træning 2 gange


ja
 Share

Recommended Posts

Hvis du i det store hele træner hele kroppen igennem hver gang, så kan 2 gange i ugen godt være nok. Det kommer helt an på hvilke øvelser i kører, hvad jeres sæt/rep kombination er osv. Hvis i træner hårdt og tungt, og koncentrere jer om store tunge basisøvelser, så kan i få særdeles gode resultater på et sådant program. Se evt. det program MILO anbefaler i nedenstående tråd. På et sådant program kan man få ganske gode resultater, hvis man ofre lidt blod, sved og tåre :)

http://www.motion-online.dk/cgi-bin/ikonbo...20&start=20

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Helt sikkert! Jeg vil sige at hvis du træner hårdt, tungt og basis 2 gange om ugen kan du ikke undgå at blive større og stærkere, hvis din kost og søvn er nogenlunde i orden.

Hvis du er i tidnød, så overvej at splitte, fx. bryst/tri/skulder den ene dag og ben/ryg/bi den anden dag. Så kan du komme igennem på 2 x 1 time om ugen.

Jeg kørte i en periode overkroppen i gennem 2 gange om ugen med 13 sæt fordelt på 5 øvelser. Jeg løftede hvergang eksplosivt og til grænsen med 5 minutters pause mellem sættene.

Det gav gode resultater pænt hurtigt, selv om jeg med min nuværende viden nemt kunne have gjort det bedre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share