Hvor mange af jer


Guest Slettet 05102011
 Share

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ellers er jeg stadig resservebartender i Biologisk Fredagsbar og kan vel finde den røde skjorte frem hvis det er .. men lad mig endelig vide hvis vi skal stille roerne sammen en dag

Vi kunne jo besøge flere fredagsbarer. :bigsmile:

-En lille uni-rundtur. :)

Og vi skal da helt sikkert finde på noget socialt engang i den nærmere fremtid.

Link to comment
Share on other sites

garvet nok plexus. Det bliver da sjovt hvis du flytter herud :) Vi kunne godt bruge nogle hårdtrænende typer på ravnsbjergkollegiet. Der er efterhånden gået for meget klovnetræning i den. Især når Fistandantilus er med :bigsmile:

Det er vel efterhånden 5-6 år siden vi sås ? og da var vi begge nogle utrænede geeks :computertype: :computertype:

Link to comment
Share on other sites

garvet nok plexus. Det bliver da sjovt hvis du flytter herud :) Vi kunne godt bruge nogle hårdtrænende typer på ravnsbjergkollegiet. Der er efterhånden gået for meget klovnetræning i den. Især når Fistandantilus er med  :bigsmile:
Klovnetræning ligefrem? Ja så er den ved at være gal... Så må jeg hellere komme ud og lave nogle one arm chins :lol: Hvordan er udstyret egentlig?

Bor Fist også på kollegiet?

Det er vel efterhånden 5-6 år siden vi sås ? og da var vi begge nogle utrænede geeks :computertype:  :computertype:
Ja det er da ved at være længe siden, nu er jeg bare en trænet geek :cry: Vi må have en 1on1 en dag, om ikke andet så i weighted chins ;)
Link to comment
Share on other sites

Udstyret er udemærket, når man tænker på hvor billigt det er (300kr om året)

squat stativ (ok det er ikke super stabilt, men så længe det knager, holder det)

mig, Rune og Fist er tilsyneladende de eneste der anvender squat-racket. Resten benytter sig af det famøse Smith-stativ :4flex:

håndvægte op til 35kg (de fjernede 40kgs håndvægtene fordi de ikke "matchede" de nye modeller :argue: )

2 stænger med skiver op til 250kg eller noed.

t-bar row

pulldown/seated row stativ

kabel stativ (midlertidig ude af drift - det ene kabel sprang da en person der skal forblive unavngiven forsøgte at gentage folmand's 100kg pushdown :unsure: )

chinup bar

dip stativ

benpres

benspark,

læg maskine

swiss balls, ribbe, ro-maskine, et par cykler, en stepper.

Vi må have en 1on1 en dag, om ikke andet så i weighted chins

selvfølgelig. Grundet min julesæk, må vi huske at tage højde for kropsvægt :bigsmile:

Edited by -Anders-
Link to comment
Share on other sites

Hvis vi kunne finde ud af noget fællestræning for folk i Århus-området kunne det være kanon. :)

Hvis det bliver en aften, tror jeg snildt det kan foregå i AUS.

Det gør vi.

Den jeg med på, evt. et andet center, hvis AUS ikke er mulig.

Fist..., jeg kan se at du var hurtig og nåede at tilmelde til MOL-træf.

Der er vist stadig mulighed for at deltage på fællesspisningen efter MOL-træf.

Se tråden her...

Henning :pumpin:

Edited by Henning
Link to comment
Share on other sites

Jeg smider også lige lidt håndtegn til Fist samt noget street-respect - vild nok hukommelse. 
Haha... Jeg tror nu mere, jeg bruger for meget tid på MOL. ;)
Jeg er klar på lidt træning og bajere, men som det ser ud nu, kan min deltagelse først forventes engang i februar pga. eksaminer.

Jamen det er jo perfekt.

Jeg er hekt klart med på, det bliver nogen bajer i februar. :)

Det gør vi.

Den jeg med på, evt. et andet center, hvis AUS ikke er mulig.

Det lyder godt. Jeg tror dog godt vi kan snakke med AUS-ledelsen, hvis det bare ikke lige bliver kl 16 en hverdag.
Fist..., jeg kan se at du var hurtig og nåede at tilmelde til MOL-træf.

Yes, der er vist ikke noget, der går min næse forbi på MOL. ;)

Det er en af fordelene ved at være afhængig! :lol:

Der er vist stadig mulighed for at deltage på fællesspisningen efter MOL-træf.

Nåe ja, det havde jeg glemt alt om.

Kan alle fra Århus så melde sig til her. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Sådan er det med Hadsten-bønder. De fatter aldrig en bjælde... :lol:

Og det kommer fra jer Voldelige, amfetaminsniffende rockertyper fra Randers? :lol:

Fist << Hehe, undskyld mig, men havde slet ikke observeret at der var MOL træf i Århus.. Er ellers ret aktiv i forummet, men havde ikke lige lagt mærke til det. Jeg skal fluks kigge på idéen, og se om jeg har mulighed for at møde op :)

Link to comment
Share on other sites

Se midt på side 2 i denne tråd, PlayboY vidste ikke hvor MOL træf er...

så derfor er vi nødt til at komme til den planlagte fællestræning...

Jamen The Bear og -Anders- er jo tilmeldt MOL-træf.

Jeg tror trådene skulle have været pinned, så folk havde en chance for at holde sig orienteret?

Fist << Hehe, undskyld mig, men havde slet ikke observeret at der var MOL træf i Århus.. Er ellers ret aktiv i forummet, men havde ikke lige lagt mærke til det. Jeg skal fluks kigge på idéen, og se om jeg har mulighed for at møde op

Der er ikke flere pladser til træffet, men fællesspisningen er stadig åben. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror trådene skulle have været pinned, så folk havde en chance for at holde sig orienteret?

Den køber jeg ikke, ingen undskyldninger fra mig.

Man kan bare abonnere på tråden, men jeg har garanteret spildt tiden

denne week-end med noget arbejde, eller andet ligegyldigt.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Du burde ellers påråbe dig specielle rettigheder som MOLs ældste seriøse pumper. ;)

Nogle foreninger udnævner æredsmedlemmer med gratis kontingent.

Jeg er kun ældst indtil det modsatte er bevist, men i tråden om alder førte jeg vist nok.

Når man er bagud hvad styrke angår, må man prøve at gøre sig på andre områder...

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Nogle foreninger udnævner æredsmedlemmer med gratis kontingent.

Jeg er kun ældst indtil det modsatte er bevist, men i tråden om alder førte jeg vist nok.

Når man er bagud hvad styrke angår, må man prøve at gøre sig på andre områder...

Du e vist lige så godt med som så mange andre her på MOL.

Damn it, jeg ville gerne bytte med dine arme. :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share