Pumpe musik


Devious Builder
 Share

Recommended Posts

Til Andaran.

Musikken du tænker på hedder "Carmina Burana" og bliver flittigt brugt i filmtrailers og musik.

Den er vist nok komponeret af Wagner, og den mest brugte version indspillet under ledelse af Carl Orff.

Men husk nu det er ulovligt at hente musik på internettet :-)

Link to comment
Share on other sites

Musikken du tænker på hedder "Carmina Burana" og bliver flittigt brugt i filmtrailers og musik.

Den er vist nok komponeret af Wagner, og den mest brugte version indspillet under ledelse af Carl Orff.

Wagner har intet med titelnummeret fra Excallibur at gøre. Det har derimod Carl Orff, idet der er tale om hans nummer O Fortuna fra hans opera Carmina Burana. Et af musikhistoriens virkelige mesterværker. :)

Link to comment
Share on other sites

nå... udgangspunktet var styrketræning, men jeg hopper lige ind over med mit musikvalg til den indendørs vintertræning på hometræneren...

ALT med en fast rytme: Dance, techno, trance. Og så bare OP MED VOLUMEN og op på maks. pulsen og derudaf - :lol:

Men hvad pokker jeg er jo også den eneste der skal høre på det - og så selvfølgelig lige mine stakkels naboer :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg yder 50-70% ringere hvis der ikke er tråd på.

Det er Heavy og heavy only!

Fik så sent som idag bekræftet hvor ringe jeg træner når en eller anden spade skal hamre "Greatest Crazy Daisy - The Herning collection" op på fuld skrue.

Min træning gik helt død og selvom jeg manglede en enkelt øvelse skred jeg ... ja, simpelthen, mage til PIS!! :thumb_down:

Sad faktisk og tænkte efter at jeg havde været i bad at jeg skulle huske at skrive det i min log, men det glemte jeg. Så kanon at lige få råbt lidt op over det her... ;)

Det sjove er at der er plads til 5 cd´er i anlægget i LvK, men af en eller anden grund har folk en opfattelse af at "shuffle det bruger vi ikke her!" Så istedet er man fanget i nogen gange 50-60 minutter, hvis det er noget pis der er kommet på inden man selv ankommer.

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Det sjove er at der er plads til 5 cd´er i anlægget i LvK, men af en eller anden grund har folk en opfattelse af at "shuffle det bruger vi ikke her!" Så istedet er man fanget i nogen gange 50-60 minutter, hvis det er noget pis der er kommet på inden man selv ankommer.

Yep, nogle gange kan det være slemt. Kan huske tilbage på et par gange hvor nogle bette nybegyndere har sat noget fuldstændigt åndsvagt på, så skiftede sagde vi bare at det kunne man ikke træne til og så skiftede vi væk fra det. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg (ville gerne/foretrækker at) høre: Tråd.

KoRn

Metallica

P.O.D

Limp Bizzzzzzzkit.

Eller bare musik i den dur. :)

Men, man må bare ikke hører den slags musik i mit center, hvis det står til nogle få. <_<

Jeg tror at grunden til, at så mange foretrækker at lytte til hævi mætal er, fordi det er meget aggresivt og det er godt når man leger med tunge vægte. Så bliver man også selv lidt mere aggresiv->bedre udgangspunkt for et tungt løft. Jeg bliver irriteret af techno og får ikke det mentale overskud.

That's my opinion. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Slettet bruger

træner i hard work studio............

Der er de så nærige at det eneste de spiller er radio (lokal radio), så det eneste man kan træne til er nyhederne og gammelt musik uden noget som helst beat :thumb_down:

Når det så går helt vildt for sig skruer de op for M-tv som nok har glemt at det er meningen de skal spille musik, istedet for latterlige journalist programmer evigt og altid.

Og er jo ikke fordi det ligefrem er gratis at træne dernede, men de bruger vel de undskyldninger at musikken skal være til alle aldersgrupper, selv om jeg ikke har set en eneste være tilfreds med det bawl :thumb_down:

Tja savner sku det gamle center!!!!!

God træning

Benjamin - do the funky :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share