TSK & Co.


AndersL
 Share

Recommended Posts

Gutter og gutterinde, mine damer og herre, de får nu muligheden for at opleve 5 udvalgte personers træningsdag i TSK.

VÆRS'GO'!

Anyone (7.6mb)

Cillus (13.2mb)

Tenace (4.9mb)

Watts (9.4mb)

Zoa (9.0mb)

EDIT 26/9/2004!

De er her så ikke mere, men vil evt. ligge dem op igen på anden vis.

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Cool videoer og fed intro-effekt. Er det stop-motion eller en anden fancy teknik du bruger? (f.eks. stå på en plade og drej rundt :lol: )

Jeg kan desværre ikke høre lyden på den pc jeg er ved nu, men så er der noget at glæde sig til når jeg kommer hjem :)

Det er sgu' meget grinern - jeg havde slet ikke tænkt over at Watts ligner Pavel så meget :lol:

Link to comment
Share on other sites

Cool videoer og fed intro-effekt. Er det stop-motion eller en anden fancy teknik du bruger? (f.eks. stå på en plade og drej rundt  :lol: )

Kontorstol... :blink::unsure::tongue:

Fede videoer - cool musik!!! :devil::devil::devil:

:lol: Så meget for special effekts.

I øvrigt ret sjovt, første gang jeg så videoerne lagde jeg kun mærke til Hoosier under Cilles posering, men nu da jeg kigger dem igennem anden gang kan jeg se hun nærmest får sneget sig ind i alle shots, både med squat, triceps, hammercurl og jeg-skal-komme-efter-dig :lol:

Iiihhh, hvorfor har jeg ingen højttalere!!! :angry: ;)

Link to comment
Share on other sites

:lol: :lol:

Hvor cool :):) :a-okhand:

Lidt for grineren musik til posering, og hård intro med kontorstolen :)

"Bouncepress 100 kg" :) - "ground supported yates row" :lol:

damn det er god humor, ser ud til at i hygger jer meget godt i TSK ? og tremmer for vinduerne er en nice feature....

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

hvilket program har I brugt til at redigere med?

Bare iMovie…

…stille og roligt…

Har ellers også Final Cut Pro, men det var overkill i denne omgang… ;)

Tak for kommentarerne, jeg har brugt en del tid på at fange "ånden" hos de forskellige i klippene, det er især lykkedes med Cillius! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sååå misundelig på at TSK-crewet har sådan filmmager på holdet... :chicken:

God stemning og masser af lir. Det er lige det de unge vil have, eller ihvertfald som jeg vil se. :tongue:

Cilius bad boy style, Happy-Go Lucky Zoa, Watts med de mange ansigter og Tenace med vanlig kold og totalt styr-på-tingene stilen der. B) :afro:

og anyone, du har godt nok grumme arme der. :blink::devil: ;)

Link to comment
Share on other sites

Imponerende gunz anyone, så meget røv får du da ikke i poseringen med cilius..(ud over dem i viser..)! :o Hvor store er dine gunz ..45cm?

Forresten hvis watts ligner pavel, så synes jeg altså at du ligner "Stifler" (fra american pie) lidt fra siden af i den der slørede intro :tongue: ;)

Edited by simondj
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share