Weight gainer Nævn de Top5


2pacTHUGLIFE
 Share

Recommended Posts

Dvs Protein Produkter er Noget fake??

nej nej, langt det meste proteinpulver er glimrende, hvis man ikke kan få nok protein gennem sin "almindelige" kost.

Weight Gainer er proteinpulver tilsat ekstra kulhydrater, hvilket du ligeså godt selv kunne gøre, både billigere og sundere. Mere er der ikke i det. :)

Link to comment
Share on other sites

Eller den lækre shake...

Whey protein uden smag blendes med 2 bananer, lidt vaniljesukker og mælk. Når det er godt smooth smides et par skiver vaniljeis i.. blende blende blende... smager godt

eller

Whey protein blendes med mælk og 100 gram frosne bær (Der er tilbud på dem i Bilka) ..tilsættes sukker hvis der skal mere kulhydrat i... smager vanvittigt godt!

Link to comment
Share on other sites

Pointen er at weighgainer at protein tilsat billigt sukker. Hvorfor ikke bare købe noget proteinpulver og så spise lidt sukker - drikke et glas appelsinjuice, spise en banan eller nogle rusiner. Så får man meget mere for pengene!

I de gainers jeg har set har det været komplekse kylhydrater der har været tilsat, dvs ik sukker?

og lige et spørgsmål, er det usundt at indtage så meget sukker hver dag? fx 50g druesukker sammen med din protein shake

Link to comment
Share on other sites

I de gainers jeg har set har det været komplekse kylhydrater der har været tilsat, dvs ik sukker?
Jo, så hedder sukkerarten bare maltodextrin. Det er stadig billigt sukker!
og lige et spørgsmål, er det usundt at indtage så meget sukker hver dag?

Det vil jeg ikke mene - specielt ikke hvis du tager det lige efter træning! Det kommer selvfølgelig an på dine mål. Hvis du f.eks. gerne vil tabe dig er det måske lige rigeligt ektra kalorier at få. Raffineret sukker indholder jo meget lidt af mineraler, vitaminer eller mikro og makro nutrienter.

Edited by Hessel
Link to comment
Share on other sites

jeg skal HAVE NOGET PROTEIN sOM JEG BLIVER FUCKED up sTOR

Så er det knald hård træning 3-4 gange om ugen OG masser af mad der skal til - maden kan evt. suppleres med et godt proteinpulver (f.eks. Viking fra Getbig.dk) og sukker som beskrevet ovenfor. :tongue:

At købe en færdiglavet weight gainer er for folk med alt for mange penge - så spis hellere den dobbelte mængde proteinpulver for de samme penge :)

NB. kreatin er en fremragende weight gainer, da de fleste som starter på kreatin, binder ca. 2-5 liter vand i kroppen i løbet af den første uge eller to. Det er da et "weight gain" der vil noget :w00t:

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

Black More.. Nu er jeg ikke til det der Hjemmelavet Noget... (og jeg har heller ikke blænder)

jeg skal HAVE NOGET PROTEIN sOM JEG BLIVER FUCKED up sTOR

Jeg vil bare have de 5 bedste produkter (WeightGainer)

På forhånd Tak :bigsmile:

Hvis du gerne vil være "fucked up stor", så er det altså ikke proteinpulver og weightgainers du skal bruge tid på til at starte med. Læs og læs og læs om træning og kost, og når du så har et udkast til en kostplan, så kan du vurdere om det er nødvendigt at supplere med pulvere.

Som sagt, weightgainer er intet andet end måltidserstatning - og ikke ligefrem den bedste af slagsen. Du kan uden tvivl finde WG-produkter hos nogle af de firmaer der har bannerreklamer på MOL. Så hvis du køber noget derfra støtter du samtidig motion-online.

PS: Hvor stor er "fucked up stor"?

Link to comment
Share on other sites

de småpenge til en stavblender er altså givet godt ud..... bedre shakes= man husker at tage dem :) Og det gør også de fleste proteinpulvere nemmere at opløse....

"Fucked up stor"! handler primært om nok protein og kalorieoverksud, sammen med et rigtigt godt træningsprogram, så du kan sgu lige så godt hive mere ris, pasta eller flere kartofler på tallerkenen og så tage en ekstra protein shake i stedet for at bruge gryn på weight gainer.

HVIS du vil købe weight gainer mener jeg getbig har en til fornuftig pris, men husk at der intet magisk er ved weight gainer..det er bare flydende kalorier på en anden måde.

Link to comment
Share on other sites

Undskyld ordet "fucked up", jeg skulle skrive seriøst stor.... 

Men du skal nok få svar overr på getbig. De kan sikkert diske op med en masse forskellige mærker og produkter, men nu har du ihvertfald hørt hvad vi der har skrevet her i tråden mener om fænomenet weighgainer.

Link to comment
Share on other sites

Lol 2Pac var da ikke stor. ;) Måske på den tegning du har der, men de billeder jeg har set af ham er det da ikke noget at skrive hjem om.

2Pac tattoos

Som de andre mener jeg også at weightgainer er spild af penge. Få styr på træningen og få styr på kosten. Så skal du nok se de resultater du vil have ;)

HST og en nogelunde fornuftig kost gav mig masser af kg (ca. 10kg) sidste gang jeg kørte det. Jeg drak kun en alm. protein shake pr. dag. Noget af det var selvfølgelig fedt, men det kan hurtigt forbrændes igen med den rette cardio træning.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor har folk så svært ved at forstå det? Weightgainer og proteinpulver er ikke en nem smutvej til den perfekte krop. Det er et kosttilskud og ikke en skid andet - lige som f.eks. vitaminpiller. Jeg tager selv proteinpulver når jeg har trænet, men det er nu mest for at være på den sikre side, jeg tror sku ikke jeg ville kunne se den store forskel hvis jeg lod være.

Der er kun én måde at få en stor krop på. Rigligt mad med masser af protein og et fornuftigt (dvs. ikke nødvendigvis hjernedødt hårdt) træningsprogram. I stedet for at slide dig selv op i træningscentret, så brug et nogle timer her på MOL på at sætte dig ind i kost og træning - de er givet langt bedre ud end penge på weightgainere eller flere timers træning i meningsløse isolationsmaskiner!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share