Hvor symmetrisk er du?


angel
 Share

Recommended Posts

I kølvandet på de noget overvældende fedtmålinger kan man jo supplere sit resultat med en symmetrimåling, som findes på Atlhletic-fitness

Jeg tror dog mest at den er myntet på mænd, da mine resultater viste, at jeg helst skulle have et bryst på 104 cm medmindre den tager højde for om man trænger til et par nye bryster!!

men derudover var resultaterne meget i overensstemmelse med hvordan en symmetrisk krop burde være (rent centimeter mæssigt)

Link to comment
Share on other sites

Heeelt bestemt til mænd. Jeg tror fx ikke testen tager højde for at kvinder har større hoftevidde (gr. bækkenets konstruktion) i forhold til resten af kroppen end mænd.

Jeg kan ikke lige se hvordan jeg kan skrælle 14 cm af hoftemålet, 8 cm af lårene og lægge 4 cm til min halsomkreds og overarm uden at komme til at ligne en af disse smalrøvede mænd henne i motionscenteret, der kun træner overkrop.

Eller måske er den beregnet til ms Universe-kandidater?

Jeg overvejer at ændre navn til "Asymmetrisk fedtbolle" efter at have deltaget i disse tests... :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share