TSK & Co.


AndersL
 Share

Recommended Posts

TARK TARK for alle kommentarerne!!!

Jeg er sååå misundelig på at TSK-crewet har sådan filmmager på holdet...

I kan jo bare "hyre" mig til en filmsession i OBBC! Lidt prots og et par elefantos burde kunne gøre det! B)

og anyone, du har godt nok grumme arme der

Tak… :D Jeg ved ikke hvad der sker, gør ikke så meget ud af dem. :unsure:

hvilken sang er det der spiller i slutningen af Cilles klip? Den med "oh yeah"

Det er (sjovt nok) "Oh yeah!" med Yello. Go' gammel 80'er musik. Det er forøvrigt også dem der spiller til sidst på klippet med anyone.

så meget røv får du da ikke i poseringen med cilius..(ud over dem i viser..)!

Det skulle jo være tilladt til fremvisning i offentligt rum! :tongue:

Imponerende gunz anyone… Hvor store er dine gunz ..45cm?

Mange tak, aner ikke hvor store de er! Er jo ik' BBer mere, så jeg måler ik den slags! B) :bigsmile:

Forresten hvis watts ligner pavel, så synes jeg altså at du ligner "Stifler" (fra american pie) lidt fra siden af i den der slørede intro

Hmmmm… Kompliment eller…? <_<

Link to comment
Share on other sites

Det er (sjovt nok) "Oh yeah!" med Yello. Go' gammel 80'er musik. Det er forøvrigt også dem der spiller til sidst på klippet med anyone.

Det anede mig (altså sangnavnet), men så vidt jeg kunne se (gæt selv hvor) så er der temmelig mange sange der hedder noget i den dur.

Jeg mener faktisk også den blev brugt i den reklame med ham bilpsykopaten med x antal hyldemeter bøger om biler :bigsmile: - muligvis en reklame for danske bank.

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det for noget musik, der kører ved Zoa i starten :smilerock: det er rimelig cool B)

Det er Static-X, Get to the Gone fra albummet Machine.

Static-X blev aldrig populære i DK (jeg er den eneste jeg kender, der kender dem :blink:), men USA fik de et lille hit med nummeret Push It fra albummet Wisconsin Death Trip.

De har en ret kewl hjemmeside hvor man også kan høre noget af deres muzika: Static-X

Kan lige afslutte med et billede af forsangeren Wayne: B)

wayne.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det er noget ok musik! Hvor har du "opdaget" dem?

Da vi på mit arbejde i '99 købte en række nye Macintosh computere, lå Push It musikvidoen på dem, sammen nogen andre musikvideoer.

Apple elsker at pusle om deres kunder med en masse rart lir og helst også noget "alternativt" fra det sekund man starter computeren op. :)

Derudover er jeg - i al beskedenhed - et omvandrende musik bibliotek når det kommer til alternativ musik med elektroniske elementer. :)

JEG ÆÆÆLSKER DET! ÆLSKER det simpelthen! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Derudover er jeg - i al beskedenhed - et omvandrende musik bibliotek når det kommer til alternativ musik med elektroniske elementer. :)

JEG ÆÆÆLSKER DET! ÆLSKER det simpelthen! :w00t:

Cool, så er det dig jeg skal komme til, når jeg savner inspiration til min "samling" ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

hvorfor siger den sådan til mig???

We're sorry, but we can't find the HomePage you've requested. It's possible that:

° The address was entered incorrectly. Check your spelling and try again.

° The .Mac member of this name has either created a page and removed it or has never published a HomePage.

° There is no .Mac member of this name. If you'd like this member name for yourself, sign up for a .Mac account right now and have your own HomePage in minutes.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fået mine fedtede fingre i videoerne. Mail mig for en kopi.

Først til mølle! ;)

[edit] min mail driller squ lidt for meget. Så jeg kan desværre ikke hjælpe med filmene :([/edit]

Hvis man mangler en mp4 vide afspiller prøv at kigge hér: http://www.mpegable.com/show/home.html

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share