Coleman's biceps


Devious Builder
 Share

Recommended Posts

Jeg tror bare tit at folks behov for store muskler pludseligt kæmmer over. Hvis det i sidste ende ender som et psykisk problem, hvor man hele tiden ser sine muskler som små, må skrækscenariet for denne "psykiske lidelse" være Greg Valentino:

wse11.JPG

BTW: Til dem der gerne vil ligne Coleman: Det er da også fysisk upraktisk med så stor en arm? Man kan vel ikke klø sig i øret? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Synes også han overarm er alt for stor, men stadig meget imponerende.

Greg valentino er jo også jordens mest hadede person indenfor bodybuilding verdenen, og jeg kan kun slutte mig til det.. Manden har jo ikke en muskel på kroppen, og så får han overarmene fyldt op med olie.. Ser komplet latterligt ud, og så med så lille en underarm.. Det er nok noget af det vamleste jeg nogensinde har set.. :angry: :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Nu er Greg Valentino´s arm for det første ikke en muskel-arm. Den er jo fyldt med implantater og synthol. For det andet så er den tude-grim. Colemans arme rulez. Og jeg er sgu ligeglad om jeg ikke kan klø mig i øret :D

Thomas

Er ikke ude på at skændes, men synes det skal nævnes i den forbindelse, at Colemans arme jo nok heller ikke er naturlige.. Dette leder hen til spørgsmålet: Hvad er det maksimale man kan nå uden steroider? Var det Arnie i hans yngre dage? <- flame away.. :devil:

Link to comment
Share on other sites

men synes det skal nævnes i den forbindelse, at Colemans arme jo nok heller ikke er naturlige..

:blink:

You could have fooled me. Selvfølgelig har Colemand tager anabolske steroider. Jeg sagde jo også at jeg gerne ville have sådan en arm, hvis man kunne få det uden at tage medikamenter. Så jeg insinuerede jo lige netop at han har taget noget.

Men Colemans arme er da trods alt muskelvæv. Anabolske steroider gør jo ikke armene "unaturlige" i den forstand. Det er jo muskelvæv alligevel. Valentino´s arme er fyldt med synthol, som er et oliepræparat, som samtidig skaber inflammation og hævelse i vævet. Derudover er der sikkert også et par kufferter silicone derinde et eller andet sted.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

men synes det skal nævnes i den forbindelse, at Colemans arme jo nok heller ikke er naturlige..

:blink:

You could have fooled me. Selvfølgelig har Colemand tager anabolske steroider. Jeg sagde jo også at jeg gerne ville have sådan en arm, hvis man kunne få det uden at tage medikamenter. Så jeg insinuerede jo lige netop at han har taget noget.

Men Colemans arme er da trods alt muskelvæv. Anabolske steroider gør jo ikke armene "unaturlige" i den forstand. Det er jo muskelvæv alligevel. Valentino´s arme er fyldt med synthol, som er et oliepræparat, som samtidig skaber inflammation og hævelse i vævet. Derudover er der sikkert også et par kufferter silicone derinde et eller andet sted.

Thomas

Okay.. det fangede jeg ikke lige før. Kan godt se hvad det er folk synes er fedt ved AS selv om jeg aldrig selv kunne finde på at tage det.. Men Valentino er til grin.

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong

Man er altså godt blåøjet hvis man ikke tror Arnold har taget steroider. Manden fik skiftet en lever, netop pga. steroider. Det var lovligt dengang, man kendte ikke alle bivirkninger, det var i hvert fald diskutabelt dengang - og alle bodybuildere åd det, ligesom vi tager kreatin i dag.

Derudover så har Arnold udgivet en lille booklet om sit forbrug, dengang i firserne, da det kom frem at de havde taget steroider.

No offence... :santa2:

Mht. Colemans arme. Hvis man kunne gøre det naturligt - HELL YAAAH - kan sq klø mig i øret med den anden arm. Desværre har jeg personligt problemer med bare at få klemt mine arme op på 40 cm i flekteret tilstand. :(

Edited by Voravong
Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong

Min kæreste har altid været lidt fan af ham. Forleden dag rodede hun sine gemmer igennem og fandt en gammel avisartikel om hans levertranplantation. Tror nok det var omkring udgivelsen af Terminator II. Derudover har jeg også læst det andre steder.

Overskriften var vist nok: "Jernmanden ruster"...

Edited by Voravong
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share