Hübner2.0

Medlemmer
  • Content count

    333
  • Joined

  • Last visited

About Hübner2.0

  • Rank
    Medlem

Contact Methods

  • Website URL
    http://renommekommunikation.dk

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    København Ø

Recent Profile Visitors

2,064 profile views
  1. 14. november: Løb på løbebånd i SATS Parken. Ingen stats.

    19. november: 7 km inkl. warm-up på løbebånd i SATS Parken i 41:57

    22. november: 6,2 km på løbebånd i SATS Parken, heraf 6 km inkl. warm-up i 35:20.

    25. november: 6 km på løbebånd i SATS Glostrup. Ingen stats

    27. november: 7,2 km løb på løbebånd i SATS Parken. Heraf 7 km inkl. warm-up i 39:58. Maxpuls 175. Vægt bagefter 80,3 kg.

  2. Ny start - igen

    10. oktober: Løb ad improviseret rute. 45:21 14. oktober: Løb ved Snogebæk, delvis på stranden. Vendepunkter ved Bethesda og midt på Balka. 47:24 20. oktober: Løb ad improviseret rute. 33:09 22. oktober: Løb ad improviseret rute. 46:41 24. oktober: Intervalløb med min 12-årige datter. Noget hårdere end forventet. Ingen stats. 29. oktober: 7 km løb på løbebånd i SATS Parken. 31. oktober: Løb ad improviseret rute på Østerbro. 41:09 3. november: Halvmaraton i Store Dyrehave, mit absolutte favoritløb på Sjælland. Smukt vejr, ingen vind og super organiseret. Men jeg følte mig ikke helt på toppen pga. ekstremt dårlig nattesøvn, og løbet var ikke den samme nydelse, som det oftest er. De sidste 4 km var ren overlevelse. Sluttid 2:29:22. 7. november: 6,2 km på løbebånd i SATS Parken, heraf 6 km inkl. warmup i 34:19. Vægt bagefter 80,5 kg.
  3. Ny start - igen

    Lidt highlights siden sidst - for mere end 3 måneder siden: 8. juli: Løb Kastellet. 34:16 10. juli: Fodbold i Fælledparken 13. juli: Løb, ukendt rute. 47:27 23. juli: Løb ned og op ad stigningen ved Buti: 27:27 24. juli: Løb ned og op ad stigningen ved Buti. 26:04 26. juli: Løb ned og op ad stigningen ved Buti: 28:36 30. juli: Løb ned og op ad stigningen ved Buti. 28:02 1. august: Løb ned og op ad stigningen ved Buti. 27:07 9. august: Løb Kastellet x 2. 47:28 14. august: Fodbold i Fælledparken 19. august: Ultrakort løbetræningspas. 25:46 20. august: Løb Kastellet x 2. 46:30 21. august: Fodbold i Fælledparken 25. august: Løb Kastellet. 34:37 27. august: Løb Kastellet. 34:03 28. august: Fodbold i Fælledparken 3. september: Løb rundt om søerne plus tillæg. 44:15 4. september: Fodbold i Fælledparken 6. september: Løb på løbebånd i SATS Parken. Ca. 7 km 11. september: Løb på løbebånd i SATS Parken. Ca. 7 km. 13. september: 35 km cykling Nivå-Østerbro. 15. september: CPH Half i 2:30:38, vistnok dårligste halvmaratontid nogensinde. Så det må have været lidt af en offday, for jeg led meget på de sidste 4 km. Men et meget velorganiseret løb og en god oplevelse indtil det begyndte at gøre ondt. Foretrækker dog at løbe langt i skoven, hvor ruten ikke er flankeret af overgearede kvinder, der hujer og skriger, som om de var til mandestrip. 16. september: 15 km transportcykling Brøndby-Østerbro 18. september: Fodbold i Fælledparken med pulsur. Spilletid 1:06, tilbagelagt distance 4,05 km 21. september: Løb Fælledparken. 39:54 25. september: Fodbold i Fælledparken 28. september: Kort løbepas. Ingen stats 1. oktober: 5,25 km på løbebånd i SATS Parken, heraf 5 km inkl. warmup i 28:36. 3. oktober: 6,1 km på løbebånd i SATS Parken, heraf 6 km inkl. warmup i 35:41. Vægt bagefter 79,2 kg. 6. oktober: Eremitageløbet i 1:22:35. En fed oplevelse i smuk efterårssol. Startede langt fremme, da jeg skulle hurtigt videre bagefter og blev båret frem på de første kilometer. Siden måtte jeg aktivt sætte tempoet ned for ikke at gå helt død til sidst. Det lykkedes, og tiden var en væsentlig forbedring i forhold til sidste år.
  4. Ny start - igen

    Update fra de seneste uger: 11. maj: Løb Kastellet x 2 i 47:59 15. maj: Fodbold i Fælledparken 20. maj: En blanding af landevejsløb, løb på strand og klatring i granitsten ved Arnager. Tid 37:14 22. maj: Fodbold i Fælledparken 28. maj: Løb på løbebånd i SATS Parken. Heraf 7 km i 40:35. 29. maj: Fodbold i Fælledparken 3. juni: 24 km transportcykling 8. juni: 43 km cykling Melby-Gilleleje 9. juni: 79 km cykling Gilleleje-Græsted-Esbønderup-Fredensborg-Dageløkke-Strandvejen-hjem 12. juni: Fodbold i Fælledparken 23. juni: Løb ad improviseret rute Østre Anlæg og Kastellet mv. i 34:27 25. juni: Løb Kastellet i 34:44
  5. Ny start - igen

    25. april: 27 km cykling Sydbornholm (vestligt vendepunkt Vestre Sømark) 26. april: 86 km cykling Nordbornholm. 1150 højdemeter. 27. april: 57 km cykling Vest- og Midtbornholm, herunder Almindingen 28. april: 30 km cykling Nordbornholm
  6. Ny start - igen

    Var i den grad arbejdsramt op til påskeugen, men fik revancheret mig lidt på Bornholm i sidste uge. 16. april: 47 km cykling, bl.a. den djævelske stigning fra Saltuna til Randkløve. 19. april: 52 km cykling, heraf de 42 km egentlig træning med stigninger op mod Almindingen og efterfølgende landevejstons direkte ind i østenvinden.
  7. Ny start - igen

    6. april: 24 km cykling - kort distance igen, men jeg kan stadig mærke fiberskaden
  8. Ny start - igen

    21. marts: 5,2 km på løbebånd i SATS Parken. Tid lidt over 28 min. Efter 3 km mærkede jeg en ømhed i højre læg, men løb videre en anelse besværet. 27. marts: Havde endelig mulighed for et langt træningspas på løbebånd, men efter præcis 3 km fik jeg ud af det rene ingenting noget, der føltes lige som et trælår i højre læg. Formentlig en let fiberskade. Samme sted som torsdagen før, men så meget værre, at jeg ikke kunne løbe videre. Måske var det et tegn om at prioritere cykeltræning. Jeg har sagt ja til en landevejstræningsweekend med nogle venner på Bornholm i slutningen af april. Planen er, at vi skal ud på 80-90 kuperede km pr. dag i tre dage. Så jeg må hellere få nogle km i benene. 30. marts: 25 km cykling - Klampenborg og Lyngby 3. april: 26 km cykling - til Mølleåens udløb og retur. Distancerne har været korte - men jeg vil ikke lege med ilden mht. fiberskaden. For nogle år siden gik jeg i gang for hurtigt med den konsekvens, at skaden vendte tilbage med fornyet kraft, hvorefter det varede 8-9 uger, før jeg kunne træne 100 % igen.
  9. Ny start - igen

    19. marts: 7,5 km på løbebånd i SATS Parken. Heraf 7 km inkl. warm-up i 39:48. Maxpuls 177. Vægt bagefter 77,0 kg. 20. marts: 7,5 km på løbebånd i SATS Parken. Heraf 7 km inkl. warm-up i 39:45. Maxpuls 170. Forbløffende ubesværet, måske var båndet ikke kalibreret korrekt. Vægt bagefter 77,3 kg.
  10. Ny start - igen

    7. marts: Løbebånd i SATS Parken. Husker ikke stats ud over at vægten bagefter var 77,4 kg. 11. marts: 7,5 km på løbebånd i SATS Glostrup. Heraf 7 km inkl. warm-up i 39:57. Maxpuls 177. 14. marts: 5,2 km på løbebånd i SATS Parken. Heraf 5 km inkl. warm-up i 28:33. Fuldstændig ubesværet. Progression i tempo til 5:10/km. Vægt bagefter 77,5 kg
  11. Ny start - igen

    Nu godt på vej tilbage til januarformen: 28. februar: 7,5 km på løbebånd i SATS Parken. Heraf 7 km inkl. warm-up i 40:22. Vægt bagefter: 77,4 kg. 5. marts: 7,5 km på løbebånd i SATS Parken. Heraf 7 km inkl. warm-up i 39:56. Maxpuls 178. Vægt bagefter: 76,7 kg.
  12. Ny start - igen

    Mandag den 18. februar blev jeg ramt af en djævelsk maveinfluenza, som i praksis varede resten af ugen. 26. februar: Back on track med 7,3 km på løbebånd i SATS Parken, heraf 7 km inkl. warm-up i 41:22. Vægt bagefter 77,8 kg. Jeg er sat noget tilbage, dels pga cykelstyrtet i januar, dels pga. den dumme maveinfluenza.
  13. Ny start - igen

    Styrtet den 17. januar har desværre kostet en del, men jeg bevæger stille og roligt tilbage. 29. januar: Kort træningspas på crosstrainer. Ingen stats. 4. februar: 7,2 km på løbebånd i SATS Parken, heraf 7 km inkl. warm-up i 40:55 7. februar: Fodbold i Ryparken. Dårlig præstation med flere upræcise afleveringer og mistimede defensive indgreb. 12. februar: 5,2 km på løbebånd i SATS Parken, heraf 5 km inkl. warm-up i 28:23. 17. februar: 7,3 km på løbebånd i SATS Parken. Heraf 7 km inkl. warm-up i 40:31. Vægt bagefter 78,5 kg
  14. Ny start - igen

    15. januar: 7,6 km løb inkl. warm-up og cooldown på løbebånd i SATS Parken, heraf 7 km i 39:41. Vægt 77,5 kg. Bagefter følte jeg mig mere overskudsagtig end længe og tænkte, at hvis jeg kunne undgå sygdom og skader, ville det ikke være urealistisk at præstere nogle væsentlige forbedringer i løbet af året. Men som bekendt: Don't jinx! Da jeg torsdag eftermiddag var på vej hjem fra arbejde på cykel måtte jeg i det glatte føre katastrofedreje skarpt til højre pga. en hvid varevogn, som ud af det blå drejede til højre lige foran mig uden overhovedet at orientere sig - og uden at stoppe efterfølgende. Jeg røg ned på asfalten og fik skrammer på arm, knæ og fod, men da mit hoved havnede meget få centimeter fra varevognen, var jeg mest af alt noget rystet. Dog ikke nok til at jeg efter at have renset sårene kunne finde ud af at blive hjemme fra fodbold. Mentalt var det rigtig godt at være i Ryparken med fodboldslænget, men bagefter hævede foden en hel del, og den er ikke i orden endnu. I dag vovede jeg at tage 6 km på crosstrainer i SATS Parken. Intervalprogram rolling hills. Vægt bagefter 78,9 kg.
  15. Ny start - igen

    7. januar: 7,2 km løb inkl. warm-up og cooldown på løbebånd i SATS Parken, heraf 7 km i 40:55. Følte mig noget tung, men vægten bagefter var under 78 kg. 10. januar: Fodbold i Ryparken. God intens kamp, i alt næsten 2 timer bortset fra diverse spilstop, når folk truede med at udvandre i protest mod dommerkendelser. 13. januar: 7,5 km løb inkl. warm-up og cooldown på løbebånd i SATS Parken, heraf 7 km i 39:46. Vægt bagefter 78,3 kg.