Stakkels Blackice


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

Jeg vil starte en tråd for at give BlackIce lidt moralsk støtte...

Hvis i andre ikke ved hvad jeg snakker om, så læs i hans logbog. Det er skræmmende læsning :butbut:

Jeg håber ikke at resten af din tid i centeret skal være sådan, men når din medlemstid er ovre, så ville det nok være en god idé at finde et andet center...

Håber ikke det har slået dig helt ud, kom igen BlackIce... :cool: Du skal nok klare den... :satisfied:

Link to comment
Share on other sites

:biggrin:

Xax du er da en kammerat :D

Selvfølgelig har det ikke slået mig helt ud. Men jeg har det næsten sådan at jeg gidder ikke bruge mere tid der hvis jeg skal spilde halvdelen af tiden på at der kommer forskellige personer hen og blander sig. Og bagefter kommer og siger at man ikke skal lytte på det den anden sagde. De vil det sikkert i bedste menning, men jeg kommer der for at træne, og for at lære at træne. Så derfor kan jeg da ikke bruge til noget at jeg kan få lov at komme en Tirsdag aften, hvor jeg i øvrigt overhovdet ikke har mulighed for at være der, og hvor centeret er stop fyldt af kelger som aldrig har rørt en vægt før. Så skal man behandles som en idiot som tror han er smart ved at starte med at dødløfte.

:angry: Rolig rolig mulle.

Men jeg vil selvfølgelig gerne træne, og jeg vil også sige til den ældre herres forsvar, at selv om han måske har missed noget ved at tro at man smadrer ryggen ved bend over, og at man kun træner bed med dødløft så var hans hjælp rigtig god.men ham chef træneren gjorte mig altså bare sur.

Nå ik mere snak om det. Jeg bliver jord og beton arbejder istedet, og dropper min it udannelse og så slæber jeg hele dagen rundt på cement sække og jord lopper og plade vibratore.

:baaa:

Link to comment
Share on other sites

Op med humøret Blackice - der er sådan nogle typer i alle centre - i mit center der heldigvis kun én - Xax :) :) - Coach no.1 - Men han er sq oxo hård - pisker én med en OL stang når man runder for meget i ryggen i sit dødløft :D

Link to comment
Share on other sites

Det er fair nok. Xax du må med glæde kigge forbi. Jeg har heller ikke noget mod folk som hjælper. Men jeg må ærlig talt indrømme at det er latterligt at bede nogen om IKKE at lave en øvelse. Især hvis man ikke er villig til eller har tid til at hjælpe. Det ærger mig rigtig meget.

Link to comment
Share on other sites

Hold nu op med at ynke BlackIce!!

Plejer der ikke at stå noget med "modgang gør stærk" ell. lign. i bunden af hans indlæg??

Desuden syns JEG jo at det lyder som et KANONT træningssted han har fundet... OL-vægtløftere der træner træk & stød på stribe... INSPIRATION siger jeg bare!!! :)

hej...

Link to comment
Share on other sites

ja milo og det bliver bedre. Der hænger nok de første 20 bælter som man frit kan benytte hvis man har brug for det.

Men det var da fint nok at se på OL løfterne. Jeg kan godt se at det er nogle svære tekniker at lære.

jeg mener også at modgang gør stærk. Men jeg havde bare ikke regnet med at modgangen ville bestå i de andre personer i centeret.

Link to comment
Share on other sites

Hej Blackice...

Nej jeg kan selvfølgeligt godt se hvad du mener - det er da drønirriterende at blive rettet på af alle mulige fjolser...

Men jeg mener stadgi, at hvis du har tid/lyst til det bør du lade ham "cheftræneren" give dig lidt instruktion - hvis han træner vægtløftere ved han med 100% sikkerhed hvordan man dødløfter rigtigt. Du kunne måske også få ham til at vise dig nogle af de eksplosive træk (high-pulls) - noget du helt sikkert ikke kan få instruktion i nede i form.. etc. etc.

hej...

Link to comment
Share on other sites

Jep nemlig.

Ja jeg ville også gerne. Problemet er som sagt at han KUN underviser Tirsdag aften, hvilket passer mig MEGET dårligt.

Jeg tror ikke han underviser i OL løft. Men kun i normal styrke og bb løft. For der var en anden gut som stod og hjalp OL løfterne.

men han sagde at han helst ville lære mig det i ro og fred når der ikke var andre der blandede sig. Det ville jeg jo egentlig også helst. Det kan bare være svært når det kun er muligt en gang om ugen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share