Hvor mange af jer


Guest Slettet 05102011
 Share

Recommended Posts

Guest PlayboY

Goddag de damer og herrer.

Var egentlig bare gået hen og blevet lidt nysgerrig efter hvor mange der boede her i Århus området, for synes egentlig det lader til at der er en god portion.

Såeh, hvem her udover mig er fra Århus området? :)

Og Evt. hvor træner i henne?

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Goddag de damer og herrer.

Var egentlig bare gået hen og blevet lidt nysgerrig efter hvor mange der boede her i Århus området, for synes egentlig det lader til at der er en god portion.

Såeh, hvem her udover mig er fra Århus området? :)

Og Evt. hvor træner i henne?

Ja, vi er somme tider lidt nysgerrige, du er ikke den første,

og jeg har flere gange foreslået at man udfylder sin profil,

og nu gør jeg det så igen, og tager risikoen...

Jeg er fra Djursland, ca. 30 km uden for Århus.

Træner på mit arbejde i Lystrup og hjemme.

Har aldrig besøgt et center i byen.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Bor ude i Viby.

Træner i Aarhus Universitets Sport.

Her træner bl.a (som jeg lige umiddelbart kan huske):

Lawman, Anders K, Blackmoore, Tr0lle, Clark kent, Stegger, Foodman, Luciferase og mig m.fl.

Desuden gæster Folmand og The Bear en gang imellem.

PlayboY<< Hvor træner du selv?

Jeg bor i Hadsten som ligger ca. 20km Nord for Århus.. Træner i Hadsten Motionsforening.. Ikke verdens største center, men der er alt hvad jeg har brugt for.. Squat og DL rack, Håndvægte til 50kg, 2 bænkpres, t-bar, træktårne og en helveds masse maskiner osv.. Der mangler skam intet.. Går dog i skole i Århus, og flytter nok også dertil engang til sommer. Det du snakker om med Århus Universitets Sport, er det ikke bare det der træningscenter som ligger i en kælder eller et eller andet sted på universitetet?.. Min storebror har selv trænet dernede en kort periode, men han er en værre slapsvans :lol:

Btw, jeg assumerer at i går på universitetet alle jer der træner dernede?.. Hvad læser sådan nogle hoveder som jer så? :)

Link to comment
Share on other sites

bor også i Viby.

Træner på Ravnsbjergkollegiet, men optræder til tider i AUS

Doh, jeg glemte helt -Anders- og -Mickey-, der også nogen gange bliver trukket med i AUS.

-Anders- og jeg bor desuden mindre end 50 meter fra hinanden. -Og jeg har mindre end 10 meter i fugleflugt til det sted, hvor -Anders- træner. :)

Det du snakker om med Århus Universitets Sport, er det ikke bare det der træningscenter som ligger i en kælder eller et eller andet sted på universitetet?..

BARE???

-Men jo.

Btw, jeg assumerer at i går på universitetet alle jer der træner dernede?.. Hvad læser sådan nogle hoveder som jer så?

Lawman: Law (jura)

Anders K, Clark kent: ?

Blackmoore: Har læst biologi

Tr0lle, Luciferase, Folmand: Molekylær-biologi

Stegger, Foodman: Har læst økonomi

The Bear: Har læst historie, læser nu på seminariet.

Fistandantilus: Historie

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Nææ, det havde du da godtnok styr på Fist :)

Ja, det kan man vist ikke komme udenom ;)

Hmm, er det ikke nice nok det der træningscenter?

Kræver det at man går på universitetet for at træne der?.. For det er vist noget med at det er pisse billigt, er det ikke? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nææ, det havde du da godtnok styr på Fist
Hehe... Jo, jeg kunne også godt begynde at nævne karakterer, for der er faktisk rigtig mange af jer, der har fået 11-taller gennem tiden. ;)
Hmm, er det ikke nice nok det der træningscenter?

Jo, for dævlen da! :bigsmile:

Kræver det at man går på universitetet for at træne der?.. For det er vist noget med at det er pisse billigt, er det ikke?

Halv pris (800) hvis man læser.

Det er sgu billigt.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Nice device :lol:

Hmm, jamen hvad nu hvis man læser et andet sted end uni, koster det så ikke også 800kr? :tongue:

Hmm btw, når der alligevel er en pæn portion fra Århus, må vi da lige hooke noget op med en kasse høkere og noget en dag :)

Link to comment
Share on other sites

Lawman: Law (jura)

Anders K, Clark kent: ?

Blackmoore: Har læst biologi

Tr0lle, Luciferase, Folmand: Molekylær-biologi

Stegger, Foodman: Har læst økonomi

The Bear: Har læst historie, læser nu på seminariet.

Fistandantilus: Historie

Damn fistandantilus (aka Rainman), det havde du sgu godt styr på der.... Smider lige lidt street respekt i din retning :)

Link to comment
Share on other sites

Damn fistandantilus (aka Rainman), det havde du sgu godt styr på der.... Smider lige lidt street respekt i din retning
"81, 81, 81... 243... Defenently 243... Defently 243."

"What does it say on the box?"

"247."

"See you were close, now come on."

"There is stille 4 left in the box!"

:tongue:

Men du kan jo svare på denne her Bear:

Hmm, jamen hvad nu hvis man læser et andet sted end uni, koster det så ikke også 800kr?
Hmm btw, når der alligevel er en pæn portion fra Århus, må vi da lige hooke noget op med en kasse høkere og noget en dag

Jeg er klar. Og jeg mener ikke at have hørt, at nogen af de andre lider af bajer-allergi. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Bajer allergi?.. Sig mig hvad helved er det nu for en sørgelig ting :(

Spørgsmålet er så bare hvor de bajere skulle indtages.. Men jeg assumerer vel at vi bare kan sætte os et sted på Uni og drikke dem? ;)

Link to comment
Share on other sites

Bajer allergi?.. Sig mig hvad helved er det nu for en sørgelig ting
-Anders- lider vist lidt af det, sådan on/off. :D

Det er vist nærmest en mental lidelse. ;)

Spørgsmålet er så bare hvor de bajere skulle indtages.. Men jeg assumerer vel at vi bare kan sætte os et sted på Uni og drikke dem?

Folk er velkomne i historisk fredagsbar engang. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Bajer allergi?.. Sig mig hvad helved er det nu for en sørgelig ting

-Anders- lider vist lidt af det, sådan on/off. :D

Det er vist nærmest en mental lidelse. ;)

Spørgsmålet er så bare hvor de bajere skulle indtages.. Men jeg assumerer vel at vi bare kan sætte os et sted på Uni og drikke dem?
Folk er velkomne i historisk fredagsbar engang. :bigsmile:

Federn! :D

Gider du så ikke melde ud hvornår det foregår?..

Hehe, kan nu godt lide at være til fysisk fredagsbar med min bror, der leger de altid med flydende kvælstof, det er ufatteligt morsomt :lol:

Link to comment
Share on other sites

-Anders- lider vist lidt af det, sådan on/off. 

Det er vist nærmest en mental lidelse

hov hov :teachingfinger:

jeg drikker da gerne et par pils, men jeg må jo være seriøs inden du render for langt fra mig i bænk :( . Desuden har jeg fået for god mamse her i julen. Jeg har rundet de 90kg og nærmer mig 95kg hvis jeg ikke snart passer lidt på. yeehaa d' er fedt :lol:

Link to comment
Share on other sites

Federn! 

Gider du så ikke melde ud hvornår det foregår?..

Min ferie slutter den 5. februar, så det kunne være den 6. eller den 20.?

Den 13 dur jo ikke, da der er MOL-træf dagen efter. ;)

Hehe, kan nu godt lide at være til fysisk fredagsbar med min bror, der leger de altid med flydende kvælstof, det er ufatteligt morsomt

Det er der ikke meget af, men du kan få alt at vide om Konstantin den Store og norditaliensk kunst i 1100-tallet, hvis du spørger pænt. :lol:

Link to comment
Share on other sites

hov hov 

jeg drikker da gerne et par pils, men jeg må jo være seriøs inden du render for langt fra mig i bænk  . Desuden har jeg fået for god mamse her i julen. Jeg har rundet de 90kg og nærmer mig 95kg hvis jeg ikke snart passer lidt på. yeehaa d' er fedt

Nå, det er derfor! :tongue:

95kg siger du? :blink:

Fede-Ajes ville de kalde dig her i Herning. ;)

Link to comment
Share on other sites

prisen i AUS er dobbelt hvis man ikke læser, så jeg betaler 1000 bobs for et halvt år, stadig OK.

Er der ikke adgangsbegrænsning, noget med at stå i kø (helst forrest) på tilmeldingsdagen ?

Eller forveksler jeg det med et andet sted ?

Henning :pumpin:

Edited by Henning
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share