bedste bænkpress trøje på markedet


Prehn
 Share

Recommended Posts

Titan Fury Nxg+ som er den jeg løfte i, i øjeblikket synes jeg er en rigtig god trøje. Jeg synes at den giver markant mere end Inzeren, selvom den er lidt sværere at løfte i, da man skal have en del kg på stangen for at få den ned til brystet!

Dette kan godt gøre at man får en meget lille løfte margin, specielt hvis man ikke er så stærk!

Eksempelsvis skal jeg have mindste 150-160kg på stangen for at få den til brystet, og mit max i trøje ligger vel på omkring de 165-170kg.

En anden god ting er at Furyen ikke giver blå mærker og sår som inzeren. Og er desuden meget rarere at have på mellem sættene. Desuden har den løs ryg der gør den meget nem at få på! Det eneste problem er bare lige at få den trukket op på de store overarme ;)

Metal trøjerne skulle vidst også være ganske gode, men dem har jeg ikke prøvet, så det må jeg lade nogle andre udtale sig om :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tjah... Jeg har løftet i Phenom, den er ikke så pokkers meget anderledes end Inzer EPHDP (eller hvad det nu er de 5 bogstaver er)...

Hvis jeg skulle prøve trøje for første gang ville jeg starte med en brugt Inzer something, da de giver et godt spillerum at løfte i, selvom de kan være smertefulde.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share