1RM i Sheiko


jsc
 Share

Recommended Posts

Ja, regner man normalt med sin konkurrence 1RM i Sheiko, kommer dem af os, der har bestemt voes 1RM (eller estimeret den) uden udstyr, jo til at arbejde med for lave vægte på et eller andet punkt, hvis man ikke normalt træner med udstyr under Sheiko. Hvis man gør er det jo ligemeget. What gives?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det jsc mener er at Russerne bruger deres udstyrsmax til at sætte vægten og derefter køre cyklussen uden udstyr, med undtagelse af 80%+ vægtene der bliver kørt med knæbind. Var det i den retning du ville jsc? :unsure:

Jeg tror at vægtene er meget passende til folk der ikke er Russere, hvis du bare blive ved med at køre ud fra en RAW max. :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var det. Jegvar i tvivl om jeg skulle lægge lidt til de procenter jeg arbejdede med, når min maks var sat raw. Men givet at jeg ikke har nogen kemisk assistance er det måske godt nok. Jeg må jo bare sætte nogle grumme raw 1RM så :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror nu ikke at russerne regner ud fra en konkurrence max. Ideen i sheiko er jo at man bare skal løfte en fandens masse kilo sammenlagt i stedet for på de enkelte løft. Nogle folk henter jo også så meget i deres udstyr at det ville være umuligt at køre programmet uden udstyr, ud fra en udstyrsmax.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share