885 lbs bænkpres


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

Ja, så røg Scot Mendelsons rekord på 875 lbs. Den blev taget her for nylig af Gene Rychlak med 885 lbs, dvs. nu er vi oppe på over 400 kg. :o :devil::w00t:

Rygtet går desuden på at han kun brugte en single ply trøje, noget i samme stil som dem som bruges i IPF. Hvis det er sandt, så er det virkelig imponerende. :devil::w00t:

+400 kg bænkpres

Edit: Indsat det rigtige klip...

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

Hvilket mærke er han hue så?

Hvor mange kilo giver sådan en i styrkeløft?

Det ligner en XXXL hue... har ikke selv prøvet en men har hørt at de giver 10-15kg i bænk og 25-30kg i squat og dødløft.

- Rod

Det er nok det eneste negativt jeg har at sige om Gene Rychlak. En beannie hue og solbriller på en stor bleghvid mand med grimt hår. Der er dømt 3 rødder lamper for den tøjstil herfra. :devil: :D

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

Det ligner en XXXL hue... har ikke selv prøvet en men har hørt at de giver 10-15kg i bænk og 25-30kg i squat og dødløft.
Sådan en må jeg have mig! B)

Medmindre der er mærker, der er bedre?

-Skal vi ikke have gang i en diskussion om det? :tongue:

Det er nok for at holde ham varm i pausen, man mister jo som bekendt meget varme gennem hovedet

:biggrin2:

Hvis han nu valgte en rød/hvid model, ville han ligne Julemanden på krudt! :biggrinhat:

Link to comment
Share on other sites

Hvis han nu valgte en rød/hvid model, ville han ligne Julemanden på krudt!

Til denne kategori må jeg indrømme at jeg tror Johnny Wahlqvist ville være en bedre kandidat hvis blot han fik affarvet sit hår+skæg

(Skal ikke forstås som om jeg mener Johnny Wahlqvist er på krudt)

Edited by The invincible
Link to comment
Share on other sites

Til denne kategori må jeg indrømme at jeg tror Johnny Wahlqvist ville være en bedre kandidat hvis blot han fik affarvet sit hår+skæg

Hey Wahlqvist har sgu da det seje look.

Desuden ville jeg nok fra barnsben af være skræmt så meget af ham at jeg havde konverteret til en religion der ikke fejrede jul, hvis julemanden kunne bænke 400kg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share