli 2003 - 16:24
Som jeg så det, så havde Ullrich allerede sat tempoet ned - det var nogle af dem der derved kom op til Ullrich der lige fik en besked! En dag som i dag er cykelløb alt andet overlegent at følge - selv om The Open i går var ret så spændende. Det gjorde helt ondt i min sjæl at se hvad der skete for BjørnEllers en fantastisk spændende etape i dag - næsten episk. Der skal nok blive snakket en del om de sekunder hvor Hamilton opfordrer de andre til at de skal vente på hans gamle kaptajn. Heldigvis, kan man sige, vandt han så overlegent at det ikke gjorde nogen forskel.
Indsendt 21. juli 2003 - 16:25
Indsendt 21. juli 2003 - 16:47
Indsendt 21. juli 2003 - 22:20
Jeg er egentlig ikke så overrasket over at Ulrich og Hamilton m. fl. ventede. Det er jo fair play - intet andet, og det praktiseres så vidt jeg ved en hel del, i hvert fald i Tour de France - siger jeg uden at have specielt meget forstand på cykelsport
Jeg har bare hæftet mig ved efterhånden en hel del anekdoter som d'herrer Mader og Leth har rystet ud af ærmet når de kedede sig lidt. F.eks. at der ikke er nogen der kører når den gule trøje tisser
Jeg ved ikke om det er røverhistorier, men jeg håber da at det passer. Det ville da være nogle smukke træk, i en sport der ellers godt kan vise sit grimme ansigt i ussel mammons navn (men dog meget af den
/T-P
Indsendt 21. juli 2003 - 23:52
TW
Indsendt 22. juli 2003 - 10:13
Nu var det jo ikke samme dag de to ting skete, men søndag var også fantastisk spændene....ja...Dumb&Dumbers fjernsyn legede....zap-zap-zap-zap-zap......Som jeg så det, så havde Ullrich allerede sat tempoet ned - det var nogle af dem der derved kom op til Ullrich der lige fik en besked! En dag som i dag er cykelløb alt andet overlegent at følge - selv om The Open i går var ret så spændende. Det gjorde helt ondt i min sjæl at se hvad der skete for BjørnEllers en fantastisk spændende etape i dag - næsten episk. Der skal nok blive snakket en del om de sekunder hvor Hamilton opfordrer de andre til at de skal vente på hans gamle kaptajn. Heldigvis, kan man sige, vandt han så overlegent at det ikke gjorde nogen forskel.
Jeg har også ondt af THomas Bjørn, men jeg har også et los i røven til ham....nu han spillet SÅ mange turneringer og på højt højt plan i så mange år...han VED man ikke skal ha travlt, og det er TÅBELIGT at blive stående i bunkeren, og slå med det samme....ud af bunkeren....træk vejret, tænk dig om - spil.
Men Touren er spændene i år. ikke at jeg ikke under LA at vinde sin 5 titel i træk og skrive mere historie end dage i trøjen samlet, fr det GØR jeg - men mon ikke at han priser sig MERE lykkelig for en sejr i et år hvor han rent faktisk bliver presset end de andre år hvor han sådan set bare kunne kommet den sidste dag for at hente pokalen.
- Aristoteles -
0 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere