Bliv forsøgsperson i Grønland


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Opslag fra forsiden:

Bliv forsøgsperson i Grønland!

- Har du mod på strabadser og unikke oplevelser?

- Er du mellem 25 og 50 år?

- Kan du være i Grønland fra 15. marts - 1. maj?

Så læs mere på www.ex2004.dk

Lyder total cool - men jeg kan ikke stå på ski. Forsøgte langrend én enkelt gang. Det var mere kravlende end gående.

Link to comment
Share on other sites

Samme her, havde ovenikøbet udfyldt tilmeldings-blanketten.. men det bliver faneme svært at få fri så længe... :angry:

Kan du overleve så længe uden spinning? ... og playstation? :tongue:

Og ParadIS?!? :blink:

Tja, min erfaring siger mig at en Jack D med indlandsis godt kan måle sig med Paradisis. ;)

Efter en hård dag på fjeldet, er trangen stor til en lille en foran ildstedet. :)

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Jeg er med på Fitts hold når turen går til Hawaii og måling af hvilepuls på stranden :bigsmile:

Grønland er ellers tip-top i sne. 140 km/t på snescooter ud over en frosen fjord, med sol fra en blå blå himmel. :)

Den med solen er dog svær på denne ekspedition, det er begrænset, hvor lyst det er på den tid af året. <_< Det er ikke en fordel at være bange for mørke.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Som vederlag for din deltagelse som forsøgsperson modtager du det udstyr du har brugt på turen samt penge som i nogen grad kan kompensere for det ubehag der måtte opleves og det tidsforbrug du har i forbindelse med forsøget.

Man må beholde slædehund, personlig riffel, nødsender, sovepose der kan anvendes i temperaturer mellem minus 50 og minus 90 grader, samt sine snesko... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share