Hvornår starter i på diæt ?


FittSmoker
 Share

Hvornår skal formes passes til ?  

78 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest PlayboY

Jeg regner selv med at gå i gang omkring april måned.. Der skal alligevel ikke cuttes andet end 2-3 kg før jeg får en pæn Bfp, så hvis jeg begynder i april burde jeg snildt kunne nå en pæn fedtprocent til strandperioden ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Jeg har en on&off-diæt kørende...altså ligevægt ca. 4 dage om ugen...de andre dage = energiunderskud :)

Hehe.. Nåh, sådan du ikke render rundt og er skide sulten hele tiden assumerer jeg? ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg starter min en uge eller to efter MOL-træf.

Det bliver en hardcore Fistandantilus-slankekur, hvor jeg kører omkring 750 kcal underskud hver dag.

INGEN refeed-dage.

Sidst klarede jeg 71 dage med konstant kalorieunderskud.

Dog var fedt%en dengang 13,5, hvor den er omkring 9 lige pt. Derfor vil det bestemt ikke gøre noget, hvis jeg lige kan banke noget ekstra masse på op til. :)

Jeg kører nok slankekuren over to omgange, og målet er en fedt% på 6 til sommer.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan det ?

Målet er at ramme de 6 lige midt i sommeren. Det giver mig knap 20 uger.

Det bliver nok to omgange af cirka 6 uger, og en pause på 6 uger imellem, hvor der jo nok ryger lidt på igen.

Men jeg regner altså med, at der skal smides 4-4,5 kilo i alt, hvilket giver lidt over 50 gram fedt om dagen.

Derudover er der taget højde for en studietur engang i foråret, der også kommer til at koste lidt.

Link to comment
Share on other sites

Målet er at ramme de 6 lige midt i sommeren. Det giver mig knap 20 uger.

Det bliver nok to omgange af cirka 6 uger, og en pause på 6 uger imellem, hvor der jo nok ryger lidt på igen.

Men jeg regner altså med, at der skal smides 4-4,5 kilo i alt, hvilket giver lidt over 50 gram fedt om dagen.

Derudover er der taget højde for en studietur engang i foråret, der også kommer til at koste lidt.

Det er sq god værkstedsplanlægning...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er for slap, for lille og mangler masse: Jeg skal spise som et svin.

Alt efter hvordan det kommer til at gå, skal jeg måske på diæt senere på året, men det kommer an på, hvor fed jeg bliver, hvor stærk jeg bliver, og hvor sulten jeg er.

Link to comment
Share on other sites

Fist:

Jeg kører nok slankekuren over to omgange, og målet er en fedt% på 6 til sommer

Hvordan det ?

Jeg skal gå fra en 10-11% til 6% - og ville gøre det over 3 mdr - men KAN være at det er for tidligt at starte, er bare ved at være meget meget træt af at definationen er lidt uskarp p.t.

Fitt > har du ik lige været på diæt her for nylig ? :unsure:

regner selv med at starte diæten op til DM engang til sommer, indtil da skal der ædes lystigt... :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at starte i begyndelse af Februar.

Det er muligvis en anelse tidligt, men jeg vil være sikker på at blive skarp (< 10%) til sommer ;)

600-700kcal underskud hver dag. Korte, men massive refeeds (4000kcal over 5timer) ca. hver. 5 dag

Det virkede før, så det virker sikkert stadigt :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

´er i fuld sving med pisken. At jeg er startet allerede nu er nu for at kunne være i "de" bukser nytårsaften. I forvejen var det på vippen, men julegodterne er der slet ikke plads til. Nytårsaften bliver så en spisedag (hvor meget det så bliver til når mavesækken ude af storform) og så fortsætter jeg i det nye år indtil et eller andet sted mellem 80 og 85kg. Med lidt held får jeg lokket at par andre med på projektet så der bliver noget moralsk opbakning; jeg hader at være på skrump og falder meget nemt i :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Starter engang i marts/april. Er ved at være godt træt af at være lidt bulky <_< meeen jeg ska bare liiiige gaine lidt mere ;) Når jeg så går i gang, så bliver det noget een refeed-dag om ugen og så seks dage med regulær kulhydrat-forskrækkelse. Gider ikke tælle kalorier, så vil jeg hellere dyrke en masse cardio og evt snuppe lidt ECA/TP. Drømmer lidt om at komme ned i nærheden af 10% - eller måske lidt under - men så langt nede har jeg aldrig været før, ikke engang som Grønt bud, hvor jeg ellers vejede små 20 kg mindre end nu. Så det bliver lidt spændende. Det ska blive lækkert at blive lidt lettere og især også det at få definitionen lidt mere frem.

Link to comment
Share on other sites

Jeg begynder i starten af februar, og stopper ikke før jeg er tilfreds.

Regner med at jeg vil smide 6-8 kg blæver, og oven i det kommer der så noget vand osv. Så jeg bliver nok en lille pind, men jeg gider ikke se så slatten ud længere...

Det kommer til at foregå med et moderat kcal-underskud med en enkelt (måske 1½) dag, hvor jeg spiser igennem. Vil holde nogenlunde samme indtag som jeg gør nu, og så smide nogle gåture ind.

Glæder mig til at få definitionerne frem, glæder mig absolut ikke til at ligne en lille tøs...

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share