Fra styrkeløfter til løber


kyneb
 Share

Recommended Posts

  • Replies 650
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

23-5

3 timer og 10 min. blev tiden i København.

Jeg er rimelig tilfreds selvom jeg havde håbet at komme ned i nærheden af de tre timer. Jeg tror jeg måske har cyklet lidt for meget, hvis jeg skal finde en lille undskyldning for hvorfor jeg ikke løb hurtigere. Jeg ser frem til mit næste marathonløb, hvor jeg vil prøve at priotere løbet lidt mere frem for cyklingen. Nå men når man ser bort fra alt det, var det en fantastisk dag med godt vejr og en rigtig god stemning langs ruten. :smile:

50 km cykling i et stille og roligt tempo efter løbeturen i går

Link to comment
Share on other sites

23-5

3 timer og 10 min. blev tiden i København.

Jeg er rimelig tilfreds selvom jeg havde håbet at komme ned i nærheden af de tre timer. Jeg tror jeg måske har cyklet lidt for meget, hvis jeg skal finde en lille undskyldning for hvorfor jeg ikke løb hurtigere. Jeg ser frem til mit næste marathonløb, hvor jeg vil prøve at priotere løbet lidt mere frem for cyklingen. Nå men når man ser bort fra alt det, var det en fantastisk dag med godt vejr og en rigtig god stemning langs ruten.  :smile:

50 km cykling i et stille og roligt tempo efter løbeturen i går

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Per!

Tillykke med endnu et gennemførst løb - cykel eller ej, så kan man jo ikke sige andet end, du er i form

hilsen flæskerouladen :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

23-5

3 timer og 10 min. blev tiden i København.

Jeg er rimelig tilfreds selvom jeg havde håbet at komme ned i nærheden af de tre timer. Jeg tror jeg måske har cyklet lidt for meget, hvis jeg skal finde en lille undskyldning for hvorfor jeg ikke løb hurtigere. Jeg ser frem til mit næste marathonløb, hvor jeg vil prøve at priotere løbet lidt mere frem for cyklingen. Nå men når man ser bort fra alt det, var det en fantastisk dag med godt vejr og en rigtig god stemning langs ruten.  :smile:

50 km cykling i et stille og roligt tempo efter løbeturen i går

<{POST_SNAPBACK}>

:1356::1356::1356::1356::1356::1356::1356::1356::1356::1356::1356::1356:

Så stopper du! Men forstår dig godt for det er jo ens egne mål, der er drivkraften og så er det vel ligemeget, hvad jeg mener :blush:

3:10 er en kanontid...forklaringen ligger i dine kilo...at løbe marathon med 70 kg i forhold til 80-90 kg er en anden verden!

10.000 m løbere har jo heller ikke total på over 1000 kg i de tre styrkediscipliner!

:1356::1356::1356::1356::1356::1356::1356::1356::1356::1356::1356::1356:

Edited by niceman
Link to comment
Share on other sites

23-5

3 timer og 10 min. blev tiden i København.

Jeg er rimelig tilfreds selvom jeg havde håbet at komme ned i nærheden af de tre timer. Jeg tror jeg måske har cyklet lidt for meget, hvis jeg skal finde en lille undskyldning for hvorfor jeg ikke løb hurtigere. Jeg ser frem til mit næste marathonløb, hvor jeg vil prøve at priotere løbet lidt mere frem for cyklingen. Nå men når man ser bort fra alt det, var det en fantastisk dag med godt vejr og en rigtig god stemning langs ruten.  :smile:

50 km cykling i et stille og roligt tempo efter løbeturen i går

<{POST_SNAPBACK}>

3:10 er vel en fin tid i sæsonens første marathon-løb. De tre timer er indenfor rækkevidde :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Ham negeren der vandt løb i 2 timer og 21 min gjorde han ik? - Det er da rimelig godt klaret.  :blink:

/ Søren  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Forstår ikke helt, hvad du mener! Men når du ikke træner specifikt til marathon og vejer langt over de 70 kg så vil du - hvis du selv løber - vide, at en tid omkring de 3 timer ikke er noget at kimse af!

Link to comment
Share on other sites

Jamen tillykke med det fine resultat Per :4thumbup: Mht. de 50 km på cykel er det så en eller anden form for straf du pålægger dig selv når du ikke laver ny PR? Det kunne da forøvrigt godt tænkes at være en god idé... har selv overvejet at indlægge 50 set mavetræning som straf næste gang jeg ikke lever op til egne forhåbninger. :cooldance: Vi ses i klubben.

Link to comment
Share on other sites

:smile: TAK FOR ALLE DE PÆNE ORD :smile:

24-5

7 km løb

Træning i AASK

Træk til nakke 25x3

Pullover 25x3

Bagside skulder 25x3

Sidelaterel 25x3

Curl 25x3

Tricipspress 25x3

Mavebøj 25x3

Rygbøj 25x3

25-4

10 km løb

Benløft i ribbe 15x3

Rygbøj 15x3

65 km cykling med klubben

Link to comment
Share on other sites

26-5

10 km løb

Benløft i ribbe 15x3

Rygbøj 15x3

Klokken 19.00 skulle jeg til cykelløb i Dronninglund. Løbet var lavet som et parløb.

Strækningen var på 33 km i et bakket terræn. Desuden var der en stærk blæst men til gengæld var temp. perfekt. Mig og min makker kennet varmede op i ca. 20 min. inden vi skulle starte. Vi blev sendt afsted 19.10 som par nummer fem. det gik godt og kom i mål 49 min. senere. Gennemsnittet var 39.5 km i timen.

:smile: Vi vandt løbet. Rigtig god fornemmelse. Ser nu frem til LØVELØBET på søndag. Det er på 150 km. :smile:

27-5

70 km cykling

8 km løb

:w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

28-5

:sleeping: HVILEDAG :sleeping:

29-5

160 km cykling

De 150 km var som deltager i LØVELØBET. Det gik rigtigt godt. Blev nummer 6 i samme tid som vinderen. Gennemsnit pr. km var lidt over 36 km i timen til trods for at vi var over samtlige bakker i Himmerland. :smile:

:bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike:

30-5

12 km løb

Træning i AASK

Træk til nakke 30x3

Bagside skulder 30x3

Sidelaterel 30x3

Twist 100x2

Mavebøj på gulv 30x3

Rygbøj på gulv 30x3

65 km cykling

31-5

11 km løb

Benløft i ribbe 20x3

Rygbøj 20x3

Twist 50x3

:smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile::smile:

Edited by kyneb
Link to comment
Share on other sites

Hej JFK

Håber i har det godt nede i Randers. Jeg kunne desværre ikke komme ud i klubben i lørdags. Havde lovet at være sammen med familien. Kan du have en god sommer og så ses vi forhåbentlig til nogle af efterårets stævner. :smile:

Hej Herkules

Tak for det. Spøg til side så skal jeg ned og køre i bjergene til august sammen med klubben.

God sommer til dig og din familie. :smile:

Link to comment
Share on other sites

6-6

13 km løb

65 km cykling med klubben

7-6

48 km cykling

8 km løb

8-6

11 km løb

Træning AASK

Træk til nakke 30x3

Bagside skulder 30x3

Pullover 30x3

Sidelat 30x3

Curl 30x3

Push down 30x3

Rygbøj 30x3

Mavebøj 30x5

61 km cykling med klubben

9-6

45 km cykling

8 km cykling

:cooldance::cooldance::cooldance::cooldance::cooldance::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

10-6

12 km løb

Bænkpress 12x3

Benløft på bænk 30x5

Bagside skulder 30x3

11-6

45 km cykling

Opladning til JYSKE ÅS i morgen

12-6

165 km cykelløb. Starten går klokken 8.30.

Håber på rimeligt vejr. Lidt blæst gør ikke noget men tørvejr vil ikke være så dårligt.

:bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share