Fra styrkeløfter til løber


kyneb
 Share

Recommended Posts

Hej Kyneb

Jamen så tillykke med et vel gennemført løb i søndags :) . En imponerende mængde træning du får præsteret i dagene efter et marathonløb :w00t: . Jeg har ellers hørt at mange er fuldstændig flade i lang tid efter et marathon, men det ser ikke ud til at du har haft de helt store "tømmermænd".

-Dipy :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 650
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

25-5

9 km løb

1 time og 15 min spinning

26-5

11 km løb

Halv time cirkeltræning med vægte

50 km cykling

27-5

45 km cykling

10 km løb

Hej spinningssild.

Det var dagens program jeg skrev ned. Jeg havde nattevagt. Til sommer hvis det bliver rigtigt varmt kan det ikke udelukkes at jeg starter træningen rigtig tidlig om morgenen. :bigsmile:

På lørdag skal jeg køre en marathonspinning som instruktør fra klokken 13.00 til 16.00 i JYDEN AALBORG.

Link to comment
Share on other sites

2-6

9 km løb

60 km cykling

Den 20-6 skal jeg løbe marathon på læsø.Hvis der er andre der er interesserede kan jeg oplyse følgende. Vi sejler klokken 8.50 fra Fredrikshavn. Sejlturen varer ca. 90 min. På sejlturen er der ta selv bord til alle marathonløberne. På stævnecenteret Strandvejen 8 9940 Læsø er der følgende:

Information

Start og mål

Telt til opbevaring af bagage under løbet

Væske og frugt

Restaurant

Cafe og bad

Sandstrand

Pastaparty efter mål

Færgen sejler hjem klokken 1500 og 1840. På færgen hjem er der kaffe og kage.

Diplom eftersendes med nøjagtig løbstid hvis man ønsker det.

Yderligere oplysninger findes på www.hotel-strandgaarden.dk/Instruktion.htm

:bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Der er stadig mulighed for at tilmelde sig LÆSØ MARATHON den 20 juni. :bigsmile: Det kunne være sjovt hvis der er nogle her på MOL som kunne tænke sig at prøve at løbe en marathon. Jeg tror at LÆSØ MARATHON er en hyggelig tur hvor man hygger sig med hinanden efter løbet. Skriv til mig hvis der er nogle som tilmelder sig til løbet.

Hilsen

:bigsmile: Per Kyneb :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

7-6

12 km løb i marathontempo

1 times cirkeltræning med vægte

Cirkel 1 15 x 3

Curl med håndvægte

Liggende franskpress

Skulderpress

Cirkel 2 15 x3

Bagside skulder

Sidelaterel

Benløft i ribbe

Twist 100 x 3

Benløft på bænk 35 x 3

Chins 6 x 3

Udstrækning

13 dage tilbage til Læsø Marathon

Hej cilius

Kropsvægten siger 88 kg. Så jeg har cirka tabt mig 60 kg. Der er ingen tvivl om at hverdagen er nemmere forstået på den måde, at det godt kan være anstrengende at veje 148 kg. Der skal ikke herske tvivl om at min tid som tung styrkeløfter har været både skæg og en kæmpe udfordring. Skal jeg pege på noget jeg syntes manglede i min tid som aktiv styrkeløfter er et forsøg på 400 i benbøj. Personligt tror jeg var ret tæt på selvom jeg godt ved at hvert kg man øger med når man kører 100 % løft kan veje uhyggeligt meget. :bigsmile: Mit mål er helt klart at komme ned under 85 kg. Det vil være en kæmpe fordel for mig da mit store mål er at gennemføre en ironman.

Link to comment
Share on other sites

Skal jeg pege på noget jeg syntes manglede i min tid som aktiv styrkeløfter er et forsøg på 400 i benbøj. Personligt tror jeg var ret tæt på selvom jeg godt ved at hvert kg man øger med når man kører 100 % løft kan veje uhyggeligt meget.  :bigsmile: 

Sad faktisk lige og så et videoklip af dit løft på 380.5 kg her den anden dag. Det ser jo bare super let ud! :o :bowdown: :respekt: Så jeg tror helt sikkert også, at de 400 kg ville have været indenfor rækkevidde. :)

Mit mål er helt klart at komme ned under 85 kg. Det vil være en kæmpe fordel for mig da mit store mål er at gennemføre en ironman.

Burde være en smal sag, med det aktivitetsniveau du lægger for dagen. :kickass:

Ønsker dig et godt løb på Læsø. :treadmill:

Link to comment
Share on other sites

Så jeg har cirka tabt mig 60 kg.

60 kg ??????????? :blink::blink: :4thumbup: :kickass: :dropjaw: :dropjaw:

sorry mig, men hvor lang tid har du været om det ?

warw, det er flot !! tillykke!!!! :)

/Vivs

(ps jeg har ikke læst hele din log .. endnu!)

Link to comment
Share on other sites

Så jeg har cirka tabt mig 60 kg.

60 kg ??????????? :blink::blink: :4thumbup: :kickass: :dropjaw: :dropjaw:

sorry mig, men hvor lang tid har du været om det ?

warw, det er flot !! tillykke!!!! :)

/Vivs

(ps jeg har ikke læst hele din log .. endnu!)

Du får det til at lyde som om at vægttab er af det gode lige meget hvad. Nu vil jeg ikke gøre mig klog på Kyneb's vegne, men det var vidst en skade der gjorde at han ikke kunne fortsætte med at løfte tunge vægte og derfor besluttede han at lægge træningen om og ændre på sin ellers udmærkede styrkeløfter fysik.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share