Hvor mange af jer


Guest Slettet 05102011
 Share

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey folkens.....

Som Playboy rigtigt skriver hører man altid om disse MOL træf, men jeg aner stadig ikke hvad det er... :unsure:

Skal jeg gå ud fra det er hvad det lyder som...nogle folk der mødes med ufatteligt mange kilo i løse vægtskiver hvor den der får mest respekt er den der brækker sig i et forsøg på at trække mest muligt i dødløft? :bigsmile:

Hvis det er....Så lyder det FANDME fedt tror det er noget der burde reklameres lidt mere for på siden, da jeg selv sidder og glane meget på denne side og ikke har opfattet den mindste smule om MOL træf...

Desuden er jeg med Playboy....HADSTEN rules :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er....Så lyder det FANDME fedt tror det er noget der burde reklameres lidt mere for på siden, da jeg selv sidder og glane meget på denne side og ikke har opfattet den mindste smule om MOL træf...

Reklame unødvendig, det er fuldtegnet på rekordtid (50 museklik)

Når vi er over 3500 medlemmer kan der ikke være plads til alle.

Jeg har fulgt det her og set billeder af forskellige aktiviteter, men kom alligevel

for sent nu, da det er lokalt.

Jeg mener der har været foredrag af Morten Z, kursus i posering,

teknik i løft, massage osv.

Jeg tror det indeholder alt af interesse for os, så jeg når det forhåbentlig næste gang.

Eller ideen breder sig til nogle flere lokale træf...

Henning :pumpin:

Edited by Henning
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Hvis det er....Så lyder det FANDME fedt tror det er noget der burde reklameres lidt mere for på siden, da jeg selv sidder og glane meget på denne side og ikke har opfattet den mindste smule om MOL træf...

Reklame unødvendig, det er fuldtegnet på rekordtid (50 museklik)

Når vi er over 3500 medlemmer kan der ikke være plads til alle.

Jeg har fulgt det her og set billeder af forskellige aktiviteter, men kom alligevel

for sent nu, da det er lokalt.

Jeg mener der har været foredrag af Morten Z, kursus i posering,

teknik i løft, massage osv.

Jeg tror det indeholder alt af interesse for os, så jeg når det forhåbentlig næste gang.

Eller ideen breder sig til nogle flere lokale træf...

Henning :pumpin:

Jeg har meldt mig til fællesspisningen nu.. Så må vi se om jeg kan få hevet proteinfræseren med, det dovne lokum ;)

Btw. I anledning af at der ikke er plads til flere til MOL træf, synes jeg helt sikkert at os fra Århus-egnen skulle arrangere noget.. Evt til lidt træning i AUS og derefter historisk fredagscafé hvor vi drikker nogle høkere og udspørger diverse piger om klokkeslettet for Erik Klippings død i finderup lade :tongue:

Los << Du er opvokset i Hadsten siger du? Fantastisk :) Skriv lige en PM med dit navn, så skal jeg lige se om jeg ved hvad du er for en fætter.. ;)

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Btw. I anledning af at der ikke er plads til flere til MOL træf, synes jeg helt sikkert at os fra Århus-egnen skulle arrangere noget.. Evt til lidt træning i AUS og derefter historisk fredagscafé hvor vi drikker nogle høkere og udspørger diverse piger om klokkeslettet for Erik Klippings død i finderup lade

Det lyder som en aftale så. :)

Men den åbner kl. 14, så hvis vi skal træne inden, skal vi allerede igang kl. 11-11.30 med at træne.

Det er jo nok ikke alle, der kan der?

Vi kunne også dele det op i en dag med træning og en dag med høkere?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share